oh goede tip, thanx. De Teetha is hier op en was van plan van dat Dentinox te gaan kopen. Maar chamodent helpt dus ook tegen oorpijn. super.
Nou , dan zal ik ook eens naar chamodent gaan kijken. Ze is gisteren heerlijk in slaap gevallen. Niets gegeten. wel 200cc fles gehad. Heeft de hele nacht doorgeslapen. Ben nog wezen kijken en ze was net een kacheltje. Net getempt en ze had 38,9. Maar het is nog vroeg. Heeft net 100cc gedronken. Denk(hoop) dat er ook tandjes of kiesjes komen. Ze is ook flink aan het zeveren. Hopelijk is ze daar ziek van en heeft ze geen virus onder de leden. Ze zit nu in de box te spelen en een beetje voor haar uit te kijken. Wel zielig dat ze zo ziek is, maar van de andere kant ook wel fijn. Dat ze zo bij me komt liggen. Zo fijn. En zo lang geleden. Dadelijk moeten we echt boodschappen doen. Ga nu niet graag naar buiten, maar ik moet echt iets halen. Is niets meer in huis. Ga me zo maar aankleden en dan weg. Ze kijkt ook heel soepig uit haar ogen. Sorry dat ik op niemand reageer.
Juudje, fijn dat Lynn goed heeft geslapen vannacht. HOe is het nu? Loopt de koorts weer op of blijft het nu stabiel? Ergens is het wel heerlijk he om je meisje de hele dag bij je te hebben liggen. Hopelijk zijn het de tandjes! En is het snel over! Hier een goede nacht. Tijn werd om 6.40 wakker, prima, ben ik blij mee. Nog even lekker in bed tv gekeken.
Juudje niet teveel zorgen maken hoor. Lynn knapt vast snel weer op! Mir lekkere nacht gehad dus. En lekker tv kijken in bed...heerlijk. Wij hebben hier ook chamodent, maar hier helpt het niet echt. Die teetha werkt beter, maar ben ook bijna door de voorraad heen. En ik word niet echt blij van de bijsluiter van dentinox. Nou ja dan maar de hamer als er weer tandjes door komen. Hier ook weer een redelijke nacht. Ben nog steeds niet opgeknapt boehoe
fijn dat iedereen een redelijke nacht gehad heeft (sorry, beetje late reactie ) hoe gaat het nu met Lynn? Chacha ook weer wat opgeknapt? mir: ik kan echt geen tv kijken boven, want ze rost het hele bed over net Deborah in bad gedaan met lekker veel schuim, vindt ze het schuim eng of zal ze gewoon moe geweest zijn! ze is met opa en oma en haar neefje in de dierentuin geweest
Hallo ! Blupje, super dat Nikki heeft gelopen ! Veel beterschap voor Lynn, ik hoop dat ze snel beter is ! Chamodent gebruiken wij ook. Is goed spul ! Ik ga. Ik heb gewerkt, Thijs gehaald bij opa en oma, gekookt voor mij en Thijs en Thijs in bad gedaan. Pappa zit tot 21.30 in Arnhem ... ben benieuwd wanneer hij weer terug is in het Limburgse land ! Ik ben moe nu ! Groetjes, Nikki F
Lynn is een dondersteen. Echt ondeugend aan het doen. Ze weet gewoon wanneer ze mee moet en dan gaat ze heel hard wegkruipen en keihard gillen. Net met op bed leggen, gaat ze staan en heel stevig aan de bedrand vasthouden. En schaterlachen omdat ik haar neer wil leggen. Het is verdomd lastig om dan mijn lach in te houden. Ze heeft ook iets nieuws. Sinds vandaag gek op een knuffel. Sleept ze overal mee naar toe. Dat beest zit zelfs op de loopauto, terwijl zij er achter loopt. Ik voel me aardig goed, maar wordt gek van dat gesnotter. Kan iemand mijn neus eraf hakken ofzo? Hihi deborah schuim eng? Gekke meid. En wat leuk de dierentuin!
