goeiemorgen! mag ik weer uitslapen, lukt het niet,...moet aan van alles denken wat de koffer nog in moet! haha. zijn jullie kids ook zo schooierig, zodra wij hier zelf met een broodje of iets gaan zitten heeft ie dat in de gaten en komt ie al smakkend naar je toe gekropen om ook een stukje te willen.... tis net een hond! hihi. Gister een olijf van mn pizza, vond ie nog lekker ook. vandaag weer naar emmen,.. pfff, lekker weer en ik zit in de auto,. nou ja, zijn opa en oma ook weer blij. fijne dag allemaal!
Ieuwwwwwww van een ranzig PB-tje heb jij gekregen Pinguin. Vast een vies mannetje geweest.... Er zit ook een ballorig in Wijhe (een durp vlakbij Zwolle). Maar das geloof ik ook niet echt heel erg centraal. Linda niet schuldig voelen hoor. Je schrikt er wel van natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat je zoiets als reactie doet. Ik had zo'n schuldgevoel in de vakantie. Lynn was naast mij in bed in slaap gevallen (tja slaapproblemen, dus dan maar samen slapen.) Heeft ze blijkbaar toen ik sliep, haar vingers in mijn mond gestopt. En wat deed ik als reactie in mijn slaap.....tja bijten. Agos het arme kind was helemaal van streek. Aaah toch nog niet helemaal goed met Seán? Arm ventje. En weer naar de tandarts dus? Ik hoop dat dit een betere ervaring gaat worden. Ezzie hihi zeuren dat je meewil naar de meeting, jij gaat verdorie naar Australie. Ik wil wel ruilen hoor....jij de meeting ik australie? vind het wel een goede deal eigenlijk veel plezier bij opa en oma. Tijn dus drinkend lopen? Ach ja de makkelijkste weg he? Lynn is snot en snot verkouden (alweer ...zucht...3 weken geleden op vakantie ook al) Daardoor niet echt best geslapen. We gaan vandaag wel weg. Ze is niet doodziek ofzo. We gaan naar de wissel in Epe...piepklein dierenparkje, maar wel grappig (en we hebben vrijkaartjes ...hollander die ik ben )
Goedemorgen dames, Pfff, ook ik word erg moe van werken! Dus ik kan me goed voorstellen hoe het voelt om opeens weer drie dagen te werken terwijl je dat niet gewend bent. Ben dus op werkdagen niet zo vaak te vinden op het forum. Sorry..! Lees meestal wel even de nieuwe berichten maar heb geen puf om te reageren. Lijkt me wel erg leuk om iedereen "live" te zien. Ballorig in Houten lijkt me prima. Is aardig centraal (toch?). Ook ik ben liever buiten dan binnen maar de dierentuin is voor onze koters meer zitten dan spelen. Wat de vorige locatie niet voor herhaling vatbaar? Als het daar goed bevallen was zouden we daar ook weer naartoe kunnen gaan. We hebben weer een druk weekend dus ben er later weer! Woensdag wordt Helena alweer 1 jaar! Groeten!
Narcissen, bij de vorige locatie waren allemaal kleine slootjes. Was niet erg toen de meeste van de kids nog niet konden kruipen, maar denk dat het nu absoluut niet handig is met al die kruipende kindjes. Ballorig houten lijkt mij ook een goed idee. Misschien moeten we even een lijstje maken wie er allemaal gaan. Wel zo handig. Net bij mijn moeder geweest met Quinn. Mijn nichtje was er ook met dr babypopje. Eerst vond Quinn die pop maar eng, maar toen ik haar dichtbij hield ging hij meermaals met dr zoenen. ahgossie! Chacha ik heb gehoord dat dat dierenparkje erg leuk is! Veel plezier! Onze tuin begint er mooi uit te zien nu hij weer betegeld is. We moeten nog wel een heleboel nieuwe beplanting uitzoken ( nog suggesties MammaMO?) Wij gaan even lunchen. Tot later meiden!
hahaha, suggesties zat meid! Maar misschien niet het goede seizoen! Kan je wachten tot mei? Of is het een groot slagveld? (misschien moeten we dit even via de msn of telefoon doen )
Ballorig Houten klinkt goed! Ik denk dat onze kinders zich er goed zullen vermaken en hopelijk de mama's ook. Wat een bijtertjes allemaal, inclusief de moeders . Hier ook eentje hoor maar die denkt dat het een spelletje is. Hij bijt ook meestal mijn kleding en dan zeg ik altijd auw niet doen maar dan gaat ie lachen en gaat ie vrolijk verder. Ach zolang het bij kleding blijft vind ik het niet erg gelukkig heeft ie nog nooit echt op het vlees gebeten. We zijn net terug uit Amsterdam. Nee heb niet de Dam tot Dam gedaan maar zijn bij mijn zwager op bezoek geweest en hebben op het spui gelunchd. Erg gezellig. Net ook al de heggen in de tuin gedaan dus ik ga nu de rose open trekken . Lekker Ezzie naar Brisbane. Volgens mij is het daar het hele jaar wel lekker weer niet? Of is het nu nog echt lente? Gisternacht ging het goed. We hebben 'm tot 7:00 niet gehoord. Heerlijk. Wij lagen er ook al vroeg in dus we hebben een goede nachtrust gehad. Oh shit niks geen rose, ik moet zo nog hardlopen. Baal baal..
Oooh, dat meen je niet? Haha, geintje. Ik heb Lynn een keer flink terug gebeten en sindsdien is het af met bijten. Heb ze echt flink gehad toen. Mijn tanden stonden er flink in. Bij mij heeft het vroeger geholpen en bij lynn nu dus ook.
