Bedankt Kira voor je uitleg. Ik ga het morgen eens uitproberen. Mir blijft je moeder slapen? Das wel makkelijk voor morgen. Hoeveel uur moet je deze week werken? Blupje ik ben weer opgeknapt. Hoesten is nog niet over. Je moet me 's ochtends eens horen.
God, wat een rust hier. WAAR ZIJN JULLIE? Blup, lynn drinkt altijd weinig. De laatste keer op het buro zeiden ze dat ze meer moest gaan drinken, maar ik krijg er niks in. Ze neemt een slokje en dan heeft ze genoeg. Lynn moest uit een gewone beker gaan drinken om haar slikken te leren. Kunnen jullie kindjes dat wel? Lynn laat het gewoon in haar mond lopen en alles wat er teveel ingaat, stroomt dus aan de zijkant weer uit haar mondje. Chacha, heeft het gewerkt? De doek? Ben erg benieuwd. Mir, lekker werken. Of niet? De ochtend fles drinkt ze net leeg. Krap aanhoor. T gaat niet meer zo hard als voorheen. Ze laat regelmatig staan. Heb ook niet het gevoel dat ze veel aankomt. Ga weleens samen op de weegschaal staan en geeft voor lynn 8 kilo aan. Nog steeds. Over 3 weken moeten we naar het buro. Dan hoor ik het wel. Jullie hebben niet op mijn vraag gereageerd! Ik ga even stofzuigen, dan kan Lynn uit de box. Ik heb trouwens nog een goede tip voor een cadeautje. Duplo. Lynn is er helemaal weg van.
hoi meiden, hoe is het hier wij hebben een heerlijk weekend gehad en Deborah heeft zich keurig gedragen! zal straks wat foto's neerzetten op haar site. ga nu snel, want alles moet opgeruimd en zo zijn, want morgen zijn de papa en mama van Deborah jarig tot vanavond
juud.. welke vraag? Ben benieuwd wat ze zeggen op het cb straks. Tja, je kunt er niets aan doen he, er gaat in wat er in gaat en dat was m dan ook.. je kunt moeilijk dr mondje open houden en er dan vanalles in gaan gieten toch? Ze zal haar eigen ontwikkeling wel volgen hoor, ze is verder toch lekker energiek of niet? Niek Hoi, het was dus een geslaagd weekend, lekker! En ook fijn dat Deborah het ook naar dr zin heeft gehad! Ben benieuwd naar de foto's. Ja! wanneer gaan we naar ballorig? Lijkt me leuk, moet er binnenkort wel van komen he? Als Pinguin weer terug is! Ezzie, jullie zijn nu ook al weer terug? Ik heb vandaag weer gewerkt. Jammergenoeg heb ik het niet zo naar mn zin. Vanuit de school komt er weinig interesse. Ik moet het allemaal zelf maar uitzoeken en ik heb te maken met echt een drukke klas, die hyper is en al tig invallers achter de rug heeft.. dus ook niet bevordelijk Ik heb al met de directeur gesproken hoe en wat ik vind van de gang van zaken. Ik krijg bijvoorbeeld pas om kwart over 8 de programmainhoud van die dag, dus heb ik een kwartier om voor te bereiden, da's niet normaal! Vooral bij een klas, waar je dus absoluut niet onzeker mag overkomen, want anders wordt het een rommeltje.. Zo... ik kan nog wel een heel boek hierover zeuren.. maar ik zal ophouden! Tijn ligt lekker op bed. Heeft vandaag nauwelijks geslapen, dus hij was totalloss. Hihi ik ook trouwens... Ga even koffie drinken! Tot later!
Da's lastg Mir! Wel goed dat je het aan hebt gegeven bij de directeur. Kun je niet zelf een planning maken voor de volgende dag? Juudje; ben ook wle benieuwd wat ze gaan zeggen op het cb. Niek; welkom terug! Hbe met Nikki lekker bij m'n ouders gegeten en ze is als een blok in slaap gevallen.
