September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    6 uur is een beetje vroeg, maar gelukkig hoefde je er niet gelijk uit.
    Niet te hopen dat het van de soja kpmt, maar dan weet je het in ieder geval wel.
    Ik zag gisteren in de supermarkt lactose vrije melk. Hmmm.....daar zit natuurlijk wel koemelk in, dus daar heb je ook niks aan.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Blupje heerlijk tot kwart over 7 geslapen.
    Ben je er al uit wat je gaat doen?

Pinguin ook al een lekkere nacht. Heb je hem nu geen Alpro gegeven en hij heeft nu doorgeslapen? Het is het waard om daar eens een proefje mee te doen.

Mir ik had eigenlijk wel een heel kletsverhaal van jou verwacht ;)
    Ja het spiraaltje er uit. Spannend. Maar ik ga er van uit dat het wel eventjes kan duren.

Lynn is vannacht 1x wakker geweest. En toen vanmorgen om 8 uur wakker. Lekker uitgeslapen dus. We gaan straks even boodschapjes doen

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    lactose is melksuiker. Ik heb het toevallig ook in de supermarkt zien staan gisteren.

Net werd er weer gebeld door iemand die ook interesse in de auto had!
    Dus als deze koop niet door gaat.

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nee, weet nog niet wat ik ga doen.
    Nikki ligt nu weer op bed, dus voorlopig ff lekker niks

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    spannend hoor chacha,.. spiraaltje eruit. !

ik vind het echt nog wel even best zo met 1.

ben een beetje onder de indruk van het ongeluk dat ik gister avond heb gezien,... staat in een blog op mn hyves.

marno loopt!
    vandaag op het cement buiten, eerst rond een paal en toen heel veel stapjes los! nog wel wiebelig en op zich kruipt ie nog liever maar het was toch echt wel lopen!

Morgen gaan Bart en ik vliegen naar het noorden en dan moet ik mn ventje 5 dagen missen,.. zie ik nu al tegen op, maar ga proberen er echt wel van te genieten, even eruit met zn twee, doen wat we willen en geen rekenening hoeven houden met slaap of eet tijden,.. pfffff,.. moet nu al slikken,.. (wat een muts ben ik) maar komt allemaal goed hoor.

pinquin, hoop echt voor je dat de nachten beter gaan worden, of dat je er in elk eval achter komt waarom ie zo moet huilen,...

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    :whistle: YaY voor Marno!

Volgens mij moet ik ook maar eens aan de hyves!

Ik ga er vandoor, gaan lunchen bij mijn schoonouders.

later meisjes!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    meiden, even een kort bericht, hier nog steeds ziek, kan niets eten en slaap alleen maar (nee, ben niet zwanger). de kilo's gaan wel hard zo ;) (naar beneden dan)

ik probeer vanavond even bij te lezen, heb er nu even geen puf voor

dikke knuffel aan iedereen...

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Yaheeeee mn auto is verkocht! Voor de volle prijs die ik er voor vroeg op MP.
    Lekker extratje voor de vakantie!.

Niek snel beter worden meis!

Waar is Narcissen eigenlijk? En Mamsie?

IEdereen verlaat ons *snik*

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik verlaat jullie niet hoor.

Niek jeetje je hebt het flink te pakken he? Buikgriep?
    Laat je maar lekker verzorgen hoor.

Joepie Pinguin, de auto verkocht. Lekker zeg!

Ezzie jeetje wat een verhaal op hyves. Dan spoor je toch niet?
    Kan me voorstellen dat je er onder de indruk van bent.

René en ik zijn allebei zo erg verkouden. En Lynn heeft tot nu toe nergens last van.
    Vanavond heerlijk bami gegeten. Lynn ook. Vond ze lekker. Dametje lust tegenwoordig alles.
    Niet best geslapen overdag. Vanmiddag nog wel even lekker in de tuin geweest. Was lekker weer.

