hoi Alles was ok hartje klopt mooi. Ik ben nu 8weken en 3 dagen. Dus het is (voelt) nu echt... oeps! wat een vies weer he... Wij gaan vanmiddag even naar Amersfoort. Mijn mobieltje is nu echt kapot... Tijn heeft er een paar keer flink mee gesmeten op de vloer nu hopen dat ik een nieuwe kan krijgen bij mn abonnement... ik heb nu mn oude mobieltje, maar die is toch wel erg oud...hihi.. fijne dag iedereen!
ezzie: wat een mooi foto op hyves van marno, ik loop alleen steeds vast op hyves, dus kan niet verder kijken. gaat het weer een beetje met Marno?
mir, van harte gefeliciteerd! gek he, als er dan weer een in je buik groeit.... heel fijn dat alles goed was. heb je het al vertelt aan familie enz? of heb ik dat gemist..... ik ga eten. fijne avond allemaal
Hallo meiden, Wat fijn om te horen dat alles goed is in je buik! Gefeliciteerd! Het wordt steeds een beejte echter he. Ik merk zelf inderdaad dat mijn tweede zwangerschap veel onbezorgder gaat. Heel raar om te merken. Eigenlijk gaat de tijd ook veel sneller. Zaterdag alweer 23 weken! En mijn buik is nu echt weer duidelijk aanwezig hoor. (ook de daarbij behorende extra kilo's grrrrr) (maar dat was bij Helena ook zo) Is Marno alweer wat opgeknapt? Ik hoo phet wel hoor want ziek zijn is niks! Mir, wat een leuke filmpjes van Tijn zeg! Helena kan nog niet zo lopen hoor. Wel bij mijn broekspijk staan... Goed, ben weer eens helemaal afgedraaid na een lange dag werken. Pffff... Moet nog even de rommel van het koken opruimen (ben alleen vanavond dus niemand anders doet het voor me) Oja, dank jullie wel voor de stemmen op mijn buik! Tot later.
Mir van harte gefeliciteerd met de "echte" frummel in je buik. Lekker genieten nu he... Mijn mobiel is verboden terrein voor Lynn. Ezzie wat zielig dat Marno niet fit is. Gaat het al weer wat beter met hem? En wat ga je doen met Bart...leuk hotelletje? Niek Lynn huilt bij iedereen die weggaat. Ze heeft blijkbaar moeite met afscheid nemen. Vanmiddag ook bij oma die wegging, maar het is maar 5 tellen en dan is het over Juudje Lynn vindt het niet erg om bij papa te blijven hoor. Ze blijft iedere maandag bij papa en dat levert normaal geen problemen op. Ze wilde blijkbaar gewoon graag met me mee. Vanmorgen zei ik alleen al "Ik ga weg" Ik kreeg een kus, een zwaai en dagdag....erg leuk Hmm dus je nichtje kan al die pakjes niet aan? Zonde hoor, maar 44 cm is ook wel erg klein hoor, Lynn was 48 cm en die was klein voor een gemiddelde baby
Heb wel een beetje gelezen, maar gen fut meer om te reageren. Ben de hele week al ziek Buikgroep ofzo. Mir; fijn dat alles goed is! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
hey meisjes, heb net alles doorgelezen en er is maar weinig blijven steken. Mir gefeliciteerd met je echo! Ik ben echt kapot! Heb de laatste 2 nachten nauwelijks tot niets geslapen. Vanacht sliepen we in Soest en daar was het ook mis. Uiteindelijk maar tussen ons in genomen in het kleine bedje daar, maar manneke lief had echt pijn met veel huilen enzo. Zelfs een zetpilletje deed neits voor hem. Vandaag heeft hij ook weer alleen gedronken en niets gegeten. Gisteren wel eindelijk gegeten maar nu dus weer niets. Knijpfruit wil hij wel dus heb hem daar maar wat van gegeven. Het zal wel met die kiesjes te maken hebben ofzo. Vanochtend met de nieuwe auto naar mijn omaatje (86) in Leiden gereden. Mensje was zo intens blij Quinn en mij te zien. Echt blij! Erg leuk. Quinn uiteindelijk lekker met dr knuffelen. Nou dat was hem weer voor vandaag denk ik meiden. Steven is nog een nachtje in soest dus ik sta er alleen voor. Ga dan ook zo mn bedje in want deze uurtjes wil hij wel goed slapen. Na 24.00 begint het gedonder. Nou hopelijk niet vanacht. fijne avond
Hoi hier ook weer een berichtje van ons. Nee we zijn nog niet op vakantie. We gaan donderdag en ik kan niet wachten. Op z'n Ezzies: het is er 28 graden en nee hoor ik probeer jullie echt niet jaloers te maken . Mir super dat de echo goed was. Wat wordt het dan opeens echt he? Hoe voel je je nu? Pinguin hier ook bleepnachten. Er zitten wel degelijk kiesjes dwars. Ik voel harde bobbels maar ze komen maar niet door.. Ik ben soms gewoon een zombie overdag.. Blup beterschap meis! Seán heeft denk ik grote voeten. Ik had besloten die schoentjes van shoesme te kopen maar maatje 22 was te klein. Nu vallen ze wel klein maar toch.. Nu maar op zoek naar andere schoentjes of stevige warme slofjes. Hoe is het nu met Marno? Ik ga zo naar bed. Ben moe. Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar ik zit hier een beetje op de automatische piloot.
