September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo heb ff 2 uurtjes overuren opgenomen :D Was het zat voor vandaag.

Heb functioneringsgesprek gehad....helemaal goed, ze waren blij met me.
    Gelukkig maar

Ezzie wat ga jij een heerlijk weer tegemoet...als ik het hier zo zie :(

Pinguin ik verbaasde me ook al over de rust hier.
    Jeetje druk dus bij jullie? Horeca toch? Nog steeds een drukte dus?

Aaah jij Quinn ook nog niet gezien? Ik Lynn ook nog niet. Sliep nog toen ik de deur uitging en slaapt nu ook (volgens mij heeft ze stiekem de hele dag geslapen ;) )

Hopen dat Quinn geen kattenallergie heeft!

Lynn is ook zo verkouden. Vannacht ook regelmatig naast mijn bed gestaan :( Jullie dus ook zo veel?

Nou tot later!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ikke heb vakantieeeee! \:D/

als jullie nou ook zo weinig schrijven als vandaag hoef ik niet zoveel bij te lezen! :D ;)

heb ook uurtje eerder vrij genomen,... heerlijk,. klaar voor een maand!

kan je het soms gehad hebben he op je werk. Maar zou toch ook weer niet zonder kunnen.

marno heeft een vreemde plek opgelopen bij zn oog, hij viel, bij z'n beetle maar of ie zich nu gestoten heeft of gestoken is geen idee, ziet er raar uit.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo mn kereltje is weer thuis.
    Kleine knuffel lag nog te slapen toen we hem gingen ophalen.
    1 van de leidsters schijnt nogal weg van hem te zijn omdat hij echt zon klein apie is wat om je heen hangt. Vind ik dan toch best wel heel leuk om te horen.

Ik heb hem net een kaneel beschuitje gegeven . Vindt hij echt heeeeeeeeeerlijk!

Lekker ezzie vakantie! Heb je kinderarnica in huis? Anders daar even mee smeren.

Chacha lekker eerder naar huis. Hier wordt het steeds later dat ik naar huis kan.

Lynn is toch afgelopen week echt voor t eerst een hele dag naar het kdv gegaan? Zal ze daardoor wel verkouden zijn. heb het net nog even gevraagd omdat Quinn nu al 3 weken snotterd. Was normaal zei ze.
    Binnekort komt de 'school'fotograaf! :) Spannend!

Waar is mamsie eigenlijk en Mir? En blup heb ik ook al even niet gezien of was ze een weekendje weg?
    En wie willen er allemaal mee naar de meeting?
    Mij zou rond het middaguur het beste uit komen, maar weet niet hoe dat met anderen is.

Misschien een lijstje maken wie er mee gaat?

Ik begin wel vast. Maar dan wel in een volgend berichtje :D

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Naar de meeting gaan mee:

Pinguin- Quinn

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik niet,..... :( :D ;)

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk om te horen pinquin dat je mannetje in de smaak valt!

heb arnica in huis, was alleen gebeurt met papa, en die heeft niks gesmeerd, ik dus alsnog wat later.

leuk de schoolfotograaf! die van Marno komt in november pas, gelukkig maar andres had ik hem gemist.

zo eten bij mn broer,.. scheelt mij weer koken. :D

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    awwwww :(

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    meeting:

Pinguin- Quinn
    niek-Deborah

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: heerlijk vakantie! geniet er maar van..

Lynn nog steeds verkouden? bah, hopelijk gaat het snel over

quinn: met de leidsters flirten? ;)

chacha: fijn dat je functioneringsgesprek zo goed ging, ik was er wel een beetje bang voor dat ze er mee kwamen dat ik nu minder werk met een kind, maar het valt mee.

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ezzie alvast een hele fijne vakantie down under toegewensd maar je zal vanavond en morgen vast nog wel ff komen spieken. Ik hoop dat de reis een beetje mee valt maar dat zal vast. Neem de hamer van Juud mee haha.

Hier zijn we vandaag weer naar de tandarts geweest. Seán was vrij kalm toen we de praktijk binnen kwamen maar zodra ie de rubbere handschoenen rook raakte ie in paniek en zette het op een brullen. Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand met het boventandje en loopt dat met een sisser af. Pffff maar hij moet waarschijnlijk later wel een beugeltje door dit grapje :cry: .

Chacha lekker dat het functioneringsgesprek goed was. Vast omdat je ook zo'n goeie typmiep bent :D .

Jeetje pinguin wat zielig dat ie het zo benauwd heeft. Ook lastig voor jullie natuurlijk..

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    had erover heen gelezen chacha maar fijn dat het gesprek goed ging! :D

juudje; kan ik je hamer nog ff komen halen? haha. je weet maar nooit.

gelukkig is het boven tandje ok, jammer van de beugel.

het is helemaal rood geworden bij zn oogje, zal die in het vliegtuig wel blauw worden, mensen zullen wel denken,.. hihi

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    meeting:

Pinguin- Quinn
    niek-Deborah
    Chacha - Lynn

Kira ik ben een geweldige typmiep, dat weet je toch ? ;)

Gelukkig geen grote drama's bij de tandarts. Maar de vorige keer heeft dus echt een diepe indruk achtergelaten (kon ook niet anders)

Ezzie hopelijk valt het mee met zijn oog. Lynn is 3x achter elkaar gevallen op vakantie. Telkens op dezelfde wang (en die werd dan weer blauw) Mensen zouden ook wel gedacht hebben.