Hoi blup, dat lukt niet voor de maandag. Voor morgen heb ik het zelf wel uitgezocht. Maar ik verwacht gewoon dat er een planning klaar ligt als ik maandag kom. Dit verwacht ik ook als ik geen invaller zou zijn, dit mogen ze ook van mij verwachten, na dinsdag schrijf ik kort een overdracht. Maar ja, op deze school is er niet echt iets geregeld zeg maar, maar ik heb al aangegeven dat ik dat anders wil en dat ik anders niet normaal kan werken.. hihi gaaaaa ik weer.. ohh.. ben zo ontevreden Is Nikki trouwens nog steeds zo vroeg wakker?
Je ehbt groot gelijk hoor! Heeft niks met tevreden/ontevreden te maken toch? Ik vind het de normaalste zaak dat je even iets aan overdracht doet. Een kwartier om je dag voor te bereiden is toch veel te weinig! Wie legt er dan nu je planning klaar om kwart over 8? Kan diegene dat dan niet op vrijdagmiddag doen? Nikki is nog steeds een vroeg vogeltje ja. Ik leg me er maar bij neer. Heel af en pe slaapt ze tot 7 uur, dus daar 'teer' ik maar op, haha!
Eht niet te geloven zeg! In amsterdam is een vrouw van de 4e verdieping van de bijenkrof gesprongen....met haar kindje! Kindje is dood. Stomme trut!
Vreselijk gewoon... Mir je mag hier altijd lekker klagen hoor! Klinkt idd niet fijn.. Niek waar zijn jullie geweest? Hier trouwens nog steeds gebroken nachten. Hij heeft er weer geen zin in nou ja gaat vast snel weer over..
Hoi meiden. Heb de tip van kira nog niet uitgeprobeerd, we waren laat thuis, haast haast en René moest snel naar het werk, dus was allang blij dat ik Lynn op bed had. Juud ik heb ook niet het idee dat Lynn veel gegroeid is hoor. Ze is zo beweeglijk, verbrandt alles. Maar als je meisje goed plast en energie heeft, zal het vast wel goed zitten hoor. Mir wat balen zeg. Zo kan je eigenlijk niet werken he? Dweilen met de kraan open. Goed dat je je mond hebt opengedaan. Ze mogen best weten dat het een zooi is. Heeft Tijn het goed gehad bij oma? Blupje ik heb het op de radio gehoord ja...wat erg he? Is ezzie al terug? Ja een nieuw plan voor Ballorig. Zal eind november iets zijn? Vandaag weer gewerkt. Viel toch een beetje tegen, maar uiteindelijk ging het wel. Lynn had lekker geslapen en wij dus ook. Bij opa en oma gegeten. Lynn is helemaal gek in d'r kop. Hihi geweldig om te zien. Belde vanmiddag ook even naar huis. Kreeg ik Lynn te spreken. Op alles wat ik zei, zei ze ja. En ze heeft een hekel aan handschoenen. Ze ging met papa in de tuin spelen, papa handschoenen aan gedaan omdat de vloer toch wel heel koud is om te kruipen. Kind werd heeeeeeel boos om de handschoenen,
hihi, ja en Stefan ook, grappig he wat vervelend Mir dat het zo gaat op die school. Ik dacht altijd dat jullie zelf een planning mochten maken, maar het wordt dus altijd overlegd wat jullie gaan doen? paddy: we waren een weekend naar Valkenburg. Vrijidag was het zo druk op de weg dat we er bijna 5 uur over gedaan hebben We kwamen er 7 uur aan en na de fles heb ik haar zo neergelegd en ze sliep zo. Ze lag bij ons op de kamer, wat kan zij woelen 's nachts en geluid maken ! ik zal straks weer heerlijk slapen Juud: de broeken van Deborah zakken allemaal van haar billen die ze voorheen gewoon aan had. chacha: ben je weer helemaal opgeknapt? blup: wat een naar bericht van die vrouw, wat vreselijk!
Lynn dus lekker vrolijk? Leuk he als ze zo tegen je praat door de telefoon! Lekker dat Lynn nu zo goed slaapt. Tijn slaapt trouwens ook voorbeeldig de laatste tijd. Hoor hem helemaal niet meer snachts. (*afkloppen!*) Niek, wat een mooie meid heb je toch! Ik ga slapen! Trusten