Chacha, Lynnie lopen? Nee joh, die is al moe als ze dr ogen open doet. Ze begint nu meer en meer te kruipen en minder te hopsen/billenschuiven. Verder reageer ik nergens op. De hele dag de buren geholpen met verhuizen en nu heb ik echt knallende koppijn en we moeten nog uiteten met mijn ouders. Auw. Tot later
Zeker wat een bijtertjes hier, met Juud als opperbijter Narcissen kan me voorstellen dat het voor jou vermoeiend is hoor. Kindje, werken en ook nog zwanger. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, kom maar gewoon lekker kletsen wanneer jij daar zin in hebt. Ah Quinn verliefd op een babypopje? Wat schattig! Was het gezellig bij je moeder? Hoe is het nu met je zus? Kira fijn dat afgelopen nacht weer goed ging. En dat wordt dus later een roseetje? Gezellig dus in amsterdam? Juudje succes met je hoofdpijn. En hopelijk heb je nog een leuk etentje. De Wissel was leuk. Ik had er veel minder van verwacht ( een uit de hand gelopen kinderboerderij had ik verwacht). Maar we hebben apen, pinguins, stokstaartjes, papegaaien en nog veel meer gezien. Lynn moest er erg om lachen. Ze is nog erg verkouden, maar een stuk vrolijker dan de afgelopen dagen. Zal wel een opluchting zijn dat de boel los komt. Nu hangen op de bank en morgen weer werken. Jeeee wat gaan die weekenden toch snel
hallo, hoe gaat het hier? Lynn dus naar de diertjes geweest, grappig hoe ze daar op reageren he heb je de snoerter poetsers al klaar voor als het los komt? paddy: zal wel druk geweest zijn in Amsterdam? het was wel lekker weer op daar te zitten. quinn met de poppen aan het dollen, hier een Deborah die met autotjes door de kamer scheurt en er vroem geluiden bij maakt! ezzie: hoe was het in Emmen? ballorig lijkt me leuk, er zit er ook een hier in de buurt houten of utrecht lijkt me prima, hopelijk vind ik het sbneller dan de vorige keer hebben jullie al een tijd in gedachten?
Nou niek het komt hier dus los....allemaal slierten snot. Je moet mijn meubels en mijn vloer eens zien Haha Deborah autogek? Qua tijd lijkt mij het handig om het in ieder geval na de boterham te doen. Maar weet niet hoe anderen daar over denken
zo, Emmen weer overleefd, opa en oma gaan hard achteruit. heb ze in elk geval weer even gezien. marno heeft zich weer voorbeeldig gedragen, was druk aan het scheuren met de rollator en rolstoel van oma, Was wel een super mooie dag! leuk zeg die halve dierentuin chacha, dat gezichtje van Lynn tussen die geiten door, hihi. juudje; was etentje nog wel gezellig ondanks je hoofdpijn? paddy; proost! (zat er ook aan rond die tijd,,.. ) oh, zag dat het niet ging, misschien na je hardlopen! In brisbane is het idd hele jaar mooi, de winter daar is onze zomer! Het is nu tussen de 23 en 30 gr,............ Bij nader inzien chacha,...ik ruil toch maar niet! narcissen; alvast een hele fijne verjaardag voor Helena, zit dan in het vliegtuig dus kan niet feliciteren!
Hallo ! Even een berichtje ! Gelukkig gaat het weer beter hier. Morgen ga ik weer aan de slag, Ben benieuwd wat we aantreffen ... Met Thijs is ook alles weer goed na zijn spuit. Alleen is zijn slaap-ritme weer een beetje van de rails. En morgen bij mijn schoonouders zullen ze wel proberen om hem te laten slapen tussen 12.00 en 14.00, maar mijn moeder is daar zo eigenwijs in, die laat hem gerust wakker ... zitten wij weer te kijken 's avonds ... geweldig ... We hebben onze zomervakantie al geboekt ! Naar Oostenrijk ! Zo vroeg zijn we nog nooit geweest ! Heerlijk, ik kijk er al naar uit ! Bijten ... daar weet ik ook meer van ... Thijs bijt soms in mijn borst, ook zo fijn ! En lachen dan, als ik "au" roep ! Ik ga ! Groetjes, Nikki F
Oh fijn Ezzie dat het in Brisbane het hele jaar lekker weer is. Ik vond het namelijk in Sydney en Melbourne frisjes in de winter. Ik zit nu eindelijk heerlijk aan de rose . Nikki lekker dat het weer beter gaat. Hopelijk valt het morgen mee. Chacha leuke foto's.
Is er nog helemaal niemand geweest vandaag? Net klaar met werken pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat een dag. Druk druk druk. Op het moment lijkt het dat er te weinig uren in een dag zitten wat werk betreft. Komt natuurlijk ook doordat ik veel minder uren werk en doordat mijn zwager en zus beide bij ons werken en er geen reet van bakken op het moment Dubbel werk voor mij en nog wat anderen. Ik heb mn kindje nog helemaal niet gezien vandaag. Vind dat zo raar, dat hij de hele dag daar zit zonder dat ik een knuffeltje heb gehad. Hij is ook nog steeds hartstikke verkouden. Vanacht was heftig. We zijn er beide minimaal 5 keer uit geweest. Kereltje was erg benauwd. Gisteren zijn we bij mn moeder en bij vrienden geweest die katten hebben. Hoop dat hij niet OOK die allergie nog van zijn vader heeft geerfd. Ik ga nog even een beetje luieren hier Ezzie als ik je niet meer zie hier een hele fijne vakantie ! Lekker van je mamma genieten je mamma van jullie! Hoop dat je af en toe eens laat hoe hoe het gaat!. xxxx