September 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Allahinkulu, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hoi Allen

Pinguin ik zou me niet zo zorgen maken over de hoeveelheid eten. Vocht is het belangrijkste. Als hij maar drinkt

Wat raar van de pyamaatje. Je zou zeggen dat het toch moet passen.

En speculaasbrokken jummie!

De hoofdpijn is weg en ik ben ook niet meer lek ...zo raar. Gister bloedde ik zo wat dood (oké lichtelijk overdreven) en nu niks meer. Voel me ook een stuk beter. Lynn heeft ons ook heerlijk laten slapen. Vannacht 1x wakker, toen om half 7 en toen was het half 9....heerlijk. René was gelijk te laat voor de voetbal.

Ezzie wat lekker het strand! Lynn was daar ook zo op. Haha en wat een driftkikkertje.

Juud dus Lynnie ook op de helft? Lynn heeft ook alle snijtanden, een hoektandje en een kies. Nu de andere helft.

En het klinkt bij jou of er nog meer zit aan te komen.
    Dus de auto bevalt goed? Welk merk was het ook al weer?

En wat is steppe gras? Nooit van gehoord.
    Lynn heeft gister pannenkoeken met stroop gehad. Dat vond ze echt jummie.

NikkiF dus toch maar wat anders gekocht. Is ook leuk. Wij hebben nu dus 2 van die karretjes, 1 zo'n walker en 1 zo'n duwauto...Mijn huis is echt vol :rolleyes:

Net lekker ff gelunchd bij Delifrance. Lynn ligt nu lekker op bed. Ga lekker luieren.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Chacha een volvo v40 t4.

Steppegras is friet maar dan zo dun als gras.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Grote auto!

Oké frietjes dus :D Ken ze niet zo dun...

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    hoihoi!

Iedereen lekker lui op zondag?

Lekker Chacha, dat het weer beter met je gaat. Wat naar - en gek ook - dat je in ene half leeg loopt, terwijl je er met die spiraal eigenlijk helemaal geen last meer van zou hoeven hebben :( . Nou ja, hij is niet mee naar buiten gelopen hoop ik!

Ezzie, zo te lezen heb je het heerlijk daar. wowww lekker zon, zee en strand. Nou geniet er van joh.. ik zit hier jaloers te wezen...
    hoop vaker wat van je te lezen daaro down under :)

Quinn is dus echt niet in zn hum he... wat eet hij weinig...maar als hij voldoende vocht binnen krijgt dan moet je je geen zorgen maken hoor. Normaal is ie toch zo'n smulaapje met avondeten?
    ligt het misschien ook aan het sprongetje dat ongeveer nu is? Tijn eet ook nog steeds veel en veel minder. Zn papfles gaat wel op sochtends. Smiddags nauwelijks een heel broodje (normaal gesproken 2) en wil ook geen melk en savonds ook weinig en ook nauwelijks melk. Dus misschien een fase?
    Wat maf joh, dat dat pyjamaatje niet past..? Alleen het broekje te klein en het shirtje wel ok?

Hoe is het nu met Nikki? Slaapt ze snachts gewoon wel lekker door? Ik geloof dat het nu sprongetjestijd is, dus misschien vandaar niet zo haar zelf. heb je al tandjes/ kiesjes gecheckt?

Ik probeer ook steeds te kijken bij Tijn, maar dat is geen succes... spelenderwijs kan ik wel eventjes koekeloeren, maar zie nog niets aan extra tandjes. Maar juud, het kan heel goed zijn dat hij daarvan koorts heeft gehad hoor. Hij trok ook steeds aan zn oortjes.

Lynn al 10! tandjes jeeee. Tijn heeft er in een paar weken 8 gekweekt en daarna helemaal niets meer... hij moet er misschien lang op broeden? En dan komen er misschien wel weer in eens 4 of 8..auw..

Super dat de auto zo goed bevalt! Hopelijk verkoop je je oude auto ook snel! Die ziet er nog goed uit toch!

