hahaha grappig is dat he! dus als je ophangt is hij ook ineens stil hihi... Hier ook eentje die denkt dat alles een telefoon is. Zelfs de afstandbediening of een koekje zet hij aan zn hoor en gaat dan als een gek brabbelen en met zn hoofd heen en weer... lekker.. vooral als hij mij kopieert... weet ik hoe debiel ik aan de telefoon zit te bellen dus... Lastig is dat zeg.. eerst maar eens uitzoeken of hij wel of niet op die alpro zo reageert.. maar ja als je hem dat dus volledig kan geven, moet hij elke dag bepaalde dingen eten waarvan je niet zeker weet dat je dat bij hem naar binnen krijgt. Dat is lastig zeg.. Kan hij daarvoor bijv. geen bepaalde vitaminedruppeltjes krijgen, zodat je toch zeker weet dat hij voldoende vit. binnenkrijgt? Een cesartherapeute? Ik was sowieso van plan om naar de fysio te gaan, want als ik er aan denk dat ik Tijn dus nog wel een tijdje moet tillen, is dat niet bevordelijk natuurlijk. Wat is een cesartherapeute anders dan een fysio precies? Wil er graag meer van weten, want als hij bij jou zo goed helpt!
heerlijk dat het hier zo vroeg licht is maar Marno daardoor ook, 5/5.30 uur en dan heeft ie het wel gezien in bed! pfffff. Gaan we thuis wel weer even verandering in brengen hoor! haha., vervelend van je stuitje mir,. hoop dat er wat aan te doen is. driftig mannetje hoor die tijn! phew hey,. moeilijk wat je daar mee kan doen,... niek beterschap! mamsie, spannend horen wat het word,.. wist je het van dimphy ook? fijn dat je auto is verkocht pinquin! ga nu nog even met mn mannetje knuffelen, gaan vandaag naar cairns,.. moet ik hem echt 5 dagen missen! dus,.. toedels! denk niet dat ik daar op het net zal zitten.
hoi, bij dimphy wisten we ook dat we een meisje kregen. en deze keer willen we het ook graag weten. we zijn allebei veel te nieuwsgierig ik zal jullie pben wat het wordt. het is dan wel geheim en ik weet niet wie hier mee leest. dus als jullie het straks weten :-$ dimphy is eht niet vrolijk. ze heeft vannacht wel door geslapen. Zo FIJN! ezzie, heel veel plezier en geniet ervan! hier is ook de telefoon favo speelgoed. ze gaat er steeds heen pakt de hoorn en staat dan steeds ja.. te zeggen en te zwaaien. erg he als ze je dan na doen..... fijne zondag allemaal.
Hier ook maar weer een bericht van mij. Gisteren op kraamvisite geweest en dan begint het echt weer te kriebelen hoor. Eerst trouwen! Chacha, ook voor een tweede. Gefeliciteerd hoor. Hoop dat je snel aantelt. Pinguin, lijkt me moeilijk hoor om zo alles te moeten uit proberen. Gelukkig eet lynn goed en eet ze alles. Gisteren hebben we gebakken aardappeltjes, broccoli en schnitzel gegeten en lynn eet gewoon mee. Grote stukken op haar bordje en happen maar. Doet ze goed. Mamsie spannend hoor. Ik was ook erg nieuwsgierig. Wilde het ook graag weten. Ezzie, geniet ervan. Niet teveel aan denken. Hij is in goede handen bij je moeder. En hoera, eerste stapjes. Lynn doet niet meer billenschuiven. Ze kruipt. Jaja. Heb het lang genoeg voor gedaan en nu kruipt ze dus. Heb vrijdag de tuin winterklaar gemaakt en dan merk ik wel dat ik tijdens de zwangerschap last heb gehad van mijn bekken. Kon niet meer op of neer. Mir, idd fysio ofzo. Je moet nog zolang en idd je hebt Tijn. Die wil ook nog opgetild worden. Ik heb gisteren duplo gekocht voor Lynn en ze is helemaal onder de indruk. Geweldig vindt ze het. Vanmiddag moeten we naar een verjaardag. Misschien wel een dubbele. De vrouw is hoogzwanger en ik heb alsmaar het gevoel dat het vandaag gaat gebeuren. Ze was 11 okt uitgerekend. Ga me aankleden en dan gaan we een sutukje fietsen.
