September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Leuke foto's op de site! Een echte dreumes!
    Ik vind krulletjes ook altijd zo lief. Lynn heeft nog steeds piekhaar. Als ik staartjes maak, is het meer elastiek dan haar.

Lekker dat het zo goed gaat (eten en slapen) Dan nemen we het humeurtje maar voor lief he?

Dat klinkt veelbelovend met je auto.

Ja Mir ben je al terug? Hoe was het? En vanavond helemaal in je uppie. Bart weg en Tijn uit logeren?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ja er zit niet zoveel baby meer aan uiterlijk gezien bij Quinn.

Ik vind het heerlijk om lekker door zijn haar te kroelen.
    Steven gaat zo nog even een biertje drinken in de stad. Denk dat ik dan een bad ga nemen en op tijd mn bedje in.

Zitten jullie kindjes veel bij jullie op schoot? Quinn vindt het echt heerlijk lekker bij mij of Steven op schoot te zitten en bijv tv te kijken of een boekje te lezen, maar ook gewoon lekker zitten en niets doen vindt hij fijn.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat een leuke foto! zo lief! :D

Deborah zit ook veel op schoot en komt iedere keer met boekjes aan...

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn wil amper op schoot :cry:
    Behalve wanneer ze moe of ziek is

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    awwwww komt vanzelf chacha!

Pff hij werd net weer gillend wakker. Hij wil dan niet liggen.
    Hij wil dan alleen op schoot tegen me aan.
    Steven en zijn vriend zijn nu hier want de kroegen waren dicht na de bokbierdag.
    Kon hij Quinn weer in bed leggen.
    gelukkig is hij nu weer stil.

Chacha ik vroeg me af hoe het nu met het Niet roken is

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Jeee Pinguin, wat heeft Quinn veel haar! wat een lieve foto. Lekker vrolijk! Tenminste toen nog.. hihi... daarna dus in een dwarse bui. Tijn komt uit zn sprongetje lijkt het wel. Hij is al een paar dagen super vrolijk!

Nikki, best leuk he, de voorpret van het organiseren van Thijs zn eerste verjaardag. Ook spannend enzo. En dan is het zo in een keer voorbij! Dus filmen is wel een must.. zo leuk om het dan later even terug te kunnen zien :)

chacha.. Lynn aan het meppen geslagen? Idd.. misschien geen aandacht aan besteden of een keer hard terugslaan.. doet ze t noooooiiit meer hihi (GRAPJE hoor!) Maar best vervelend hoor.. vooral omdat ze het dus bewust doet. Volgens mij hebben veel meer kindjes dat hoor. Tijn slaat niet, maar gaat als een speenvarken gillen als hem iets niet aanstaat...
    --tuuttuut---

heerlijk trouwens PInguin, eens een goede nacht.. balen alleen dat je gewend bent om wakker te worden... en ook mooi dat hij goed gegeten heeft. Misschien zat hem dus duideljik toch wat dwars... en is het nu weg!

Juud, lekker drukke dagen in het vooruitzicht, maar wel leuk! Lekker genieten! Lynn heeft het vast erg goed bij de oppas! :)

Over het op schoot zitten... dééd Tijn dat maar... lijkt me heeeerlijk :) Hij is er veel te druk voor. Sochtends wil nog wel als hij even wat in zn mond heeft, koekje of zo. Dan kan hij wel even lekker ibj je komen zitten en dan tv kijken, maar ook lang niet altijd. Savonds voor het naar bed gaan is ook wel zo'n rustig moment dat hij lekker bij je kan zitten boekje lezen.. maar tussendoor... is hij veel te druk.

hier is het stil in huis. bart weg, tijn logeren...
    Het was erg moeilijk afscheid nemen, maar ja, daar moet je ook niet te lang bij stil staan. Dat doe ik bewust ook niet. OP het moment zelf is het wel even snikken :cry:

Kira, hoe is het bij jullie? Tim lekker uit logeren geweest? Heb je het rustig nu? wanneer komt je man weer terug?

ik ga slapen. Morgen werken.. en trouwens.. volgende week al herfstvakantie joh... gaat snel zeg!

doeidoei

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihihi..

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hmmm lees ik die kleine lettertjes goed?

nou ik ben dus na mijn stoppoging in mei toch wel weer begonnen (in juli rookte ik weer volop) en na mijn vakantie weer gestopt, maar ik schreeuw het maar niet van de daken want ik heb het moeilijk

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dat vermoeden had ik al een beetje chacha vandaar de kleine lettertjes;) My lips are sealed :-#

Ps. Je kan het!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Aww Mir Ik ken het gevoel van afscheid nemen van je geliefde goed ( heb ooit intense longdistance (Californie)relatie gehad)
    Pfffff gelukkig weet jij wanneer je Bart weer ziet.
    *knuffel* meis!
    Tot wanneer werk je nou op deze groep?

Voorlezen voor het slapen doen wij met Quinn als hij in bed ligt. Klein stoeltje erbij waar een van ons op zit. Vaak valt hij tijdens het voorlezen al in slaap of hij draait zich halverwege om omdat hij moe is :(

Chacha hoe is het dan met je aanstaande met roken? Hij ook weer begonnen?

Ik ga ook zo slapen.

denk ik

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ojé was het in mijn berichtjes ook al duidelijk dat ik gestopt ben

René doet ook weer een stoppoging

En met 2 collega's heb ik een stopafspraak (hadden we al een tijdje).
    Eentje is weer begonnen en de ander heeft nu hulp bij het stoppen (medicatie) Dus het gaat niet echt van een leien dakje met ons. We willen misschien over een aantal maandjes toch weer gaan voor een 2e, dus ik wil voor die tijd gewoon echt gestopt zijn

Tja we zien wel....ik doe mijn best (en morgen 3 weken gestopt

Thnx voor de support Pinguin, je bent lief.

Mir voor jou ook een knuffel van mij. Heb je wel even nodig

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    trusten meiden! Werk ze morgen!

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Pinguin zullen Seán en Quinn stiekem hebben afgesproken om toch maar eens lekker te gaan slapen? Gisternacht sliep ie namelijk ook door zonder een kik te geven tot 7:00. Ik lag er ook al vroeg in dus ik was helemaal fit vandaag ;) . Moest ook wel want ik ben op en neer naar de veluwe geweest vandaag en ook nog eens naar schiphol om manlief weer op te halen. Wat een lieve foto van Quinn trouwens.

Goedzo Chacha! Over dat slaan.. mmm moeilijk. Hier wordt het NEE zeggen ook genegeerd. Hij kijkt wel als ik zeg nee mag niet maar doet het lekker toch. Tja ik denk dat ik het ook zou negeren. Die strategie hielp bij Tim ook wel. Maar ja het is natuurlijk niet leuk om een mep te krijgen en dan net doen alsof je neus bloedt. Wat je misschien ook kan doen is, als je het ziet aankomen, haar handje pakken en dan net doen alsof er niks aan de hand is.

Hier ook geen schootkindje trouwens. Hij is veel te druk. Alleen als ie ziek is wil ie nog weleens stil zitten en wijst dat vingertje niet alles aan.

Vandaag trouwens weer 2 bulten erbij. Hij is 2 keer van hetzelfde opstapje bij een deur afgekukeld terwijl ik ernaast zat..

Mir we komen snel een keer een bakkie doen, dan ben je niet zo Remy meer.

Nikki knap hoor dat je nog steeds BV geeft.

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    knap hoor chacha, weer gestop!
    Ik was ook weer volop begonnen... :oops: maar ben nu ook weer gestopt. ging makkelijk.. maar ik voel me ook beroerd, dus het is extra makkelijk. Bart doet elke keer stoppogingen om daarna naar de winkel te rennen voor sigaretten.. echt een support hihi...

in januari is bart weer thuis. Maar hij probeert te regelen dat hij met kerst weer thuis is... ik hoop het, maar denk dat dat er niet van komt... Hij wil zooo graag op wintersport. Zn ouders boeken elk jaar een huis waar we met de hele fam in gaan.. Tot nu toe is het altijd gelukt te regelen dat hij thuis is... dus wie weet

dank jullie voor de knuffels. Voel me gelijk een stukje beter, lief zijn jullie :D

welterusten!

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    heerlijk Kira, weer een nachtje goed slapen!
    Houden zo!

Seán is de bultenkoning? twee keer van hetzelfde afvallen... :(

gezellig kira, hier staat de koffie altijd klaar hoor :D

nu schop ik mezelf in mn bed.. oh nee daar lag ik al hihi... ga snel slapen het is al weer laat. Welterusten!

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: Deborah had het ook niet, zo ineens, dus wie weet...

ik heb rose op en ben aardig moe, dus ga lekker slapen, trusten allemaal ;)

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo dat is bijzonder...Ik ben de 1e vandaag!

Mir dus het stoppen ging goed? Nu Bart nog he? Maar kan me ook voorstellen dat als je zo lang van huis bent, het ook lastig is.
    Hoe was het werken vandaag?

Hopen dat hij het redt om met de kerst thuis te zijn. Is wel leuk als gezinnetje kerst vieren.

Kira wat lekker dat Seán ook door heeft geslapen.
    Wat heb je veel gereden zeg. Blijft je man lang weg?

Pinguin lekker gewerkt vandaag?

Niek lekker geslapen na je roseetje?

Blupje voel je je alweer beter?

Hier gewerkt, druk heen en weer gesjees in mijn autootje. Lynn was supervrolijk bij papa. Ze heeft vannacht ook weer eens lekker doorgeslapen. Heerlijk was dat

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat een rust vandaag zeg!

Kira lekker dat Sean ook een nachtje doorsliep. Hier was het vanacht weer heel erg mis. Hopelijk bij jou wel veel rust!

Vandaag Quinn eerder opgehaald van het kdv en hem maar eens door de huisarts laten nakijken op oorontsteking of wat dan ook.
    Gisterenavond half 12 begon het. Weer krijsen/schreeuwen/overstrekken.
    Hij is zo ontroostbaar dan :(
    Omdat ik hem eigenlijk best vaak een pijnstiller geef om de nacht een beetje door te komen dus maar naar de HA gegaan.
    Zijn buik voelde goed, oortjes zijn schoon, maar wellicht is het een blaasontsteking. Dit zou ook buikpijn of krampen kunnen geven.

Ach ik hoop voor mn kereltje dat hij gauw weer helemaal happy is.

Iedereen lekker gewerkt?

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    he gets Pinguin weer een shitnacht dus?
    Goed om hem dan toch eens te laten checken.
    En wellicht een blaasontsteking? Krijg je antibiotica? Of verder onderzoek?

Heb je wel een beetje lekker kunnen werken?

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihihihi tegelijk posten

Deel Deze Pagina