Als ik je niet weer spreek, veel plezier, lekker genieten, lekker uitrusten en een heerlijk weerzien met je moeder (en voor Marno OMAAAA)
    En succes met de reis

Pinguin wat leuk dat de leidster helemaal gek is van Quinn.
    En kaneel beschuitje? Lekker smullen.

Lynn is een kaasmonster. Dol op plakjes kaas.

Denk ook dat Lynn iets heeft opgelopen bij het KDV. En dat zal wel veel vaker voorkomen. Maar dan heeft ze het in ieder geval gehad voor als ze naar de basisschool gaat

Niek bij mij zijn ze erg begripvol voor het mindere werken. En het feit dat ik niet altijd stralend fit ben na een nachtje Lynn zijn ze erg begripvol voor. Fijn zo'n sociowereldje.

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    We ijn weer thuis! Het was super! Mooi feest, lekker etem lieve Nikki. Alleen weinig geslapen door alle geluiden daar, dus vanavind vroeg naar bed.

Pinguin; ik heb slofjes van kleine voetjes. Hoe bedoel je maar 1 soort? Ze hebben er heel veel.

Cacha; nikki liep eerst ook zo moeilijk achter de walker, maar het gaat steeds beter.

Nikki is ook al verkouden zolang ze naar het kdv gaat :(

Ik weet nog niet zeker of ik naar de meeting kom. Ik laat het nog weten.

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    meeting:

Pinguin- Quinn
    niek-Deborah
    Chacha - Lynn
    Paddykira - Seán (misschien)

Ik ga 12:00 zowieso niet redden, ik denk dat als alles mee zit ik er op z'n vroegst rond 13:00 bij kan zijn..

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    even snel een berichtje van mij..! Heb vandaag weer kunnen werken bij de kleuters en morgen is die leerkracht nog ziek, dus dat wordt weer werken... Tjonge.. t is wel wennen hoor.. kleuters.
    Morgen avond sollicitatiegesprek. Daar zie ik dus onwijs tegenop omdat ik ga zeggen dat ik zwanger ben. Op zich geen probleem, maar ik zit met de manier van formuleren van het bericht.. en dat ik dus graag wil blijven werken na het verlof. Ach ik weet toch wel dat het dus niets wordt.. maar het is gewoon de ideale locatie... 3 minuten van mijn huis...
    ok, ik kan nog wel tig pagina's tikken over hoe zenuwachtig ik ben hihi...
    Belde net een vriendin die ook in het onderwijs zit, en die zegt weer.. waarom zou je het al vertellen? Zo geef je jezelf geen eerlijke kans...
    ok ik hou op. Heb voor mezelf besloten dat ik het ga zeggen, met grote kans dat ik de baan niet krijg.. maar misschien ook niet zou krijgen als ik niet zwanger was...
    :oops: gezwets...

Ik ga mee naar de meeting! Ballorig in Houten? Is dat het meest centraal? Ik vind alles prima.

Ezzie, HEEEEL veel plezier daar down under! Geniet ervan! Maak lekker veel foto's en laat ze dan aan ons zien :D Sterkte ook met de reis. Maar dat gaat vast lukken. Gelukkig is Marno niet een van de moeilijkste, dus komt allemaal goed.

Super Chacha, dat je functioneringsgesprek goed was! Lekker gevoel he!

Blup, heerlijk weekend gehad dus! Het was nog mooi weer ook! Toch? Hopelijk ben je er ook bij zaterdag!

Quinn is echt een knuffelbeertje he! wat lief dat een van de leidsters al zo dol op hem is :D . Zeker leuk om te horen! En vooral fijn dat hij het gewoon zo goed doet op het kdv!

Ik ga zo richting dromenland!

oh ja.. Tijn loopt nu echt steeds langere stukjes alleen. Erg leuk om te zien, zal morgen eens filmen..

euh.. duimen jullie voor me morgenavond om 21.30? ;)

doeg!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    kira, gelukkig dat er verder niets ernstigs was met het boventandje van Seán! Alleen wel naar dat hij door dit voorval later een beugeltje moet.. wat is daarvan eigenlijk de reden? Zijn hoektandje komt toch wel weer terug? En dan is alles toch ok?

agosh.. marno een blauw oog? :( Hopelijk heeft ie er verder geen last van.. en krijgt ie alleen een oog met alle kleuren van de regenboog..

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir ik zal morgen voor je duimen.

Slaap lekker

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir zal ook voor je duimen!
    paddy: wel jammer van die beugel, maar gelukkig heeft hij er geen last meer van

ga ook mijn bedje opzoeken, trusten

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    euh ff snel

lees ik nou dat jullie naar Ballorig in Houten gaan?de 29e
    ik ga er met andere mama's heen van een ander forum ook de 29e
    ik wordt opgehaald door 1 van de mama's
    das nou toevallig of niet haha

jammer dat ik niet met jullie mee konden maarja heb geen auto en met trein zie ik niet zitten

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    kom nog even spieken hoor! :D

allemaal goed nachtje gehad, ik wel paar keer wakker en liggen draaien, zenuuwtjes!

bedankt voor alle vakantie wensen!

mir heeeel veeeeel sterkte vanavond! Als ik aan het opstijgen ben zal ik hard voor je duimen!

marline wat toevallig dat jij er ook naar toe gaat! Kunnen jullie elkaar toch nog zien! :D

Deel Deze Pagina