hallo meiden, ale kindjes een goede nacht gehad? hier gaat het een stuk beter. vanmorgen een boswandeling met het gezin gemaakt, heerlijk! juud: trouwen? zit het al in de planning? zal straks eerst even gaan bijlezen, ga nu even met Deborah spelen, tot later
Hoi Allemaal, Hier een redelijke nacht, aantal keren wakker en toen was het vanmorgen kwart over 6 Ze is ook wat verkouden. Vanmorgen wilde ze ook niet slapen. Nu ligt ze er eindelijk in. Nou eerst moet de spiraal er nog uit hoor. Zal binnenkort eens een afspraak maken bij de doc. Niek fijn dat het wat beter gaat. Juudje, trouwen? En Lynn heeft het kruipen door? Joepie! Mamsie ben ook nieuwsgierig wat het wordt! En Dimphy nog wat humeurig? Wel fijn dat ze door heeft geslapen. Lynn babbelt trouwens ook aan de telefoon. En als ik aan de telefoon ben, wil ze de telefoon hebben en gaat ze heel hard praten (lees: schreeuwen) Ezzie veel plezier! Pinguin heb je een goede nacht gehad? Fijn dat je autootje verkocht is. Oei Mir, wat is Tijn driftig. Lynn gaat gelukkig niet hoofdbonken. Ze doet aan stampvoeten of zich vol drama op de grond laten vallen en dan huilen. Jaja het wordt zo'n supermarktkind ben ik bang. Werkt dat vasthouden bij Tijn? Sommige kinderen vinden die begrenzing erg fijn. Kunnen ze goed op ontladen. En gets last van je stuitje? Das niet zo best. Is goed om eens naar te laten kijken. Ik voel me verder aardig oke hoor. Ben alleen een beetje pipo nu, zo'n rode neus. En 's ochtends net een oude vent Ha Pinguin, staafmixer, dat was het woord. Thnx! Ga ff broodje eten. Doegie
Hallo allemaal ! Ik ga het eten vanaf nu ook maar prakken. Thijs heeft pas 4 tanden, en nummer 5 is in aantocht, maar toch kan hij al goed kauwen. We gaan het maar eens proberen ! Thijs kan steeds beter kruipen, gaat soms zelfs hard ! En opstaan en zo, dat doet hij als een volleerde ! Super ! Los staan oefent hij voorlopig alleen in de box, maar dat vind ik geen probleem hoor ! Dan valt hij lekker zacht ! Ik plaats even een foto van Thijs en mij in mijn album. Deze heeft pappa vandaag gemaakt ! Groetjes, Nikki F
Mijn nacht was niet heel slecht maar ook niet heel goed. Zijn er in totaal een keer of 5 uitgeweest denk ik waarvan het meeste tussen 22.30 en 24.00 Gisterenavond. Ik ontdekte vanochtend dat zijn ene kies nu voor 3/4 door is en dat de ander nu ook door is, maar nog maar voor 1/4. Ben wel blij dat hij door is. Net met mijn moeder naar een rommelmakrt geweest en daar heb ik voor 3,50 Euro zo'n stoeltje voor vakantie kunnen kopen. Helemaal nieuws. Zat nog in de verpakking van de HEMA. Ook nog wat speeltjes voor Quinn gekocht. Hij is ontzettend aan het jengelen vandaag. Heeft oook wat verhoging. Wil niet slapen, en is nu met zijn bobbycar door huis aan het lopen. Ezzie 5.00 is wel vroeg zeg! Was al blij dat Quinn er vanochtend half 7 van maakte in plaats van half 6. Heel veel plezier de komende dagen meis! Chacha pipo de clown. Lekker uitrusten!. Ik vind het vreselijk om zo verkouden te zijn. Ik ga eens effe met dat manneke spelen. Misschien wordt hij dan iets vrolijker. Fijne dag!
