September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ezzie, heel veel plezier down under. Geniet er lekker van. Kom die hamer maar halen hoor. Ik heb hem niet meer nodig.

Ik moet even het een en ander van me afschrijven hoor.

Gisteren zijn we naar de ergotherapeute geweest en wat is het een gefriemel om een spalkje om haar vinger te krijgen. Nu gaat ze vandaag met dr Fresow praten, waarom hij geen inkeping in het litteken weefsel heeft gemaakt? Dan maakt ze een afspraak zodat we er allemaal bij zijn. Zij dus ook. Doordat het littekenweefsel meer naar haar ringvinger zit, groeit haar vingertje dus ook helemaal scheef. De bovenkant van haar handje ziet er heel netjes uit. Alleen nu de onderkant dus nog. Heb het nu wel gehad hoor met die vingertjes. Misschien heb ik er wel spijt van. Ze heeft al zoveel moeten door staan.

Verder heb ik niks te klagen. Lynn gaat om 19.00u naar bed, brabbelt nog wat tegen haar spook en gaat dan lekker slapen. Nu is het ook nog stil, duis ga ze zo maar wakker maken.

Gisteren was ze super sjaggie. Had over de hele dag maar anderhalf uur geslapen. En om 18.15 vielen haar oogjes echt dicht. Dus vlug flesje en vlug naar bed.

Geven jullie nog opvolgmelk? of gewone melk in de laatste fles?

Marline, toevallig hoor. Zien we je daar wel.

Ik ga (waarschijnlijk) ook mee naar houten. Gezellig.

Mir, waarom zou je het al zeggen? Ik zou dat echt niet doen. Maar ja, daar hebben we het vorige week ook al over gehad. Succes met je keuze vanavond en veel succes.

Hahahaha, Lynnie loopt nog helemaal niet achter haar winnie aan. Ze gaat er gewoon naast zitten.

Lynn een kaasmonster? Leuk zeg. Wat is Lynnie dan? Die is dol op alles? Haha.

Ik ben ook nog steeds verkouden. Flink hoesten en veel slijm in de longen.

Ik ga ff wat doen, dadelijk komt de verzekeringsagent.

Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ezzie ik wens je een hele fijne vakantie

3. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Wat worden onze kleine druifjes gevaarlijk he? Allemaal blauwe plekken, tandartskosten... Gelukkig blijft het daar tot nu toe bij! Wat leuk dat er al los gelopen wordt zeg!
    Hier nog geen losse stappen maar wel allerlei andere acrobatische toeren.
    Helena heeft een hobbelkoe waar ze op klimt.. Met twee knieen op het zittinkje zitten en dan heel blij haar handen los! Of op de koe staan en dan leunen op iets anders...

Het was vandaag vroeg dag. Om 5.00 was er al iemand wakker. Ze stond in haar bedje. Weer neergelegd en doorgeslapen tot 6.00. Daarna niet meer. Misschien had ze het wel koud! Nou ja, hopelijk wil ze vanmorgen nog even slapen, dan kan ik ook nog even plat!
    Vanmiddag studiemiddag waarbij ik geacht word aanwezig te zijn en dan bedoelen ze fris en fruitig denk ik!

Ezzie: hele fijne vakantie!
    Mir: Toi, toi, toi!
    Juudje: wat ontzettend vervelend van Lynn haar vingertje zeg! Wat zou het fijn zijn als dat achter de rug is! Dat het dus wel allemaal de moeite waard is geweest. Kan me voorstellen dat je af en toe momenten van spijt zult krijgen.
    Paddy: jeetje nu al weten dat er een beugeltje moet komen... Dan ben je er wel op tijd bij.

Ook Helena vind kaas lekker. Eigenlijk vind ze maar weinig niet lekker. Oja, bleekselderij, maar dat vind ik ook echt niet lekker. Gisteren heeft ze heerlijk op wat stukjes biefstuk zitten knabbelen. Vis vindt ze echt geweldig...Ik de luier naderhand niet zo..Ha, ha.

