September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .. en het is echt heel erg hoor :( .. ik kijk het nu ook pas... echt ernstige gedragsproblemen :(

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik krijg het filmpje niet geopend Mir.
    Zal best heftig zijn als ik jouw reactie zo zie.

Mn manneke had het weer moeilijk vanacht. En ik daarmee ook. Weet niet eens hoe vaak ik er uit ben geweest.
    tegen half 7 werd hij wakker en dat was maar goed ook want Steven had zich anders flink verslapen!

Quinn wil zo graag met zn bobbycar rijden maar weet niet hoe hij zich moet afzetten, dus nu gaat hij met 1 knietje op de kar zitten en met de ander lekker steppen.
    Nu ligt hij met een kleedje op de vloer te knuffelen. :D

Zit nu op de mannen van de Nuon die de ketel komen plaatsen te wachten. GEen idee hoe laat ze komen :( .

Hoe was de nacht bij jullie? Lekker rustig hoop ik!

Verstandig trouwens Mir om naar een fysio te gaan. Ik ken dat omhoog willen komen en op je lip bijten gevoel heel goed. Bij mij is dat mn bekken.

Fijne dag meiden!

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Wat is het voor een knuffel chacha?
    Lynn heeft een poppetje, met die bolletjes voetjes en handjes. Likkt op een spookje, is dus spook geworden. Kindertaal! :cry:

Mir, heb je het nog niet verteld bij je gym(kon ff niet op de naam komen)

Pinguin, heerlijk hè, vakantie. Geniet er lekker van meis.

Hier nog steeds een ziek meisje. Niet meer zo als maandag, maar gisteren had ze toch nog 39,2. De huisarts had me nog gebeld en als ze vandaag nog koorts heeft moeten we langskomen. Ze heeft gisteren ook niks gedronken. Haar ochtendfles dronk ze voor de helft leeg en haar avond fles maar 25cc. Niet zo heel veel dus.
    Waarschijnlijk zit er een kies of hoektand aan te komen. Ze heeft flinke rode wangen. Die vervelende tanden ook.

Ze wordt steeds actiever. Doet nog maar 1 dutje. Van 12.00 tot 15.00. Als ik haar 2 keer in bed leg, ligt ze 's avonds nog te keten in bed.

Hier kan ik ze ook niet gezellig naast me nemen in bed. Ze struint dan het hele bed over en gaat met de kussentjes gooien. Het zal vast nog wel een keer mis gaan, maar ze stopt precies op de rand van et bed. Alsof ze het weet. Clever girl.

Moet eigenlijk naar tilburg met de buggy. Die is kapot. Heb alleen geen zin om zon pokke eind te rijden.

Jean is werken en komt morgen pas thuis. Lig ik al de hele week alleen in bed. Saaaaai.

Ik ga mijn meisje wakker maken en de fles geven. Kijken of ze nu wel wil drinken.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Juud Quinn wilde met die kiesjes en tanden wel koud spul eten/drinken, zoals knijpfruit en die kleine bakjes frutapura. Wellicht het proberen waard.
    Hopelijk knapt ze snel op!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Pffff probeer me aan te melden op Hyves maar alle gebruikersnamen die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn al in gebruik

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    We hoeven gelukkig niet naar de dokter.(vind ik)
    Ze heeft nu 38.0. Dus alleen nog lichte verhoging. Maar ja, dat was de laatste 2 dagen ook zo. Kijk het vanmiddag wel even af en anders gaan we morgen naar de dokter.

Heb alweer gezogen en gedweild. Lynnie zit lekker met duplo te spelen in de box. Ze maakt de hele tijd van die kus geluidjes en als ik dat terug doe, ligt ze helemaal dubbel.

Pinguin, lynn kan wel een voeding missen hoor. Maak me altijd meer druk om het drinken. Nu heb ik een beetje ranja erbij gedaan en ze heeft de halve fles al leeg. Komt helemaal goed. Toch dank je wel.

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ik doe daar niet eens moeite voor pinguin. Snap ik toch niet. Haha

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    zijn de ketelmannen er al?

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    *zucht* nee
    Staan in de file.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Vind het eerlijk gezegd maar niets 2 van die vreemden in je huis en dan de hele dag.

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hele dag? Zijn die mannen de hele dag bezig.. gets... dan is je hele dag weg...

Lukt het al met hyves? :)

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gelukkig dat Lynn aan het opknappen is!

Tijn zit nu bijna IN de tv. Hij kijkt teletubbies. Dat is echt favoriet.

We gaan straks naar mijn oma. Zijn we ook al lang niet geweest. Ik ga samen met mn vader. bleeh.. wel een end rijden (bijna 2 uur....)

trouwens... Tijn werd om 6 uur wakker.. speentje erin en toen weer om 7.50 :confused: waauwwie...

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mannen zijn er. Hyves is nog niet gelukt.
    Iemand suggesties?

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh ik ben jaloers Mir!

Hihi Quinn klom ook in de tv en erop slaan is ook heel leuk.
    Nu hangt de tv, Hoog! Scheelt een boel moet ik zeggen.

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    mijn gebruikersnaam op hyves is t zelfde als hier mir1976
    Misschien lukt pinguin72?

heerlijk zo'n tv. Wil ik ook wel. Ten eerste neemt het minder ruimte in beslag en ten tweede hoef ik niet elke dag te poetsen zodat ik het scherm weer kan zien....

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha ja precies!

Jammer genoeg zijn t geen lekkere mannen maar oude friese kerels.
    Had ik ook nog wat om naar te kijken. ;)
    Pinguin is ook al bezet helaas!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Waar woont je oma Mir? Ik moet ook altijd lang onderweg naar mijn oma, anders zou ik wel vaker gaan.
    De mijne woont in Leiden.

Oh de tv is het geld meer dan waard wat dat betreft. Want als hij de kans krijgt staat hij inderdaad met zn snoetje er tegenaan geplakt want de tubbies zijn toch wel veel leuker van zo dichtbij. Bumba ook trouwens!

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja bumba is hier ook zeer favoriet!

jammer.. geen lekkere kerels... dan is het dus écht een weggegooide dag... :( :D

Mijn oma woont in Ter Apel, net boven Emmen..dus echt ook in de middle of nowhere... :rolleyes:
    Ja, Leiden is voor jou ook een rotend weg! Ik ga gelukkig met mn vader, hij rijdt en als Tijn gaat mopperen (hij houdt niet van lang in de auto zitten) dan kan ik m een beetje bezig houden.

Pinguin ook bezet? hmm.... pff... gewoon je eigen naam en achternaam?
    rothyves ook ;)
    T is trouwens best leuk hoor om eens te speuren op hyves. Sommigen hebben alles heel mooi opgepimpt enzo...je kunt er veel van maken, ik geloof dat ik het te druk heb hier... hihi.. en met Tijn.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Er zijn maar 5 mensen met mijn achternaam in NL. Dat is incl mn broer/zus/en vader.
    IS voor mij geen optie die te gaan plaatsen.
    Heb er al een gevonden.
    Als ik de site een beetje gepimpt heb zal ik hem aan je pb-en.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gelukt dus!
    haha ik heb echt een huis tuin en keuken achternaam :D
    Wel leuk zo'n speciale achternaam

ben benieuwd!

Tijn doet vanmorgen geen slaapje omdat hij zo laat wakker was.. maar ik zie nu wel dat hij drammerig wordt hoor.. maar het is net weer te laat om hem op bed te doen.. haha.. en hij moet straks mooi in de auto slapen!

heb je de heren al koffie gegeven? ;)

Deel Deze Pagina