Oh nou ik zou ook niet gaan zitten wroeten hoor . Volgens mij zit Tim soms nog steeds in sprongetjes . Seán wil ook heel graag bij mij zijn en als Tim bijv. bij mij op schoot zit dan wil meneertje er ook perse bij. Misschien gaat ie ook wel door een scheidingsangst fase. Ik weet het anders ook niet.
Dat doet Lynn dus ook en vandaag heeft ze me het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald. Heb net een half uur huilend met mijn mama aan de foon gezeten en mama komt Lynn morgen halen en dan blijft ze daar slapen. Ze was zo aan het schreeuwen en toen ik er iets van zei begon ze me uit te lachen. Toen heb ik haar in haar bedje gegooid. Ze begon nog harder te lachen. Ik ben weggelopen en in tranen uitgebarst. Jullie moeten me geloven, ik wil/wilde haar echt geen pijn doen. T wordt me gewoon even teveel, denk ik. De laatste 4 dagen niet meer willen drinken 's avonds. Vandaag pyama papje vanille gekocht en dat dronk ze wel. ( dat geef jij ook hè chacha?) Ik zette haar voor de tv, begint ze keihard te schreeuwen en te gillen en gooit ze gewoon haar beker tegen de beeldbuis. Dus ik zeg: NEE, lynn dat mag niet. Krijg ik echt zon grijns van haar. Jullie moeten me echt geloven. Ik probeer geen slechte moeder te zijn. Wil alleen het beste voor Lynn, maar trek het weer ff niet. Jean is al 2 weken werken. Mijn back up is weg. Die 2 uurtjes dat hij lynn heeft gezien, maken hem niet zon zorgen. Ik speel met haar, lees haar voor, knuffel haar, kus haar, wat doe ik dan fout dat ze nu al zo is? Ik denk dat ik mijn bedje maar op moet gaan zoeken. Ben best overstuur. Of misschien is het beter om ff wakker te blijven en een pakje sigaretten te roken om te kalmeren. In ieder geval ga ik een magnum caramel en nuts pakken.
Oje tim ook nog sprongetjes? Wij moeten trouwens 14 nov. naar het cb. Van deze prikken kunnen ze toch ziek worden? Na een week ofzo pas?
zo, m'n eerste werkdag weer overleefd, was ook wel weer gezellig eigenlijk. moet weer beetje inkomen hoor hier! heb ook zin in een meeting, hoop dat ie deze keer wel door zal gaan. marno heeft nu 7 tandjes, z'n twee bovenste snijtanden staan alleen zo scheef als wat, misschien trekt het nog bij. Vandaag wel twee slaapjes gedaan maar op rare tijden, hoop dat het vannacht dus goed gaat. Moet morgen even achter een winterjas aan want die heb ik nog steeds niet voor hem. en een muts, ook wel handig met die kale knar van hem. Staan vakantie foto's op zn site, denk dat ik als het zo afloopt stop met de betaalde site, vond het leuk voor een jaar, nu een gewone waar dan alleen wat minder op kan. Heb het al druk genoeg met mn hyves! haha. Hier nog steeds geen sprongetje gezien, meneer vind het met iedereen wel best en dan vooral met papa. Ik doe potver het meeste en hij zegt alleen maar papapapapapapapapapapapa, grrrrr, hihi, nee, is leuk natuurlijk maar een keer mama mag er ook wel uit! Vreselijk dat bijenkorf verhaal, en dan die vrouw niet dood,....en die mensen die het gezien hebben,.. ook een nachtmerrie! Ga zo als ik wakker blijf jullie sites ff door neuzen,...
moet ook half nov naar het cb, van deze prik kunnen ze na een week ziek worden. juudje, meid, je bent echt geen slechte mama. Lynn is je gewoon aan het uitproberen,...je doet niks fout, ze willen zien hoever ze kunnen gaan. Consequent (schrijf je dat zo?) blijven is het enigste wat je kan doen en af en toe ff een adem pauze zoals je nu al doet. Sterkte met haar.
Lieve Juud, jij doet echt niks fout hoor! Lynn is jou zwaar aan het uittesten, en wil een reactie. Wat voor een reactie ook...het is leuk om een reactie te krijgen. Het is goed om Lynn even uit handen te geven. Jij bent niet fit en dan kan je niet veel hebben (ik had vorige week precies hetzelfde) Meid eet lekker die magnum en nuts op en rook dat hele pakje leeg. Ga lekker even tv kijken of een boek lezen. En over die fles, die wil ze niet. Ga er van uit dat je meisje prima kan aangeven wat ze nodig heeft. Ze laat zichzelf echt niet verhongeren of uitdrogen. Zo gek is ze niet. En hoe groter jij op het niet-drinken reageert, hoe meer zij zoiets heeft...van aha...hier kan ik lekker over strijden. Meid laat je niet gek maken door dat kleine draakje. En nogmaals JIJ DOET NIKS FOUT. (en je bent geen slechte moeder)
Ezzie; leuk dat je er weer bent! Juudje! Tuurlijk wil je Lynn geen pijn doen. Maar dat doe je toch ook helemaal niet? Ik heb je nooit in het echt ontmoet, maar mijn indruk is dat je juist een hele lieve moeder bent die erg begaan is met haar kindje! Lief dat je moeder Lynn komt halen. Lekker slapen meis, of een pakje sigaretten roken, snoepen, gewoon ff waar jij je goed bij voelt! Chacha; klopt idd dat ze ziek kunnen worden van die prik. Kan tot 2 weken daarna nog wel.
precies, mooi gezegd chacha. niet eten /drinken is zo'n goeie manier om mama's gek te maken, dat weten ze donders goed. Probeer je niet druk te maken, ze neemt echt wel tot zich wat ze nodig heeft. Had het vanavond voor het eerst met Marno, dat ie z'n potje niet wilde, da's nog nooit gebeurd,.. zat ik eerst ook steeds te puschen,..neem nog een hapje, en hij die lepel maar proberen weg te slaan,.. toen dacht ik wat doe ik nou moeilijk, hij wil niet da''s duidelijk,. gewoon een keer geen honger, heb je zelf ook wel eens, en als ik er nu een drama van ga maken weet ie precies waar ie me hebben moet volgende keer! Dus nu zonder eten naar bed.
Chacha; kan gebeuren hoor. Die ukkies zijn ook zo snel. Nikki heeft een keer aan de fles haarlotion liggen lurken. Lijkt mij dat dat pastic er onverteerd weer uitkomt. Paddy; rot zeg, dat sean nog steeds zo beroerd slaapt. Gelukkig heeft ie er niet zo';n last van. Ja, vreselijk dat iemand zo diep kan zinken en je kindje naar beneden gooit. En dan ook nog in een drukke supermarkt! Zoek dan ergens een afgelegen brugje ofzo. Nikki is ook heel erg mama-claimerig. Als ik haar bijvoorbeeld uit bed haal, moet ik eerst mét haar ergens gaan zitten en pas na 5 minuten kruipt ze van me weg. Ze drukt zich helemaal tegen me aan als we ergens komen, ook bij opa en oma. Alleen vanuit de wandelwagen roept ze wel naar alles en iedereen. Ik ben dat eenkennige van haar helemaal niet gewend, dus ik denk wel dat het met een sprongetje te maken heeft.
Goh Marno zonder eten naar bed? En helemaal aan de papapapa? Fijn dat je je 1e werkdag weer overleefd hebt. Blupje Lynn is precies zo...in de wandelwagen durft ze wel...maar verder ook claimerig. Hoe is Nikki met het afscheid op het kdv? Ook boos en verdrietig? Tja over dat niet-eten en niet drinken. Ik ben er een stuk makkelijker in geworden. Ze krijgt het aangeboden en wil ze het niet dan niet. Daarom eet ik zoveel fruit de laatste tijd, madam weigert en weggooien is zonde Eten en drinken wisselt hier ook erg. We proberen hier het eten zo neutraal mogelijk houden, geen eten als straf of beloningsmiddel en geen strijd...die winnen we toch niet.
Afscheid bij het kdv is ook moeilijk ja. Ze gaat dan hartverscheurend huilen. Ik weet gelukkig dat het snel weer over is en als ik haar ophaal is ze supervrolijk. Het is wel vermoeiend hoor; vanmiddag hing ze de hele tijd aan m'n been. Zal vast wel weer overgaan.
