September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hooooi

Ben klaar met BBQ-en.... :D
    Doen we altijd met het team aan het einde van de zomer. Dit was alleen de 1e keer dat we in de garage gingen BBQ-en
    Het was weer erg gezellig en veel gelachen

Narcissen leuk dat de verjaardag geslaagd was!
    En toch nog lekker gegeten? PIZZA...dat heeft René ook gegeten

Pinguin fijn dat Quinn zo lekker heeft geslapen, lekker van genieten.
    En mooie auto hoor

Joh Tijn in eetstaking? Dat ken ik niet van Tijn. Ons smulaapje.
    Hoe is het nu met jou Mir? Voel je je goed? Volgende week echo he? Spannend!

Lynn is idd niet meer eenkennig. Ze is dol op aandacht. Vooral van andere kindjes en ze weet ook precies hoe ze het krijgen moet.
    Vandaag was oma-dag. Morgen weer kdv-dag.
    Lynn is weer opgeknapt. Weer helemaal vrolijk.
    Ik ben alleen nog niet de oude. Weet niet wat ik heb....bij vlagen misselijk, buikpijn, hoofdpijn....last van de zeurzak ofzo :(

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Je bent toch niet zwanger he Chacha? ;)

Narcissen; nog gefeliciteerd met Helena!

Gets; het lukt me de laatste tijd gewoon vaak niet om de tijd te vinden om eens lekker te kletsen met jullie :oops:

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    kom je zaterdag ook blupje?

ik dacht ook gelijk aan een zwangerschap chacha, hihi

heb echt zin in zaterdag, vindt het erg leuk om jullie weer eens te zien, zal even zorgen dat de batterijen van mijn fototoestel zijn opgeladen ;)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Neeeeee ben niet zwanger ....of mijn spiraal moet foetsie zijn :(
    Maar oké de symptomen zijn wel verdacht....maar een zwangerschap is uitgesloten... :)

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou iedereen dan maar welterusten he? 8)

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hoi meiden! hier ben ik even van down under! :D

de reis met Marno is super gegaan, hij heeft best veel geslapen, als ie wakker was was ie goed te spreken, het 2e stuk had ie een bedje dus dat was helemaal fijn, het eerste stuk had ie een eigen stoel dus lag ie tussen ons in.
    Geen problemen met opstijgen en dalen, vaak viel ie dan in slaap!

De eerste nacht hier is ie wel 3 keer wakker geworden, dikke tranen, heeft ie nooit, maar ja, het is ook wel beetje gek allemaal. Uiteindelijk toch weer verder slapen.

Oma is helemaal gel;ukkig met hem, gaan vandaag proberen zijn ritme weer een beetje tekrijgen met zn 2 tukjes.

jammer dat je het niet geworden bent mir, volgende keer beter,.
    leuk juudje en pinquin, een nieuwe auto!
    alvast veel plezier met jullie meeting.
    doeiiii!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey ezzie! geweldig dat je evenw at van je laat horen en helemaal top dat de reis zo goed is gegaan met Marno!
    Lekker genieten daar meis!

Hier een beetje bleepnacht. Hij heeft zo'n pijn in zn buik gehad. Had ik hem dan geen worst moeten geven? Voel me dan zo schuldig.
    Uiteindelijk slaapt hij op t moment wel tot half 8 dus dat is dan wel lekker, maar nu zit hij flink windjes te laten. :-&

Voor de rest weinig nieuws hier.

Ik weet nog niet zeker of ik naar de meeting kom. Ik laat het morgen weten.

fijne dag!

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Ik heb hier een heel ziek ventje.. :(
    Het niet eten was dus waarschijnlijk een voorbode...
    Hij heeft flinke koorts, 39,7 en slaapt de hele dag bij bart of mij. Soms wordt hij even wakker, kreunt en huilt wat en dan geef ik hem wat water en dan gaat hij weer slapen. Hij slaapt nu weer bij bart op de bank. Ik geloof dat hij vandaag bij elkaar een uur wakker is geweest?.. Ik weet dus niet hoe het morgen is en of wij ook van de partij kunnen zijn.. ik hoop het wel..