Inmiddels krijgt Helena s morgens een fles of beker gewone melk, s middags een beker halfvolle melk en 's avonds voor het slapen gaan nog opvolgmelk. Is nog niet op. Had zelf met mijn suffe hoofd een nieuw pak gekocht dus ik houd het voorlopig nog maar zo.

Pff, had ze net de salontafel (die heeft heel handig wieltjes) naar de boekenkast gereden en was erop gaan staan. Kon ze net een plankje hoger in de boekenkast komen... Slimme meid. Eerst even een foto gemaakt en toen eraf gehaald.

Oja, waarschijnlijk ga ik ook mee naar Ballorig. Hoe laat komt het de meeste uit? Ik kan geen pijl trekken op
    Ik geloof dat Houten het meest centraal is... Nou ja, in Nederland dan. Weet niet waar jullie allemaal wonen.
    Voor mij is het 45 minuten rijden.

4. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan geen pijl trekken op Helena haar slaapritme had er moeten staan.
    Soms slaapt ze een keer op een dag soms twee.
    Soms kort en dan is ze sjaggie en soms weer heel lang...

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    meiden, alvast tot ziens!
    zal jullie missen hoor! :D
    maar ga heerlijk genieten van mijn vakantie! :D

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goedemorgen!

DAAAAAAG Ezzie...we zullen je hier ook missen

Mir weer aan het werk? Poeh wel heftig he....van helemaal niet werken naar ineens zoveel.
    Tja je bent niet verplicht om het te zeggen. Ik kan me de verschillende meningen hier ook wel voorstellen. Eigenlijk krijg je geen eerlijke kans (ook al kost het de werkgever geen drol dat zwangerschapsverlof).
    Maar stel je wordt wel aangenomen...lijkt me dan heeeeeel moeilijk om te zeggen...goh ik ben zwanger.
    Lastige keuze hoor.
    En Tijn stapjes? Goed hoor

Juudje balen zeg van die vingertjes. Nog steeds niet goed.
    Heb je er misschien spijt van? Wat was er gebeurd als je er niks aan had laten doen? Dat was toch ook niet goed geweest?
    Fijn dat Lynn het zo goed doet!

Juud ik geef dreumesmelk.

En ik begin ook verkouden te worden.

Narcissen wat een vroegte bij jullie!
    Tja misschien kou? Bij Lynn is het 20 graden op de kamer, maar gevoelsmatig vind ik het kouder aanvoelen.

En wat slim van die salontafel

Blupje dus bij jullie ging het beter met de walker? KWestie van oefenen dus.
    Jullie hebben ook een tegelvloer he? Soms heb ik het idee dat die walker te weinig grip op de vloer heeft, ze gaat echt bijna plat door de bocht ;)

Hier 4 keer eruit gemoeten vannacht, maar mocht wel uitslapen tot half 9

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Gaat idd steeds beter chacha! Dat ding glijdt hier ok meer over de vloer dan dat ie rolt, maar goed.

Nikki staat nu ook heel vaak los trouwens, maar los lopen doet ze og niet.

Ezzie; veel plezier!

Mir; fij dat je zoveel kunt werken, maar idd vermoeiend hoor

O nikki is wakker..

8. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ezzie goeie reis! Heeeeel veel plezier! Kom je als je daar bent hier nog ff spieken?

Hier ook een vroege start. 5:15 :confused: maar er zat 'm iets dwars want hij wilde wel slapen maar werd toch ergens weer van wakker.. Nou ja kan gebeuren.

Mir heel veel succes vanavond. Ik hoop dat je niet helemaal bent gesloopt door de kleuters. Pfff lijkt me zwaar hoor, net zwanger, opeens veel werken en dan ook nog eens een sollicitatiegesprek. Maar ja je weet wat ze zeggen he, alles gebeurt altijd tegelijkertijd.

