September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ze staan erin ! Nu nog even lekker banken ! Het is rustig hier !

Groetjes,
    Nikki F

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    :oops: :oops: :oops:
    Hier ben ik hoor! Ik heb wel af en toe gelezen, maar dan steeds geen tijd meer o te reageren.

Pinguin; lekker dat jullie op vakantie gaan zeg!

Hier ook vaak een wakker meisje nog steeds 's nachts. Ook nog steeds vroeg wakker. Helaas kun je er zo weinig aan doen.

Ik ga vanaf nu wel weer reageren, anders loop ik zo achter de feiten aan :D

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Thijs is goed verwend Nikki!
    Wat ziet die taart er mierzoet uit! Maar wel heel leuk zo'n nijntje taart.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    getsie blup bij jou ook de nachten verstoord. Hopelijk gauw weer beter meis!

Fijn dat je er weer bent!

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki; veel te laat, maar nog gefeliciteerd met Thijs!
    Leuke foto's

Pinguin; ik raak er inmiddels aan gewend. Gelukkig zijn er ook wel nachten dat ze gewoon doorslaapt.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb wat leuke Quinnspam meisjes!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

9. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ach; wat een snoepie zeg!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hij was zo lief en vrolijk vandaag!
    *zucht* zo wil ik er nog wel 10!

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden,

ik ben inderdaad even niet geweest, ben deze week niet helemaal in mijn hum en een beetje ziekig. gelukkig heb ik morgen vrij en kan ik even bijkomen.

paddy: je zal het niet meer lezen, maar een hele fijne vakantie!

nikki F: alsnog van harte gefeliciteerd, fijn dat het een geslaagde dag is geweest, ga zo even foto's kijken

wat een leuke foto's van Quinn ;)

hoe gaat het met de nachten bij iedereen?

pinquin: dat met die fiets naar 1 kant hangen had ik ook laatst, dat is echt niet fijn :rolleyes:

ga lekker mijn bedje in en probeer vanaf nu ook weer even bij te blijven, wel trusten allemaal..

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat een leuke foto's van Thijs en Quinn. Echte droppies

Blup en Niek fijn om jullie weer te zien meiden.

Ik duik ook mijn bedje in....ben strontverkouden en nog doof ook

Trustuh!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen.

Gulay fijn suikerfeest meis!

Wat een nacht weer. :( Ik word er echt verdrietig van soms.
    Mijn kereltje begon om half 1 te huilen en hield niet meer op. Terugleggen in zijn bed is geen optie dat blijft gillen. Hij was flink aan het scheten laten en aan het overstrekken.
    Dan maar weer tussen ons in. Toen is hij tot 7 uur nog maar 1 x wakker geweest.
    Doe ik iets fout? Is dit de 13 maandensprong of iets anders?
    Ik weet het eigenlijk niet meer. Ik heb een verwijzing om bloed te prikken, maar hij is overdag zo'n vrolijk mannetje dat nergens last van heeft. Dan lijkt het mij overdreven bloed te laten prikken toch.

Chacha niet ziek worden he!

Niek ook niet helemaal lekker. Knuffel voor je meis!

Ik ga er vandoor.

fijne dag

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hè Pinguin :( :( Dit hoort echt niet goed meis... Het blijft maar aan de gang he? Dat hij scheetjes laat en zich overstrekt lijkt genoeg te zeggen dat hij daadwerkelijk last ergens van heeft. Het is dus denk ik belangrijk om alles uit te sluiten, dus bloedprikken is denk ik wel heel goed om te doen, ook al denk je dat het misschien overbodig is omdat hij overdag vrolijk is... Ik zou als ik jou was alles even aanpakken om uit te vinden wat er met je mannetje is.
    Tijn heeft ook een tijdje gehad dat hij snachts wakker werd en niet meer ging slapen. Wij hebben hem op een gegeven moment laten brullen... niet echt een leuke optie, maar we wisten het anders ook niet, want bij ons in bed sliep hij direct heerlijk verder en dat is niet de bedoeling. Dus snachts de 5 minutenregel.. zucht.. maar na een paar nachten was dat feest voorbij en hij slaapt als hij wakker wordt wel direct weer in. Maar dat is een manier eventueel te overwegen als je zeker weet dat er niets aan de hand is met Quinn.
    Ik snap heel goed dat het je opbreekt, vooral als hij daarna niet meer wil slapen.. en voor Quinn ook niet fijn natuurlijk, hij heeft ook zn nachtrust over. Als je bloed gaat laten prikken, waarop wordt het dan getest?