Ezzie, wat leuk! Een berichtje van jou! Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Heerlijk joh.. want het is een end zeg... Hopelijk pakt Marno snel zn ritme op! Geniet er lekker van he!

Chacha.. haha.. je wordt gelijk verdacht van zwanger-zijn.. je kwaaltjes lijken wel op die van mij ja.. Ik ben super moe en de hele dag een misselijk gevoel, heeeel irritant.. ik lijk wel een dweil..
    Lekker dat lynn weer helemaal opgeknapt is en lekker vrolijk is! Ook fijn zeker dat het eenkennige er af is :) .. maar ja .. dat ze dan gelijk aan iedereen de haren moet gaan trekken.. ;)

He Pinguin..de nachten van Quinn zijn dus echt wel afhankelijk van wat hij gegeten heeft he.. :( Balen zeg.. maar je kunt jezelf niets verwijten.. je moet soms gewoon wat proberen en je weet dus nooit hoe het valt.. Maar wel lekker dat hij zo uitslaapt. Dat scheelt zo weer als de klok verzet wordt, dan is het niet zo heel vroeg..
    Kan je misschien niet komen morgen?

Ik hoop dat Tijn morgen weer is opeknapt!

Blup hopelijk ben jij ook van de partij!

ah Niek, goede tip, ik ga ook alvast even het fototoestel op de oplader zetten.
    Ik laat vanavond en morgen wel even weten hoe het met tijnemans is en of we morgen ook kunnen komen

doeg!

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    He getsie Mir! Tijn ook ziek! Lekker veel knuffelen met dat manneke van je!

Het is een beetje allemaal te veel morgen denk ik.
    Steven is dus vandaag jarig en vanavond komt zijn broer. Morgenavond krijgen we ook mensen voor zijn en mijn verjaardag te eten en met de meeting erbij wordt het allemaal wat ren en vliegwerk denk ik en dat is nou niet waar ik op zit te wachten. Dat waren mijn beweegredenen van vanochtend.

Toen ik Quinn vanaochtend op bed heb gelegd begon hij na een minuut of 10 flink te huilen. Heel even laten huilen en toen ik boven kwam bleek dat hij alles had ondergekotst! :( Bed, maar vooral zichzelf. HEt zat tot dik in zijn haren en onder zijn pyamatje.
    Maar weer lekker met mij onder de douche genomen, campingbedje opgezet voor hem en hem weer te slapen gelegd,
    Zijn matras is goor! maar gelukkig goed kunnen schoonmaken.
    HIj wil graag drinken, maar echt eten doet hij niet. Half boterhammetje, geen fruit.
    Ook nog een flinke diaree luier er achter aan en meneertje wil alleen maar tegen je aan hangen eigenlijk.
    Tja dat is nu voor mij wel weer een reden om te zeggen dat ik dat manneke liever even thuis hou.

Nou ja ik bekijk het morgenochtend wel even, dan laat ik het wel weten.

groetjes!

10. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Vervelnd Pinguin, dat Quin ziek is! Rot dat ie zo moest kotsen.

Tijn dus ook echt ziek? Achgosie! Hopelijk knapt hij snel op.

Ik kom niet morgen. Nikki is ook niet echt fit en we hebben ook nog een verjaardag. En ik ben de laatste tijd moe en dan zie ik het niet zo zitten om auto te rijden.

Chacha; voel je je al wat beter?

Ik ga nu m'n schatje ophalen,.

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

Jeeeej, dit is m dan. Onze nieuwe auto. Jullie zien me er morgen wel in verschijnen.

Jemig Mir, hoe is het nu met Tijn? Jullie moeten morgen komen hoor. Dadelijk zit ik helemaal alleen. :cry:

Pinguin, Quinn ook al niet lekker? Kop op jochie.

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje wat vervelend zeg al die zieke kindjes! Hopelijk zijn ze snel weer beter!

Als wij fit blijven zijn we in ieder geval van de partij!
    Kom morgenochtend nog wel even kijken hoe het met iedereen gaat!
    Zo lekker douchen en lezen in mijn bedje. Even nieuwe energie opdoen voor dit weekend.

Tot morgen!

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jee pinguin, Quinn dus ook helemaal niet lekker. Dan ligt het niet aan de worst van gisteren, maar gewoon een virusje? Hoe heeft hij het de rest van de dag gedaan? Slaapt hij nu lekker?
    Trouwens, gefeliciteerd met Steven!
    Ik snap dat het druk is morgen en dat je dan besluit om niet te komen, vooral ook omdat Quinn niet lekker is. Is ook niet fijn voor hem, zoveel gesleep en niet lekker in zn vel..

ah.. ik kan de foto niet echt goed zien juudje, maar hij ziet er groot uit! Ik ben benieuwd morgen! Tenminste als Tijn wat is opgeknapt.

Hij heeft vandaag bijna de hele dag geslapen op de bank bij ons. Keelpijn denk ik.. drinken gaat lastig. Eten wil hij bijna helemaal niet. Nog steeds 39,6 koorts. Hij ligt nu met een zetpilletje in bed. Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat. Als hij morgen vrolijker is en zn koorts is beneden 38,5, dan kom ik.

Ah blup, jammer dat je niet komt. HOpelijk de volgende keer.

Hier een beetje goed nieuws wat betreft werk. Ik kan t/m eind november invallen op een school in Lelystad, groep 8. Ben heel benieuwd. De maandag en de dinsdag. Ik heb mijn moeder en schoonmoeder in eerste instantie als oppas. Ga nog even informeren of ik 2 mnd kdv kan doen.. maar denk niet dat dat mogelijk is.. we zien wel. Maar in ieder geval kan ik weer werken.. heerlijk hoor.

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Mmm hier ook een ventje dat niet helemaal lekker is. Gisternacht was ie om 4:00 wakker en hij wilde niks. Huilen, wel op schoot slapen maar dan weer wakker worden. Pffff op een gegeven moment een zetpil erin gedaan maar dat hielp ook niet. Ik kijk even aan hoe het vannacht gaat. Mocht het weer feest zijn dan weet ik niet of ik na morgenochtend nog de energie heb om te komen... maar dat laat ik dan wel weten.

Ezzie fijn dat de reis zo goed is gegaan meid. Lekker genieten bij je moeder!

Pinguin gefeliciteerd met je mannetje.

Mir lekker dat je tijdelijk werk hebt. Super.

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik ben ook nog steeds niet fit. Ben echt brak....(en niet zwanger want ben ongi geworden, nou ja ongi...zover je dat kan noemen met een spiraal)
    Heb echt al dagen hoofdpijn :(
    Als we allemaal zo beroerd zijn kunnen we misschien beter een andere datum plannen? Ook omdat Kira, blupje en pinguin zoveel te doen hebben.

Ezzie leuk om wat van je te horen! Geweldig dat het zo goed is gegaan zeg! En dat slapen komt helemaal goed hoor. Geef het een aantal dagen...

Pinguin niet schuldig voelen over die worst hoor. Ik heb het Lynn laatst ook gegeven en dat ging wel goed. Je kunt het nooit van te voren weten.

Wat zielig dat je mannetje zo gekotst heeft. Is hij nu wat opgeknapt? Er heerst een buikgriep.

Mir Tijn ook al zo ziek? Arm manneke.
    Hopelijk is hij snel weer beter.
    En wanneer wordt de klok dan verzet? Ik weet dat soort dingen nooit he?

Blupje Nikki ook niet fit? En hoe is het met je? Omdat je zo moe bent? Ben jij niet zwanger? ;) Of is het 3 dagen werken nog erg wennen?

Juudje ik zie de auto ook niet goed, maar hij ziet er groot uit.

Mir wat leuk van dat invalwerk!
    Zou niet weten van het kdv...hier hebben we al 2 maand opzegtermijn (en wachtlijsten). Maar misschien gewoon eens informeren?
    Bart is dan zeker al weer weg?

Lynn heeft vandaag weer kdv dagje gehad. Ze moet nog steeds wennen, maar ze hangt erg aan de leidsters. Daar zoekt ze haar veiligheid en ik vind dat een lekker idee. Ze zijn ook helemaal dol op haar :D

Ben vanmiddag eerder gestopt met werken...gaat lekker...van de 3 dagen ben ik 2 dagen eerder gestopt.

16. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Wie komen er nu?
    Pinguin met Quinn (laat morgen even weten)
    cacha met Lynn (chacha zelf een beetje ziekjes)
    Niek met Deborah
    Mir met Tijn (als hij weer wat beter is!)
    Kira met Seán (als Sean lekker slaapt vannacht)
    Misschien Juud met Lynn
    Misschien Blup met Nikki (komt niet)

Narcissen met Helena

Jeetje zeg, ben benieuwd wie er morgen wel bij kunnen zijn!
    Ik duim heel hard voor jullie dat iedereen weer beter is!

17. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Morgen maar even afwachten en dan misschien toch een nieuwe datum?

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nee ben niet zwanger hoor. Tenminste; ik ga ervan uit dat m'n spiraaltje gewoon op de goeie plek zit.
    Het is gewoon het werken denk ik. En Nikki is de laatste tijd weer zo vroeg wakker. Gisteren 5 uur, vanmorgen half 6....
    Heb nu ook hoofdpijn.
    Jij dus ook nog niet fit chacha? Balen hoor. Gelukkig is het nu weer weekend en kun je hopelijk een beetje bijkomen.

Mir; leuk dat je invalwerk hebt! En gelukkig goeie oppas! Ik zou ook gewoon eens informeren bij een kdv.
    Sneu voor Tijn dat hij nog niet lekekr is.

Juudje; auto ziet er mooi uit, voor zover ik kan zien. Het plaatje is een beetje klein.

Paddy; sean ook al zo aan het klooien. Er heerst geloof ik iets.

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he bah Chacha.. dus niet fit? Misschien 'najaarsmoeheid'? Daar kan je echt last van hebben hoor..
    Volgens mij ben jij niet iemand die zomaar eerder van je werk weg gaat als er niet veel aan de hand is.. doe maar rustig aan meis! Let een beetje op jezelf!

Oh.. tja, dat kdv wordt m dus niet, dat dacht ik ook al.. maar ik ga toch eens rondbellen.Wie weet heb ik na november wel weer wat anders...

Seán dus ook niet fit? Jeetje 4 uur al op?! :confused: Vervelend he, dat je dan niet precies weet wat het is.. maar niet happy in iedergeval. Hopelijk slaapt hij vannacht wel weer lekker!

tja, wat is het beste om te doen? De meeting verplaatsen? Het zou haast de beste oplossing zijn? Jammer zeg.. ik had me er wel op verheugd, maar ja ik kan ook niet zeggen hoe tijn morgen is en of we erbij kunnen zijn. Hij was echt ziek vandaag...

Niek - Deborah
    Narcissen - Helena
    Juud - Lynn
    Chacha - Lynn
    Mir - Tijn (misschien)
    Kira - Seán (misschien)
    Puinguin - Quinn (ws niet..)
    Blup - Nikki (niet)

er zijn dus best een aantal die niet kunnen of nog niet zeker zijn...

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ah hihi narcissen, jij had ondertussen ook al een lijstje gemaakt..

8)

Deel Deze Pagina