Hier loopt meneertje nog niet heel veel. Soms doet ie kleine stapjes. Hij staat soms wel een tijdje los.

Juud wat ontzettend balen van Lynn's vingertje zeg. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad en twijfelt maar ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt. Je verwacht gewoon niet dat er zo'n prutswerk van gemaakt kan worden. Ik vind het echt slecht. Moet dat vingertje dat scheef groeit gecorrigeerd worden? Heel veel succes er nog mee in ieder geval.

Marline lijkt me leuk als je er ook bij bent.

Chacha dus jij ook al aan de sniffels?

Hier krijgt Seán alleen 's avonds nog opvolgmelk maar daar ik binnenkort ook mee stoppen.

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ben ik nog even, hihi. Alles nu wel zo'n beetje gedaan.
    zometeen marno ff halen van kdv, douchen, spullen in de auto en we zijn er klaar voor.

kom echt nog wel ff spieken hoor als ik daar ben! Anders heb ik wel heeeeel veeeeel om bij te lezen! :D

phew, sean ook weer een vroegertje zeg!

balen juudje, met het vingertje van je meisje, sterkte ermee.

Hier sochtends nog steeds opvolgmelk, en savonds een beetje. Eenmaal terug stop ik er ook mee denk. Vind het nog wel handig om in huis te hebben voor het geval de melk een keertje op is ofzo,..

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie nogmaals een hele goede vlucht en een hele goede vakantie.

Mir heel veel sucses vanavond. For what it's worth, ik zou het ook vertellen. :)

Blup en Juud waarom is het waarschijnlijk dat jullie komen ? Zou jammer zijn als jullie niet zouden komen.

Marline zou leuk zijn je daar te zien meis!

Juud ik kan me voorstellen dat je bedenkingen over de operatie in het algemeen hebt. Denk dat ik dat ook zou hebben. Hoop voor Lynn dat het allemaal goed gaat komen en vooral dat ze een goede functionaliteit van dr handje heeft.

Wat een vroege vogels zijn Sean en Helena!

Ik zou er voor tekenen als dat betekent als hij echt helemaal door zou slapen!

Hier vanacht dus echt bleep bleep bleep.
    Voor middernacht is hij al zo vaak wakker geworden dat ik hem maar tussen ons heb ingelegd. Toen is hij ook nog wel wakker geworden, maar hij leek rustiger.
    Hij was steeds heel erg aan het huilen in zijn slaap.
    We gaan zometeen naar Soest , aan het eind van de middag naar een nieuwe auto kijken en we blijven dan in het huis van mijn schoonouders slapen. Zij zijn op vakantie en Steven moet morgenvroeg naar Amsterdam en dan kan hij net een half uurtje extra slapen.
    :)
    Ik wil of straks of morgenvroeg nog even naar de Ikea. Kijken of ik een leuk setje voor Quinn kan vinden (tafeltje en stoeltjes)
    Hij ging er zo lief op zitten bij vrienden van de week.

Waar is Gulay eigenlijk? Eslem al een klein beetje gekalmeerd meis.
    oh er kruipt een mannetje op mn schoot

later..

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoeveel komen er bij de meeting dan? Want als Blup en Juud waarschijnlijk komen en Kira is afhankelijk van de tijd...zijn we dan niet met heel weinig? En is Houten dan nog steeds het centrale punt?

Seán ook al een vroege start?
    Jeetje om die tijd ben ik amper mens.

En Quinn dus weer veel huilen? Indrukken van het kdv?

Het is hier herfst....heb Lynn een dikke jas aangetrokken....wordt niet echt vrolijk als ik naar buiten kijk.

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik ga wel naar houten met mama's van een ander forum
    maar als ik jullie zie kom ik wel ff kennis maken hoor ;)

hier en goede nacht gehad ze heeft doorgeslapen tot half 8 maarja ze heeft dan ook weer om half 11 nog een fles gehad :(

ze gaan nu op handen en voeten lopen als ze over een drempe'
    wil
    en kan uit zichzelf tegen de bank enz gaan staan

en als jullie met minder zijn komen jullie toch gezellig bij ons zitten hahahahah

jeetje juud wat naar dat het niet in 1x goed ging zeg
    pff heeft ze er veel last van?
    ik geef nog wel opvolg melk youame weigert gewone melk te drinken :(
    heb der dreumes melk gegeven met chocolade smaak dat vond ze ook niks

youame zet nu wel stapjes op zij als ze tegen de bank aan staat enz
    maar lpen achter de walker nee dan geeft ze dat ding gewoon een duwtje

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi allemaal !

Jullie hebben veel geschreven allemaal ! Kan het even niet teruglezen want ik heb nog een boel werk te doen ! Als Thijs straks slaapt zal ik even achter de computer kruipen en bijlezen !

Hier gaat gelukkig alles goed !

Groetjes,
    Nikki F

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Zo, even bijgelezen ! ;)

Vervelend dat zo veel kindjes verkouden zijn ! Thijs gelukkig niet ! Veel beterschap !

Ezzie, een fijne vakantie !

Pinguin, fijn dat het goed gaat met Quinn bij het KDV !

Thijs krijgt ook een beter ritme nu. Hij slaapt overdag tussen 12.00 en 14.00. De lengte van het slaapje varieert een beetje. 's Avonds valt hij tussen 20.00 en 21.00 in slaap, soms ook eerder of iets later. Dan slaapt hij goed, vannacht tot 5.30 ! Hij wordt ook soms wakker en wil bij ons slapen ...

Marline, Thijs wilde nooit opvolgmelk. We hebben FruitFlesje van Nestle geprobeerd en dat luste hij wel. Nu mengen we dat met halfvolle melk en hij drinkt het nu wel. Misschien ook eens gaan mengen ?

Heb vandaag de uitnodigingen voor Thijs zijn feest gepost ! Zelf gemaakte Nijntje kaarten. Ik ben benieuwd. We vieren het ook op 10-10. Slingers en alles al in huis, leuk hoor ! Alleen besef je dan ook hoe snel dat jaar is omgevlogen.

Groetjes,
    Nikki F

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Marline Lynn vindt dreumesmelk met chocola ook niks. Maar de vanille variant vindt ze heerlijk

Nikkif doet Thijs maar 1 slaapje?
    En blijft hij wakker van 05.30 tot 12?

Leuk he de voorbereidingen voor het feestje? Het jaar is echt omgevlogen. Ook hier.

Ik heb me daar net toch iets ranzigs meegemaakt....
    Na het eten moest Lynn kakken. Nou werkelijk een spuitluier tot aan de enkels. In de douchecabine neergezet, alles uitgetrokken ieeeeeeuw.
    René zenuwachtig aan het doen naast me..druktemaker en dan toch geen helpende hand uitsteken omdat hij niet weet hoe...haha

Nou Ezzie zit nu op schiphol...Spannend.
    En Mir zo een sollicitatiegesprek ....Spannend

16. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Haha Chacha hier ditto. Ik voelde het al toen ik 'm uit de tripp trapp haalde. Ik heb toen meteen de douchekop erop gezet :D .

Zo ik ga ff hardlopen, volgens mij is het droog. Tot later.

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha Kira jullie ook al? Zelfs het kussentje van de tripptrapp zat er onder

Succes met hardlopen

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zijn we weer.
    Wel naar Soest geweest maar toch maar lekker thuis slapen. Voornamelijk om ons kleine manneke wat rust te geven.

Weet niet zo goed wat er met hem aan de hand is. Ben wel weer aan het proberen over te stappen op de bambix 8 maanden. Misschien ligt het toch daaraan, kan hij dat op de een of andere manier nog niet verwerken ofzo. Maar ja pasta en brood eet hij wel en dat is toch ook tarwe en gluten enzo.

Jullie lekkere spuitluiers! Yuk! Hier wel een flinke stinker ( hij had tonijn gisteren) maar voor de rest vallen de spuitluiers mee.
    Denk dat Houten toch het centraalst blijft Chacha, maar zoals eerder gezegd zijn jullie ook hier bij mij thuis welkom.

Hebben een mooie auto bekeken. Nog even een nachtje er over slapen maar denk dat we er wel voor gaan. Grote auto in vergelijking met mijn kleine citroentje nu.

Ben moe, mijn kereltje was zo aan het huilen in de auto, doet hij eigenlijk maar heel weinig.
    Klein apie, hij heeft bij mijn schoonouders zo lief met een bromtol zitten spelen. Vond hij helemaal geweldig!

fijne avond meisjes

xxx

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi... bleeh.. ik moet toch echt even komen zeuren hier hoor. :oops:
    heb net het sollicitatiegesprek gehad. Ging eigenlijk best heel goed. Heb verteld dat ik zwanger ben. De directeur zou mij bellen als ze hadden overlegd. Ik ben het dus niet geworden met als reden dat er een andere sollicitant was die 4 dagen kon werken i.p.v. 2. Er waren nl. 2 banen waarop in kon solliciteren. Ik zou maar 1 baan kunnen vervullen en die andere sollicitant dus twee. Maar ze vroegen wel of ik beschikbaar bleef voor invalwerk omdat het ze wel was bevallen de afgelopen dagen. Helaas pindakaas. Ik ga er maar vanuit dat het vertellen van mn zwangerschap geen invloed heeft gehad.

Pinguin, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met Quinn.. en vooral dat je niet precies je vinger er op kunt leggen waaraan het precies ligt.. HOpelijk helpt het om andere bambix te geven.
    Hadden jullie niet laatst een nieuwe auto gekocht? Of waren jullie gewoon al een tijdje bezig met auto's kijken...

Getverderrie.. spuitluiers.. nou chacha, zo ernstig heb ik het nog niet gehad.. tot haar einkels?! ieuwww hihi.. de douchekop is dan de enige oplossing haha

Jeetje Nikki, slaapt Thijs nog maar zo weinig? En dan zo laat naar bed. Wat goed van hem. Tijn trekt dat echt nog niet hoor!
    Hoe was je werkdag vandaag? Weer helemaal opgeknapt?

Wat leuk marline, dan zien we jou zaterdag ook :D
    Youame gaat nu ook snel he? Leuk joh. Alleen wel vervelend dat ze geen melk lust.... heb je wel eens karnemelk geprobeerd? Klinkt misschien smerig, maar vaak lusten ze dat dan ineens weer wel....

Ik doe nu denk ik wel een drie kwartier over dit berichtje.. ik ga m maar eens posten.. dit schiet ook niet op :rolleyes:

Ik hoop dat juud en blup ook komen zaterdag, lijkt me leuk! Is half 1 een goede tijd om af te spreken?

Tijn loopt nu echt steeds meer. De afstanden die hij kiest zijn steeds groter. Het is nog wel onwennig, maar 10 passen haalt hij nu wel.. heel schattig om te zien.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    He bah Mir...wat jammer.
    Nou ja wie weet kom je er via invalwerk nog een beetje tussen.

Wat leuk dat tijn zoveel loopt. Dat doet Lynnetje nog niet hoor.

Pinguin welke bambix geef je nu dan?
    Zou hij daarom niet helemaal lekker in zijn velletje zitten? Gets wat een gezoek hoor. Lynn krijgt nu de 12 maanden bambix. Voor de zekerheid heb ik de 1e dagen half om half gegeven maar dat ging goed, dus nu volledig

Half 1 ga ik denk ik niet redden qua broodtijd. Lynn wil om 12 uur (of eerder soms) een broodje. Maar dat maakt niet uit dan komen Lynn en ik gewoon wat later

Deel Deze Pagina