nou, hier gaat het steeds beter wat zijn er al weer veel mensen die aan een tweede denken zijn er ook mensen die meer dan twee kinderen willen? Deborah ligt al heerlijk te slapen, ik mocht weer tandjes bij haar poetsen zonder dwang maar dan moet ze wel in mijn mond naar mijn tanden voelen Stefan moet zo werken, dus ga denk maar wat achterstallig strijkwerk doen fijne avond iedereen
Heerlijk dagje gehad vandaag; lekker wezen wandelen, pannenkoeken gegeten en later nog visite gehad. Wat een prachtig weer ook! Mir; lastog dat je zo'n last van je stuitje hebt! Lijkt me slim om er iets aan te doen. Ik had in het begin van mijn zwangerschap last van m'n onderrug, ben een keer of 5 naar de fysio geweest en toen was het weg. Wat is Tijn driftig zeg! Je doet het goed lijkt me hoor, door hem op te pakken. En afleiden met een liedje ofzo; helpt dat? Als ik aan het bellen ben wil nikki de telefoon, maar zodra ik hem bij haar oor hou en iemand tegen haar praat wil ze hem niet meer. Verder is zij ook aan het bellen met vanalles; geregeld koekjes, bananen of speelgoed aan haar oor en 'dadadadada!' Ezzie; Marno zorgt er wel voor dat jullie lange dagen hebben op vakantie Niet helemaal de bedoeling; hopelijk is het in ieder geval thuis weer over! Hier ook (nog) geen kriebes voor nr 2 hoor. Mamie; spannend hoor allemaal! Ik ben ook zo nieuwsgierig. Bij Nikki wilden we het ook graag weten. Juudje; binnenkort een bruiloft? Gaaf dat Lynn ook aan het kruipen is. Chacha; kwart over 6 is nog iets te vroeg. Hier was het half 7 vandaag. Balen dat je zo verkouden bent. Pinguin; Quin nog vrolijker geworden? Dat is nog eens mazzel, zo'n goedkoop stoeltje! Niek; fijn dat het al iets beter gaat! Nikki heeft vanmiddag 8 stapjes los gedaan! Van de stoel naar de tafel liep ze. Helemaal trots!
Het virus heeft goed toegeslagen in Casa Lynn. Iedereen en alles zit onder het snot. En inderdaad we vinden het allemaal heel vervelend om zo verkouden te zijn. Lynn kiest voor de gemakkelijkste weg om het snot weg te krijgen; mijn trui en de meubels. Wel goed gegeten...snijbonen en kipnuggets. Lekker smullen. Daarna in een kruidenbadje, luuf smeren, neusspray en een ui mee naar bed. En nu hopen op een goede nacht. Ik voel me niet echt ziek, dus ga morgen gewoon aan de bak. Pinguin geweldig dat je zo'n stoeltje bent tegengekomen en nog zo goedkoop ook! Dus weer kiesjes voor Quinn. Groot worden is niet gemakkelijk he? Quinn ook dus geen zin in slapen. Lynn heeft vanmiddag wel een half uur geslapen. Sjonge. We zijn naar de kinderboerderij gewandeld. Waar Lynn heel stoer zat te roepen naar de beestjes, maar als ze dichterbij kwamen ze moest huilen. Onze held op sokken. Niek fijn dat je je beter voelt. Wat had je nou? Griep? Ik zou ook wel een 3e willen. Maar zo denk ik nu. Weet nooit wat de toekomst brengt he? Vanmorgen bij mijn ouders geweest, die zijn terug van vakantie. Broer was er ook. Goed gesprek met hem gehad (over zijn scheiding enzo) Maar er gebeuren nu echt geen leuke dingen. Ben er best wat emo over. Ik kan het hier niet allemaal neerzetten (je weet nooit he wie er mee leest)
Ik zou ook niet alles neerzetten hier idd. Maar wel rot dat je er zo mee zit! Sterkte! Nikki was trouwens ook erg lang verkouden; na een paar weken zijn we maar eens langs de ha gegaan en toen bleek ze een infectoe aan haar neusamandelen te hebben. Na een kuurtje is het nu weg.