Gek idee he Nikki, vorig jaar zat je te wachten tot Thijs zich zou aankondigen... en had je geen idee wanneer hij nu echt zou komen!
    Leuk die andere wagen van Fisherprice. Ik ken hem niet, maar klinkt multifunctioneel! Veel plezier met leuke dingen doen!

Heeeerlijk Chacha, dat Lynn weer even zo goed slaapt! Half 9 joh... wauw.

ik kende het ook niet hoor steppegras.. frietjes dus.. weer wat geleerd! :D soort belgische frietjes?

Al een tijd niets meer van Nokinee gehoord he? Ik ben benieuwd hoe het gaat met haar en Thijmen!
    En mamsie is ook al een tijd niet geweest. Ik hoop dat het met haar ook goed gaat! En met de zwangerschap!~

Hier alles ok, we hebben de schoonmaak gedaan op de bovenverdieping. Gaat wel lekker snel met zn tweetjes. Eindelijk alles weer opgeruimd.. haha.. was echt wel nodig!

Van Gulay trouwens ook al een tijdje niets meer gehoord. Ben benieuwd hoe het met haar en Eslem gaat!

Tijn ligt weer een uur te pitten. Heerlijk... alleen zit ik hier nog steeds in pyjamakloffie :oops: Het wordt hier nu ook mooi weer, dus ik ga zo maar even douchen, kunnen we we er ook even op uit.

fijne dag iedereen!

5. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Ik hoorde Nikki vanaacht een beetje vreemd hoesten, maar daarna wa ze weer stil en ik ben dus niet gaan kijken. Vanmorgen bleek dat ze dus haar hele bed onder gekotst had! Haar wangen zijn de hele dag knalrood en geirriteerd geweest, omdat ze in die zure smurrie heeft gelegen. Maf kindje, ga dna huilen als je gespuugd hebt! :rolleyes:
    Ze is verder gewoon redelijk vrolijk geweest vandaag.

Pinguin; het is niet veel wat Quin eet en drinkt, maar als je naar een dokter zou gaan zegt die waarschijnlojk dat het wle genoeg is. Als je het niet vertrouwd zou ik wle ff langsgaan. Hoe is het nu met hem?

Ezzie; fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Leuk om steeds van je te lezen hoe het gaat.

Juudje; ik had ook nog nooit van steppegras gehoord. Sneu dat Lynn zo'n last van haar billetjes had. Als het te erg wordt schijnt maizena goed te helpen.

Nikki; ook te laat bevallen dus? Ik was 22-8 uitgerekend, maar het is 5-9 geworden. Klinkt leuk wat je gekocht hebt!

Chacha; lekker uitgeslapen zeg! En wat fijn dat je je weer beter voelt! Mijn menstruatie was na m'n bevalling ook zo; 1 dag zo lek als een gieter en daarna bijna over.

Mir; ik zie en voel geen nieuwe tandjes of kiesjes. 's Nachts horen we haar vaak en meestal moeten we er ook wel 1 of 2 keer uit.
    Heerlijk om zo in je pama te lopen vind ik! Zijn jullie nog op pas geweest?

6. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Aaaah Nikki zo gespuugd? En dan lekker verder slapen in haar spuug?
    Gek kind. Ze zal er wel geen last van hebben gehad. Al kan ik me niet voorstellen dat zo'n "kussentje" lekker ligt.
    Gelukkig dat ze wel goed te pas was vandaag

Mir ik hoop dat het spiraaltje het heeft kunnen houden ja.
    Eet Tijn ook al zo weinig? Echt niet gewend van hem.
    Lynn eet momenteel veel....een heel bordje pap, fruit (tja nog niet veel, ze vindt het maar niks), 2 broodjes, vanmiddag nog een ontbijtkoek, warm eten en yoghurt en dan ook nog een fles melk. Das voor Lynn begrippen echt veel.

Mir lekker dat de bovenverdieping weer helemaal schoon is. Krijg je nu al last van opruimwoede? ;)
    Dat schiet lekker op met z'n 2-en. Ik moet hier nog steeds de vakantiekleren opruimen. Het is schoon en opgevouwen, moet het alleen nog in kasten doen :oops: Ben allang blij als mijn huis weer schoon is.
    Nou ja eens kijken waar ik deze week aan toe kom.

