September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Als de meeting later op de dag is kunnen wij misschien ook komen..

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hihi, nog meer die achter de walker rennen dus!

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Leuk, Kira, dan proberen we dat toch te regelen? eerst maar es een locatie hihi.. waar? Iemand een goed voorstel?

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi ezzie, ja Tijn sjeest ook met dat ding!
    Hoe is het met het lopen van Marno? Ik had wel verwacht dat ie liep. omdat ie ook zo snel was met kruipen! doet hij al wat pasjes los?

wat geweldig, dat hij zo door het zand naar de zee kroop! :D Waar gaan jullie heen in Australie? Ook bij de zee? of meer in het binnenland?

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hebben jullie ook een raar mailtje in je mailbox over positiestrings en slips gehad?

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Het lijkt mij echt het leukste als onze kindjes lekker met elkaar kunnen spelen. Dierentuin is leuk, maar dan zitten ze alleen in de wagen en dat vind ik best jammer eigenlijk.
    Jullie mogen ook hierheen komen maar denk dat dat voor een aantal misschien te ver weg is.
    Ik moet alleen wel op tijd weer thuis zijn want ik krijg mensen te eten die avond.

Ik heb trouwens vorige week vrijdag de kinderopvangtoeslag aangevraagd en het stond donderdag al op mijn rekening! :confused:
    Dacht dat daar wel een tijdje over heen zou gaan. Gelukkig maar van niet.

Ezzie lekker he dat kruipen in dat zand. Vond Quinn ook zo lekker.

Juud lekker dat je genoten hebt ondanks dat het niet echt vakantie was voor je gevoel.
    Is het wel bevallen als eerste vakantie samen met Jean?

Denk dat ik vroeg mn bedje in duik.
    Ben kapot, morgenochtend kan ik uitslapen. Lekker!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Meiden, ik kom even inbreken...

Ballorig is leuk voor een meeting met kindjes van jullie leeftijd!
    Of waren jullie daar al eens geweest?
    Wij zijn daar nu 2 keer geweest en het is ideaal.
    Wij zaten gewoon bij elkaar en je hoeft niet de hele tijd achter je kind aan te rennen want het is daar immers helemaal voor hen!

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    daar heb je wel gelijk in Pinguin... als we naar de dierentuin gaan, dan zitten ze het grootste gedeelte in de buggie (hihi en dan hebben we denk ik ook een gillende tijn... die haaaat zitten in de buggie.. een kwartier is ok.. maar dan.. :oops: )
    Mij maakt de locatie niet zo heel veel uit hoor.

ik heb geen mail over positieondergoed gekregen.. Wat was de afzender?

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hier heeft sweetangel wel een punt! Dan kunnen we die kruimels ook gewoon een beetje hun gang laten gaan. Het is daar neem ik aan redelijk kindproof... alleen ja het is binnen, maar het lijkt me wel een goede optie hoor!

waar heb je allemaal ballorigs? of ballorigen? hihi.. er zijn er meer toch?

10. sweetangel100

Er zijn BALLORIGEN haha moeten jullie even googlen.
    Wij zijn in utrecht (houten) en in almere bij Ballorig geweest en bij allebei was ook een buitenspeeltuin(tje) , mocht het nog eens goed weer worden ;)

Het is daar heel kindproof, heerlijk!
    Ballenbak, grote zachte blokken enz!

EDIT: http://www.ballorig.nl/

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb het al bij Jan & lotte gemeld.
    Ze vroeg of ik nog positiestrings of slips had. Mochten ook gebruikte zijn :confused:

zoiets.
    Vond het een beetje vreemd.

Ik denk dat Quinn alleen maar slaapt in de buggy en dat vind ik gewoon niet leuk.
    Vind het echt t leukste als die koters lekker met elkaar kunnen spelen.

Dank je trouwens voor je berichtje Linda! Ik las dat jij ook een bijtertje hebt :( Ik bijt Quinn wel eens terug, niet hard maar genoeg om hem te laten schrikken. Erg eigenlijk he?!

12. sweetangel100

Huh pinguin, was dat van iemand op t forum? :confused:

Ja ze heeft me vandaag gebeten in mijn schouder en uit een reactie gaf ik haar een tik :oops:

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ieuw.. kreeg je een pb dan, Pinguin? Wie was de afzender? HOe kan diegene nu je privemail krijgen?

bijtertjes? Hier ook.. kan me voorstellen dat je uit reactie een tik geeft... als Tijn even flink doorbijt dan hang ik ook aan het plafond....

