Heb even op couliakie gegoogled maar denk niet dat dat het is. Vervelend dat Lynn zo overstuur is als je dr wegbrengt. Ik merkte dat het beter ging met Quinn toen hij 2 dagen naar het kdv ging. Steven blijft tegenwoordig ook iets langer en dan is hij niet overstuur. Moet ik ook zeggen dat Quinn dan wel zn doekje en speentje nodig heeft om gerust gesteld te zijn. Hoe is het trouwens als rene dr ophaalt? Dan ook huilen of helemaal happy? Quinn is vandaag 2 x gevallen Eerst van de trap met allemaal bloed uit en in zn mondje. Vanmiddag had ik hem nog even in bed genomen en hebben we samen geslapen. Toen we wakker werden lag hij te dollen in bed en was hij me te snel. Hij floepte zo het bed af ale: HIj huilen ik huilen. *zucht* Het was mn dag niet denk ik. Hij heeft wel megaveel los gestaan vandaag. Af en toe een pasje zetten. Ik hou me nu maar stil, als hij het niet door heeft gaat het beter. Morgen komen mensen naar de auto kijken. Hoop dat ik hem gelijk verkoop. Hebben we een lekker zakcentje voor op vakantie Ik ga een spelletje doen en dan mn bedje in. FIjn weekend meiden.
Ja misschien moet ik ook wat langer blijven. Maar ze begint eigenlijk direct al met huilen. Dus dan heb ik zoiets van "wegwezen". Als René haar ophaalt is ze niet verdrietig, er kan een klein lachje vanaf, maar eigenlijk is ze ook niet superblij. Dat is ze pas thuis weer. Maar ze zwaait wel heel lief naar de leidsters als ze weg gaat (en dat doet ze met een lach) Dus wel signalen van dat het vast goed komt. Volgende week maar eens de speen in de aanslag houden. Och Pinguin, het is echt pechdag bij jullie. Getsie. Gelukkig hebben jullie het er samen even uit gejankt. Heeft vast opgelucht. Nou duimen dat je morgen de auto verkoopt.
Steven is nog steeds niet thuis. Weer overgewerkt vandaag. Hij krijgt tegenwoordig ook steeds werk in het buitenland aangeboden. Dikke kans dat hij binnenkort door de weeks in Londen zit. Niet leuk voor mij maar voor hem wel een buitenkansje en ach Londen vind ik vooral tegen de kerst helemaal geen probleem om eens een paar dagen door heen te wandelen Speelt Lynn wel leuk op t kdv? Dan zou ik me geen zorgen maken. Steef is er, ga hem even knufflen.
jeetje wat een lange dagen voor Steef. Londen is voor hem wel een grote kans he? En met kerst daar zitten is echt geen straf. Maar het is ook wel lekker als hij doordeweeks lekker op tijd thuis is. René is al weer vertrokken naar zijn werk Lynn kruipt en speelt wel. Zolang de leidsters in zicht zijn. Als die uit zicht zijn, gaat ze huilen. Lekker knuffen Pinguin.
Ja hij werk nu in Amsterdam. Veel reizen met de trein. Ach hij is praktisch de hele maand september thuis geweest De voordelen en nadelen van een eigen bedrijf hebben. Rene nu al aan het werk? En dan komt hij om 4 uur thuis ofzo?
Dat het zo schommelt lijkt mij zo lastig, moeilijk om afspraken te plannen enzo. Jep waarschijnlijk is hij rond 5 uur thuis (met ovenverse broodjes)
Wij plannen vrij weinig. Veel last minute. Ach ja ik ben het gewend en hij houdt ervan op deze manier. Dit prikkelt hem. Ben wel blij dat ik Qua werk wel regelamaat heb hoor! Is het weer chacha en pinguin night?
hahaha als je pech hebt ben ik er dan al om half 8! grapje hoor! Denk dat ik zo mn bedje in ga. Ben behoorlijk uitgeblust voor vandaag.
Hoorde net dat vrienden van ons weer zwanger zijn. Hun zoon is net 6 maadn oud. Was niet helemaal de bedoeling nog geloof ik. Geen idee hoe ver ze is, maar jemig voor mij zou het te snel op elkaar zijn, maar als ik dan zwanger zou zijn geweest was ik er ook blij mee geweest.
Hihi ik hoop dat Lynn dan om die tijd nog slaapt hoor. Maar we zullen je niet voor een dichte deur laten staan Oei voor mij zou dat ook te vroeg zijn geweest, met 6 maanden weer zwanger. Zeker met wat ik nu allemaal weet (slapeloze nachten, Lynn waar ik de hele dag achteraan vang) Maar als het zo zou zijn zou ik ook blij zijn. Een cadeautje. Hoe is het eigenlijk met jullie wens voor een tweede? Kan het lichamelijk gezien nog steeds niet? In ieder geval trusten meid. Hopen op een goede nacht
nee denk dat het verstandig is nog even te wachten. We worden wel oom en tante eind november Volgende week eerst naar de gyn. Heb nogal wat pijntjes daar sinds een tijdje
Ach t kriebelt wel maar de stap zetten kan ik nog niet. Buiten dat is Steven daar ook nog niet helemaal klaar voor geloof ik en it takes 2 to tango! En bij jullie?
He gets de gyn. Maar ja pijn daar is helemaal niet fijn. Leuk oom en tante worden! Ik duik mijn bedje zo maar eens in. Tot morgen!
Oh ga toch nog ff antwoorden. Hier is de wens er ook wel hoor. Ik ga binnenkort mijn spiraal er uit laten halen. En dan zien we wel.
Spannend! Ik ga ook mn bed in. Hoorde mn kleine vriendje al weer mopperen in zn bedje . Gelukkig is hij nu weer stil. trusten!
hai, was ik ook nog even maar nu is vast iedereen aan het slapen? Spannenndddd chacha, binnenkort ook je spiraaltje eruit laten halen? Hihi.. je kunt er op rekenen dat het dan misschien wel heel snel gaat Ik dacht nl. dat het dan nog wel eventjes zou duren, net als bij de pil ofzo.. not. Maar ben nu wel erg blij hoor Lekker die broodjes! Ik kom morgenochtend ook ff langs hoor jummie nou trusten allemaal. Ik was er vanavond niet, maar mijn ouders hebben Tijn niet gehoord tot nu toe, dus hopelijk blijft dat de hele nacht zo! doeg!
Gezellig zo'n onderonsje Chacha en Pinguin! Hier was het vanmorgen kart over 7! Ik wist niet wta me overkwam en voel me helemaal uitgerust nu. Ik hoop dat jullie ook een beetje een goeie nacht hebben gehad. Ik ga eens verzinnen wat ik vandaag ga doen; heb nog geen flauw idee. M'n man is vandaag werken
goeiemorgen! Lekker Blup! kwart over 7. Hier was het 6 uur toen ik hem voor t eerst hoorde. Gelukkig weer een rustige nacht. Daarna nog een uurtje bij mij genomen en lekker liggen doezelen. Het boterhammetje wat ik op aanraden van het cb bij zn papfles geef gaat er goed in s óchtends.Zit hij echt lekker van te smullen. Ik ben een beetje aan het testen of zijn buikpijn wellicht van de alpro soya komt. Het lijkt er nl op dat als ik hem die melk geef hij last krijgt. Hoop het niet, maar goed ben nog in een testfase. Verder weinig te melden. fijne dag!