hoi! Pinguin.. jij hebt het echt zwaar meid Ik heb echt met je te doen. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met Quinnemans.. denk je dat het dus kiesjes zijn, of ook last van zn buikje en exceem? Of gewoon alles bij elkaar. En nu vannacht ook alleen... ik hoop echt dat Quinn goed slaapt vannacht. Sterkte en welterusten! Mamsie, ja gek hoor dat er weer wat in je buik groeit.. Ik heb het alleen nog familie en mn beste vriendin verteld, maar nu is het geen geheim meer (hihi Niek, gelukkig is het er maar eentje... ) Narcissen, jij bent gewoon al over de helft zeg Had jij sneller een buikje dan bij Helena? Het wordt voor jou ook steeds zwaarder he... en dan nog druk aan het werk. Dat is dan wel anders dan met de eerste zwangerschap. Nu moet je Helena nog intensief verzorgen, dat maakt het denk ik wel een stukje vermoeiender.. Chacha... ik heb nu spijt dat ik zo laks was met mijn mobiel... Er zaten alleamaal liedjes op en Tijn had m dan vast en dan dansen op de muziek. Dat ging eigenlijk altijd goed, tot dat het een keer fout ging.... Ik krijg trouwens geen nieuwe mobiel.. niet verzekerd.. en mn abonnement loopt nog een jaar... helaas pindakaas.. Blup, beterschap! hopelijk ben je snel weer opgeknapt zeg... !
Kira, leuk weer van je te horen Donderdag al op vakantie? Heerlijk zeg! Sterkte met de nachten.. maar jullie gaan toch met zn tweetjes donderdag? Dan kunnen jullie echt even uitrusten! Ik heb voor Tijn slofsokjes bij de prenatal gekocht.. die zijn super.
oohww.... ok.. maar met zn viertjes is het vast ook genieten... hopelijk is Seán dan weer de rust zelve!
dat is ook chacha. Normaal is het rond de 50 cm. Lynn was heel erg klein. Echt waar, maatje 44 was nog te groot. Als ik nu dan ooit naar die pakjes kijk....*zucht* Ik heb een doos met haar navelstrengetje, eerste flesje met muisjes. En dus ook haar kleertjes maat 44. Jemig.
Morgen, Kira bij jou ook de nachten weer prut. pfffffffffff vermoeiend soms he. Lekker op vakantie! Waar ga jij ook alweer naar toe? Ik wil ook naar de zon! Mir balen van je telefoon! Misschien eens op marktplaats kijken? Quinn mag ook niet aan mijn telefoon komen. Hij heeft het trouwens heel goed door als ik zit te bellen, gaa thij heel hard zitten kwaken. Aandachtstrekker Blup volgens mij heerst de buikgriep. Steven heeft het, de vrouw van mijn vader ook. Hoor het overal om me heen. Sterkte meid! Chacha heb ik er overheen gelezen of heb je niet verteld hoe je teambuilding sort of dag was? De nacht hier was redelijk. Hij is om half 2 en kwart over 4 wakker geworden. Om 6 uur had hij het echt gehad en heb ik een fles voor hem gemaakt. Daarna bij mij in bed genomen en we zijn er pas na 8 uur uitgekomen. Niet de hele tijd geslapen maar wel eventjes. Toen ik beneden kwam zat hij aan zijn eerdere fles van 6 uur te trekken en heb ik nog een fles van 150 cc gemaakt. Die heeft hij helemaal op gedronken. Vind het allemaal prima. Krijgt hij in ieder geval een beetje voedingsstoffen binnen want mn kereltje valt af. Ik ga een kop koffie maken. Zo meteen naar therapie en een paspoort aanvragen voor mij en Quinn fijne dag
Pfff hier was het ook weer BLEEP. Manlief heeft vanaf 4:00 bij hem gezeten maar door alle geluiden en heen en weer geloop blijf ik meestal ook wakker. Dus ik zit hier met hoofdpijn.. Gelukkig komen mijn ouders Tim zo ophalen en kan ik eventjes bijslapen want meneertje ligt alweer op 1 oor. Hij wel.. Ik zit hier te bedenken wat ik met alle babyspulletjes ga doen. Natuurlijk het een en ander bewaren maar de tummytub etc maar of naar het goede doel of marktplaats denk ik.. De maxicosi ook maar weg... Wel met een beetje met een zwaarmoedig gevoel.. We gaan naar Zuid Spanje. Heb er zin in maar hoop dat er dan weer goed wordt geslapen. Nou ja we zien het wel.
wat een rust op de vrijdag. wat een rot nachten hebben jullie weer, kan me voorstellen dat je dan overdag even gaat slapen. gister had ik echt zo'n smelt-moment Stefan en ik hadden allebei avonddienst, dus Deborah moest even bij opa en oma blijven. toen ik haar op haalde lag ze in mijn armen helemaal duf en mij alleen maar aan te kijken. zo lief, zucht ik heb haar in bedje gelegd thuis en ze heeft heerlijk door geslapen. ben zo trots op mijn kleine meid!
Pinguin wat lief van je omaatje en Quinn dat ze elkaar zo knuffelen. Is je oma nog een beetje bij de tijd? En bij jullie dus ook shitnachten? Pfff meid. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Je doet er ook zo weinig aan he? Ik had me dit ook nooit zo voorgesteld. Tja slapeloze nachten in het begin, maar nooit gedacht dat dat na een jaar ook nog zo zou zijn Bij Kira dus ook shit nachten? Getsie. Hoop voor jou ook dat het snel beter mag gaan. En lekker naar zuidspanje. Heerlijk. Doe je de groeten aan mijn pa en ma? Die gaan zaterdag. Mir slofsokjes? Wat kan ik me daar bij voorstellen? Juudje heb je haar navelstreng bewaard? Hoe dan? Hihi ik moet nu nog terug denken dat ik gelijk de kraam riep...van Hellup dat ding is er af Pinguin mijn teamdag was leuk. Althans de ochtend was erg leuk, de middag kakte ik wat in (veel zitten en luisteren) He is Quinn aan het afvallen? Das niet zo best. En gaan jullie nou nog met vakantie? Kira ik heb tot nu toe alle beebspulletjes bewaard. Kan me het zwaarmoedige gevoel wel voorstellen. Niek lief smeltmoment. Hier dus ook een shitnacht. En waarschijnlijk ook kiesjes. Oren trekken, vingers in de mond en krijsen maar. Bah Vannacht ook nog woorden met René, lekker schelden op elkaar. Hmm wat slaaptekort niet met je doet. Toen Lynn vanmorgen vroeg naar het kdv. Was ze het ook niet mee eens. Ik hoorde haar nog krijsen bij de auto. En toen wilde ik wel janken...maar heb het niet gedaan. Wilde een beetje toonbaar op het werk komen. En ach dan valt vanavond alles wel weer mee. Lynn heeft het best goed gedaan, René en ik zijn niet meer boos op elkaar, het is weekend en ik ga genieten van een espresso. En Lynn slaapt vast door vannacht
Hihi Chacha goedzo! Geniet maar lekker van je espresso. Ik zit al in pyama en ga vast aan de rose. Bah manlief is weer op familiebezoek dus als het vannacht weer feest wordt sta ik er alleen voor . Nou ja we zien wel. Volgens mij bedoelt Mir die sokjes met dat antislipzooltje eronder? Of die sokjes met zo'n suedezooltje. Hier ook oortrekken of gewoon vingertjes recht in beide oren . De plekken waar tandjes en kiezen moeten komen voelen echt als harde bobbels dus ik kan me voorstellen dat ie niet happy is. Volgens mij komt alles tegelijk. Hij had echt heel lang 8 tanden, toen 7 en hopelijk komt dan nu eindelijk de rest. Niek die smeltmomenten zijn zo leuk he? Ik krijg elke avond voordat ie gaat slapen zo'n heerlijk nat kusje. Zo lief. Pinguin heb je reisplannen?