tijn eet ook tussen half 12 en 12 een broodje. En ik geloof dat Kira er ook later dan half 1 kan zijn. Misschien dan handig om sowieso ietsje later af te spreken.... 1 uur? Ik heb er wel zin in zaterdag hoor Wie komen er nu? Pinguin met Quinn cacha met Lynn Niek met Deborah Mir met Tijn Kira met Seán Misschien Juud met Lynn Misschien Blup met Nikki
Helena van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! narcissen natuurlijk ook voor jou en je vriend felicitaties
Balen Mir dat je het niet bent geworden, maar wel fijn dat je bevallen bent en dat ze je als inval willen houden. Quinn krijgt nu nog 6 maanden bambix chacha en die gaat heel goed. Heb al eerder 8 maanden geprobeerd en dat ging niet goed. Nu ben ik weer 6 maanden en 8 maanden aan het mengen. 12 maanden nog niet eens geprobeerd. Mijn kereltje heeft een goede nacht gehad. Ben er om 12 uur 1 x uit geweest en daarna pas weer om 6 uur. Heeft ook tot een uur of 7.15 liggen slapen. Best lekker. Hier nog geen los lopend kindje trouwens, maar hij loopt nu wel achteruit aan de walker. Heel gecontroleerd. Half 2 is voor mij geen ideale tijd, nou ja meer voor Quinn, hij gaat meestal rond 2-en al weer naar bed. Het is dan gewoon op voor hem, dus het ligt dan een beetje hoe hij die dag is of ik kom of niet. Heb s ávonds ook een dineertje te organiseren en wil rond 4-en thuis zijn. Nou ja moeten maar eventjes kijken dan. Ik ga een ontbijtje maken. Fijne dag!
Schrap het misschien er maar af. Ik had dit erbij gezet omdat het jeans laatste vakantie dag is. Lynn doet ook nog maar 1 dutje. Van 12.00 tot 14.30. Zaterdag dan maar van 9.30 tot 11.30. Dan geef ik haar een krentebol en rijden we meteen weg. Ik ben er dus rond 12.30/13.00u. Mag Jean mee? We gaan vanavond naar een nieuwe auto kijken en als we hem kopen wil hij mee. Dan wil ie rijden. Haha. Anders kom ik met de nieuwe auto. Een volvo v40 t4. Racen dus. Wordt er gereserveerd? Of hoeft dat niet? Mir, jammer hoor van je soll. Helena, gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je maar veel cadeuatjes mag krijgen. Lynn heeft gisteren poffertjes gegeten. Ze at haar vingers er bij op. Jummie jummie. Vanmiddag komen er mensen naar mijn huisje kijken. Hopelijk nemen ze iets over. Zou erg fijn zijn. Ik ga er 2 uit bed trommelen. tot zaterdag
goedemorgen, hier is er een alweer vanaf 7 uur klaar wakker! Helene: gefeliciteerd met je eerste verjaardag! ga proberen om even naar de markt te gaan, maar het is hier heel slecht..
Hallo ! Helena, proficiat met je verjaardag ! Chacha en Mir, Thijs slaapt inderdaad maar een keer. Maar op woensdag t/m zondag slaapt hij 's ochtends "uit" tot 8.15 / 8.30. Op maandag en dinsdag moethij vroeg op omdat ik werken moet. Mir, jammer dat je de baan niet gekregen hebt ! Ik ben weer zo goed als opgeknapt en mijn collega ook, zij is er vandaag ook weer. De schade was beperkt, de kinderen waren alleen veel drukker. Dat is normaal na een periode met iemand anders voor de groep. Maar hij had alles netjes verzorgd. Gelukkig maar ! Ik ga nu even met Thijs naar school. De kinderen wilden hem zien ! Vanmiddag moeten we de laatste keer naar de osteopaat ! Ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
Goh wat zitten wij allemaal in verschillende ritmes. Ik ga er maar vanuit dat Lynn in de auto wil slapen zaterdag. Helena gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Juud als Lynn poffertjes krijgt wanneer krijgt ze dat dan? Gewoon als diner? WIl binnenkort pannenkoeken eten met Lynn en vraag me af of ik het gewoon als hoofdmaaltijd zou doen Pinguin hopen dat het beter gaat met het mengen van de bambix. Nikkif gelukkig ben je weer opgeknapt. Ik heb vannacht shit geslapen...was kotsmisselijk (en ik haat kotsen, dus ik zat er tegen te vechten) Nu gaat het wel weer aardig. Zo naar de dames en kindjes van de pufclub...gezellig!
Okeeee dat wordt pannenkoeken dit weekend. Thnx Juud Wat is het rustig hier! Vanmiddag was gezellig! Lynn is een draak, heeft kindjes geslagen haren getrokken en omver geduwd.... Goh dat doet ze anders nooit. Dus het beeld van ik als ontaarde moeder is dus compleet
Deborah zit zaterdag niet naast Lynn! Deborah heeft spruitjes gegeten en ze vond het heerlijk, hihi ik rij er ongveer 50 minuten over, dus zeg maar iets langer dan een uur hoe laat spreken we nu af?
