jee, Nikki helemaal alleen actief op het forum vandaag! zielig he, als ze zo huilen.. ik mag deze week echt niet klagen, Deborah ligt iedere avond voor 7 uur in bed en slaapt tot na half 9 uit ga er maar niet aan wennen, straks wordt het weer 7 uur verder niet zoveel te melden, ga even wat doen in huis, tot later
Hallootjes Mir was het gezellig met Lynn en Juud? En wanneer had je het gesprek ook al weer? Niek zijn de spinnen al gevangen? En bof jij even met het slaapgedrag van Deborah. Heerlijk NikkiF wat zielig dat hij zo moest huilen. Hoe is het nu met Thijs? Hij zal wel lekker slapen (hoop ik voor je) En jij dus nog ziek....bleeeeeeeh Vandaag gewerkt. Had weer geen zin Lynn knapt wat op. Volgens mij geen hoge koorts meer. En de rode wangen zijn ook weg.
Chacha; gelukkig is je meisje wat aan het opknappen! Nikki; zielig voor Thijs. Heb je vandaag nog lekker kunnen slapen? Beterschap! Niek; wat een zaligheid! Nikki heeft ons een tijdje verwend door pas om 7 uur wakker te worden, maar de laatste dagen is het weer 6 uur als vanouds! Bijna alle spullen zijn ingepakt voor het bruilofts-weekend. We vertrekken morgen pas om 12 uur, dus nog tijd zat!
de spinnen zijn gelukkig weg mir en juud: waar zijn de foto's! gelukkig dat Lynn weer wat opknapt, is er nu wel een tandje door? nikki: hopelijk zakt je hoofdpijn snel.. we hebben nokinee ook al een tijdje niet meer gezien of heb ik daar ver heen gelezen?
hallo! T was erg leuk, zwemmen! Leuk bad daar trouwens, met golven enzo Juud heeft daar een mooi huisje hoor.. met sauna.. bofkonten! 8) Geen foto's.. vergeten. Gelukkig knapt Lynn weer op Chacha! Wat kan het geweest zijn he? Hoe heeft ze het vandaag gedaan? Veel geslapen nog? HEeft ze vannacht nog een beetje goed geslapen. HOe is het nu met Seán Kira? Geen andere losse tandjes? Ik hoop het niet. Heeft hij nog last van de getrokken tand? Getverdemme Niek.. van die vieze grote zwarte spinnen yek Ik vind ze ook vréselijk... als bart niet thuis is, roep ik altijd de buurman ben verder opzich niet bang voor spinnen maar van die joekels... die zijn wel eng! Jeee Deborah slaapt ook al zo lang? Hoe doet ze het? Lynn van Juud slaapt ook tot half 9... Tijnemans was vanmorgen weer om kwart voor 5 wakker.. het wordt alleen maar vroeger... ik hoop mijn tijd ook nog wel eens komt.... Lekker Blup, op weg naar het feest. Gaaf joh in een kasteel logeren Moet je morgen nog werken? NikkiF, beterschap! Ziek maar goed uit! Hoe is het nu met Thijs? Heeft hij veel geslapen vandaag? Lekkere bollert trouwens De septemberjongetjes zijn volgens mij allemaal wel goed gevuld Nokinee heb ik trouwens ook al lang niet gezien. Was eigenlijk benieuwd naar het verjaardagsverhaal van Thijmen! Ik ga zo naar bed. Ben niet zo lekker. Morgen ga ik invallen in een kleutergroep op de school waar ik dinsdag ook een sollicitatiegesprek heb. Dus ik moet een beetje goed voor de dag komen he doeidoei
Spannend Mir, morgen invallen! Gaat vast goed; gewoon lekker jezelf zijn. Morgen is eigenlijk wel m'n werkdag, maar ik heb morgen een dag vrij.
Mir fijn dat het gezellig was! Lynn heef het vandaag wel goed gedaan. Toen ik oma belde, voerde Lynn het hoogste woord. Niet zoveel geslapen. Morgen gewoon naar het KDV, als het niet gaat haal ik d;r wel op. Ik heb werkelijk geen idee wat het nou geweest kan zijn. Mir Succes morgen met invallen. Spannend. Blupje lekker een dagje vrij. Zomaar? Of ga je wat leuks doen?
Leuk Mir morgen invallen. Spannend hoor en heel veel succes! Laat je niet gek maken door die kleuters . Met Seán gaat het goed. Ik kon geen andere los zittende tanden vinden dus hopelijk blijft het hierbij. Pfff ik hoop echt dat ie niet meer tanden gaat verliezen want dan krijg ik versneld grijze haren. Nou ja die krijg ik denk ik toch wel want vandaag zat ie alweer met zijn vingers tussen een lade en stootte ie zijn hoofd echt ongelooflijk hard tegen een deur . Gelukkig is het een bikkel. Een paar kreunen en het is alsof er niks is gebeurd maar ik schrik me telkens wezenloos. Die spinnen moet je gewoon opzuigen en dan een prop in de slang doen . Chacha fijn dat de koorts en rode wangen gezakt zijn. Is ze weer een beetje vrolijk? Nikki balen dat je je nog steeds niet lekker voelt en zielig voor je mannetje.