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ik ben er wel hoor.

lees mee, maar heb steeds geen puf om te reageren.
    ben steeds erg moe. dimphy wordt steeds snachts wakker.
    en ze is nu een grote blauwe bult. ze is flink aan het oefenen met lopen.

beterschap niek.

pinguin, lekker dat de auto verkocht is.

chacha ook beterschap.
    fijn dat ze zo'n alles eter is...

he bah ezzie had even je blog op hyves gelezen. VERSCHRIKKELIJK!

hier gaat alles zijn gangetje. het vijver verhaal krijgt langzaam een plekje.
    en ik voel de baby nu regelmatig, dat is erg fijn. het is wel een hele andere zwangerschap.
    17 okt weten we hopelijk of het een jongen of meisje is...

dimphy zit volges mij in een mega sprong. ze is zo eigenwijs. niet eten, niet slapen, niet luisteren.....pppfffff.
    vandaag zijn we even naar de geitjes geweest en ze was flink moe, hoop dat ze vannacht door slaapt.

fijne avond.

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Pinguin, hoe gaat het met Quinn na zijn twee valpartijen ? Soms gaat het ook zo snel. Je staat er naast en dan gebeurt het het nog. Zo voel Thijs een keer achteruit in de box. Zielig hoor ! :(
    Londen is wel mooi ! Ik kan er geen genoeg van krijgen ! Heb je de kans om met je man mee te gaan ? Heerlijk hoor !

Chacha, Thijs huilt iedere keer als ik hem bij mijn moeder moet achterlaten op dinsdag. Op het moment dat ik hem aan haar geef en mijn jas aantrek begint hij zo zielig te huilen ! Ik kan daar moeilijk mee omgaan. Maar als ik onderaan de oprit ben lacht hij weer. Dan zijn ze samen aan het raam aan het zwaaien. Het is iets van de laatste tijd. Eenkennig denk ik. Maar bij de ouders van mijn man heeft hij dat nooit.
    Spannend, het spiraaltje laten weghalen ! Ik heb de mijne afgelopen donderdag laten controleren en alles was goed. Gelukkig maar. Ik denk dat ik hem misschien volgend jaar zomer laat weghalen, maar dat is nog niet zeker. Ik vind het nu nog zooooo heerlijk met Thijs alleen, hij is zo'n heerlijke knuffelkont !

Ezzie, proficiat met Marno ! Leuk dat hij kan lopen ! En vliegen naar het noorden, gaan jullie op vakantie ? Veel plezier, maar ook sterkte !

Niek, veel beterschap ! Het heerst nu ...

Ik zag net een stukje van "de beste uitvinding ..." is Tooske weer zwanger ?

Groetjes,
    Nikki F

12. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een verhaal ezzie! Ik snap wel dat je dat niet zomaar loslaat.

Pinguin; super datde auto verkocht is! En nog voor de vraagprijs ook!

Mamsie; fijn dat het een plekje gaat krijgen.
    Vermoeiend zulke nachten. zeker nu je zwanger bent.

Chacha; super dat Lynn alles lekker mee-eet. Nikki ook eigenlijk.

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Chacha en Blupje, maken jullie het eten nog helemaal fijn of niet ? Bijten ze er zelf stukje vanaf ? Hoe gaat dat er aan toe ?
    Thijs eet eigenlijk wel alles, maar ik maak het nog helemaal fijn. Ik moet dat denk ik maar gaan afbouwen, langzaamaan grover van structuur laten zijn.

Groetjes,
    Nikki F

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    NikkiF Ik doe niks meer in de blender (of hoe heet dat ding...kan niet op de naam komen)

Het eten prak ik (als het aardappels zijn met groente) De bami heb ik wat kleiner gesneden. Vlees krijgt ze in kleine stukjes.
    Gaat allemaal goed.

Mamsie spannend de 17e....mogen wij dan ook weten wat het wordt?