Hoe is het met jou Chacha? GOede nacht gehad en wat opgeknapt?

Niek ook al ziekjes... :( hopelijk kan je vandaag lekker luieren en opknappen! Hoe is het met Deborah? Slaapt ze nog steeds zo lekker lang uit?

Leuke foto's Nikki, van Thijs! Wat een leuke taart ook! Fijn dat het een geslaagde verjaardag was!

Juud hoe was het bij de plastisch chirurg? wat zei hij?

Ahh Quinn is echt om op te eten! :D :D
    hihi.. ik verbaas me steeds weer opnieuw over zijn lange haartjes, geweldig! Tijn heeft gewoon echt pieksprietjes.. hopelijk wordt het bij Tijn nog wat haha...

ha blup! gelukkig, dat je er nog wel bent!
    Nikki dus ook nog steeds aan het spoken snachts... volgens mij is het dan gewoon echt sprongetjestijd... iedere beeb heeft er last van..

En hoe heeft Lynn vannacht geslapen Chacha? Moet je vandaag nog werken of ben je lekker vrij!

Wie gaat er nog wat leuks doen het weekend?

Tijn slaapt nu en wij gaan straks naar mijn ouders. Vanavond en morgen avond heb ik afgesproken met vrienden. Misschien dat ik zaterdag ga stappen.. maaaar op dit moment kan je me elke avond om 22 uur al opvegen, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is... :rolleyes: Dus misschien wordt het wel een spelletjesavond.. met spa blauw.. hmm haha... ach zal vast gezellig worden :D

Tijn heeft trouwens tot 10 voor half 8 geslapen ole :D , dat is heeeel lang geleden. Vanacht wel een tijdje wakker geweest en met hem in de weer geweest. Maar het gaat de goede kant op.. beter dan half 6.

Ik ga hier even wat in huis doen.
    Fijne dag iedereen! doei

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ah lieve mir! Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij een osteopaat, en van mijn cesartherapuete heb ik ook wat adviezen voor hem gekregen.( Quinn gaat meestal met me mee lekker spelen )

HEt bloedprikken zou alleen op eventuele ontstekingen zijn. Hij heeft geen koorts dus ik heb dan zoiets van tja waarom dat kind dan pijnigen.
    Ik denk dat het toch aan voeding ligt.
    Heb hem gisteren weer echte soyamelk gegeven en vandaag doe ik dat dus weer niet. Kijken of het daar aan ligt.

De cesartherapeute heeft mijn si gewricht gemasseerd. Best lekker maar ben nu doodop. Zat naemlijk hartstikke vast allemaal en ze heeft het geprobeerd wat losser te maken. Ook zij heeft het over bekkeninstabiliteit.
    Toch wel apart zo na je bevalling :(

Oh Mir stappen. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. ja ja ik weet het ik ben een oud wijf aan het worden!

Quinn ligt in bed en ik denk dat ik er ook even inkruip.
    Hopelijk slaapt hij nu weer tot een uur of half 6
    Zou fijn zijn!

fijne dag nog meiden

xxx

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    lekker ff slapen Pinguin, dat zal een goed idee zijn, knap je hopelijk wat van op.
    Bloedprikken om te kijken of er ontstekingen zijn? Aan zn darmpjes misschien? Idd ontstekingen gaan meestal gepaard met koorts en als hij dat niet heeft, zou ik dat nu ook niet gelijk doen dan..
    Dus het zal echt aan de voeding liggen.. jeetje.. het blijft een gepuzzel he?.. :(

Bekkeninstabiliteit? Zou best kunnen toch na je bevalling? Misschien zijn je bekken niet op de juiste manier hersteld? Eg balen, vooral de pijn en je bent niet meer zo mobiel. Het kan heel goed zijn dat je houding misshien niet goed is? Omdat je Quinn tilt? Als je hem bijv op je heup laat rusten, dan kan dat de pijn en het vastzitten ook bevorderen. Misschien ook eens opletten hoe je tilt.

over stappen gesproken.. ik word ook een oud wijf hoor.. want na de zwangerschap van Tijn ben ik ook nog maar 3x wezen stappen... echt ook niet zoveel behoefte meer aan... Ik zie morgen ook nog niet echt zitten hoor..haha..

doei!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    MIjn rug is al jaren een probleem. En mijn houding ook.
    HEb een mega holle rug.
    Het komt vooral door de val die ik heb gemaakt na mijn bevalling.
    Krijg ook vooral oefeningen om mn banden en spieren sterker te maken en ik moet zeggen dat het helpt!

