Ik dacht het wel chacha.. dat ik me geen zorgen moet maken! maar toch moet ik het dan nog even vragen, voor mn eigen gemoedsrust (terwijl het overbodig is... ) maar heel lief je reactie. Ik denk dat het gewoon goed is hoor, maar kan dan soms zo doordraven en mezelf onzeker maken. Hmmm 2 a 3 keer is nog steeds wat te veel snachts he. Maar het scheelt een heeeele hoop dat ze geen drama meer schopt, dan is het slaapgebrek van jou kant minimaal. joh... ik heb weer eens een schop nodig geloof ik! Trusten iedereen!
Gooodmorning Ladies, Mir hoe is je nacht geweest? Tijn een beetje opgeknapt? En jij Chacha voel je je al weer beter? Lekker dat Lynn het snachts weer beter doet maar helemaal doorslapen zou toch fijn zijn he! Hier was het echt . . . (mag je zelf invullen) Pfffffffffffff voor 24.00 was ik er al 6 x uitgeweest. Uiteindelijk maar bij ons in bed genomen. Hij lag zulke mega scheten te laten niet gewoon.. Uiteindelijk nog een zetpilletje gegeven en toen viel hij eindelijk in een diepe slaap. Wel weer vroeg wakker helaas en ik zelf kon slecht de slaap vatten dus zie eruit alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden. Denk dat het misschien wel van de behandeling van de Osteopaat is. Had ook geen zin in zn fles gisterenavond en vanochtend ook de boterham niet. Hij zit nu heel druk te bellen met zijn eigen telefoon. Praatjes maker. Ik ga gauw douchen meiden. Heb veel te doen vanochtend en dan kan ik vanmiddag samen met hem even plat. Fijne dag!
he get Pinguin... Het houdt gewoon niet op he... en ook zo sneu dat het manneke dus waarschijnlijk zo'n pijn heeft.. Lekker vanmiddag even bij proberen te slapen! Hier wel een goede nacht. Tijn werd vannacht zelf wakker, en daarna om half 7. Goede nacht dus. Gelukkig maar! ik krijg vanmorgen bezoek, dus alles snel even aan kant hier! tot later!
Goedemorgen. Ik ben nog wat snotterig, maar voel me niet heel erg ziek meer. Maar het is een goede keuze om thuis te blijven. Thuis een hele pief, maar als je op het werk bent valt het meestal weer tegen he? Vanmorgen Lynn weggebracht. Klein beetje schuldgevoel....ik ben immers gewoon thuis toch? Maar ik wil dit ritme er ook een beetje in krijgen. Gewoon op vrijdag naar het kdv. Ik heb de tip van Pinguin gebruikt...speentje in de aanslag. Drama was al een stuk minder, maar ze laat goed zien dat ze er heel boos om wordt. Hier een mindere nacht. Veel wakker om haar speentje. Daarna is het ook wel weer goed. Maar even helemaal doorslapen zou ook lekker zijn. Vanmorgen was ze heel huilerig ( en al erg vroeg). Na haar bordje pap was het goed. Honger? Mir kan me je zorgen goed voorstellen hoor. Lekker vragen hier! Dat scheelt een heleboel, want je moet er niet zelf mee gaan zitten. Lekker dat jullie een goede nacht hebben gehad. En al weer bezoek? Populair typje Pinguin, het schijnt toch dat na een behandeling met de Os de klachten eerst erger worden? Dat had ik begrepen. Jeeee je ziet er uit alsof er een vrachtwagen over je heen heeft gereden? Dat zal niet echt best zijn. Veel te doen vandaag? Succes met alles. Ik ga ff broodje eten en dan ook plat.
Hallo ! Ik heb gisteren een stukje van babyboom gezien. Erg hoor, voor die mensen die al 4,5 jaar proberen zwanger te raken. Ik vond dat zo sneu. En ook dat meisje met MS, ik hoop dat ze snel zwanger zal zijn ! Mir, je hebt mijn vraag zeker niet gezien. Wat voor lessen geef je 's avonds ? Ben nieuwsgierig nu ! Thijs wil weer eens niet eten ... alleen drinken en BV. Blij dat ik vakantie heb ! Groetjes, Nikki F
Wat is het rustig hier. Met mij gaat het de goede kant op. Lynn heeft het aardig goed gedaan op het kdv. Lekker geslapen en veel minder gehuild. Ze heeft nog wel jankmomenten, maar die heeft ze thuis ook. Thuis heeft ze een babypop en daar moet ze niks van weten...kijkt ze naar of het een hele vieze pop is...., ze wil het ook helemaal niet aanraken Ik haalde haar vanmiddag op bij het kdv en waar zit ze mee te spelen. JUIST JA een babypop...maf kind
Pinguin; at een nacht zeg! Kan best dat het eerst erger wordt en daarna beter. gave foto's zeg! Chacha; goed dat je thuis bent gebleven hoor! Mir; hoe is het nu met Tijn? Gelukkig wle goed geslapen zeg! Ik moets Nikki vanmorgen om 7.10 wakker maken! Nou ja! Hoop dat ze morgen ook lekker uitsaapt. Ik ben naar de kapper geweest; stukken van 20 cm zag ik langs m'n hoofd naar beneden vallen! Ik ben wel blij met m'n nieuwe haar!
hey meiden, Had echt een offday vandaag Quinn vanochtend niet geslapen omdat ik wat dingen in de stad moest, daarna weer naar cesartherapie. HEt helpt goed maar de massage van mijn si gewricht is bijzonder pijnlijk. Daarna dacht ik met Quinn plat te gaan, maar na een uur werd hij schreeuwend wakker Dit heeft hij ruim een uur volgehouden. Buikje helemaal gespannen. Voelde dat er onderin ook een tandje of kies aankomt. Pff gaat erg hard met dat manneke zo. Zijn wangen zaten ook binnen notime onder de uitslag. HIj zat ook huilend zn koekje te eten. Zo zielig. Ik dacht dat het lekker een beetje zou schuren vandaar. Heb Quinn zijn koffer al grotendeels ingepakt. Morgen onze koffers nog en dan is het klaar. Zit nog te twijfelen een andere buggy te kopen. Heb een goedkope van prenatal eigen merk en de wielen blokkeren constant. Heel irritant! Hoe is dat bij de Maclaren en koelstra? Ik ga een heet bad nemen. fijne avond meisjes
Hoi meiden, Even een berichtje van mij. Alles gaat hier gelukkig goed dus jullie hoeven je geen zorgen te maken. (wel lief hoor!) Inmiddels ben ik alweer 26 weken zwanger en heb ik alweer een aardige buik! Ben erg moe waardoor ik blij ben op het moment dat ik even niks hoef. Gelukkig nu herfstvakantie! Even bijkomen. Wat vervelend dat niet iedereen van zijn nachtrust kan genieten. Hopelijk slaapt iedereen vanavond lekker! Met Helena is ook alles goed. Ze had erge last van haar billen. Toch maar even naar de huisarts. Blijkt het een schimmelinfectie te zijn. Arme meid. Ze had ook zo'n jeuk. Tsja, weet ik veel.... Het is nu bijna weg! Verder loopt ze nog niet zelf. Staat wel overal, soms ook al los, maar als ze het in de gaten heeft houdt ze zich snel vast. Vorige week met haar naar baby-zwemmen geweest. Ze vond het geweldig! Bleef maar spatteren. Ik hoop dat ik het nog een poosje kan blijven doen met haar, maar het valt niet mee met buik. En...pfff wat is het altijd warm in zo'n zwembad! Chacha, beterschap! Blubje, 20 cm? Dan ben ik kaal.... Ha, ha. Mmm, volgens mij moet ik maar niet naar babyboom kijken. Zit ik alleen maar te janken ben ik bang...Tsja, hormonen he! Vervelend dat Thijs niet wil eten. Gelukkig drinkt hij wel! Mir, gelukkig gaat het met Tijn goed! Naar hoor als ze zo hard vallen! Goed ik ga lekker douchen en dan naar de lama's kijken. Daar moet ik altijd zo hard om lachen! Dit weekend lekker weinig gepland. We zijn allebei toe aan een relaxed weekendje..Heerlijk! Ik hoop op een beetje buiten weer! Tot later! Narcissen.
Ha, ha, ik zie nu dat ik incognito was.... Kan ik meteen even zien hoe oud ons "kleintje" is. Raar hoor. Bij Helena hield ik dat precies in mijn agenda bij, nu helemaal niet...... (schaam) Narcissen
Ik dacht al "huh" wie is dat nou.... Blij te horen dat alles goed is Narcissen! Of hyacintje Pinguin balen zeggen van je offday. Ik heb de McLaren, bevalt super die buggy. Maar ja ik weet het verschil niet met een goedkopere. Ik heb eigenlijk geen problemen met de buggy. Blupje FOTO Wat heeft Nikki heerlijk uitgeslapen zeg!
HIER BEN IK WEER! De vakantie was echt heerlijk. Het weer was echt super. Elke dag op het strand gelegen. De vluchten waren zwaar, zo kwamen we gisternacht pas om 3AM thuis, maar ze hebben het alletwee heel goed gedaan. Pinguin ik hoop dat jouw tijden wat beter zijn. Later meer! Mir is er al een sterke man langs geweest?
Ik heb dagvluchten Kira! Heenweg om 3 uur smiddags en terugweg om 9 uur sóchtends. hoef ik net met ritme's te klungelen gelukkig. Ik baal dat ik zoveel voeding moet meenemen voor hem en dan met name de nutrilon. Weet niet of ik gewoon soyamelk daar kan krijgen. Waar zat jij precies Kira? Heb net de foto's van je gezin zitten bekijken op Hyves. Erg leuk. Ik had alleen nog maar foto's van Sean gezien namelijk. Zit je in de bloemen Narcissen? Fijn dat het goed met je gaat, maakte me toch wel een beetje zorgen om je! Ik ben ook wel benieuwd naar je haar Blup. Inderdaad FOTO!
Gelukkig maar Pinguin want de nachtvluchten waren echt geen pretje. Wij vlogen op Malaga en verbleven in Nerja. Echt super. Egypte was het toch? Ik zou niet op soyamelk rekenen.. Enne je mag onze stoelverhoger zo lenen! Hij was onmisbaar. Wat doet Steven ook alweer? Misschien komt ie mijn manlief nog weleens tegen op de vluchten naar London. Die zit er ook regelmatig maar die vliegt op en neer op 1 dag.
halloooo Kira, welkom weer terug! Heerlijk gehad dus! tja, hier is het koud he? Nikki, ik geef op dinsdag steples hartstikke leuk om te doen en je blijft er zelf ook een beetje fit bij. Als ik het niet deed, denk ik dat ik alleen op mn luie reet zou zitten , dus een mooie stok achter de deur. Elke week een uurtje sporten! gelukkig knap je weer op chacha.. haha die Lynn, op het kdv wel met poppen spelen bij mijn schoonouders ligt een donkere pop. Tijn vindt m doodeng hihi.. als ik de pop geef gooit hij m heel snel weg. pinguin wat een baaldag.... Hoe is het nu met Quinn, wat ws de oorzaak van zn buikpijn? Iets verkeerds gegeten? Gelukkig hebben jullie dagvluchten Pinguin! wanneer gaan jullie precies, volgende week toch? 25e? Narcissen, leuk weer van je te horen! Gaat goed dus gelukkig! Ja, je buik zal nu wel weer flink groeien. Merk je dat het sneller gaat - de groei van je buik - dan bij Helena? ahh arme helena, dat doet echt zeer.... Ja je weet natuurlijk ook niet wat het dan is... gelukkig is het nu bijna weg. Heb je een kuurtje gehad? BLUP FOTOOOO 8) 20cm is wel heel veel zeg.. idd als dat bij mij gebeurt ben ik ook kaal haha... Heb je een modelletje? Of gewoon wat korter geknipt? Met Tijn weer alles goed. Het is weer mijn lieve vrolijke mopperkont.
Kira welkom terug in ons koude kikkerlandje. Fijn dat de vakantie zo geslaagd was en dat je mannen het zo goed hebben gedaan in het vliegtuig. Mir fijn dat Tijn weer de oude mopperkont is, weer helemaal de oude dus? Scheelt weer een hoop kopzorgen. hihi grappig van die pop...tijntje!
Wij gaan zondag al weg. Naar Lanzarote Kira! Hebben ook nog aan Malaga gedacht maar dit kwam ik toevallig tegen. Heb inmiddels zo'n stoelverhoger gevonden op een vlooienmarkt! Ook nog ongebruikt! Mir ik denk dat zn buikpijn van de behandeling van de osteopaat kwam. Nu net lag hij weer te huilen en op zijn doekjes te kauwen. Heb hem toch maar een zetpilletje gegeven. We zaten al weer een tijdje zonder gelukkig, maar nu toch maar weer wel. Hoopd at ook hij een beetje tot rust komt op vakantie! Kira Steven is grafisch ontwerper. Hij is veel aan het freelancen bij bedrijven in voornamelijk Amsterdam. Daar heeft hij met wat Engelse gasten gewerkt die hem nu voor wat projecten in Londen hebben gevraagd.
Pinguin ik merk ook dat buikpijn soms de reden is dat Seán 's nachts zo moeilijk slaapt.. Hij laat dan ook veel windjes. Lekker naar Lanzarote! Daar is het ook nog heerlijk warm. Oh grafisch ontwerper - leuk. Doet ie website of meer folders, logo's en dergelijke? Nee hoor ik ben absoluut niet nieuwsgierig.. . Chacha is het gesnotter al over?