hellow! Hier was de nacht weer mis, nou ja het viel ook wel mee. het was anderhalf uur op en af gehuil dus we zijne r veel utigeweest. Vanmiddag ontdekte ik een tandje onderin. Eindelijk! Hij had er nog maar 2 daar. Gaat opeens wel hard met dat gebitje van hem. In anderhalve maand van 4 naar 9. en ik vermoed dat de komende weken er nog 3 bij zullen komen. Ik heb vanmiddag mijn oude auto naar de koper gebracht. Die gast heeft een garage voor echt oude modellen citroen (eendje & snoek enzo) Mijn oude auto zal als leenauto gaan fungeren. Ik heb Quinn nog maar een keertje in de maxicosi meegenomen. Hij steekt er nog steeds niet met zn koppie bovenuit. Chacha gebruik je voor jezelf ook een neusspray ofzo? hihihi ondeugende Lynn. Hier ook zo'n ondeugd hoor! Maar niet als het om slapen gaat. OP het kdv hebben ze hem vanmiddag wakker gemaakt voor zn boterham omdat meneer bleef slapen. Dat met die knuffel hoort bij het sprongetje chacha! Vind dat wel heel lief hoor. Leuk voor Deborah, de dierentuin. Reageert ze er al echt op? Denk dat Quinn binnen notime zou slapen Dat deed ik ook laatst Mir met Quinn nog even in bed tv kijken. Ging hij dollen en ik was nog te duf, is hij uit bed gedonderd Nikki je man werkt flink door het land he? Apeldoorn en Arnhem. Morgen is het weer vroeg dag voor me. Geen gelummel dit keer, want er wordt morgen een nieuwe ketel geplaatst. We lenen van vrienden van ond een rugdrager voor de vakantie. Kan Quinn lekker inzitten terwijl wij lange strandwandelingen maken. Lijkt me fijn! Ik ga even bij mn man zitten. Is net thuis Maar moet zo weer weg Oh ja mn vakantie is min of meer al begonnen! Joeppieeeeeee!
Net ouderavond gehad en er kwam gewoon maar 1 moeder! Triest! Nikki heeft vanacht anderhalf uur liggen kletsen. Ben er niet heen geweest,omdat ze gewoon vrolijk bezig was, maar 's morgens bleek dus dat ze gepoept had (was al een beetje hard) Hele rode billen dus nu. Rare troela; waarom gaat ze niet huilen met een poepbroek? Chacha; klinkt grappig wat Lynn doet! Als ze maar niet té ondeugend gaat worden. Hot coldrex helpt bij mij goed bij verkoudheid. Ken je dat? is een poeder wat je op moet lossen in heet water; zit paracetamol en een heleboel vitamine c in. Niek; leuk de dierentuin! Pinguin; je arme ventje last van z'n doorkomende tandjes vanacht? Hopelijk slaapt hij nu beter nu er weer eentje door is. Nikki heeft er ook nog steeds maar 2 onderin. Juudje; hoe is het nu met Lynn? Nikki; weltrusten! Mirl fijn dat jullie goed geslapen hebben! Vandaag heeft Nikki weer flink gestapt! Ze wil nu ook steeds aan de hand lopen.
ja chacha, hot coldrex werkt super en het is nog best lekker ook. Blup, je hebt altijd goede en zinnige tips vind ik of misschien heeft chacha het al in huis natuurlijk kan ook, maar toch vind ik altijd dat je met goeie tips komt blehh Pinguin, de nachten blijven zwaar dus.. maar het is dus wel overduideljik dat Quinnemans last heeft van zn mondje. Dat uit zich vooral snachts omdat het zo'n zeurderige pijn is. Ik weet nog wel dat Tijn ook een vreselijke periode had van snachts spoken afgelopen juli.. toen had hij van 0 tandjes zo in een paar weken 8... dus nu ik lees dat Quinn ook in een rap tempo gaat... dan zou het best goed kunnen dat het einde van de nachtelijke spookpartijen nadert! heerlijk joh.. al vakantie! Wanneer gingen jullie ook al weer, volgende week toch? Jee da's echt triest Blup, dat je maar 1 ouder had?! waren het kwartiergesprekken waarvoor je ouders een uitnodiging stuurt? Of een soort van infoavond? Als het echt gesprekken zijn over het kind, dan is het gewoon echt erg dat ouders daar niet heen komen. Onbeschoft dan ook tegenover jullie. Nikki dus een poepbroek snachts... gets.. logisch die rode billen de volgende ochtend. hihi die Lynn, dat is een slimme meid lekker grenzen verkennen, maar wel op een grappige manier.. kan me voorstellen dat je dan niet serieus meer kan kijken haha.. Lynn sleept een knuffel overal mee naar toe, een knuffel waar ze eerder nooit iets mee deed? Tijn heeft sinds kort dat hij zijn doekje overal mee meeneemt, je kunt het niet uit zn vuistje trekken, hij houdt het zo stevig vast. Als hij gaat drinken heeft hij zijn doekje nog vast, t is eigenlijk geen gezicht haha Tijn heeft iets liefs Normaal is hij niet zo knuffelig, behalve als hij moe is, dan kan hij heerlijk tegen je aan komen.. maar vandaag zat ik op de grond tijn zn speelgoed uit te zoeken, komt hij naar met toegekropen, bukt zich zodat ik hem kan zien en strekt zn armpjes naar me uit en ik krijg een dikke knuffel ahhh... en dit herhaalde zich zo een paar keer. Echt lief! pff heb vanavond weer lesgegeven... ben nu supermoe ervan. Ik heb mijn verloskundige in mijn les haha.. die is de enige die weet dat ik zwanger ben. Ik denk dat ik het over een paar weken maar aan de groep ga vertellen, want ik smokkel als een gek met allerlei oefeningen.. en dat is natuurlijk niet netjes als je een voorbeeldfunctie hebt dan he... je wou echt je neus eraf hebben Chacha? zeer irritant he, dat gesnotter, vooral als je in je bed gaat liggen, dan gaat alles vast zitten (tenminste dat heb ik altijd als ik verkouden ben) René al van de verkoudheid af? En hoe is het met het gesnotter van Lynn?
