Pinguin een hele fijne vakantie als ik je niet weer spreek. Lekker genieten meid. Bleef je nou 15 dagen weg? Ik hoop dat jullie lekker uitgerust terugkomen. Mir het zegt me niks die sloffen, maar fijn dat het de oplossing is. Heb je lekker geluierd vandaag? Ik ben heel benieuwd naar de foto van blup. Toen ik Lynn in bed legde had ze 2 spenen in haar hand en 1 in de mond. Ben benieuwd Vanavond lasagne gegeten. Lynn heeft gesmuld. Ik ga zo idols kijken...die audities vind ik altijd grappig, daarna hoeft het niet meer zo...
haha.. nou dat komt helemaal goed.. die hoor je niet meer vannacht Ik heb heerlijk geluierd Vanmiddag toen Tijn op bed ging, ging ik ook. Na een uurtje heeft Tijn zelfs nóg een uur naast mij liggen pitten... dat is zeldzaam dus heb er echt van genoten, lekker relaxed. Ik ga ook idols kijken, maar ik schaam me altijd al voor die sneue mensen.... en toch daar gaan staan he? maar idd wel grappig om te zien.
Pinguin een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van met je mannetjes. Idols? Ik krijg altijd zo'n gevoel van plaatsvervangende schaamte. Is er niks anders op de buis?
Ieuwwww agosh... dat ze zelf niet doorheeft dat het écht niet klinkt... soms denk ik, dit moet toch nep zijn ofzo?
Hihi heb weer gelachen.... Hink stap sprong vond ik wel over de grens hoor. Maar lag wel dubbel Speen 1 is inmiddels gevallen, maar nog 2 te gaan. Mir wat hebben jullie heerlijk geslapen zeg! Ga filmpje kijken
Als ik sommige mensen bij idols zie denk ik; "Jemig, hebben jullie geen familie/vrienden die zeggen dat je er beter NIET aan mee kan doen?" Chacha; ik zie Lynn al heleaal liggen met al haar spenen, haha! Nu maar hopen dat het werkt! Mir; heerlijk zo genieten van je slapende kindje! Ik ga zo lekker naar bed. Morgenochtend eerst weer eens schoonmaken enzo hier en dan 's middags naar de verjaardag van m'n neefje.
Hahahahahaha, die lynn toch. Snapte al niet dat je mama uit bed gaat iedere keer. Je bent al heel groot om zelf het fiepje in je mond te doen. Hopelijk heeft 3 fiepjes geholpen vannacht. Lynnie wil niks meer van de fiep weten. Helemaal anti fiep. Ooit als ze heel verdrietig is, probeer ik het wel maar dan gooit ze hem zo weg. Ik vind het juist andersom leuk. Die voorrondes vind ik niks aan. Idd, dat mensen zich zo voor aap kunnen zetten. Snap het ook niet. Ik begrijp wat je bedoelt Mit, dat zijn erg leuke slofjes. Lynn heeft gisteren ook nieuwe sloffen/schoenen gekregen. Bij dolcis. Bruine slofjes met een roze bloem. Erg leuk. Lynn wil al 3 dagen haar avond fles niet meer en gaat dus zonder naar bed. Zou ze nuu op het punt zijn gekomen dat ze dat zelf aangeeft en de laatste fles komt te vervallen? Mis het wel hoor. Geniet nu extra van de ochtend fles. Pinguin, fijne vakantie. Gisteren mijn tweede papa weer gezien. Die uit Amerika. Was even in nederland en dan komt ie altijd koffie drinken bij mijn ouders. Dus maar even geknuffeld. Daarna naar de stad en ik heb 5 nieuwe lingerie setjes. Moet ze alleen nog passen. Vandaag gaan lynn en ik naar trollenland. Jean heeft een KTM dag. We gaan samen met Gertie, Laura, Robin, Kim, Johan, Roan, Femke, Patrick en Isa. Gezellig dus. Tot later lieve meisjes. Wanneer spreken we weer af?
