September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Fijn dat Tijn weer beter is Mir!
    Quinn is nog niet helemaal lekker. Zijn papfles ging redelijk maar zijn fruit wilde hij niet en zelfs een koekje wilde hij niet.
    Wij kunnen de auto waarschijnlijk dinsdag of woensdag halen.

Veel plezier vandaag meiden!

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    balen dat Quinn nog niet helemaal lekker is... In iedergeval fijn dat hij zn papfles naar binnen heeft gekregen, is in iedergeval wat energie.

Ik weet niet of we moeten gaan dames. Als er maar 3 zijn, dan is het misschien leuker om de autorit te bewaren voor een datum dat we wel met zn allen kunnen gaan?

Ik wacht wel even niek en kira af?

3. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hopelijk kunnen Niek en Kira wel!
    Maarre drie is wel heel weinig. Kan heeel gezellig zijn, maar leuker met meer.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Pinguin heeft gelijk, de buik én de foto van Thijs staan bij oktober. Nog even wachten tot maandag ! Wel heel lief dat jullie op hem stemmen gaan Mir en Chacha ! :D

Mir, het winkelen met Thijs gaat goed. Maar ik moet erbij zeggen dat hij heel makkelijk overal in slaap valt ! Dat is wel luxe !
    Hoe gaat het met jou en met je zwangerschap ? Hie lang ben je nu zwanger ? Ik hoop dat alles goed gaat !

Zo, we gaan zo Thijs zijn cadeautje kopen, de Baby Walker van Vtech ! :D

Groetjes,
    Nikki F

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Niek en Kira? jullie gaan dus niet mee?

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heb Niek & Kira hier nog niet gezien vandaag Mir.

Nikki Lekker dat het zo makkelijk winkelen is met Thijs. Hetzelfde met Quinn hoor. Die slaapt rustig 2 tot 3 uur terwijl wij door een stad wandelen. Ik heb de Walker al sinds Quinn een maand of 10 was. Erg leuk speeltje. Hij vindt zijn bobbycar ook erg leuk om achter te lopen.

Wat een snotweer. Heb de hachee al opstaan. Stond om half 9 al te koken.
    Denk dat we lekker binnen blijven en gaan yathzeeen ofzo.

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nee jammer, ik heb niek en kira ook nog niet gezien hier.
    Neem aan dat het een andere datum wordt

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah is erg snotterig en ligt alleen maar te slapen, ben bang dat het weinig wordt. ik had er onwijs veel zin in, maar misschien is het leuker om het dan over een paar weken te doen?

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ok, misschien is het beter om het dan over een paar weken te doen. Narcissen, je hebt wel gelijk, met zn drietjes kan het ook heeeel gezellig zijn :) maar misschien leuker om met de grote club mee te gaan over een paar weken?

10. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Jammer hoor! Het is zulk .....weer!
    Dat wordt een andere datum dan! Snel afspreken dan maar.
    Allemaal heel veel beterschap!
    Veel rijplezier in de nieuwe auto's!

Fijn weekend!
    Narcissen.

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hallo sorry ben nu pas weer online. Hij sliep goed gisternacht. De meute is hier net weg en meneertje Seán ligt nu te slapen want die was erg moe. Gaat het nog door? Ik vind het echter niet erg als we het over een paar weken doen en er meer meiden van de partij zijn. Ik hoor het wel.

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Oh ik lees net dat het niet door gaat..

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zijn jullie nou wel of niet gegaan?

Ik vind het ook jammer dat ik niet kan komen, maar het is de goede keus geweest.
    Heb Lynn vanmorgen even naar oma gebracht en ben lekker in bed gekropen. Nog steeds wat gebonk in mijn hoofd maar niet zo heel heftig meer.
    Ben opeens ook heel heftig ongesteld. Snap het niet, normaal heb ik 1 dag maar een paar druppels. Misschien dat ik me daarom niet fit voel.

Fijn dat Tijn weer beter is.

Nu Quinn nog lekker opknappen

14. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Geen date geweest dus?
    Nikki is nog steeds niet zo haarzelf. Ze is niet ziek ofzo, maar ze huilt vrij vaak voor haar doen. ZIjn we gewoon helemaal niet gewend van haar. Misschien komt het ook wel gewoon omdat ze ouder wordt ofzo?

Ik hoop dat alle kindjes en mama's snel weer opknappen!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Misschien Nikki last van kiesjes of tandjes?
    Hopen dat ze lekker slaapt vanavond.

Hier een rustig avondje...ga lekker bankhangen met René

Echt weer voor gordijnen dicht, kaarsjes aan

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja, dat zou ook nog kunnen. Ze zit ook geregeld aan haar oortjes dus wie weet.

