ik zal op thijs stemmen, waarom de laatste keer? gulay: wat vervelend dat ze zoveel aandacht vraagt. Deborah hefet nu wel al twee weekjes dat ze huilt als ik weg ga en dan bedoel ik de deur uit en als haar vader weg gaat dan zwaait ze hem uit, hihi. maar ze kan wel alleen spelen. overigens is ze helemaal verslaafd aan boeken en moeten we steeds met haar samen kijken. hier ook een rozijntjes verslaafde! vandaag is het assistente dag en dus kregen we van de baas allemaal luxe broodjes , bonbons en een roos, lief he
Deborah heeft vandaag 4 broodjes op wilde eens brood 's ochtends proberen en ze at het zo op. wel met boter, want zoetigheid vindt ze niets en smeerworst en smeerkaas krijgt ze 's middags al. haar avondfles gaat ook niet meer, hooguit 20cc.
Zo; 4 broodjes! Nikki wil de laatste dagen juist bijna geen brood meer. Vreemd, nat vorige week hadden m'n man en ik het er nog over of we haar niet 2 boterhammen moesten gaan geven, omdat ze het zo graag at. Juudje; zielig voor Lynn hoor! Hopelijk is ze snel van de zere billetjes af! Gulay; vervelend dat Eslem je zo claimt. Nikki heeft dat ook weleens, maar niet contant. Vermoeiend lijkt me. Ik ga eens even bij de buiken-en baby-foto's kijken!
o ja, dikke knuffel voor Lynn, normaal zeg ik geef haar maar een kusje, maar ja lijkt mij niet zo'n lekkere plaats. mag wel op haar wangetjes!
Zo ben ik weer. Chacha ik heb ook zitten kijken en ook zitten janken Lekker gewerkt? Mir hoe was jouw dag? Eerste keer toch op groep 8 op deze school? Naar die kapotte billetjes Juud. En fijn dat je je auto zo snel hebt kunnen verkopen! HIer helaas mijn autootje nog niet verkocht. Komt wel heb geen haast. Gulay wat fijn dat je nu echt naar je zin hebt in Turkije. Kan me best voorstellen dat dat allemaal niet makkelijk is geweest. Eslem is een pittige tante he?! Moeilijk hoor dat ze het je zo moeilijk maakt. Marline leuke foto's van Ballorig meid! En wat is Youame een kleintje zeg! Zijn de kindjes naast haar van dezelfde leeftijd als Youame? Deborah 4 boterhammen? Wow dat is veel. Ik moet zeggen dat ik denk dat Quinn (op zijn goede dagen) als ik hem sóchtends ook brood zou geven misschien wel aan de 3 of 4 zou komen. Vanavond was t eten weer drama helaas. Daarna heel erg huilen, zich heel erg vastklemmen om me heen. Toen een megascheet en hij zat onder tot aan zn nek ale: Er zat hem duidelijk iets dwars Na het douchen heeft hij zn eerste stapjes per ongeluk gezet, en ook nog een klein flesje gedronken. Tijdens het voorlezen is hij al in slaap gevallen. Wat een snoepie toch! Heb vandaag een lading Huggies ingeslagen(3=2 bij de ah). Twijfel nog of ik nog van die pull up broekies zal halen van huggies. Bij 6 pakken kan je gratis een longsleeve shirtje met naam van simply colours bestellen. Ach en ik verwacht niet dat Quinn al snel uit de luiers is, dus ben lekekr aan het hamsteren. Ik ga een kopje koffie voor mezelf maken en een beetje voor de tv hangen. fijne avond ladies
Hoihoi Ideaal van de kindjes die nog in de box willen...lekker houden zo! Juudje wat zielig voor Lynnie. Hoop dat het snel beter gaat met de billetjes En heb je je 1e dag zonder Jean overleefd? En hoe voelt het nu...als echt samenwonende vrouw? Is dit de 1e keer dat je samenwoont? Mamsie fijn dat alles goed gaat bij jullie! Narcissen heerlijk de sauna. Zal zo ff op je buikie stemmen Marline fijn dat Ballorig zo leuk was. Ga zo ff foto's kijken Gulay...Eslem houdt je bezig he? Ze is wel een dametje die volgens mij een loopje met je kan nemen... Probeer het echt eens te negeren en laat je niet gek maken he? Ik meet Lynn bijna nooit zelf...Ik kom altijd hoger uit dan het cb Jeee Deborah 4 broodjes ...klein broodmonster. En ze geeft dus nu zelf aan die fles niet meer te willen? Blup volgens mij heeft Nikki echt last van de tandjes. Omdat ze nu ook al geen brood meer wil. Pinguin heeft Quinn het weer goed gehad op het kdv? Ooooh en Quinn dus ook een mega natte scheet? Lynn liet ook een scheet tijdens het avondeten....en tja daar droop iets naar beneden ...YUK Haha aan het hamsteren geslagen? Die pull up broekjes ...zullen die al handig zijn? Ben niet zo weg van Huggies....in portugal vond ik het maar niks. Maar misschien is dat hier weer anders En ik ben dus niet de enige emo-muts? hihi Vandaag niet geweldig lekker gewerkt...collega ziek...die normaal vandaag bureaudienst draait. Dus wat overgenomen, maar eigenlijk iets te druk. En heb nieuwe kamergenoten sinds vrijdag, we zijn verhuisd met 2 collega's en ik zit nu bij 2 mannen (omdat die dezelfde taken doen als ik) Een beetje te gezellig...haha Moet nog even een poster van George (clooney) aanschaffen om tegenwicht te bieden aan Paris die loopt te pronken op de kamer
Lynn heeft ook wat nieuws trouwens: Het uitdelen van haar eten, brood of koekjes...geeft ze echt aan je en als je het dan opeet, geniet ze helemaal
En als ze iets niet mag gaat ze op haar buik op de grond liggen en dan met haar hoofd in haar armen huilen....hoe kom je er bij...emotionele chantage
hoihoi, krijg de laatste tijd, niet veel tijd om te lezen/posten. dimphy is behoorlijk op "oorlogspad". ze doet alles wat niet mag.....en luisteren hoe krijg ik haar duidelijk, dat z na NEE luistert. hoe doen jullie dat? ze lacht me alleen maar uit. las dat de meeting niet door is gegaan, jammer zeg...... ik weet al niet meer wat ik net heb gelezen, was zoveel.... dus weet ook niet op wie ik wat moet erageren ik zal nog even gaan stemmen. fijne avond
hoi ik ben verrotjes.. Lekker druk hier weer met posten, gezellg! juud, hoe is het nu met Lynn dr billetjes? Helen ze wat? Als het zo blijft of erger wordt zou ik er toch ff naar laten kijken hoor. Het kan namelijk ook een schimmelinfectie of zoiets zijn of worden.. en dat is echt heel sneu en pijnlijk. Ha gulay, leuk weer van je te horen. Lekker dat je je zo thuis voelt in Turkije! Heb je nog steeds contact met andere mama's daar? Gezellig in iedergeval! Eslem is er eentje die wel weet wat ze wil.. aandachhhttt ... Tijn is ook best een druk ventje hoor, die graag aandacht wil en dat is soms best vermoeiend.. maar idd wat chacha zegt.. probeer t negatieve gedrag te negeren... ik merk dat het hier wel werkt. Narcissen ik heb gestemd! Leuk trouwens al die buiken, ik ga volgende maand ook eens mn oude buik toesturen hihi.. Marline, leuk weer van je te horen. Dus Ballorig was top. Jeetje wel warm hoor 38 graden? pff... Niek, wat veel brood! maar ok, dat verdeeld over 2 maaltijden.. hoeveel boterhammen zouden eigenlijk gelijk staan met een bord of fles pap? Tijn drinkt savonds trouwens ook slecht zn fles... hij gooit m dan echt weg gewoon... ik zet m dan wel op t tafeltje en dan pakt hij hem soms later nog even, maar meestal gaat ie niet meer op. Er zit Quinn toch echt iets dwars he Erg als je m zo moet zien... Hij heeft dus ook echt last van zn darmpjes dus... Merk je trouwens al wel wat verschil met het aanpassen van de bambix? Je was toch weer teruggegaan naar de 8 mnd pakken? Heb je binnenkort ook weer een afspraak bij de dietiste voor Quinn? heee Quinn ook zn eerste stapjes los? Leuk he? Hier was het eerst ook perongeluk, maar zodra hij door had dat hij zich zo kan verplaatsen, gaat het steeds beter en steeds verder. Hij loopt nu gewoon zn slaapkamer uit zover hij kan, zonder doel dus.. en dan valt hij op een gegeven moment naar voren.. leukkk! Ik ga ook eens experimenteren met Huggies. En idd ik ben ook benieuwd naar die broekjes... ook eens proberen. Mamsie, fijn weer even van je te horen, was erg benieuwd hoe het met je ging. Gelukkig alles goed! Heb je binnenkort ook de 20 weken echo? spannend weer allemaal he? Voel je de kleine al? Klinkt leuk bij jou op je werk chacha! Ik zou die poster idd maar snel ophangen om een beetje tegenwicht te geven hihi.. doe er maar 2 van! Drukke dag verder dus... en morgen? Ook druk of dan vrij? Chacha, Tijn doet het ook, delen lief he Hij verwacht trouwens ook anders om.. ik moet nu stiekum snaaien... als hij doorheeft dat ik aan het snoepen ben, hangt hij aan mn benen... Hier trouwens een vermoeiende dag joh... Drukke klas, behoorlijk brutaal. Dus ik was niet de meest aardige juf... hopelijk werkt het en wordt het nog wel leuk! Heb net nog een stepsprogramma in elkaar gefrutst.. morgen weer werken en daarna steples geven, bleh.. dat zal vermoeiend worden. maar ok, dat was het dan ook weer voor de rest van de week jee wat was ik verwend met het niet-werken hihi... en nu ga ik al zeuren.. ik hou op hoor
heb gestemd. mir, ik heb 17 oktober de 20 weken echo. spannend! voel de babay al wel. maar het is heel anders dan bij dimphy. nu voel ik alleen een "druk" zeg maar, draaien en bij dimphy echt schopjes. beetje moeilijk uitleggen heb nu wel eens dat ik gewoon vergeet dat ik zwanger ben...had ik bij dimphy echt geen last van.. woensdag alweer 18 weken het gaat zo snel...... ga lekker t.v kijken en dan naar bed alvast weltrusten
Mir het is erg wennen hoor het werken. Ik ben al weer 9 maand aan het werk, maar als ik terugdenk aan hoe ik me de eerste werkmaanden voelde....pfff. En toen was ik ook niet eens zwanger. Dus kan me voorstellen dat je verrot bent en dat mag hier best wel gezegd worden Hmm misschien doe ik er ook wel een poster van Brad bij Kijken hoe lang het duurt voordat ze er brilletjes en snorretjes op getekend hebben. Maar het is inderdaad gezellig. Maar we werken ook heel hard (je weet maar nooit wie er mee leest...dus zeg het maar ff ) Morgen en overmorgen vrij. Donderdag teamdag...hele dag in een restaurant, krijgen we een training in toekomstplanning (erg leuk) en een beetje teambuilding. Wat lief dat Tijn ook deelt. Oei en dus ook stiekem snoepen? Lynn weet het hier ook al precies...Maar hangt ook aan koffiekopjes en bierflesjes...hmm dat nog maar niet Vorige week al een heel drama bij de meiden van de zwangerschapsgym omdat er borrelnoten op tafel stonden. En bij de C1000 krijgt ze zoute stokjes bij de kassa...kind wordt er helemaal gelukkig van. Dus een brutale klas? Goed hoor om het strak te houden en dan later wat losser te worden (omgekeerd is al een stuk moeilijker) En morgen sporten? Wil dat nog een beetje met de zwangerschap? Jeee mamsie je bent al bijna op de helft
lekker mamsie, dat je zwangerschap zo goed verloopt! Dimphy dus ook een draakje? Hier ook hoor.. Gen idee hoe ik het hem aan zn verstand kan peuteren dat NEE ook écht NEE is.. hij doet t toch elke keer weer.. Klinkt gezellig op je werk! En een leuke week verder in het vooruitzicht! Ik mis dat toch wel soms dan hoor.. ik ben nu dus een invalmiep, dus je hoort eigenlijk nergens bij... wel gezellig in de pauzes hoor.. maar toch.. haahaha ik ben nu écht op de zeur toer.. Bart zei het net ook al dusss... ik ga nu maar naar bed. Het is ook al weer veel te laat... tot morgen
Vind mijn collega's ook erg leuk. Kan me wel voorstellen hoor van dat nergens bijhoren...is net zoiets als je 1e werkweek bij een nieuwe baan. Je moet iedereen nog leren kennen. Maar je bent Ali Sociali genoeg Mir...dus komt vast goed. Slaap lekker. Mamsie de truc hier met NEE is....blijven herhalen. Ze luistert echt wanneer ze iets niet in de mond mag doen. Dan gooit ze het weer weg (nadeel is: ze onthoudt het niet...dus een kwartier later is het weer hetzelfde liedje)
wij zijn soms een week bezig net nee te zeggen en haar ergens anders te zetten en nu laat ze die dingen met rust, bijvoorbeeld het eten en drinken van de katten. ze laat het rustig staan en we hebben haar ook geleerd dat als de katten eten ze er niet heen mag. ze gaat dan op een afstandje kijken en zodra ze klaar zijn kruipt ze er heen.
leuk quinn ook paar stapjes! zielig van Lynn dr billetjes... hoop dat het al beter gaat. hier ook veel uitproberen, maar paar keer NEE zeggen en hij weet het wel,..doet het dan ook vaak niet meer. Marno staat idd bij baby van de maand! (was het bijna al vergeten dat ik hem had opgegeven! ) thanks voor het stemmen. Gaan vandaag naar de dierentuin, beneiuwd wat ie van de australiesche beesten vind,..zal dan wel fotootje plaatsen! verder heeft ie echt geen last meer van jetlag, eigenlijk alleen de eerste nacht, super dus, zullen zien hoe het terug gaat. gaan die zwangerschappen al snel zeg! ga er weer vandoor!
Lynn weet heel goed wat nee is. Ze kruipt naar de kast en draait zich dan om. Zegt ze nè. En als ik dan ff niet kijk, doet ze het toch. Als ik dan op sta, wordt ze snel hoor. Dan hopst ze vlug weg. Haha. Chacha, ja dit is de eerste keer dat ik samenwoon. Hopelijk heb ik nu het geluk gevonden. Vind zelf dat ik het wel verdiend heb, na alle trubbel. Mijn auto heeft krap 1 dag te koop gestaan. Had niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Ik mis hem nu al. Lynn heeft gisteren ook bijna 3 sneetjes brood gehad. Met pasta nog wel. Waren op bezoek en ze bleven haar maar voeren. Pinguin, wat sneu zeg. Dat ie zon last heeft. Ik ben ook niet zo van de huggies. Nu is er bij de jumbo ook een actie. Pampers. 3=2. Ga die dus maar even inslaan. Ezzie, leuk hoor. Australische diertjes. Zou ie het verschil zien. Haha. Mir, doe je wel rustig aan meisje. Loop jezelf niet voorbij hè. Denk aan jezelf en aan de 2 kleintjes. Ik denk niet dat het een schimmelinfectie is. Lynn heeft meestal rode billen als er tandjes aankomen. Ben dus haar mondje in de gaten aan het houden. Niek, hier ook met de etens bak. Gaat ze in de bak met water slaan en dan heel hard lachen. Is ook zo leuk. Dan is ze klets nat. Dimphy, lynn is ook een draakje hoor. Weet het al zo goed en toch uitproberen. Het gezicht dat ze er dan bijtreky zegt genoeg. Een echte doerak. Ik ga er maar eens een uit bed trommelen. Jean komt morgen pas thuis. Had vannacht zon koude voeten. Normaal duw ik die onder zijn benen . Ik ga lynn halen. Doei doei
Ezzie veel plezier in de dierentuin. Mooi dat Marno het zo goed doet. Hoeveel tijdverschil is er nu eigenlijk tussen NL en Aústralië? Juudje je hebt zeker wel wat geluk verdiend! Fijn dat je het bij Jean gevonden hebt! En Lynn klein vreetzakje, 3 boterhammen... Ben vanmorgen met Lynn de stad in geweest. Wilde wat warmere schoeisel aan haar voeten. Moet wel flexibele zool zijn. Bij V&D leuke laarsjes gezien met flexibele zool..... Qua voetmaat is hij goed, maar dametje past er niet in door de hoge wreef....
Ik heb echt de hele beneden verdieping gepoetst. Jaja alweer. vanochtend gezogen en gedweild. Toen naar boven en 4 wassen weggestreken die ik gisteren had gewassen. om 12.00u ben ik in de keuken begonnen en lynn vond de plastic bakjes geweldig. Net heb ik nog maar een keer gezogen en gedweild. Waarom weet ik niet. Oh ja wel, het ruikt zo lekker. Ga zometeen Lynn weer op bed leggen en dan haren wassen en zonnebanken. Dan is het weer etens tijd en daarna gaat lynn in bad. Heb dus genoeg gedaan, al zeg ik het zelf. Wat is het rustig trouwens. Iedereen aan de poets? Niek? Meer heb ik eigenlijk niet te melden.