Wacht maar bam bam Seán zal de rust wel bewaren . Hij is ziek. Ik weet niet wat ie heeft maar hij heeft pijn en wordt telkens wakker..
Ojeee Seán niet weer ziek worden hoor! Moet geen gewoonte worden als we een meeting plannen en jij wordt ziek Geen idee hoe laat we afspreken....zullen we gewoon zeggen vanaf half 1. Dat redden Juud en Pinguin. Ik niet waarschijnlijk...Lynn doet errug lang over haar lunch, maar dan kom ik gewoon tussen 13 en 13.30 binnenvallen
ik wil Deborah rond haldf 12 haar broodje geven, zodat ze in de auto kan slapen, dus zal ook iets later zijn dan half 1
Hallo meiden, Dank jullie wel voor alle verjaardagswensen! Ze heeft genoten van een stukje slagroomtaart en heeft leuke cadeau's gekregen. T was gezellig. Ik zal er waarschijnlijk ook zo rond half 2 zijn. Leuk hoor! Gaat Jean dan rondjes rijden terwijl wij zitten te beppen? Of vindt hij het wel gezellig al die meiden? Denk dat mijn vriend gaat genieten van een zaterdagje zonder meiden. Wat zal ik eens eten vanavond? Helemaal geen zin om te koken.....Ben een beetje moe. Niet goed geslapen, Helena was steeds wakker...Grrr. Hopelijk gaat het vannacht beter! Narcissen
Oja, heb voor volgende maand een buikenfoto opgestuurd om mee te doen voor buik van de maand. Ben benieuwd! Is mijn Helena-buik hoor.... Net lekker pizza gegeten van de Italiaan. Ook mijn vriend is zo gaar als een klontje. Die gaat vanavond nog een rondje fietsen met wat jongens. Ik moet nog wat dictees nakijken. Bleh.. en dan lekker op mijn bed lezen of zappen! Narcissen
Mijn stem heb je narcissen! Fijn dat Helena een leuke verjaardag heeft gehad. We hebben de auto gekocht! Een renault Laguna station. Wel wat anders dan mijn kleine citroentje. We hebben hem nog niet en ik weet ook nog niet wanneer we hem krijgen. Nu eerst mn citroen maar te koop zetten. Quinn heeft vanochtend tot half 8 geslapen! Had zn flesje ook lekker opgedronken voordat hij ging slapen en heb hem maar 2 x gehoord. Waarvan de laatste keer om half 7. ( hij wordt altijd een uur voordat hij echt wakker wordt wakker en dan geef ik hem een speentje en dan slaapt hij gelukkig nog even. Steven is morgen jarig en begint dan helaas ook aan een nieuwe klus. Die klus is ok maar wel balen dat hij juist morgen moet beginnen. Ach we hebben hartstikke leuke dagen achter de rug eigenlijk. Hij is weer lekker kunstzinnig geweest en heeft weer een nieuwe Quinn-art gemaakt. Hij bewerkt wel vaker foto's van Quinn. Dit maal is het een stuk wat bestaat uit 9 fotolijsten. Ik vind het erg mooi geworden. Mijn kleine vriend heeft me eindelijk laten zien dat met de pot meeeten ook best fijn is! Stampot rauwe andijvie vindt hij echt heerlijk. En verse worst erbij YUM! en de daarbij behorende luiers Hahaha Nou dat was hem weer meiden. Fijne avond nog!
haloo! Iedereen een nieuwe auto aan het kopen? Iedereen is er tussen 1 en half 2 zaterdag? Komt mij ook goed uit! Ben benieuwd naar jullie auto Juud! Pinguin, morgen dus geen verjaardagspartijtje.. maar gewoon hard werken voor Steven... Mooie auto hoor, zo'n renault! Hij is echt groot! Daar kunnen nog wel een paar Quinnetjes bij Ja natuurlijk: HELENA nog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Je bent dus lekker verwend Stampot andijvie is hier ook favoriet ... Alleen nu is niets favoriet.. Tijn wil niet meer fatsoenlijk eten, slaat de lepel continu uit mn handen.. Brood krijg ik er met bakken in.. maar de rest... hopelijk is het een fase. Of een sprongetje.. dat is nu ook de tijd he? Nou dan heeft ie m goed te pakken... Hoe is het nu met jou Chacha? Niet meer misselijk? Lynn weer helemaal de oude nu? Moest ze vandaag ook weer naar het kdv? Hihi.. t madammeke laat niet over zich heen lopen he? Is even wat anders dan huilen als er andere kindjes zijn.. dat is nu helemaal over he? Dat eenkennige? Hoe is het met Seán? Nog steeds ziek, of weer opgeknapt? Ik ga even thee zetten. Tot later!