he chacha wat naar. Kan me er enigzins wel bij inleven omdat de scheiding van mijn zus ook niet zo lekker verloopt opeens, maar moet zeggen dat dat aan haar ligt en niet aan hem. *knuffel* meis! Balen van die verkoudheid. Anders morgen nisykind kopen. Helpt hier heel goed, maar dan wel een aantal dagen geven. Niek ik zou er wel 3 willen maar steven niet. Fijn dat je weer opgeknapt bent trouwens! YeaY voor Nikki!. Ook al aan het lopen. Leuk! Klinkt als een lekker dagje blup! Mir google even op cesartherapie. Je vindt dan vast goede uitleg. Wat ik je er over kan vertellen is dat het een bewegingstherapie is. Vaak voor mensen met een verkeerde houding enzo maar ook voor zwnagere vrouwen. De therapie die ik nu krijg is vooral gebaseerd op het verstevigen van mijn banden zodat deze mijn bekken weer kunnen dragen en deze dus weer stabiel wordt. Ik merk al veel verschil en ben pas 4 weken bezig. Quinn heeft zoveel gegeten vanavond! Zo'n groot potje vanaf 12 maand. Spinazie! vond hij heerlijk! Zit ook ei in dus ben benieuwd of hij er een reactie op krijgt. Daarna nog een flinke banaan. Nog wat hapjes rijst van ons en een papfles van 150cc. Ik merk dat hij in een fase is gekomen dat hij merkt dat huilen soms helpt. Gelukkig kan hij nog niet zo goed nephuilen en werkt het nog niet zo
chacha: wat vervelend meid, ik weet heel goed dat als er iets in de familie gebeurd dat je het heel erg naar je toe kan trekken, dikke knuffel.. Lynn gebruikt hopelijk alleen de meubels die je schoon kan maken Quinn: goed dat je zo goed gegeten hebt, hopelijk heb je er geen last van! Nikki: 8 stapjes los! geweldig
Wat goed dat Nikki zoveel stapjes heeft gedaan. EN wat heeft Quinn allemachtig veel gegeten zeg! Lynn vindt de pasta met spinazie en kalkoen jummie Hihi @ dat nephuilen! Thnx voor alle knuffels! Laten we het er op houden dat vaders echt aan het kortste eind trekken in ons rechtsysteem en dat vind ik zo sneu.
Het was de eerste keer dat hij die spinazie kreeg maar ook Yummy hier dus. Heb laatst ook die dure olvarit maaltijden voor hemg ekocht. HEb het 1 x geprobeerd maar het was geen succes. Hij at toen ook moeilijk dus een andere keer maar weer proberen. Heb besloten geen potjes mee te nemen op vakantie. Hij moet maar met de pot gaan mee eten. We kunnen ook koken daar dus zal wel goed komen. Heb er echt zo'n zin in! Chacha hele nare dingen zijn dat! Heb voor een vriend van me heel veel brieven geschreven naar advocaten en weet ik veel wat allemaal.. Uiteindelijk heeft hij de strijd om zn kindje opgegeven. Ik ga even een stukje in Quinn zn boekje krabbelen. later
hoi hoi! Ik had al even gegoogled op cesartherapie Pinguin, klinkt wel interessant, ik ga eens informeren. Het wordt er nl. niet beter op en ik moet nog een tijd en wil niet dat het erger wordt. Nikki en Marno aan het lopen! Leuk he! Tijn stapt nu eigenlijk alleen nog maar, hij wil niet meer kruipen. Het enige is dat hij niet van zit naar staan kan. Dus als hij aan het stappen is en hij wil wat oppakken, dan gaat hij wijdbeens staan en gaat heel voorzichtig door zn knietjes en pakt dan snel het speeltje op en staat dan weer haha.. grappig gezicht. iewww..iedereen verkouden in huize lynn... Heel slim om gelijk alles uit de kast te halen om haar luchtwegen vrij te houden, want een beroerde nacht, terwijl je zelf ook zo vol zit, kan je er dan niet echt bij hebben. Hopelijk slaapt ze goed! Vervelend Chacha, zoiets in de familie. Een scheiding is altijd heel naar en vooral als er ook kinderen in het spel zijn... kan me heel goed voorstellen dat je daar erg mee zit. Vanuit