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki; ik maak het eten niet meer fijn. Ik heb het eigenlijk nooit in de blender gedaan, altijd gewoon geprakt. Dingen als bami, pata enzo snij ik ook in kleine stukjes.

Brood, fruit enzo krijgt ze gewoon in grote stukken.
    Ik vind het eerst maar eng, maar die kleintjes kunnen zo goed kauwen, ookal hebben ze nog geen kiezen.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    staafmixer chacha!

Nikki Quinn heeft geen last gehad van zijn val.
    Gelukkig maar. Klein schrammetje op zijn wang.
    Ik werk alleen de maandag en dinsdag eigenlijk dus zou zo met Steven meekunnen naar Londen mocht hij daar een tijdje gaan werken.
    Zeker als er een weekend bij in zit lijkt me dat best heel leuk.

Quinn krijgt potjes en als hij met de pot mee eet maal ik het ook niet extra.
    Kereltje heeft zijn eetlust goed terug zeg.
    Ik doe nu zelfs extra water bij zijn flesjes omdat hij anders gaat huilen als het op is!
    Hij zal het wel nodig hebben.

Mamsie fijn dat je je wat beter voelt.
    Dimphy in het sprongetje belandt? :) Komt vast wel weer goed.

Ik kreeg vandaag woezel en pip I binnen . Nummer II & III heb ik al.
    Het zijn zulke leuke voorleesboekjes.

Het aftellen is begonnen. Nog een weekje!
    heb vandaag lang parkeren op schiphol geboekt. Net zo makkelijk.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jeetje wat een verhaal Ezzie, naar hoor! :(
    Veel plezier de komende dagen. Snap goed dat het lastig is, maar lekker genieten, even tijd voor elkaar!

Lynn vandaag ook een niet-slaapdag? Hier ook eentje... maar ook een mopperdag en een niet-willen-eten-dag :( Ik dacht dat het sprongetje over was... ... of waarschijnlijk had Tijn gewoon zn dag niet vandaag!
    Lynn gek op Bami? Tijn had laatst bij mijn schoonouders Mihoen (dunner dan mie? zoiets) op, vond ie heerlijk.

HOe heeft Nikki vannacht geslapen? Gaat het een beetje de goede kant op?

Chacha, irritant he dat verkouden zijn. Ik begin nu ook te snotteren.. zodra ik in mijn bed lig, loopt mn neus helemaal vast zeg maar... heel irritant :x Voel je je verder wel ok? Alleen een verkoudheidje of ook echt grieperig?
    Niek trouwens beterschap meid! HOpelijk knap je snel weer op! Doe lekker rustig aan. Deborah heeft nergens last van?

hee ik lees dat Nikki tot kwart over 7 geslapen heeft... olee olee :D Misschien toch omdat het langer donker is? Tijn slaapt sinds een paar dagen ook tot een uur of 7 of later soms, terwijl het eerder altijd half 6, 6 uur was...

Pinguin, heerlijk een keer zo'n goede nacht! Hopelijk kom je er snel achter wat hij nu verkeerd binnenkrijgt! Was Quinn vandaag weer lekker vrolijk? HEeee auto al verkocht! Super, lekker extra zakcentje idd voor op vakantie ;)

Mamsie, leuk om weer van je te horen! Gelukkig is alles goed met jou en de beeb! Ben benieuwd hoe je 20 weken echo is! Balen dat Dimphy niet vrolijk is... het gedrag komt me bekend voor.. inderdaad 'pfff.....' haha..

Vervelend NIkki, vooral voor jou, dat Thijs eenkennig reageert als je weggaat... Gelukkig is hij het snel vergeten en zwaait hij je wel vrolijk uit. IS ook weer een fase. Ik moet zeggen dat Tijn dat eignenlijk nooit zo heeft, alleen als hij moe is. Anders vindt hij alles prima en interessant, dus of zn mama er nu bij is of niet.. daarom smelt ik altijd wel op de momenten dat hij wel naar mama wil hihi...
    Nikki, ik prak het eten van TIjn gewoon.

ik post even ga zo weer verder doeeiii

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki heeft inderdaad lekker geslapen vannacht Mir!

