September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinguin: gefeliciteerd?

mir: sterkte met je sollicitatie

chacha: balen dat Lynn zo ziek is, is ze ook steeds naar haar oortjes aan het grijpen?

nikki: hoe is het met jou?

2. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    Youame en pinguin, Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Och helemaal niet gezien :oops:

Youame van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt

Niek ze grijpt niet naar haar oortjes. Dus daar heeft ze geen last van. Ze jengelt alleen werkelijk de hele dag door.
    En ik wil er best begrip voor hebben en vindt het heel zielig voor haar. Maar nu zit ik toch echt met smart op René te wachten. Kan ik er ff tussenuit

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Youame gefeliciteerd!

Pfff hier echt drama vanochtend. Seán was tegen de tafel aan gevallen en na wat gehuil zag ik wel wat bloed maar dat stopte vrij snel. Na een rijstewafeltje zag ik weer bloed uit zijn mondje komen en wat bleek zijn hoektandje stond helemaal naar voren :confused: . Ik schrok best wel en ben meteen naar de tandarts gereden want het stopte ook niet met bloeden. Daar aangekomen moest ik 'm vasthouden en heeft ie zonder verdoving zijn tandje met wortel en al eruit getrokken want het zat te los om weer vast te gaan zitten. Seán ging helemaal door het lint. Ik stond te trillen als een rietje en na afloop moest ik ook even huilen. Gelukkig was manlief thuis. Het gaat nu beter met 'm. Hij is weer redelijk vrolijk maar probeert weer van alles in zijn mond te stoppen en dat kan nu even niet.

Chacha wat rot dat Lynn zo ellendig is. Laat maar lekker slapen, hopelijk slaapt ze zich er doorheen.

Zo vanavond weer meer.

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat een rare tandarts....Dat doe je toch niet bij zo'n kleintje? Of zou een verdoving meer kwaad hebben gedaan?
    Ik hoop dat Sean snel weer de oude is!

Mir, misschien toch maar even niet vertellen dat je zwanger bent? Lastig hoor! Succes!

Heerlijk zeg, op vakantie naar Spanje! Daar is het nog WEL zomer!

Youame en Pinguin gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van!

Vanmorgen met de echo was alles prima! Alles erop en eraan. Helaas liet ons kleintje niet zijn of het nu een hem of een haar gaat worden. Het had de benen mooi bij elkaar. Helena had dat ook.... Het is goed zo. We laten het erbij.

Heb net Helena in haar bedje gedropt. Die is zich nu hevig over de ....aan het huilen. Grrr. Ze is echt moe! Wat baal ik daarvan zeg!
    Oja, hebben jullie dat ook wel eens dat je kindje ergens anders beter slaapt dan thuis?
    Ik word er zowaar een beetje onzeker van. Hier al vier dagen op een rij een uurtje. Is ze vandaag weer bij de oppas slaapt ze ruim twee(!) uur achter elkaar! Nou ja zeg!
    Vanmorgen om 10 uur was ze alweer aan het slapen. Goede aardstralen ofzo?
    Geen idee.

Beterschap voor Lynn! Sneu hoor zo'n ziek druifje. Paracetamol heb ik geen flauw idee van hoeveel ze daarvan mag.

Nikki heel veel beterschap!

Hebben jullie het al gehad over een bestemming voor onze date?

Groeten Narcissen

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jeetje paddy, wat een verhaal, dan zat het tandje goed los dat ie er uit gehaald is!? Ik dacht dat ze losse tandjes toch altijd wel lieten zitten? heb tenminste nog nooit gehoord dat ze hem eruit trekken, en dan nog wel zonder verdoving!? brr, arme sean, en arme jij, kan me voorstellen dat het geen pretje was, gaat het weer een beetje met jullie?

gefeliciteerd youame and pinquin! :D

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gefeliciteerd Youame, heb je een fijne dag gehad?

paddy: zit hier met kippevel jouw verhaal te lezen, wat naar! Deborah viel toevallig ook vanmiddag op de tafel met haar mondje en haar boventandje bloedde, maar gelukkig stopte dat heel gauw. hoe gaat het nu met hem?

narcissen: Deborah slaapt bij de oppas ook vaak langer, ik denk dat het komt omdat ze dan weer andere indrukken opdoet en daardoor moeier is.