Hangse!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo!

Visite is weer weg. Morgen lekker een dagje niets.

Quinn heeft vandaag maar 2 flesjes melk gedronken. 1/4 boterham, 3 hapjes groente en een bordje soyayoghurt.

Met ik me zorgen maken. VInd het wel heel weinig wat hij tot zich neemt.
    Moet wel zeggen dat hij erg hoest, Misschien heeft hij wel keelpijn ofzo.

Chacha lekker dat je hebt kunnen bijslapen. Hoe is het nu met je hoofdpijn? Raar van je menstruatie trouwens.

Blup misschien is het een sprongetje anders? Denk dat onze kindjes sowieso echte dreumesjes aan het worden zijn.

Had gisteren een geweldig pyamatje bij de AH gekocht. Maat 74/80. Broekje is veel te klein. Raar toch.
    Geef het wel aan iemand als kraamkado ofzo.

Ik vind het ook gordijnen dicht weer. Open haard aan en lekker thee met speculaas brokken YUM!

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jawel, daar ben ik weer, ga je toch gelijk krijgen juudje, ;)

jammer meiden dat het niet is door gegaan, andere keer dan maar, positieve daarvan is dat wij dan misschien ook mee kunnen! :D

gister naar het strand geweest, wat heerlijk zeg, de golven, de zon, Marno heeft heerlijk door het zand gebanjerd, met het water gespeeld, helemaal in zn hum,. sochtends nog even wezen winkelen, hadden we hem even in zo'n auto gezet waar je geld in moet gooien, helemaal leuk, totdat ie eruit moest, zo he, schreeuwde de hele boel bij elkaar. :oops:

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Haha, Ezzie, leuk hè zon auto. Wij hadden lynn op vakantie ook in zon auto gezet, maar dan met een scherm ervoor dat het net lijkt of je in een achtbaan zit. Mevrouw vond er dus niks aan. :rolleyes:

De auto rijdt geweldig. Zijn helemaal trots. Mijn auto hebben we te koop gezet, bij mijn ouders naast het spoor en we hebben al een beller gehad. Die komt vandaag kijken.

Lynn haar TIENDE tandje is door. Ze heeft nu al haar snijtandjes en 2 kiezen links.

Gisteren heeft ze een half uur lopen brullen. En wat Jean en ik ook deden, niks was goed. :oops:
    Dus fles gemaakt. 125 laten staan. Gaan we naar boven, luier verschonen. Had ze een beetje gepoept. Diarree. Rook niks, maar haar billen waren vuur en vuur rood. Zielig meisje. Dus flink zalfje gesmeerd en op bed gelegd. Na half uurtje weer naar boven en haar zetpil gegeven. Toen is ze heerlijk in slaap gevallen en nu is het nog steeds stil.

Heb net gedweild. Ze heeft ook allemaal bultjes op de linkerhelft van haar gezicht. Misschien kiesjes. Verder is ze de vrolijk heid zelve en ontzettend lief voor alles eniedereen.

Pinguin, zou me nog geen zorgen maken(doe ik waarschijnlijk toch al minder snel). Hij had toch ook een pap fles leeg? Dan heeft ie wel voldoende vocht gehad.

Dat vind ik ook wel weer fijn aan de herfst. Lekker verwarming aan en kaarsjes aan. Zo knus. Zou willen dat we een open haard hadden. Maar ja, komt nog wel.

Mir, fijn dat ie weer is opgeknapt. Misschien tandjes? Kunnen ze ook goed ziek van zijn. En heel hangerig. Inspecteer zijn mondje eens. :( Succes.

We gaan vandaag steppe gras eten. Benieuwd wat lynn ervan vindt.

Tot later.

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Eindelijk even geen regen dus ik ben er zo weer vandoor zodat we er op uit kunnen gaan !

Thijs heeft al een hele tijd 4 tandjes. Ik ben benieuwd wanneer hij er nog eentje bij krijgt ! Komt wel ! Hoop ik !

Eigenlijk zou Thijs vandaag jarig zijn. 30-9 was mijn uitgetelde datum ! Gek he !

We hebben uiteindelijk toch niet de bab waker van Vtech gekocht maar de spelend leren wagen van Fisher price. Daar zitten veelal dezelfde dingen op, maar het voordeel is, dat je de delen war hij tussen moet lopen bij elkaar kunt duwen en zo krijg je dan een ding waar hij op kan zitten en mee kan rijden. Was ook wel wat duurder, maar dat was oke. Het is immers voor zijn eerste verjaardag !

Ga er van door !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina