Jemig Juud energie teveel Lekker zo aan de poets. Vind het zelf ook heerlijk ruiken, maar heb niet altijd de energie om het zo heftig te poetsen zoals jij doet hoor! Ezzie leuk naar de dierentuin! Jullie zijn er nu een week toch? Je mamma helemaal in de wolken met Marno? Zal wel he! Chacha hier ook een manneke met koude voetjes en al een tijdje op zoek naar slofjes. Ik denk dat ik nog even wacht met schoentjes tot dat hij echt loopt. Bij kleine voetjes had je onder het gedeelte sun/snow ook echte slofjes en gevoerde laarsjes. Mir klinkt best pittig zo'n klas en wat Juud zegt vind ik ook. Ook aan jezelf en Tijn en zn brusje denken! Quinnetje zat zo heerlijk te spelen toen ik hem ging ophalen vandaag. Later ontdekte ik dat meneer gewoon al een megakies heeft! Geen snijtanden, dus hij begint een fietsenstalling te creeeren in dat bekkie. Voelde aan de andere kant ook een kies, maar die is nog niet door. Dat was hem weer even voor nu. Ik kruip even op de bank met een boekje. Manneke lief ligt op bed dus even een uurtje of 2 hopelijk voor mezelf. fijne dag!
Hallo allemaal ! Bedankt voor de vele stemmen voor Thijs ! Hij heeft er nu 9 ! Super ! Thijs kan geen genoeg krijgen van kruipen ! Geweldig is het ! Ik heb een lange dag gehad, gevolgd door een saaie vergadering en ben nu moe. Manlief heeft het eten klaar dus is ga ! Ik lees morgen alles bij en post dan weer ! Fijne avond allemaal ! Groetjes, Nikki F
aan de poets? ik moest de hele dag werken heb daarna bij mijn ouders gegeten samen met deborah: witlof uit de oven met ham en kaas ze vond het heerlijk. ze was vanmorgen om 6:15 wakker en dat is weer eens wat anders dan half 9 ik moest werken, maar Stefan zat met hele kleine oogjes beneden. vervolgens heeft ze en half uur geslapen over de hele dag en ik heb haar net pas erin gelegd, hoe houdt ze het vol..
Jeee juud, kom ook even hier langs...het ontbreekt hier aan schoonmaakwoede. Ja het waren die laarsjes...ik krijg haar voet er gewoon niet in. Pinguin ik wil ook met echte schoenen wachten, dit waren gewoon laarsjes met zo'n leren zooltje. Ik ga even bij kleine voetjes kijken. Thnx voor de tip. Dus een kies voor Quinn? Zijn 2e toch? En er komt er nog een aan? Dat verklaart wel zijn eetgedrag. Heb je nog gewerkt vandaag? Niek...Deborah is er weer vroeg bij. En hier ook een dametje dat vandaag niet wilde slapen. 3 kwartier en toen was het echt gebeurd. Helaas Pindakaas....wilde juist poetsen vandaag.
Is zijn eerste kiesje. Hij heeft er nu 5 boven en 2 onder. Vandaag heeft hij wel wat beter gegeten. Een half 8 maanden potje groente en daarna nog wat soya yoghurt. OOk nog een fles van 120cc voor t naar bed gaan, maar op het kdv had hij maar 50 cc gedronken. Ben nu al weer 5 keer naar boven geweest. Opeens weer een eczeem aanval uit het niets. Hij was juist weer schoon sinds een dag of 4. Heb hem vandaag wel weer een kaneelbeschuitje gegeven. Zal hij dan echt niet tegen ei kunnen. Pfff word er soms zo moe van. Nu ligt hij steeds in zijn slaap te huilen. Vanmiddag heb ik hem trouwens maar wakker gemaakt. Hij sliep zo lang dat ik er ook bij in slaap ben gevallen. Vandaag inderdaad gewerkt. En nu weer 5 dagen vrij. Heerlijk! Had eigenlijk therapie voor mn bekken morgen, maar dat is verplaatst naar vrijdag. Morgen ga ik de auto ophalen en dan ga ik donderdag eens kijken waar ik lekker naar toe ga toeren met mn kindje.
ik hoorde de valse noten zelfs hier! lekker 5 daagjes vrij pinquin, geniet ervan. mn mam's idd helemaal in de wolken met Marno, ik heb echt heerlijk mn handen vrij steeds! wil zelf ook pas aan de schoenen beginnen als ie echt loopt. de dierentuin was leuk, tenminste, had net zo goed naar De Dam kunnen gaan want hij vond de duiven het leukst!
goodmorning! hihi Marno onder de indruk van de duifjes. Leuk! Vanacht was verschrikkelijk. Ben er ieder half uur wel uit geweest. Constant huilen in zijn slaap. Echt last van de doorkomende kiezen. Nummer 2 staat namelijk echt op springen. Hopelijk is hij er snel door en kunnen we weer een beetje slapen. Om 6 uur was het dan ook al gedaan met de pret e zijn we er maar uit gegaan. Hij is nu trouwens steeds aan het los staan. Af en toe 1 stapje erbij. Vooral het dansen als hij los staat vindt hij leuk. Hij danst de hele dag door eigenlijk. Zodra hij muziek hoort begint hij te hupsen! Nou dat was hem weer. Ik ga eens kijken of meneertje al toe is aan een tukkie en dan kruip ik er ook nog even in. fijne dag!
hoi, leuk he dat dansen. dimphy danst ook veel. ze heeft ook een favo liedje. Justin Timberlake-lovestoned. als ze hem op tv ziet word ze heel verlegen. ze blijft dan ook het hele liedje afkijken. dimphy werd om 8.45 pas wakker. heb gewoon hoofdpijn vann het lange slapen. ben het niet meer gewend. die tanden en kiezen ook.....zo zielig dat ze dan pijn hebben en je kunt er weinig aan doen. bij dimphy blijft het nog steeds steken op 4 tanden. ik ga vandaag aan de poets. fijne dag allemaal.
Idd Pinguin bijna net zo goed als de rattenvanger...het werkt in ieder geval wel. Quinn zo last van de kiezen? Gets je zult wel heel moe zijn...hopelijk kan je vandaag een beetje bijslapen. Wat leuk dat hij zo danst. En dus een eczeem aanval? Het blijft zoeken he? Kan Quinn wel goed tegen gluten? Nou Niek Deborah weer vroeg wakker? Haha Die Marno....gek van duiven. Lynn begon gisteravond te spoken. Heel verdrietig, niet willen slapen. Haar bedje is ook zeiknat van het gezever. Ik kreeg haar niet meer in slaap. Klein flesje gegeven en toen begon ze pas om 5 uur weer te spoken. Nu is ze vrolijk de huiskamer op de kop aan het zetten. Ze vond net een steentje op de vloer in de gang...Kwam ze keurig naar mij toe brengen. Hihi goed afgericht
Wat rustig hier... Heb zulke leuke maillots gekocht voor Lynn Is Kira al met vakantie trouwens? Ik ga mijn bed verschonen....Toedels!
Pff ben kapot. Vanochtend heeft hij maar 1 uurtje geslapen, en ik niet helaas. Nu heb ik hem er net weer ingelegd. Hoop dat hij een lekker tukkie gaat doen, want straks ga ik de auto ophalen. Nu ligt hij te brullen Ik laat hem maar even. Kira ging toch in de herfstvkantie ofzo? Wij hebben ook nog niets geboekt Ik ga toch maar ff naar boven voordat hij er helemaal een potje van maakt. toedels ( a la chacha)
jee, wat zielig al die doorkomende kiezen, Deborah heeft er nog geen last van en heeft ook nog maar 4 tandjes ze was even om half 7 wakker en toen pas om 8:45! ze begint nu net te huilen, dus ga gauw...