hahaha ja toen ze binnenkwamen al. Helemaal uit Friesland en dan ook nog file. Zal je mn achternaam wel pb-en. Ook mn hyves ding. Heb ik misschien dan 1 vriendje hahahahah
hihi nu ben ik de muts met mn hyves... met jou gebruikersnaam kom ik niet op jou hyves... snap nu niet hoe ik je moet zoeken... ohh ik ga eerst even naar onze jammerkont.... die heeft denk ik heel snel een broodje nodig..
Hier zit er 1 vol interesse naar de mannen te kijken. Ondertussen een broodje smikkelen en trillen als ze aan het boren zijn. Heb flink gepimpt. Ik ga jou zoeken Mir.
Nee ben hier...ben op pad geweest, toen kind eten en naar bed. Pampers bij de kruidvat zijn in de aanbieding 18,95 per 3 pakken. Ga ff bijlezen en reageren
gevonden wij gaan zo in de auto. Tijn gaat al hier op de grond liggen zo moe issie.. hij zal vast lekker slapen in zn stoel! tot later!
Mir veel plezier in Emmen. Ff zwaaien he? Wat was Tijn lekker laat wakker! Heerlijk zeg. Oh Pinguin dat knijpfruit heb ik ook geprobeerd...dikke zooi . Dametje wil het zelf maar kan het niet zelf...knijpt veel te hard. Lynn weigert weer veel fruit de laatste tijd. Heb nu maar fruitrepen aangeschaft, zal wel geen vervanging zijn, maar goed krijgt ze toch nog iets binnen. Juudje fijn dat de koorts gezakt is en Lynn weer wil drinken. dit is de knuffel: Hier trouwens ook een hangende tv. Scheelt ook een heleboel. Hoe is het met de ketelmannen? schiet het al op?
nee ze zijn nog druk bezig. Net npog maar eens koffie gegeven. Ik ga jou zoeken op hyves chacha. Wil meer vriendjes!
hahaha snelle jelle! Blijkt mn werk ook een hyvesgroepie te hebben. pff stom mn zus gevonden ne mn nichtje en nog veel meer!
Hallo allemaal ! Pinguin, mijn man werkt bij een bank. Ze hebben vaak cursus of bijeenkomst en dan geldt dat voor alle mensen in het land die dezelfde functie hebben. Dan wordt een locatie gekozen. Niet altijd naast de deur, helaas ! Thijs snurkt ook hoor ! Heeft hij van pappa ! Thijs krijgt nu pas tand 5 door. Hij heeft niet zo'n haast ! Mir, geef jij 's avonds les ? Wat voor les als ik vragen mag ? Chacha, Thijs knuffelt ook met Nijn. Dan zeg ik "geef Nijn maar een knuffel" en dan doet hij dat ! Lief hoor ! Als ik nu vraag "hoe doet het konijn ?" dan haalt hij een paar keer hard adem door zijn neusje ! En als ik vraag "hoe doet de hond" dat doet hij iets wat op blaffen lijkt ! Leuk hoor ! Blup, Thijs heeft ook geen vaste knuffel die hij overal mee naar toe neemt. Dat is wel fijn, tenminste geen paniek als eens een knuffel kwijt raakt ! Groetjes, Nikki F
hai meiden, pinguin: ik heb je aangemeld als mijn vriendje op hyves, leuk! hier een drukke dag geweest, vanmorgen heerlijk gezwommen en in de stromende regen naar de markt Stefan moest slapen vanwege de nachtdienst, dus ik moest haar stilhouden. ze heeft overigens tot half 9 geslapen! ze mag vaker naar de dierentuin, hihi hoe gaat het nu met Lynn? chacha ook weer at beter? Juud: ben je nog naar Tilburg gegaan? hebben jullie dat ook altijd: al ga je maar een paar dagen weg, maar mijn hele huis moet op zijn kop
Pinguin; leuk ook aan de hyves! Ik heb een lange dag gehad en ben moe. Schrijven jullie niet teveel vanavond? En morgen ook niet graag, want dan moet ik ook weer werken.
Oohh Mamsie ik las bij jou dat je vandaag je 20 weken echo hebt gehad. Vertel vertel vertel. we zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig. aargghh Niek ik moet beginnen met de koffers pakken maar zie er als een berg tegenop. Heb ontdekt dat ik 2 pakken Nutrilon moet meenemen moet denk ik nog een extra koffer kopen ofzo.