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Yup iemand op t forum
    Ze had nog maar 1 berichtje gepost dus .....

Ik las het meis. Niet schuldig over voelen hoor! Zoals je al schreef is zij het waarschijnlijk al vergeten ;)

Jammer dat er geen Ballorig in Amersfoort of Apeldoorn zit.
    Wel eentje bij mij in de stad :whistle: ben er alleen nog nooit geweest.

15. sweetangel100

Mmm.. maar 1 berichtje gepost, dat zal wat lekkers zijn dan :(
    Vieze mailtjes sturen grrrr

Wij zijn met het 'hele forum' naar die in Houten gegaan, die lag het meest centraal in Nederland, omdat iedereen uit alle hoeken kwam haha
    Toen ik bij Sarah logeren was zijn we met 4 mama's en kindjes naar die in Almere gegaan.

Ik hoop dat ze het vergeten is Pinguin, maar ik schrok van mijn eigen reactie...

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh het was een pb-tje geen mailtje.

Ik kan het me voorstellen Linda dat je er van schrok.

Oh die meeting waar zo'n topic van was in de lounge geloof ik he?
    Is niemand van de september mammies naar toe geweest geloof ik.

Was t leuk? veel mensen? en Waar is Sarah eigenlijk? Zie dr nooit meer hier. Ben weer eens te nieuwsgierig of niet :oops:

17. sweetangel100

Nee ik bedoel met iedereen van t juli-topic ;)
    Ik ga ook echt niet naar een algemene meeting haha

Sarah heeft echt superlang geen internet gehad, maar sinds een paar dagen wel weer. Geen ideeee waarom ze nog niet op t forum is geweest, zal t haar eens vragen ;)

En je bent niet nieuwsgierig hoor, wie vraagt die weet ;)

18. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Pinguin wat raar van dat mailtje!

Ik baal want ik zag vandaag dat het boventandje beschadigd is, er zit een blus in. Dus die heeft die andere tand eruit geslagen zeg maar. Maandag maar weer de tandarts bellen. BAH. Juud zijn ondertandje zat zo los door die klap dat de tandarts 'm zonder verdoving eruit heeft getrokken. Je begrijpt het al, een en al drama...

Die meeting hoeven jullie voor mij niet perse later te doen hoor. Ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik het wel ga redden. Het ligt er ook een beetje aan hoe lang het rijden etc is.

Pfff ik ga zo naar bed. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Het was lang geleden dat ie zo gespookt heeft. Morgen gaan we naar Amsterdam dus dan wil een beetje fit zijn.

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    :cry: :cry: :cry: wij willen ook mee! :cry: :cry: :cry:

leuk hoor ballorig, kunnen ze idd lekker rondkruipen,.. dierentuin is misschien leuker als ze allemaal kunnen lopen?
    (bemoei me er wel mee maar ben er geeneens bij ,.. :oops: )

raar pinquin dat mailtje, hier gelukkig niks ontvangen.

Fijn dat het er al zo snel op stond zeg! duurde hier wel even.

mir; hihi, iedereen had hem wel snel lopend verwacht gezien ie met 7 mnd al kroop, maar nee hoor,. hij komt zo toch ook waar die wezen moet?! heel soms paar pasjes los maar dan moet ik erbij zijn om hem op te vangen,. hij zakt liever weer gewoon door zn knieen.
    Ik ga naar Brisbane,. dus vlakbij zee, uurtje rijden ofzo,.. heerlijk! :D

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha.. marno is gewoon slim.. waarom moeite doen als het ook via de makelijke weg kan.
    Tijn loopt van de bank naar de tafel los (zijn iets van twee pasjes) en hij loopt drinkend.. dus als hij zn fles aan zn mond heeft doet hij wat pasjes. Hij wil wel graag want hij probeert steeds, maar zn evenwichtsgevoel is nog niet helemaal goed.

heeeerlijk vlak bij zee! En ook lekker dat je gewoon bij familie bent, dan is het meer genieten denk ik, lekker vertrouwd. Ik bedoel.. wij vierden vakantie in een tent.. en dat was wel een leuke vakantie hoor, maar echt genieten lukte nu ook niet echt...

idd.. ik denk dat ballorig de beste optie is. WElke zullen we doen? Houten? Dat is ongeveer evenver als de vorige keer Bunnik. geloof ik

Deel Deze Pagina