goedemorgen! Juud veel plezier vandaag! Lynn is weer helemaal opgeknapt he? gelukkig zeg! En de laatste fles eraf? Tijn drinkt die ook niet altijd meer helemaal op hoor. Die sokken van Falke zijn idd ideaal. Ze gaan niet meer uit, zijn lekker dik en super anti-slip. Ik vond Idols de eerste keer leuk, de tweede keer ook nog wel, daarna had ik het er mee gehad. hoe ging het vannacht Chacha? Ben je er nog uitgeweest? Hielp het wel? Ben benieuwd! Tijn slaapt als een speer joh! Eerst kwart voor 7, dan leg ik hem weer neer.. zonder protest en toen was het kwart voor 8.. heerlijk hoor. Dus als de klok volgende week verzet wordt is het niet zo achtelijk vroeg dat hij wakker wordt! Ik ga even Tijn entertainen. Koud trouwens he? Brrrrrrrr
Hey meisjes, Even afscheid van jullie nemen. We gaan zo weg en ik hoop dat Quinn eindelijk gaat doorslapen. BEn behoorlijk aan het eind van mijn latijn want vanacht was weer bagger! Hij kletst er voorderest vrolijk op los hoor dus overdag is er gelukkig geen probleem! Ik hou het kort. veel liefs xxxjes voor jullie en de beebjes
Veel plezier Pinguin. Lekker genieten he. Jeee Mir, Tijn die gaat uitslapen. Lekker zeg. Ik vond het gister trouwens kouder. Nu valt het wel weer mee hier. Juudje Lynn wil de laatste fles niet meer? Handig dat ze dat zelf aangeeft. Lynn drinkt ook nog maar iets van 100 cc. Eigenlijk kan ie er wel af, maar dan mag ze overdag wel wat meer gaan drinken. Geef jij Lynn 's ochtends een fles? Met een broodje er bij ofzo? Leuk dat je je 2e papa weer hebt gezien. En veel plezier in trollenland. Waar is Trollenland eigenlijk? Ik ben er vannacht 1x uitgeweest. Toen lagen alle spenen op de grond. Hop alle 3 weer in bed gelegd en toen was het 8.15 vanmorgen. Tja ik ga er dus wel uit om de speen weer in bed te leggen, het is maar een halve minuut en als ik er voor kies om dat niet te doen, wordt het zeker een gebroken nacht (al eens geprobeerd) Ga ff broodje eten.
Chacha ik deed bij Tim altijd een half opgevouwen hydrofiele doek tussen de spijltjes zodat ie de spenen er niet uit kon gooien en dat werkte ook altijd goed. Hier was het vannacht ook weer bagger. Hij heeft weer 1 hele rode wang dus het zullen zijn tandjes wel zijn.. Hij is echter super vrolijk vandaag en ligt nu lekker te pitten. Juud lekker toch dat Lynn geen speen meer wil? Seán heeft er nooit eentje gewild en ik vind het erg fijn. Euh... trollenland? KTM? Mir joh die Tijn die lekker uitslaapt. Geniet er maar lekker van. Je moet morgen zeker weer voor de klas staan?
nou 1x eruit chacha? Da's een verbetering of niet? Denk je dat het door de spenen komt? Dan is idd de tip van Kira een hele goede, dan blijven alle spenen binnenboord! jee kwart over 8 is ook echt uitslapen he? Kira, bleh... weer tandjes/ kiesjes? Wel een goed teken dat hij vandaag lekker vrolijk is, misschien was het eenmalig! Tijn is vrolijk, we hebben samen de klerenkast opgeruimd boven en hij liep me niet eens in de weg.. Minder prettig is, dat hij nu op de tafel klimt... Hij gaat er dan bovenop zitten op zn knietjes en roept eeehj eehjj met een bigsmile... hmm... dat moet ik dus goed in de gaten houden... ik ga nu even wandelen buiten! doeg!
