chavha; hopelijk knap je snel weer een beetje op meid! Lief dat je moeder is komen oppassen. Slim om morgen nog ff thuis te blijven hoor! Mir; ik vouw de boterham altijd dubbel en snij hem dan in 4 reeojes. Gaat goed hier. Hoeveel boterhammen geven jullie nu eigenlijk? Mamsi; super dat dimphy aan het lopen is zeg! Pinguin; hoe was het bij de gyn? Toch niks ernstigs hoop ik? Nog 1 dag en dan heb ik lekker een weekje herfstvakantie.
Lynn krijgt 2 boterhammen. De laatste tijd gaat het niet helemaal meer op, maar daarvoor ging het altijd op. En vanmiddag kreeg ze van mijn moeder om 3 uur een half croissantje....dat vond ze jummie. Lekker bijna herfstvakantie Blup. In deze regio zit het er al weer op.
Had nog nooit van babyboom gehoord, maar heb net ff op de site gekeken. Ik ga het wel ff aanzetten denk ik. Ik geef Nikki dus nog 1 boterham en daarna meestal een cracotte ofzo. Ben zo snel 'bang' om haar teveel te geven, omdat ze al zo stevig is. Lastig soms hoor.
Blup ik denk dat je echt niet teveel geeft hoor, zeker niet met brood o.i.d. Kinderen kunnen heel goed aangeven wat ze nodig hebben. Liever een extra boterham, dan extra tussendoortjes. EN zoveel is ze toch niet aangekomen de laatste keer? Lekker geven hoor. Ze zijn zo beweeglijk...loopt ze er allemaal weer af.
Ja, dat is ook weer zo; zoveel komt ze helemaal niet meer aan. Ik kan me soms gewoon om kleine dingen druk maken. Ow; babyboom begint......
even heel snel, want moet alles nog inpakken chacha en iedereen die ziek zijn een dikke knuffel! mamsie: heb ook je pb ontvangen tot later
hallo! Iedereen babyboom gekeken? NIek veel plezier in Valkenburg, heb je alles gepakt? Chacha, goed dat je morgen nog even thuis blijft. Dan lekker weekend en kan je er volgende week weer gezond tegenaan. Is alles gelukt vandaag Pinguin? Blup, idd wat chacha ook zegt, je geeft niet gauw te veel hoor, als je het maar niet in tussendoortjes geeft. 2 boterhammen is prima, misschien lust ze er later wel 4 joh.! hartstikke gezond en beter dan tussendoortjes! Tijn is vandaag behoorlijk hard tegen de grond gevallen..hele dikke bult. Smiddags was hij erg wit, jammerig en een paar keer gespuugd... Maar verder helemaal niet suf. Maar helemaal niet gegeten vanavond, dus een papfles gemaakt die ging wel op. Ik denk dat hij gewoon behoorlijk last had van zn hoofdje... Ik heb hem net maar even wakker gemaakt, kijken hoe hij reageerde.. misschien totaal overbodig.. maar dat witte gezichtje en dat spugen maakte me toch een beetje ongerust. Hij wilde niet graag wakker gemaakt worden, maar hij lijkt me gewoon ok. Tijn zit een beetje uit zn ritme. Nu hij zo tot zo lang slaapt, wil hij sochtends niet naar bed. Smiddags wel, maar is na een uurtje wel weer wakker.. dat trekt hij dus nog niet zo goed. Ik hoop dat hij smiddags eens wat langer gaat slapen... maar ja, wat doe je er aan he? Vanmiddag was heel gezellig. Wat klein joh, dat meisje van 4 mnd.. haha.. kan me bijna niet meer voorstellen dat Tijn zo was.. gek joh.. maar wat een schattig meisje, heel rustig ook.. heerlijk zeg haha.. Tijn vond het hartstikke interessant en ging haar heel lief aaien... ik zoek zo mn bedje op. Voor iedereen een heel goede nacht!
Ach; arme Tijn! Ik zou hem ook ff wakker hebben gemaakt hoor. Hopelijk slaapt hij gewoon lekker en is hij morgen wat opgeknapt. Je kunt daar gewoon veel last van hebben. Kijk maar naar jezelf als je hoofdpijn hebt bijvoorbeeld.
Ben net terug van mijn moeder. Heb daar wat foto's ingescanned want bij de copyshop moest ik tot na mijn vakantie wachten en daar heb ik het geduld niet voor nu. Wat de gyn betreft. Kwam er een beetje ontdaan vandaan. Ten eerste had ik een arts-assistente die zonder toestemming ook in mij ging zitten wroeten. Vind dat ze dat best mogen vragen toch?! Er zijn 3 opties, of ik heb een ontsteking, of een spastische bekkenbodemspier of endiometrose Word daar allemaal niet vrolijk van eigenlijk. Mijn nichtje zat thuis bij Quinnemans, want die lag zo lekker te slapen. Hij was er om 11.30 uitgekomen, om 13.30 weer ingegaan en toen ik om 16.00 thuis kwam was ze hem uit bed aan het halen Daarna geraced naar de osteopaat. Had thuis zn luier nog verschoond maar in de wachtkamer liet hij maar weer eens blijken waarom ik hem stinky binky noem De behandeling wat hartverscheurend. Gods wat was dat manneke aan het huilen. De osteopaat zei dat het goed was dat ik was gekomen. Hij heeft wat met zn darmpjes gedaan, maar voornamelijk ik zijn nekje. Hij was daarna erg moe! MEt een dag of 3 zou hij wat meer rust in zijn slaap moeten krijgen. Gelukkig kwam Steven vroeg thuis, was toevallig eigenlijk maar ik vond het wel heel fijn. Had hij bloemen voor me meegenomen omdat ik me zo kloterig voelde. Lieve man van me. Mir ik zou Tijn straks ook nog een keer wakker maken. U never know! Wel naar hoor met dat overgeven er bij. Niek fijne dagen meis! Chacha goed dat je nog een dagje thuis blijft! En ook lekker dat Lynn dan naar het kdv kan. Kan jij lekker lummelen en slapen en vooral opknappen! Ga kijken of ik hier een foto kan plaatsen van mn manneke! toedels!
ja, zal ik m straks nog een keer wakker maken? Ik doe dat. Jee dat was geen fijn bezoek aan de gyn pinguin.. Endiometrose klinkt erg naar.. wat is dat? Het klinkt allemaal niet fijn natuurlijk maar wat kunnen de gevolgen zijn en hoe is het te verhelpen? Wat een vreselijk lieve man heb je! Op het juiste moment heel lief met een bloemetje komen Ben benieuwd of de behandeling bij Quinn aanslaat! Komt kira vannacht weer terug? Ik ben benieuwd hoe ze het gehad hebben. narcissen is hier ook een tijdje niet geweest he? Ik hoop dat alles goed gaat!
balen pinquin: wat gaan ze nu verder doen? lekker dat ze zonder toestemming die onderzoeken doen. ze kunnen toch in ieder geval zeggen wat ze gaan doen mir: ik zou hem vannacht ook nog even wakker maken, het zal best meevallen, maar het zekere vor het onzekere, sterkte Deborah is ook vanmorgen hard gevallen op haar hoofdje bij de oppas. ik wilde weggaan en toen sprong ze richting mij schoot, alleen sprong ze mis en maakte een koprol. het hele huis was wel gelijk wakker! gelukkig viel het mee
oei..Tijn werd heel boos toen ik m wakker maakte... Hij wil gewoon slapen... ik stopte zn speentje verkeerd in zn mondje, werd hij ook boos en deed zn speen even goed.. zegt denk ik genoeg over dat het wel goed gaat.. maar Niek, ik maak m vannacht dan toch ook even wakker, idd het zekere voor het onzekere.. Heb je nu alles gepakt? Deborah ook gevallen? Het inschatten lukt hier ook nog niet goed. Gelukkig viel het mee!
probeer foto's te plaatsen maar het lukt niet. Ze staan op de site onder fotoshoot september 07 meiden. jemig Deborah ook al gevallen! Sneu hoor! Ik maak me ook wel een beetje zorgen om Narcissen hoor!
Blup ik kan me wel voorstellen dat je je druk maakt hoor, je hebt behoorlijk wat commentaar gehad over het gewicht van Nikki. Maar echt nergens voor nodig. Pinguin, fijn zo'n assistent. Sjonge is het open huis ofzo? Die opties zijn niet zo mooi. Krijg je nou nog verder onderzoek? En ik ben benieuwd of de osteopaat gelijk krijgt. Ik hoop het voor je. Mir wat naar dat Tijn zo hard is gevallen. Je denkt in combinatie met dat gespuug toch wel aan een hersenschudding he? Kan me je zorgen heel goed voorstellen en for what its worth...ik zou Lynn ook wakker maken hoor. Al is het alleen maar voor mijn eigen geruststelling. Morgen even in de gaten houden. Ook even kijken of hij gevoelig is voor het licht. En leuk met dat kleintje. Over een jaar heb jij ook weer zo'n ukkepuk. Dat ritme is hier ook weg hoor. Ze slaapt weer kort...erg kort. De lange rukken zijn weer (even) verleden tijd. Niek Deborah ook al zo lelijk gevallen? Vertrek je morgen? Ik duik mijn bedje in...voor de 4e keer vandaag. Trusten
mooooooi die foto's Pinguin! Gevoelig voor licht, ook als hij net wakker is? Daarnet vond hij niet niet fijn in het licht te zijn, maar komt dat omdat hij net wakker wordt gemaakt? of zit ik nu spoken te creeeren..? Wat betekent gevoelig voor licht? Ik ga er vannacht nog eens uit. Ik denk dat het meevalt. Lynn dus ook geen lange slaapjes meer? Is ze dan aan het einde van de dag ook niet meer zo te genieten? Het wisselt zo sterk he.. Hoe doet ze het nu snachts? Wel weer goed? ik ga nu echt pitten doeidoei
Mir geen zorgen...ik wil ook geen lamp in mijn gezicht als ik wakker wordt gemaakt. Dus das volkomen normaal. Nee gewoon morgen overdag, als hij al een tijdje wakker is. Heeft hij dan last van het licht? Rond etenstijd is een erg lastig tijdstip voor Lynn, eigenlijk gewoon bedtijd voor haar. 's Nachts gaat wel beter. Wordt gemiddeld 2 a 3 keer wakker voor haar speentje, maar schopt geen drama en gaat dan direct weer slapen. Een hele vooruitgang.