hoi! Juud kop op. Je bent zeker wel een GOEDE moeder. Idd blup, klopt hoor je indruk is goed top mama die Juud! Ik snap dat je je zorgen maakt. Lynn test je nu uit. En jij bent ziekjes en alleen thuis, dus logisch dat je het niet helemaal trekt. En heel lief van je moeder dat ze Lynn even van je overneemt. Neem lekker even de rust voor jezelf (ik zou graag dat pakje sigaretten met je mee oproken maar dat kan niet he... ), lekker vroeg slapen. Misschien voel je je morgen een stuk beter! Ennehh.. ik heb Tijn ook wel eens ten einde raad zn bed in gesodemieterd (figuurlijk dan he..) en stampvoetend naar beneden gegaan....soms word je gewoon even gek.. En het is ook een zware taak hoor, verantwoording voor je kindje, je wil het allerbeste voor haar! Dikke kus van mij! Woww ik ga zo slapen, sorry dat ik even niet uitgebreid op iedereen ga reageren Ben benieuwd naar je kapsel Chacha! Welkom terug Ezzie Marno is echt een heerlijk makkelijk ventje zeg! Mamsie, leuk joh.. nieuwe babykamer inrichten komt nu allemaal wel steeds dichter bij he? Ik heb vandaag goed gewerkt. Het was een goede dag met de groep. Nadat ik gisteren iedereen een half uur heb laten nakomen, stil zitten met de armen over elkaar.... was het vandaag een heel stuk rustiger.. hopelijk blijft het zo. Smiddags ben ik naar mn schoonouders gegaan, daar was Tijn. Heb ik daar gegeten en toen als een speer naar huis, Tijn in bed, en door naar de sportschool... pfff..... nu ben ik brak.. Morgenochtend moet ik weer lesgeven op de sportschool, invallen bleeh.... ik baal dat ik ja gezegd heb... Dus maar snel slapen! Kira, hopelijk voor jou vannacht een betere nacht..! HOpelijk komen Seán zn tandjes snel door en is het een heel korte fase... T is jouw beurt vannacht? Succes of misschien wel slaap lekker? Ik hoop het! trusten iedereen!
oh.. chacha, ik zou me verder ook niet echt druk maken over dat plastic. In het begin zou ik denk ik wel hard schrikken...ivm verstikkingsgevaar. maar joh.. misschien vind je het morgen wel in dr luier
Hihi@ dat stampvoetend naar beneden gaan,....zoooo herkenbaar. en Mir de oudewetse methode van armen over elkaar werkt dus nog? Geweldig dat ze vandaag een stuk rustiger waren. En dan vanavond lesgeven en morgenochtend ook weer? Meid doe je het wel een beetje rustig aan? Kira inderdaad veel succes vannacht. Hopelijk slaapt seán als een roosje en kan je lekker blijven liggen. Blupje zeker vemoeiend van die kleefkindjes. Gelukkig is het huilen op het kdv snel weer over. Het is echt een periode. Nou maar hopen dat die snel over is.
Goedemorgen allerliefste meisjes, Ik voel me een stuk beter. Heb alleen slecht geslapen. 2uur wakker, 4 uur wakker en er maar uit gegaan. Was zo geschrokken gisteren. Hoe doen jullie dat dat met jullie kindjes. Negeren? Over een uurtje komt mama lynn halen en dan heb ik idd ff een dagje voor mezelf. Ga ik me vervelen. Wedden? Dank jullie wel voor jullie lieve en opbeurende woorden. Heb gisterenavond nog naast haar bedje gezeten. Ze was wakker en we hebben zitten kletsen. Kreeg zelfs een kus van haar. Chacha, lynn heeft ook al vanalles in haar mondje gestopt. Als ik net heb gestofzuigd, zet ik haar op de grond en altijd vindt ze wel wat. Steekt ze netjes haar armpje naar me uit, maar als ik dan opsta stopt ze het in haar mond. Lynn loves pluisjes. Mir, doe je een beetje rustig aan meisje? Anders moet ik naar zeewolde rijden en mijn hamer gebruiken. Trouwens wel een goed plan om een keer langs te komen. Heb foto's van Tijn en Lynn op de site gezet. Kira, hoe is de nacht gegaan? Ik ga even stofzuigen en lynn uit bed halen. Chacha, jij geeft ook pyama papje hè? Of was dat iemand anders?
Gelukkig Juud dat je weer wat beter voelt. Lief dat Lynn je een kusje gaf, zie je wel...ze vindt je nog steeds lief. Ga je maar lekker even vervelen, dat is wel eens goed. Ik geef smulpapje vanille van bambix. Althans gaf dat...meestal als laatste fles. Maar Lynn eet haar avondeten zo goed de laatste tijd, dat ze geen zin meer heeft in een papfles, dus nu krijgt ze melk (en daar drinkt ze ook weinig van). Lynn vond het smulpapje altijd erg lekker. He, Lynn was zo lief aan het spelen net...pop op de loopauto, pop van de loopauto. Nu heeft de laptop ontdekt en we worden hier aangevallen.... ben later weer
fijn dat je je wat beter voelt juud, geniet lekker van je vrije dag, dan heb je weer nieuwe energy. wat ben je druk mir! loop jezelf niet voorbij he! gaan zo ff winkelen, mn kind moet echt een winterjas en een muts kan ie ook wel gebruiken!