Aaah das dat foefje...dankje Ik snap je logica mir...Maar lynn gaat gewoon langer slapen, moet ze van mij Moet je ook ff met Tijn afspreken. Narcissen slaap lekker Ik denk dat ik vandaag ook maar eens vroeg ga
Da's wel een heeeel handig geheugensteuntje. Ik moet er ook altijd zo over nadenken welke kant dat ding op moet. Zal je toch maar gebeuren dat je het verkeerd doet! Truste!
gelukkig duurt t nog eventjes... kan ik tijn nog een tijdje toespreken, dat hij langer moet gaat slapen Narcissen, ik kan je buik niet vinden? Of kijk ik verkeerd? Ik keek onder buik van de maand... maar zag jouw buik er niet tussen.. ik ga ook vroeg naar bed. Normaal gesproken lukt me dat nooit, maar nu ben ik al zo'n wrak dat ik met gemak om 21 uur al kan maffen... en dan de volgende dag de hele dag door ook.. maar dat gaat niet he... jammerrrr
En die juffen hebben het zo makkelijk he Mir? Ik hoor dat zoooo vaak, maar ben ook gewoon moe na een dag werken. Ik laat ze tegenwoordig maar zeuren. Handig he dat geheugensteuntje? Ik ga vanavond ook vroeg!
nou blup, dus echt even niet he! Ik heb vorige week even een paar dagen achter elkaar kleuters gedaan... nou meis.. petje af voor jou! dat is ernstig intensief! dus laat ze maar kletsen! Ik hoor vaak, oh.. kleuterjuf, da's makkie.. tssss.. en verders vind ik dat ze leerkracht behoorlijk onderschatten qua werkdruk... tenminste als je het goed wilt doen dan he
en nu ligt iedereen te slapen als ik denk lekker internetten al die zieke kindjes...Deborah is vanmorgen ook begonnen, verkouden en vroeg wakker, huilerig, willen we elkaar niet zien? ik zou het inderdaad jammer vinden als er maar drie of zo komen, is leuker met iedereen en je moet inderdaad een stuk rijden. ik kom morgen vroeg nog wel even kijken o ja, Juud: mooie auto! mir: fijn dat je iets gevonden hebt
wat een zieke kindjes! beterschap voor jullie allemaal! hier de 2e nacht al door geslapen, van 19 tot 6! gaat dus helemaal goed. (sorry als ik niet persoonlijk op iedereen reageer maar dat begrijpen jullie hopelijk wel he! )
ezzie: wat leuk dat je af en toe hier komt kijken, fijn dat het goed gaat. ik verwacht wel een persoonlijk berichtje hoor, hihi ga nu echt slapen, heb het koud
Kom ik de dag nog even afsluiten hier Ik kom morgen definitief niet. Het is me teveel. Quinn heeft geen zieke indruk gemaakt de rest van de dag ( op een beetje spugen in de AH na), maar eten en drinken heeft hij ook weinig gedaan. Hij heeft zn papfles van vanochtend (maar die heeft hij uitgekotst) vanmiddag nog een fles melk (180 cc) half boterhammetje voor lunch. Vanavond 3 happen groente en een half banaantje. Zijn flesje wilde hij ook niet. Vind het wel heel weinig. Wel wat diksap gedronken gelukkig. Hopelijk wordt de nacht beter dan gisteren en knapt hij wat op. Kira wat jij beschrijft is gedrag wat Quinn op het moment regelmatig vertoond. MAar dan gelukkig vooral smiddags bij het slapen. Chacha ook zo moe, zijn de nachten dan weer helemaal pet nu je terug bent van vakantie? Kan de auto niet zien op het plaatje Juud. Beetje te klein. Tijntje nog ziek he. Hoop dat hij een goede nacht heeft Mir. Heb je al gedacht aan een gastouder? Die zijn vaak wat flexibler in opvang. Jullie kunnen De buik vna Narcissen en Thijs niet vinden omdat het nog geen oktober is Eerst de maand september nog even afwachten. hihi Ik ga mn bed in ben kapot. trusten
Nee IK kom de dag nog even afsluiten . Ik ben net terug van een verjaardag en ondanks de moeheid kan ik nog niet slapen dus dan maar een kopje thee. Mmm ik heb het gevoel dat de meeting morgen niet doorgaat. Dus toch maar weer datumprikker erbij halen? Ik kom morgenochtend voor 10en nog ff spieken. Ik hoop voor iedereen een zeeer goede nachtrust en Ezzie jij ligt nu vast op het strand. Hoera voor Marno. Wat nou jetlag ?
Nou, dan begin ik de nieuwe dag. Als het aan mij ligt gaan we gewoon. Lynn mankeert niks. BikkelBaby hè. Ezzie, hihi, jij kunt ons niet missen en wedden, jij komt elke dag een stukje schrijven. Geeft niks hoor. Gezellig. Fijn dat Marno het zo goed doet. Lynn had er ook weinig problemen mee, toen we naar amerika gingen. Ik des te meer. Zat elke dag om 4.00 beneden. Haha. We gaan dadelijk dus de nieuwe auto kopen. Kan dus niet meer kijken of het door gaat. Zou iemand me dat kunnen smsen? Mir? Ik probeer bij mijn moeder te kijken, anders graag smsje. Hopelijk tot vanmiddag.
Wat mij betreft gaat ons uitje gewoon door. Natuurlijk hoop ik dat we met zoveel mogelijk zijn maar als we met wat minder zijn vind ik dat ook niet zo erg. Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft en de kinders en mama's weer een beetje opgeknapt zijn! Lastig hoor ziek zijn! Heel veel beterschap. Juudje, ik wil je ook wel sms'en hoor. Heb inmiddels het lijstje met 06-nummers van iedereen gevonden. (stond nog in mijn postvak) Kom straks nog wel even kijken. Narcissen
Hoi meiden, Ik laat deze keer schieten...heb nog hoofdpijn en zie autorijden dan niet zo zitten. Voor de meiden die wel gaan.....veel plezier! De volgende keer ben ik weer van de partij. KUS
Niek - Deborah Narcissen - Helena (wel) Juud - Lynn (wel) Chacha - Lynn (niet) Mir - Tijn Kira - Seán Puinguin - Quinn (niet) Blup - Nikki (niet) Wat vervelend zeg, dat je zo'n hoofdpijn hebt chacha. Ik hoop dat je snel opknapt. Ik begin steeds meer te vrezen dat het toch een andere datum gaat worden!
Tijn is weer beter, ik heb mogen uitslapen. Tijn slaapt nu weer en heeft zich volgens bart vanmorgen uitstekend vermaakt met een afwasborstel... (is het hier ook eens schoon ) Dus, ik ben van de partij! Jammer chacha, niet zo lekker, beterschap! En Pnguin, lekker rustig aan meid... Hoe is het met Deborah? Beter? En Seán? Tot vanmiddag doeg
hmm als er maar 3 komen dan is het misschien ook leuker om een andere datum te prikken. Niek en Kira? Lukt het jullie? Dan zijn we in met zn 5en en is het nog wel leuk toch.