oh ja trouwens, over dat in bed tv kijken, dan heb ik geluk geloof ik. Tijn blijft dan best wel een half uur naast me liggen, kussen in zn rug, speen en doekje erbij.. en ik dommel dan nog een klein beetje weg.. heeeerlijk....
klinkt heerlijk Mir dat je nog even weg kan dommelen. Quinn vindt het nu op dit moment TE leuk pak me dan als je kan te spelen. Tijn verslingerd aan zijn doekje he. Quinn ook heel erg zelfs. Probeer het een beetje af te leren. Op het KDV is het echt zn troostdoekje. Houdt hij gelijk op met huilen bijv. Pff Blup 1 iemand is inderdaad maar weinig. Ik geloof dat ik zelfs van het KDV ouderavond ga krijgen. Ik vind hot coldrex heerlijk als ik ziek ben.
Ah een leven zonder neus is ook niet leuk he? Hot Coldrex ken ik niet, dus inderdaad een zinnige tip Blup. Ik ga morgen even bij de drogist kijken. En maar 1 ouder op de ouderavond? Das echt triest. Ik neem mij voor om gewoon naar ouderavonden toe te gaan. Dat Nikki niet gaat huilen he? Ze heeft er blijkbaar niet zoveel last van 'snachts. Maar rode billen is ook niet fijn. Pinguin, dat gaat echt hard met de tandjes. Lynn had dat ook ineens en nu staat het weer even stil (alhoewel...het gezever gaat onverminderd door). En fijn zo'n rugdrager mee, altijd handig. En VAKANTIE. Lekker meid! Hoort die knuffel bij een sprongetje? Mir We zijn hier alledrie nog even erg. Lynn wordt nu zo'n snotkindje...met gele klodders uit haar neus...YUK. En ik kan vegen wat ik wil... Joh je VK in je les. Dat is grappig. Kleine wereld. Tot hoelang heb je de vorige zwangerschap lesgegeven? Kan me voorstellen dat je dat niet tot aan het eind trekt. En lieve Tijn...zo lief dat knuffelen. Lynn komt wanneer René mij een kus geeft, gaat ze ons ook kusjes geven. En Lynn deed inderdaad niks met die knuffel. Ze had er echt niks mee. Het is alleen niet zo'n klein knuffeltje, maar een behoorlijk beest. We willen m nu een naam geven Iemand suggesties?
Chacha Quinn is 4 weken verkouden geweest met van die lekkere klodders YUK. Gelukkig nu weer over. Zijn kindjes die het door het KDV veel langer hebben. Ja heb zin in die vakantie. Zondag gaan we weg. Maar heb nog veel te doen deze week. oa een bezoekje aan de osteopaat en gynaecoloog Denk dat ik zo mn bedje in duik. Quinn heeft vandaag zo'n gourmetmaaltijd van Olvarit gegeten. Een of andere curry met koriander. Hij vond het hartstikke lekker, maar daarna had hij flinke uitslag op zn snoetje Nog maar eens een keertje uit proberen. trusten meisjes en tot morgen!