hier ook een dikke knuffel voor jou! Juud.. een bruiloft?! Leuk! Zijn jullie van plan te gaan trouwen? Hoe was het nu bij de plastisch chirurg? En, was het nog een dubbele verjaardag geworden? Of heb je meegeholpen bij de bevalling? Niek, lekker dat je weer beter bent meid! Ik zeg ook altijd dat ik zeker graag drie kinderen wil.. maar we moeten eerst maar eens zien... Bij Lynn zit er ook een koppie op he.. een supermarktkind hihi.. moeten we samen nooit boodschappen gaan doen, dan zijn we een soort attractie denk ik. Tijn was vandaag weer een beetje humeurig. geen idee wat het is, maar het hoofdbonken is nu eigenlijk in alle hevigheid terug. Hij deed dat al maanden eigenlijk, maar dan niet vaak. De laatste tijd trouwens bijna helemaal niet meer.. ik weet niet wat het is. Hij is duideljik niet in zn hum en wilde de hele dag niet slapen.. pff.. dan is het best een lange dag hoor, vooral omdat hij dus ook de hele tijd aan het huilen, schreeuwen en bonken was.. ik hoop dat het snel over is. Ik lig al op bed.. ik lig een beetje tv te kijken en ga zo slapen! Trusten! Hopelijk voor iedereen een goede nacht! trouwens pinguin, wat eet Quinn ineens veeeeel echt een inhaalslag aan het maken he!
Quinn heeft dat bonken heel even gedaan. Totdat hij in de gaten kreeg dat het pijn deed. Grappig dat hij nog niet vanuit hurkstand kan gaan staan (heb ik dat zo goed begrepen?) Quinn probeert steeds te gaan staan door op zn handen en voeten te gaan staan maar weet niet hoe hij dan omhoog moet komen. Lijkt me erg vermoeiend voor je nu Mir. Zijn er dingen waar je hem rustig mee krijgt of blijft hij zo druk? Lekker dat je al in bed ligt. Denk dat ik er zo ook inga. Beetje tv kijken en dan lekker slapen. Steven is de hele dag al aan het werk. Niet echt leuk, maar hij moet nog een boel afkrijgen voordat we op vakantie gaan. Voordeel is wel dat hij erg lekker verdiend nu en dat is ook best fijn. Quinn (vr)eet echt op het moment. Niet normaal wat dat manneke allemaal naar binnenstouwt. Voor het douchen net heb ik hem gewogen en hij woog zo rond de 9800 gram terwijl hij net gegeten had. Zwaaien jullie kindjes trouwens ook naar zichzelf als ze zich zien op een foto? Quinn doet niet anders. Zegt nu ook da of dada als hij zwaait. Ach t is zo'n snoepie! fijne nacht meiden!
dat kindjes bonken met hun hoofdje komt idd vaker voor, heb ik ook gelezen. Gelukkig zag Quinn in dat het niet prettig was. Ik snap dan ook niet dat Tijn dat niet inziet.. ja nadat hij een aantal keren flink heeft gebonkt, houdt hij op omdat het zeer doet... Afleiding is het beste om te doen. Ik pak hem stevig beet en loop weg en laat hem wat zien. De tip van Blupje vind ik ook een heel goede, even gaan zingen. Wie weet helpt dat ook! Ik vind het vooral lastig voor hem, dat driftige, waarom? En knijp hem soms wel een beetje voor de peuterpubertijd.. maar ja, dit wil niets zeggen. Hij kan nog niet praten, dus ik weet ook niet goed waarom hij soms zo doet. Pas op Quinn... je moet Tijn, Seán Nikki en Thijmen niet zo snel inhalen hoor! Lekker hoor dat ie zo smult! Ik heb deze week herfstvakantie, dus hoef ik er morgen niet vroeg uit (tenzij.. Tijn weer besluit vroeg wakker te worden...)
Tja, wie weet wordt hij rustiger van een liedje Mir? Het kwam spontaan in me op; ik hoop dat het helpt. Lekker joh; herfstvakantie! Ik moet nog een week; een hel edrukke (ouderavond, schoolfotograaf, cursus...) Pinguin; Nikki zwaait niet naar zichzelf. Schattig dat quin dat doet. Het lijkt er echt op dat hij aan het inhalen is met eten. Het rechtssysteem zit echt zo krom in elkaar chacha!