Chacha; ik ben vrij omdat we morgen naar de ardennen gaan voor de bruiloft zaterdag. We gaan pas om 12 uur weg, maar ik krijg er vrij voor dus dan ga ik niet werken natuurlijk, haha! Paddy; hier ook zo'n kindje dat zoooo vaak valt of stoot. Ze zit ook onder de blauwe plekken en ik schrik me steeds rot.
heeey hallo de verjaardag was erg gezellig er zijn nu 5 vrienden geweest maar ze is wel verwend ik heb hier een paar foto's die ik jullie wil laten zien
het 1e wat ze deed toen ze op der verjaardag uit bed kwam was ijs wafels pakken van tafel en opeten blubje heel veel pelzier op de bruiloft kira wat schrikken zeg ik zou dat ook niet aan kunnen zien bij de TA pff nu al z'n 1e melktandje eruit oooh niek wij hebben ook vaak van die grote spinnen ben er echt bang voor laatst zat er in op het plafon boven het bed ik ging niet slapen totdat ie buiten was nikki beterschap meid mir heel veel succes morgen ohja youame's 4e tandje is door ze gaat nu op handen en voeten lopen en kruipt snel weg als ik der wil pakken voor een schone broek enz ik ga slapen heb last van mijn schouder en trekt door naar mijn nek
phew, gister hele dag gewerkt en s'avonds nog eens een ouderavond, ben total 12 uur op mn werk geweest! Kregen een gastspreker en het ging over "how 2 talk 2 kids" Best wel interesant om het aan te horen, en heb er ook wat dingetjes uit gepikt, maar denk dat je er in het echte leven heeeel veeeel geduld voor moet hebben om het uit te voeren. Marno gaat nog steeds super, zn 5e en 6e tandje zijn door! Op het kdv zeggen ze dat ie loopt als ie terug komt van vakantie, we zullen zien. Ik breng hem dinsdag ochtend nog even, dag dat we weg gaan, hebben wij onze handen vrij om thuis alles aan kant te brengen. Bikkeltje die sean zeg! Als ie nou maar wat voorzichtiger doet! leuke foto's van youame! lekkere smulpaap. hihi. blubje; veel plezier daar op die bruiloft! succes mir met de sollicitatie en het invallen! niek; jeeeeee, wat een heerlijkheid zo lang uitslapen! gister was het 5.30 dat meneer er geen zin meer in had. vandaag weer naar notaris, handtekeningen zetten en dan is het officieel geregeld waar marno naar toe gaat, wel fijn idee.
gek wordt ik van die spinnen, nu net weer 1 terwijl ik deborah eten aan het geven ben. ik zie ineens mijn kat onder de gordijn achter me springen, get! oke, goedemorgen marline: leuke foto's! ezzie: fijn dat het zo goed gaat met Marno, is ook leuk om te horen van andere. zal mij benieuwen of ze gelijk hebben met dat lopen
Hallo ! Gelukkig gaat het beter hier ! Thijs heeft veel geslapen gisteren en ik heb met hem mee geslapen. Daar knap je wel van op ! Marline, leuke foto's van Youame ! Waar in Limburg woon jij ? Ezzie, goed dat jullie bij de notaris iets hebben vastgelegd. Dat wil ik ook graag doen voor Thijs, ik vind het belangrijk. Thijs heeft honger ! Groetjes, Nikki F
nikki ik woon niet in limburg mijn moeder woond in kerkrade ga er 1x in de zoveel tijd naar toe ezzie fijn dat bijna alles rond is ieuw niek vies he die beesten als mijn katten de spinnen opeten gaan ze overgeven marno gaat ook hard met z'n tandjes youame was vanmorgen ook om half 5 wakker tot half 6 helemaal overstuur en moest haar meenemen op de fiets ik kreeg haar met geen mogelijkheid wakker dan maar een handoek om het stuur gewikkeld wordt ze wakker en maar zwaaien naar de mannen op de bouw haha ik moet zo met youame naar de kinderarts doeii