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeee Kira wat een verhaal :confused: He gets ik zou echt helemaal over de zeik zijn. En zonder verdoving joh? Bikkeltje Seán!
    Meid lekker even bijkomen van je heftige avontuur. Hoe is het nu met Seán?

Narcissen herkenbaar van dat gejank in bed. Lynn heeft het ook zo lang gedaan.
    En dat langer slapen, meestal slaapt ze ergens anders idd langer. Jammer voor ons he?

Fijn dat alles goed was bij de echo. En het blijft dus nog een verassing.

Lynn knapt nog niet echt op. Ze heeft ook van die rare wangen. Het lijkt op koortswangen, maar dan met een extraatje. Aardbeien ofzo.
    Koorts is wel lager dan gister 38.8. Ik hoop dat dat een teken is dat het beter gaat.
    Ik ben blij dat ze in bed ligt. Het is echt zielig voor haar, maar zo aan het einde van de dag had ik ook wel medelijden met mezelf.

Heb het cb gebeld met mijn vraag over die zetpil. Ik moet het lichaamsgewicht aanhouden. Dus 120 mg. Maar als daar de koorts niet van zakt, is het ook niet erg om 240 te geven want Lynn is net een grensgeval

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    De tandarts zei dat verdoving bij die kleintjes niet werkt omdat het heel moeilijk is om die naald er goed in te krijgen. Het tandje zat inderdaad te los om weer vast te groeien dus vandaar die drastische ingreep. Ik heb mijn hoofd weggedraaid maar manlief wilde kijken of de tandarts er geen potje van maakte en heeft alles gezien met als gevolg dat het nog steeds door zijn hoofd blijft malen. MAAR met onze bikkel Seán gaat het echt goed. Het was vanmiddag alsof er niks gebeurd was. Nog wel een beetje dikke wang maar hij lijkt geen pijn te hebben. Nu moet ik morgen proberen te voelen of die andere tandjes ook niet los zitten :( . Ik ben trots op mijn bikkel.

He gets Chacha. Het klinkt toch wel een beetje als tandjes/ kiesjes maar ja... Kan me voorstellen dat je het na een dag gejengel wel een beetje gehad hebt.

Narcissen fijn dat de echo goed is gegaan. Dat is toch altijd weer een opluchting.

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gelukkig dat het met Seán weer goed gaat. Super dat hij zo stoer er mee omgaat.

Tja tandjes/kiezen wangen. idd daar lijkt het op. Maar kunnen ze daar koorts van boven de 39 van krijgen? Heb gister en vandaag wel teetha gegeven

11. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Chacha; hou Lynn maar ff in de gaten! Nikki had ook van die rare rode wangen en koorts en toen bleek ze de 5e ziekte te hebben. Heeft Lynn ook uitslag? Het is verder niet ernstig maar wle vervelend.

Jeetje paddy! Wat een gedoe zeg! Pffff.......arm ventje en ook sneu voor jou dat het moest gebeuren. Hopelijk heeft hij er verder niet zoveel last meer van.

Youame gefeliciteerd!

Mir; geen idee of je verplicht bent om een zwangerschap te vermelden. Ik zou het geloof ik wel doen. Volgens mij zijn ze wel verplicht om jou een evengrote kans te geven, maar of dat in de praktijk ook gebeurt?

Verder weet ik het ff niet meer.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Verder geen uitslag Blupje. Alleen op de wangen.
    Ze is ook niet heel erg ziek ofzo. Maar wel lamlendig. Ze eet nog wel redelijk.
    Hoelang duurde de 5e ziekte bij Nikki?

Ik hoop dat het vrijdag over is, want anders moet ik vrij vragen van mijn werk :(

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha geen flauw idee.. Misschien heeft ze inderdaad wel de 5e ziekte. Zou best kunnen. Seán heeft dat ook gehad (ik weet het niet zeker meer :oops: ) en volgens mij had ie inderdaad ook gloeiwangen. Er staat me zoiets van bij dat de dokter het toen niet door had ofzo iets. Of die vond het niet zorgwekkend.

Mir ik zou het denk ik wel zeggen.

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou ze is gelukkig niet doodziek. Morgen komt oma, misschien knapt ze daar wat van op.

Mir ik zou het denk ik ook zeggen. Stel je voor dat je wel wordt aangenomen en het dan nog eens moet zeggen.... :(

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    De koorst duurde maar 2 dagen toen geloof ik. Het heeft wel een week geduurd voordat ze echt weer goed at en helemaal de oude was.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi! :D

Ten eerste... YOUAME GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! EN...
    PINGUIN GEFELICITEERD! :D :D
    Pinguin je zult het waarschijnlijk niet lezen, maar ik wens je veel plezier de komende paar dagen in Duitsland!

:confused: Jee Kira, wat een verhaal! Ik werd er gewoon naar van zeg, kan je nagaan zeg hoe jullie het hebben moeten ervaren, dat zit je nog wel even hoog de komende tijd denk ik :( Wat is Seán een stoere jongen! Wees maar trots op je bikkeltje. Hopelijk zitten de andere tandjes gewoon nog vast. Ik vind het wel wat hoor.. zomaar een tandje eruit trekken.. maar ja, er was dus geen andere mogelijkheid :(

Pff.. Lynn dus echt heel ziekjes... Lijkt een beetje op wat Tijn een tijdje geleden had. Verder geen symptomen, maar wel koorts en vreselijk lamlendig. Na 2 dagen was het ook weer over. Wel gloeiwangen en heel waterige oogjes...

Narcissen ook gefeliciteerd met de goede echo :D :D Geweldig, wat fijn dat alles goed is. Het wordt dus een verrassing! ook leuk!
    Tijn slaapt trouwens ergens anders ook langer :( zeer irritant hehe..

Dank jullie voor jullie meningen over het wel of niet zeggen dat ik zwanger ben. Ik ga het wel zeggen hoor. Ik doe het aan het einde van het gesprek (dat is het beste denk ik... omdat ze dan nog zonder vooroordeel luisteren naar mijn antwoorden op de vragen tijdens het gesprek..) Ik ga nu wel met een gek gevoel dat gesprek in hoor... :(

Wij zijn hier erg... we eten bitterballen :oops: Maar wel heeeel lekker :D jummie.

Morgen ga ik met Tijn zwemmen met Juud en Lynn.
    (ik hoop dat zn zwembroekje nog past..)

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    heel veel plezier met zwemmen morgen!

dikke knuffel voor Seán , Lynn en ook voor chacha, kan me voorstellen dat je het even gehad hebt.

wilde net brokjes voor mijn kat pakken uit de schuur (staat de voorraad), zitten boven de deur twee van die zwarte mega huisspinnen :confused: gelukkig komt Stefan zo thuis :oops:

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Even een kort berichtje ! Ben nog steeds ziek, bonkende hoofdpijn, dat is echt vervelend !

Thijs heeft vandaag zijn inenting gehad, nummer 4 van 11 maanden. Hij moest zo erg huilen, zielig gewoon, en hij zei steeds "mamma-mamma-mamma". Zo sneu ! Nu ligt hij lekker te slapen. Dat doe hij altijd na een puit. Slapen - eten - drinken -slapen (en dat de hele dag door) Daar ga ik gebruik van maken door ook te slapen en op de knappen (hoop ik)

Ik kan het lijstje niet vinden voor de update van Thijs. Misschien vindt iemand anders het wel, kunnen we knippen en plakken:

Thijs: 10.830 gr - 74 cm lang - hoofdomtrek: 48,2 cm

Ben benieuwd naar de lengte van de nadere jongens. Thijs is kleiner dan gemiddeld ... maar dat ben ik (1.64) ook en pappa is ook niet zo heel erg groot (1.76).

Groetjes,
    Nikki F

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    O ja, ik heb er gisteren waarschijnlijk met mijn duffe hoofd overheen gekeken: :oops:

:D :D :D Youame en Pinguin, Proficiat ! :D :D :D

Groetjes,
    Nikki F

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Gevonden ! Ik weet alleen niet of het de laatste versie is ...

Thijmen 12140 gram / 83 cm
    Sean 11690 gram / 78 cm
    Nikki 11630 / 75 cm
    Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2
    Thijs 10830 gram / 74 cm / hoofd 48.2 cm
    Marno 10500 gram / 77 cm
    Deborah 9750/73.5 cm
    Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm
    Eslem 9400 gram- 72 cm
    Dimphy 9150 gram / 76 cm
    Lynn 8475 gram / 73 cm
    Lynnie 8380 / 70 cm