Wij hebben ook ouderavond van het kdv in november. Ik ga er heen hoor; vindt ik leuk. het was een informatieavond Mir. Ik vind het gewoon belangstelling naar je kind toe als je daar heengaat. We vertellen hoe we werken bij de kleuters enzo; dat wil je als ouder toch weten lijkt me? Chacha; je kunt evt ook itrosan nemen dat is hetzelfde, maar dan van een ander merk. Ik hoop dat het helpt. Vitamine c is sowieso goed als je verkouden bent schijnt. Wat voor een dier is die knuffel? Knuffie ofzo? Nikki heeftdat niet zo dat ze een bepaalde knuffel meesleept. Ze s de laatste tijd vooral mama-gek. Als we ergens komen plakt ze helemaal tegen me aan. Ik vind het stiekum wel erg schattig hoor, maar vind Nikki leuker als ze lekker spontaan aan het kletsen is tegen iedereen. Mir; lief dat Tijn zo aan het knuffelen was! Nikki doet het ook niet zo vaak, dus ik neem het er maar van als ze een knuffelbui heeft, haha! Is het wel verstandig om nog les te geven joh, als je zo'n pijn in je stuitje hebt? Hoe gaat het daar nu mee eigenlijk? Ik ga zo m'n bedje eens opzoeken; morgen de hele dag cursus.
nog een vraagje meisjes, snurken jullie kindjes ook zo? Quinn slaapt sinds kort weer op zn buik ( en dan ook meestal wat beter) maar hij snurkt daarbij ook behoorlijk!
haha.. het is gewoon echt een groot beest die knuffel ze moet er dus nog moeite voor doen om hem overal mee heen te krijgen.. gek kind! Wat voor beest is het? De vorige zwangerschap heb ik tot ong 25 weken lesgegeven, toen ging het echt niet meer. Nu denk ik dat ik eerder moet stoppen i.v.m. mn stuitje Ik heb trouwens niet méér last tijdens het sporten. Ik heb vooral last als ik gebukt heb en weer moet gaan staan. Als ik Tijn in bad doe dan kleed ik hem altijd aan op ons bed. Lekker veel ruimte, maar wel lager dan de commode. Als ik klaar ben en ik wil weer gaan staan dan moet ik flink op mn lip bijten kan ik wel door de grond zakken. Ik ga een afspraak maken bij de fysio. Is een collega van de sportschool, die gaat eerst eens kijken naar mijn klachten en kan dan ook sportadvies geven hoop ik. Nikki ook niet knuffelig? Heerlijk dan he als ze het een keertje wel zijn. Tijn wordt trouwens ook steeds meer 'verlegen', vanmorgen ook bij de buurvrouw.. ik dacht echt.. doe eens normaaaal hihi... wel erg lief, hij kroop zowat IN me! daarna was het koek en ei hoor tussen hem en de buurvrouw. Hot Coldrex is echt een goed plan om te kopen chacha. Als je van citroen houdt? Leuk dat jullie ook ouderavond hebben van het KDV ik denk dat Tijn niet tegen zwitzalcreme kan voor 't gezichtje.. ik weet even niet hoe het heet, maar het is iets van 'in weer en wind' ofzo... hij heeft nu nare rode plekken op zn gezicht, beetje droge bultjes.. verder nergens alleen op zn gezichtje. Hij had het een tijd geleden ook al, toen dacht ik aan de 5e ziekte ofzo.. maar het breidde zich niet uit... nu heeft ie het weer en ik leg ineens de link met die creme.. eens in de gaten houden dus. Niet meer smeren en over een tijdje nog eens kijken.. ik ben op de kletstoer geloof ik hihi . Ik moet eigenlijk nog wat mailtjes doen en wat overschrijvingen enzo... maar dat stel ik maar weer uit tot morgen... nu val ik bijna om oh pinguin, tijn snurkt ook wel eens. Het is niet echt snurken maar best een zware ademhaling met af en toe een uithaal. Tijn ligt ook meestal op zn buik. Ik weet niet of het daar aan ligt?
wil je van je stoel vallen? Kijk dan eens op www.novatv.nl en ga dan naar archief en zoek op trefwoord kleuters, kies video. En klik de optie: 'intensieve gedragstraining voor kleuters' aan. even de link: http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fu ... ge_id=5446 Men gaat daar bezig met een bepaalde strategie nl: negeer negatief gedrag en beloon positief gedrag.. Kijk maar eens hoe dat gaat... ehh.. duurt wel een tijdje hoor! Soms gaat er dus al heel vroeg iets mis