Ik wacht de osteopaat even af volgende week. Dan kan ika ltijd nog bloedprikken.

goed nu ga ik echt ffies plat!

bye!

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Daar moet ik ook niet meer aan denken hoor; stappen! Lig meestal rond 22 uur in bed.

Pinguin; wat een nachten zeg! Ik zou dat bloedprikken geloof ik wle doen; dna kun je teninste uitsluiten dat er iets is. Als blijkt dat er niets aan de hand is. zou je de optie van Mir kunnen proberen?

Mir; Tijn heeft lekker uitgeslapen zge!

Niek; hopelijk knap je snel op meis!

Ik ga m'n meisje van het kdv halen. Lekker op de fiets.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Och Pinguin, niet verdrietig worden meis. Al kan ik het me wel voorstellen.
    Wel gek dat hij tussen jullie in wel slaapt he?
    Hopelijk biedt de osteopaat uitkomst.
    Heb je wel eens gedacht aan coeliakie bij Quinn? Het is maar een idee hoor, maar omdat hij zo vaak last heeft van zijn darmen....

Ik zou ook eerst alles willen uitsluiten, en als er echt niks lichamelijks te vinden is, dan misschien maar de harde aanpak.

En slaapt hij soms tot 17.30? Als ik dat bij Lynn doe, krijg ik geheid problemen 's avonds. Maar hij slaapt ook beroerd 's nachts als je hem korter overdag laat slapen toch?

Meid ik vind het zooooo vervelend voor je. En ook voor Quinnemans natuurlijk, hij doet dit ook niet voor zijn lol.

Mir Tijn ook weer aan het spoken geweest? Wel lekker dat hij zo lang heeft uitgeslapen. Maar dat nachtwerk is ook niet ideaal he?
    Had hij ergens last van? Of gewoon tijd voor gezelligheid?

Hier ook geen kroegtijger meer. Terwijl ik vroeger echt veel in de stad hing. Heb er ook niet zo'n behoefte aan. Terwijl ik een feestje op zijn tijd ook wel erg gezellig vindt. Lig alleen altijd zo onder tafel na 3 wijntjes. Ach mooi goedkoop.

Blup lekker weer weekend he? Is Nikki nog steeds zo vroeg wakker?

Ik ben nog snotterig, maar niet zo lamlendig meer.
    Gewoon gewerkt vandaag.
    En Lynn naar de gevangenis gebracht (althans dat vindt zij) Sjonge wat een drama kan die schoppen. Ik vind dat echt niet leuk. Ze grijpt me helemaal vast en zet het op een krijsen en dan ben ik nog niet eens de deur uit. Please zeg me dat het overgaat!
    Het gekke is....ik blijf er wel een goed gevoel bij houden. Ze is in goede handen, maar dit is iets waar ze door heen moet (is mijn gevoel dan)

Is dat gek....Mijn kind krijst het uit en ik blijf doorzetten?

Ze heeft wel iets moois gemaakt voor oma...iets geknutseld.
    En volgens mij allemaal lijm in haar haar :)

Vanavond vissticks gegeten...ooei dat vindt ze heeeeeerlijk. Lekker uit het knuistje en knabbelen maar.

Vannacht ook maar 1x wakker geweest.

De uitslag trekt ook weg.

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

De taart zag er inderdaad erg zoet uit, maar smaakte perfect ! Zelfs Thijs vond hem lekker ! Super was het !

Nog 1 week Mir, dan vakantie ! Heerlijk he ! Ik kijk er naar uit, al werk ik maar 2 dagen !

Pinguin, ik heb ook nog steeds bekkenklachten. Nu al 10 weken fysio. Van mij mag het nu wel over gaan hoor. Maak me toch een beetje zorgen bij een eventuele tweede zwangerschap na dit ... we wachten nog maar even met nummer twee, dat was sowieso de bedoeling.

Ik ga kijken naar So you wanna be a popstar !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina