hoi, een heel naar bericht van die moeder..... gulay, wat een mooi meisje is eslem. mir, bij mij konden ze het hartje met net 10 weken horen. het kan wel, maar het lukt niet altijd. hoop voor je dat ze het kunnen horen, is toch weer een gerust stelling.. dimphy is ook aan het snotteren. en ze is steeds aan het rennen eng wij waren eerst ook aan het twijfelen, wel/niet sinterklaas. maar het is ook gewoon gezellig en leuk. de ouders van de vriendin, waar ik over vertelde, die nu zwanger is. zijn er helemaal niet blij mee. maar dat maakte haar niet uit zei ze... vind het wel moeilijk, om er mee om te gaan, hoor. zou het heel erg vinden als mijn ouders niet blij zouden zijn. snap haar gewoon echt niet... ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, waar ze gaan wonen enz..enz.. voor mij is het ook belangrijk dat je eerst een goede basis hebt, waar het kindje kan opgroeien enz. en als het dan nog niet gepland is.....ja je hebt niet altijd een keus.... maar hun hadden die wel. vanavond ga ik eens lekker uit. ga naar een halloween feest in het wijk gebouw. Gezellig, allemaal bekende. kan met de auto, want drinken mag ik toch niet fijne middag en avond.
Meisje met diarree en koorts hier Ze maakt verder niet echt een zieke indruk. Ze wil alleen weinig drinken en daar baal ik wel van. Heeft ze nu juist nodig. Dit kan ook weer met die tandjes te maken hebben toch? Ze ligt nu in ieder geval lekker te slapen. Ik heb het gelezen Juudje; echt vreselijk! Chacha; we gaan in mei waarschijnlik lekker op vakantie hoor, heb er nu al zin in! Fijn dat Lynn zo lekker heeft geslapen. Tja, het kdv is echt een bron van ziektes e.d. Dat is wle een nadeel vind ik. Mir; hoe ging het bij de kapper? Bij mij konden ze met 8 weken een hartje zien, maar ik weet niet meer of ze hem nou ook konden horen. Spannend! Mamsie; ik vind een goeie basis ook belangrijk. Veel pleziet vanavind.
Mamsie ik snap je onbegrip! Maar ja, ze komt er wel achter, dat alles niet gemakkelijk is als zij denkt. Veel plezier vanavond. Blupje. getsie diarree en koorts. Kan door tandjes komen. Lynn heeft ook wat dunnere luiers. Maar wel even in de gaten houden. Heeft ze veel poepluiers? Hopelijk knapt ze snel weer op. Tja dat is wel een nadeel van het kdv, maar tegen de tijd dat ze naar school gaan hebben ze een superweerstand (en wij ook) Lekker op vakantie in mei. Naar een zonnig oord? Ik baal een beetje. Had een nieuw jurkje voor Lynn. Vandaag voor het eerst aan, blijft ze haken...een hele grote winkelhaak. Ik weet het...tis een beetje simpel van mij...er zijn wel ergere dingen...maar dat jurkje stond zo leuk.... Vanmiddag naar de markt geweest. Kreeg Lynn een kibbeling bij de viskraam. Dametje zat echt te smullen en krijsen toen ie op was.
Zonde van dat jurkje zeg! Tja, mag je best van balen hoor, ookal zijn er veel ergere dingen. Nikki heeft vandaag 4 keer gepoept; echt heel veel en heel dun. Ze wilde van de laatste fles ook niet veel drinken, maar is wel lekker gaan slapen. Nu maar hopen dat ze lekker doorslaapt.
Een beetje in de gaten houden. Toen Lynn de buikgriep had, had ze 8 poepluiers op een dag. Gelukkig plaste ze wel. Hopelijk is ze morgen weer opgeknapt en wordt ze wel wakker biedt haar dan maar wat te drinken aan. Hopelijk slaapt ze door. En is ze morgen niet al te vroeg (die klok he?)