KTM is een of ander motor merk. En dan gaan ze 100 km rijden. Alleen maar KTM's. Trollenland is een overdekte speeltuin, ballenbak, touwklimmen enz enz. Het ligt in Deurne en niet de moeite waard om er een eind voor te rijden. Als je dichtbij woont is het wel leuk. Kijk, de efteling is de moeitre waard om er 100km voor te rijden, maar dit niet. Chacha, Lynn drinkt 's morgens alleen een fles. Om 10.00u fruit. om 12.00u 1 sneetje(of half) Met een beetje drinken. Dan gaat ze naar bed tot 15.00u. Dan halve liga of krentjes. Om 17.00u avondeten. En dan dus naar bed. Ze drinkt heel weinig. Niet eens een fles. Dat haalt ze echt niet. Bied haar iedere keer drinken aan en dan neemt ze 1 slokje. Verder heb ik weinig te melden. Fijn trouwens chacha, dat je zo lekker hebt geslapen en uit hebt mogen slapen. Idd goed idee van Kira. (mijn lynn zou dat eruit trekken) Kira, idd fijn hoor dat ze geen fiep meer nodig heeft. Echt van de een op de andere dag wilde ze hem niet meer. Ik ga Jean uitzwaaien. Moet weer de hele week alleen slapen. Dinsdag middag komt ie even thuis en dan vrijdag pas weer. Zielige ik.
Juudje dan drinkt Lynn ook niet veel. Maar ja als ze het genoeg aangeboden krijgt, zal ze echt wel drinken als ze dorst heeft. En Jean weer zo lang weg? Is niks aan he...zo lang alleen. René gaat morgenavond de nachtdienst in...bleeeeh Kira is een goed idee van die hydrofiel doek. Maar hoe doe je het tussen de spijltjes? Vlecht je het er tussen ofzo....Lynn is nogal dol op doekjes en gaat daarmee spelen. Fijn dat Seán wel vrolijk is ondanks de rotnacht. Mir geen idee of het door de spenen komt...ik denk het wel....want ze werd pas wakker toen alle 3 op de grond lagen. Wat goed dat Tijn niet eens in de wegliep bij de kast opruimen. Lynn trekt het net zo hard weer uit de kast. En op tafel klimmen? Haha wat een ondernemend mannetje zeg., Heb je nog kunnen wandelen? Hier heeft het de hele middag geregend.
Hihi die Tijn. Goed opletten dus.. Chacha ik vlocht het er idd tussen en dan stopte ik het aan de onderkant bij het matras in zodat ie het er niet uit kon trekken. Je zorgt er ook voor dat de uiteinden aan de buitenkant om de spijl zitten (als je begrijpt wat ik bedoel). Voor Seán had mijn moeder al 2 vrolijke stroken gemaakt met touwtjes zodat je 'm kon vastbinden maar die heb ik dus niet nodig gehad .
nou hopelijk is het de oplossing chacha met die spenen Tijn klimt niet op de eettafel hoor... maar op het kleine tafeltje (salontafeltje) we hebben vanmiddag nog even gewandeld, maar niet zo lang want het begon te miezeren. Eigenlijk was het de rest van de middag redelijk weer hier. Jean een week werken... blehh... Joh, wat weinig drinkt Lynn. Maar de ochtendfles drinkt ze wel als een speer toch? Mijn mams is er al om morgen op te passen. Morgen weer werken..niet echt zin eigenlijk.... tot later, ik ga even koffie drinken en gezellig doen! doeg
Juudje; Lynn drinkt weinig! Maar als ze er verder geen 'last' van heeft, maakt het niet uit denk ik. Nikki drinkt veel sinds ze uit een rietje drinkt Chacha; hoe voel je je nu? Mir; dat is lekker uitslapen zeg! Hier was het 6 uur vanmorgen. Kira; da's een goeie tip voor chacha! Alweer gewend aan nl?