Zij gaat trouwens ook huilen als ik wegga; zelfs als ze bij m'n man achterblijft. Het is gelukkig weer snel over, wnat het voelt idd niet fijn.

Leuk Pinguin; woezel en pip!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lekker Pinguin, dat Quinn nu weer goed eet! Opluchting! Geef je trouwens nog opvolg melk dan, omdat je extra water erbij doet?

Klinkt goed dat Londen! Mooi als Steven er nog een tijdje moet werken.. dan kan je lekker in de wintermaanden er heen, dan is het altijd een leuke kerstsfeer.. lekker shoppen :D

Tijn had vandaag een behoorlijke mopperdag.
    Ik zit een beetje met zn gedrag en driftigheid... Hij gaat als hij het er ergens niet mee eens is op de grond liggen en bonkt dan met zn hoofdje op de grond.. zn kinnetje is al helemaal blauw. Vréselijk gezicht :cry: Hij doet het een paar keer en dan voelt hij dus dat het pijn doet en gaat dan huilen.. Elke keer als ik het aan zie komen, pak ik hem gelijk op en hou hem stevig beet. Hij is dan zo driftig... Ik hoop echt dat het snel over gaat en dat hij zich wat rustiger kan houden. Verder als hij boos is, kan ik hem ook nauwelijks optillen. Hij houdt zn armen dan hoog in de lucht zodat ik geen grip op hem heb en laat zich dan vallen.. pff.. driftkikker hoor...

Ik begin weer behoorlijk last van mn stuitje te krijgen... vandaag heb ik met mn moeder en tijn een stuk gewandeld naar het dorp en terug.. nou, jeetje... dat voel ik behoorlijk :( Ik had het ook bij de zwangerschap van Tijn, maar toen was het een stuk later in de zwangerschap.

Ik zou vanavond gaan stappen.. maar heb afgebeld... lekker saai, maar ik heb de puf niet om gezellig te doen vanavond. Ga zo lekker slapen

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    klinkt als een driftig mannetje die Tijn.
    Heb geen advies Mir, Quinn heeft dat (nog) niet.
    Quinn krijgt inderdaad nog opvolgmelk. Ik was aan het overstappen op de alpro soya(gedeeltelijk) maar eerst kreeg hij eczeem waardoor ik weer ben teruggegaan naar Nutrilon soya. Daarna dus buikkrampen.
    NU dus al 2 dagen geen alpro soya gegeven. Ga ik het dinsdag of woensdag weer proberen. Krijgt hij dan weer krampen dan weet ik genoeg.
    IK mag in principe in zijn geheel op de alprosoya overstappen, maar dan moet hij de rest van de dag echt alles opeten wat ik hem geef omdat hij anders volgens de dietiste niet aan zijn voedingsstoffen komt.
    Ik moet hem dan bijv bij het warme eten 60 gram vlees naar binnen werken. En dat is nou juist iets wat hij niet heel lekker vindt.

Als je nu al last van je stuitje krijgt kan je misschien eens een cesartherapeute consulteren. Ik weet dat ik bij een volgende zwangerschap absoluut behandelingen wil.
    Ik merk dat het me nu al zo helpt.

Kan het me wel voorstellen dat stappen even te veel is Mir.
    Heb je nu herfstvakantie trouwens?

Ik ga ook zo mn bed in.
    Ben weer zo moe.

Quinn heeft geen kick meer gegeven sinds we hem in bed hebben gelegd.

Weet je wat trouwens grappig is, als ik aan de telefoon zit begint er een klein mannetje als een gek door mijn gesprek heen te kwaken :D
    Hang ik op dan is hij weer stil, maar als hij mij hoort praten gaat hij los!

Deel Deze Pagina