Wanneer vertrekt Bart weer? Zal wel pittig zijn voor je straks.

Ben je nog in de kleren gekomen vandaag? Heerlijk zo lang hangen in je pyama.

Lynn heeft een slaapje van 2,5 uur gedaan en daarna nog lekker naar opa geweest (oma was werken)
    Vanavond rode kool gegeten, vond ze heerlijk en nog even buiten op haar loopauto gezeten. Nu lekker gaan slapen.

Gets het weekend is alweer voorbij. Morgen weer werken.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hoe is het met Quinn nu?

En ben ook benieuwd naar Gulay, Mamsie en Nokinee

8. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    arme nikki, wel lekker warm, hihi

ezzie: je kan ons ook niet missen he, wij jou ook niet hoor, fijn dat het goed gaat! ;)

steppegras aten wij veel als we op de camping stonden in brabant en dan reden we naar belgie, het was altijd ontzettend veel!

10 tandjes :confused: hier nog steeds 4 en er zit echt nog geen andere aan te komen, ik mag overigens wel weer (onder lichte dwang) tanden poetsen. 's ochtends laat ik het haar zef doen als ik aan het tanden poetsen ben en dat gaat ook beter.

hoe is het met quinn?

zijn de zieke mama's ook weer beter?

we zouden een weekend weg gaan met mijn ouders, maar mijn vader is nog niet de oude en dus wordt het naar het voorhjaar geschoven. wel gaan we een weekend naar maastricht in een huisje met vrienden, heb er nu al zin in :D

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    haloo

he bah.. Nikki de boel ondergespuugd? Dat hoestgeluidje wat je gehoord had kan heel goed kloppen... Tijn had vrijdag ook gespuugd en dat klonk ook zo.. alleen dan niet in zn bed maar over bart zn blouse.. yek.. Gelukkig dat Nikki er geen last van heeft gehad.
    Oh trouwens, spuugt Nikki nog vaak wat melk of fruithapje of iets terug? Tijn helemaal niet meer. Het was zo'n spugertje, maar alles blijft nu in zn maagje. Gelukkig zeg!

Wat eet Lynn veel! T lijkt wel de omgedraaide wereld haha.. normaal gaat dat wat lynn vandaag at er makkelijk in bij Tijn... Lekker dat ze zo goed eet. Kan ze mooi gebruiken voor reserve! Drinkt ze normaal nog altijd haar fles leeg?

Ja lekker joh.. alles weer helemaal schoon.. !
    Herken wel je verhaal in de vakantiekleren... het gewoon in de kast leggen is eigenlijk net te veel om te doen.. en elke dag zie je het.. maar het blijft liggen..
    Mijn voornemen is nu dat het boven zo netjes blijft!

Bart vertrekt a.s. vrijdag of zaterdag weer.. Dus nog een weekje saampjes. Zal wel weer vervelend wennen zijn volgende week. Maar ok, komt allemaal wel goed!

Jee Lynn 2,5 uur geslapen?! :confused: Doet ze dat perongeluk tegenwoordig wel vaker? Lekker joh!

Is Deborah weer opgeknapt Niek? Het tandenpoetsverhaal komt me zeer bekend voor. Tijn wil ook niet. Vanavond ging het redelijk, toen mocht ik een paar seconden in zn mond komen.. erg vervelend.. maar wel een goed idee om het sochtends samen te doen. dat ga ik ook proberen! Is je vader nog niet goed hersteld? Geen complicaties hoop ik?

Tijn was goed gemutst vandaag. Alleen hij speelt niet echt met zn speelgoed. Ja, heel eventjes en dan gaat hij op onderzoek uit naar dingen waar hij niet aan mag komen... Hij oefent het lopen ook. Hij loopt continu van bank naar tafel, van tafel naar tv, van tv naar stoel.

Vandaag maar vroeg naar bed. Ik ga morgen werken. Ik ben heel benieuwd. Groep 8. Ik hoop een leuke klas en geen halve pubers... we zullen zien!

10. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Nikki spuugt ook eigenlijk nauwelijks meer Mir. Gelukkig! Zo heeeeel af en toe nog wel. Fijn dat Tijn het ook niet meer doet.
    Succes morgen!

Niek; vervelend dat je vader nog niet helemaal opgeknapt is. Hij tobt wel lang he?
    Nu hebben jullie wle een leuk uitje nog in het vooruitzicht.

Chacha; Lynn kan lekker eten zeg! En goed slapen; wauw! Nikki slaapt nooit zo lang hoor!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    hey meisjes,

Quinn is een beetje hetzelfde, geen koorts, maar geen vast voedsel willen eten. Nog wel flink verkouden.
    Hij was al vroeg wakker, omdat hij berehonger had natuurlijk. Steven is om half 7 met hem opgestaan en hij heeft toen gulzig zn pap gedronken.
    Vers fruit en ook een potje gaan er niet in, maar knijpfruit (geheel vloeibaar en koud) heeft hij wel geslurpt.
    smiddags een flesje van 140 en geen brood. Koekjes wil hij zelfs niet, maar ee wokkeltje heeft hij wel gegeten vanmiddag.
    Avond eten in zijn geheel niet. Maar wel een flink bord soyayoghurt.
    Avondfles ook helemaal niet.
    Ook roosvicee heeft hij maar 100 gedronken ofzo.

Hij maakt geen zieke indruk. Erg vrolijk , maar wel heeeeeeeeeeeel knuffelig, hangerig. Wel een klein beetje gespuugd vandaag.
    Ach ik maak me nu nog geen zorgen, vooral omdat hij zo lekker vrolijk is en heerlijk speelt en doet. Maar als hij zo slecht blijft eten ga ik wel even contact zoeken met het cb of mijn huisarts.

Blup Quinn had dus hetzelfde maar gelukkig begon hij wel met huilen.
    Wil ze wel eten?

jemig chacha Lynn eet inderdaad veel! Quinn heeft dat een week of 2/3 geleden ook gedaan. Veel eten. Lijkt ook alsof hij opeens een flink stuk de lucht in is geschoten. ben benieuwd bij de volgende meting.

hihi Ezzie leuk dat je steeds komt koekeloeren!
    Lekker strand! Marno al helemaal ont jetlagged?

Mir wanneer ben je nou precies uitgerekend? Lekker dat poetsen. heb ik hier vrijdag gedaan

Had Gulay geen problemen met haar pc? Misschien heeft haar man hem weggebracht en kan ze nu niet online?!

mamsie heb ik op dr site gekeken en de 24e heeft ze daar nog gepost.

Nokinee.. zou ze op vakantie zijn ofzo?

Nikki, Leuk dat wagentje van Fisherprice!
    Gek he die uitgerekende datum.

Niek leuk Maastricht! Wij zijn er twee jaar geleden geweest, overnachten we in een Kasteel Erg leuk!

Ik ga wat labels in Quinn zijn kleertjes strijken.

Fijne avond!

12. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah is lekker verkouden, maar vandaag een half uur geslapen en daardoor kon ik haar om half 7 neerleggen.

mijn vader heeft een behoorlijke buikwond en dat geneest slecht en daarom kan hij weinig. hij wil graag zwemmen en zo als we een weekend weg gaan en daarom hebben we het verschoven. de artsen hebben gezegd dat hij nog wel drie maanden moet rekenen en het is vanaf juli. het duurt lang, maar als het maar goed komt, het heeft even zijn tijd nodig..

13. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Wat lekker dat Tijn en Nikki bijna niet meer spugen zeg! Komt het toch helemaal goed he?

Lynn drinkt de laatste fles nog steeds helemaal leeg, dus ze krijgt m gewoon nog. Moet ook wel voor het vochtgehalte...overdag drinkt ze weinig.

Jee vertrekt Bart al weer zo snel? voor hoelang deze keer? Gets...zou echt niks voor mij zijn om mijn mannetje zo lang te missen.

Als Lynn 1 slaapje doet, slaapt ze minstens 2 uur. En wordt ze vrolijk wakker. Dat gaat echt heel goed. Op het kdv redt ze het niet op 1 slaapje en dan doet ze toch weer hazeslaapjes

Wat goed dat Tijn zo oefent met lopen. Lynn is nog niet over haar angst heen.
    En dat spelen is herkenbaar. Lynn speelt ook niet....Alleen met ballen...maar verder is het gooi en smijtwerk...en vooral aan alles komen wat ik juist niet wil hebben :rolleyes: Ze sjouwt de hele dag achter de walker aan.

Werk ze trouwens morgen Mir. Je bent gewild de laatste tijd!

Niek vervelend dat je vader nog niet helemaal de oude is.

Blupje Nikki zal nog wel op 2 slaapjes zitten? Als ze zo vroeg wakker is en zo kort slaapt.
    Hoe doet ze het op het kdv met slapen?

14. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    mir: bart weg? ik weet nog wel een klusje voor je, hihi zat net even weer op alle sites te kijken, maar volgens jouw site is Tijn helemaal niet verder gegaan, waar zijn je verhaaltjes? straks moet je er twee bijhouden!nee hoor grapje, je hebt wel wat beters te doen... ;)

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ieuw :oops: ja erg he... ik hou het niet echt bij... ik heb het te druk om hier te schrijven haha... was trouwens wel van plan om bij de volgende ook zo'n site te maken.. en dan mét verhaaltjes :D (hoop ik!)

16. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Pinguin; Nikki heeft vandaag wle wat minder gegeten dan normaal; de laatste fles is ook niet leeg gegaan.
    Slim om even te informeren als Quin slecht blijft eten. Als ik het zo lees wil hij vooral vloeibaar? Zou hij geen last van tandjes hebben?

Niek; dat duurt wel lang bij je vader dan!

Chacha; Nikki slaapt idd 2 keer nog. Ze is rond 9 uur echt alweer moe, dus ik kan haar niet ophouden voor 1 saapje 's middags. Maar maakt me verder niet uit. Op het kdv slaapt ze ook 2 keer en volgens mij wel wat langer dan thuis.
    Ik geef de laatste fles ook nog omdat ze weinig drinkt verder.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Quinn nog steeds hetzelfde? Misschien heeft hij wel last van zn keeltje? Hij hoest toch ook zo zei je? Dan is drinken wel prettig, maar vast voedsel niet.. Gelukkig is hij verder wel vrolijk!
    Ik ben 13 mei uitgerekend, volgens mijn berekeningen dan he. Donderdagmorgen heb ik een echo... dus dan kunnen we zien of er echt een frummel zit en hoe ver ik ben! spannend!

Dus als Lynn 1 slaapje doet dan slaapt ze wel zo lang? Dat is lekker, ik heb dat ook wel eens geprobeerd met Tijn. Hij trekt het bijna niet, maar als hij dan gaat slapen smiddags wordt hij gewoon weer na een uur wakker... :( dus dat helpt voor geen meter. Ik heb zelfs het idee dat als hij 1 slaapje doe, hij over zijn vermoeidheid heen raakt, vervelend gaat doen en dan zelfs korter slaapt. Soms komt het zo uit dat hij sochtends niet slaapt, maar het resulteert dus niet in langer slapen smiddags.. jammerrrr....

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Kan heel goed dat hij last heeft van tandjes, maar keelpijn zou ik ook niet raar vinden omdat hij zo hoest.

Mir quinn speelt juist heel veel. kan zichzelf ook heel goed vermaken. Of het nou met zn bobbycar is of een klein autotje hij vindt het geweldig allemaal.
    Ook is Duplo je van het.
    Wij hebben een behoorlijk childproof huis. Geen tierelantijnen en vensterbanken waar hij van alles af kan trekken. Alleen de vaatwasser en afstandsbediening zijn dingen waar hij niet aan mag zitten en graag mee wil spelen.

Mir is het nnog gelukt voor die twee maanden kinderopvang te kunnen regelen?

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0

20. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Nikki zit erg weinig in de box. Ze heeft er ook nooit in gezeten eigenlijk.
    Als ik boven of beneden (woonkamer op 1e etage) iets moet doen, neem ik haar altijd mee en laat haar daar spelen.

Share This Page