marline: wat is ze mooi geworden zeg! nog gefeliciteerd trouwens! Mijn computer is kadoek..de aan knop doet het niet dus ik ben steeds vanaf sochtends af aan bezig de computer aan te krijgen..heb hem vannacht maar aan laten staan anders zou hij het vandaag weer niet doen.. Ik ben eigenlijk nauwelijks thuis en als dan eigenlijk weinig achter de computer, mede doordat mijn kind me dat niet toestaat, maar ik vind het zo irritant dat als ik even wat te doen heb op de computer dat ik er niet op kan. Hij moet duidelijk gerepareerd worden..even kijken of mijn man deze week tijd heeft om de computer weg te brengen. Ik kom even super zeuren hier.. Maar what the heck is dit voor een sprong? (althans..ik hoop dat het een sprongetje is) Ik ben het echt spuugzat..gatverdakkeme zeg. Eslem is niet te genieten..en het leuke is..dat ze alleen zo is als ze bij mij is..als ze bij de buren is of gewoon bij haar vader is ze een schat en hoor je haar niet. Als ik met haar thuis ben moet mevrouw de hele dag bij me zitten en het liefst op schoot en dan de hele tijd de borst willen..en als ze het niet krijgt zet ze het op een janken en dan bedoel ik echt krijzen..wat niet meer op houdt..dit geldt voor alles wat ze wilt maar niet mag of krijgt. Op de bank zitten kan niet..dan huilt ze want dan wilt ze op schoot..als ik op de grond zit gaat ze meestal wel lief spelen.. Maar ik moet het niet wagen om bijv. even achter de computer te gaan zitten. Slapen is een ramp..overdag krijst ze het hele appartement bij elkaar..waardoor ik verplicht ben haar er wer uit te halen..savonsd gaat ze wel lief slapen maar komt ze tussen 10 en 12 opeens weer..en pikt ze het niet als ze weer op bed wordt gelegd..iets wat ik dus echt neit gewend ben van haar..want vanaf dat ze geboren is heeft ze het nooit eenp robleem gevonden om weer op bed gelegd te worden savonds.. en vannacht kwam ze snachts ook opeens.. Tandjes zie ik er niet aan komen..ik snap er werkelijk niets van. Ben ik de enige met een kindje die het bloed onder haar moeder der nagels vandaan haalt? Ik heb het gevoel alsof ik toe ben aan een vakantie zonder kind..het klinkt echt erg..maar ze is echt onuitstaanbaar..ze krijst zo verschrikkelijk en houdt niet op..alles wat ze ziet wilt ze..als ik wat eet wilt ze het ook..als ze het niet krijgt..is het ook krijzen..hehe.. heeft iemand tips? pff... sorry voor mijn gezeur.. Mir: hoe voel je je? verloopt je zwangerschap lekker? paddy: loszittende tanden? ik ga even verder terug lezen want ik heb een hoop gemist geloof ik.. hebben jullie eigenlijk nog een meeting gehouden van de zomer?
oh jeetje paddy..heb even terug gelezen.. wat moet dat een pijn hebben gedaan dat eruit trekken! Zijn hier trouwens nog meer kindjes die nog niet praten? Eslem zegt alleen mama en baba..en het meest mama..maar verder echt helemaal niets..ja ze brabbelt hele verhalen in een voor ons onbekende taal..maar er zitten geen woorden tussen die ik herken. Ik moet wel toegeven dat ik niet iemand ben die hele verhalen aan haar verteld als ik met haar thuis zit..zou dat ook daardoor komen? Ik lees soms wel een boekje met haar maar dan verscheurt ze dat boek zowat en gaat ze er bovenop zitten..hehe..dus daar is de lol ook snel vanaf.. Gister zei iemand tegen mij dat het raar was dat ze nog steeds niet praatte..ze was immes al een jaar..ik vond dat een beetje achterlijk..aangezien er nog zat kindjes zijn van eslem haar leeftijd die pas net kruipen..dat het dus per kind verschilt.. Ik krijg ook steeds te horen dat ik er fout aan doe nederlands te praten met haar..daar moet ik pas later mee beginnen..nu weet ik dat ze allemaal uit onwetendheid praten..maar ik vind het zo zwaar irritant.. Ze denken allemaal dat het zielig voor een kind is om twee talen tegelijk te moeten leren.. Eslem heeft van de week trouwens ook haar prikje gehad..en ze gaf alleen eventjes een gilletje maar verder niet gehuild..had ik niet verwacht..heeft ze een keer een echte reden om te huilen huilt ze niet hahahaaha..
dank je gulay youame praat ook nog niet alleen maar mama papa lalala prrrr gaga wawa youame komt snachts ook weer het ging nachten goed mar nu kwam ze om half 5 tot half 6 pfff ben het helemaal niet gewend normaal slaapt ze tot half 9 we houden haar nou langer wakker zodat ze wat langer doorslaapt ik vertel ook geen hele verhalen maar vertel wel wat ik allemaal doe
ohja net bij de kinderats geweest doe rode vlekken in der hals breiden zich uit ze zei dat het wel veel leek op ze weegt nu 7985gr ecseem (schrijf je dat zo) vor de rest was alles goed moeten in de 1e week van november weer