Ik kom nog even vlug voordat wij onze trip naar luxemburg beginnen. He blup, hopelijk knapt je meisje snel op. Lynn heeft het vorige week ook gehad. Chacha, dat is zonde he. Ik geef lynn geen jurkjes aan. Is nog niet echt handig. iedere keer zit het jurkje onder haar oksel, door het kruipen. Als ze gaat staan blijft het hopelijk beter zitten. Verder weinig te melden. Ga mijn spullen pakken. Doei doei
veel plezier juudje balen van het jurkje chacha gaat het weer een beetje met nikki? hier ook een kibbeling fan. heerlijk je vakantie al in het vooruit zicht! hoe laat zijn jullie beebs wakker geworden met de klok? Ik weet het niet want Marno is uit logeren! Hadden feestje gister, ga hem zo wel halen. kreeg gister ook te horen dat mn broer mn schoonzus wil vragen! -om te trouwen- gaat toch gebeuren. Nu wil die haar vragen met een luchtballon vaart..-hoe romantisch- maar zit nog een beetje in dubio hoe dat aan te pakken,...(ivm zij erg nieuwsgierig en anders door blijft zeuren wat ze gaan doen) dus nu is het idee dat ze van ons een kado krijgen, en hij het dus ook zogenaamd niet weet, en op die en die dag daar en daar moeten wezen. (mocht het dan niet door gaan ivm slecht weer ofoz dan kan ze niet bij hem gaan lopen zeuren wat het nou was) afijn, spannend allemaal. Was het zo dat je minstens een half jaar in ondertrouw moet zijn?
Ja maar juudje...die jurkjes staan zo schattig Veel plezier in Luxemburg (dat klinkt voor mij heeeel ver weg, maar jij bent er zo) Hoe is het met Lynn? Ezzie wat een leuk idee voor/van je broer! Romantisch hoor! Ben benieuwd hoe marno het gehad heeft met logeren. Hoe is het met Nikki? Lynn was kwart voor 7 nieuwe tijd wakker...best wel goed dus. Ze wil alleen d'r pap niet meer 's ochtends. Al een aantal dagen niet. Broodje gaat wel wat beter maar ook niet heel super.
hello! Veel plezier Juud, luxemburg, leuk! Hoest nu met Lynn? Hoe is het nu met Nikki? Klinkt niet zo best... Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren die dunne luiers... Lekker chacha, Lynn dus lekker goed geslapen. Hier gelukkig ook. Half 7 nieuwe tijd, dus valt mee. Wat een leuk idee Ezzie van je broer. Echt origineel en heel slim bedacht ook. Dan is het dus echt een verrassing. Wanneer gaat het allemaal gebeuren? Ja, een half jaar ondertrouw is het geloof ik. Gisteren kwam een vriendinnetje met haar kids van 4 en 5 slapen. Erg leuk. Vanmorgen hebben ze leuk samen gespeeld. Maar je kunt zo goed zien dat kleuters lekker egoistisch zijn. Als Tijn wat afpakt krijgt hij gewoon een ram hoor.... Oh en het knippen gisteren ging trouwens erg goed. Geen gilpartijen, hij vond het eigenlijk wel interessant. Ik zal zo even spammen
stoere tijn zeg met z'n nieuwe coupe! geloof dat Marno toch wel het minste haar heeft van alle beebs,...net z'n vader. meneer was om 8 uur nieuwe tijd wakker bij oma! dus eigenlijk 9 uur,. niet normaal toch, waarom doet ie dat thuis niet? haha. zijn nu weer lekker thuis met zn allen,. beetje aanrommelen.
Ezzie; het is minimaal 2 weken van tevoren en maximaal een jaar. Gaaf zeg dat je broer dat gaat doen; spannend! Juudje; je leest het vast niet meer, maar veel plezier! Chacha; Lynn heeft jullie lekker uit laten slapen! Mir; gezellig logeetjes. Ze heeft haar kids wel snel na elkaar gekregen dan. Stoer z'n haar! Met Nikki gaat het beter. Ze heeft gen koorts meer. Vanmorgen nog wel een dunne luier, maar daarna niet meer tot nu toe. Ze is wel 2 keer hard gevallen; 1 keer in bed (blauwe plek op haar hoofd) en 1 keer tegen haar speelgoedkist; sneetje bij haar oog en lekker blauw
Hoi! Gelukkig gaat het weer de goede kant op met Nikki! Ieuww.... Nikki ook al helemaal blauw. Zo hallo Marno die altijd om 6 uur wakker is.... heerlijk zo lang geslapen (komt vast omdat hij die dagen ervoor overdag nauwelijks heeft geslapen) Tijn is dus echt wel kortgewiekt, maar eigenlijk had hij niet zo heel veel haar, wel dun spriethaar dat gefatsoeneerd moest worden. Nu lijkt het echt een stuk beter. Tijn wilde vanmiddag absoluut niet slapen. wel moe... En gespuugd in bed.. dus wat dat nu is? Nu loopt hij heel druk rond de kamer... helemaal hyper.. ? jee.. het is pas half 4.... Kira, hoe is het nu bij jullie?
Hier ook een dametje dat vanmiddag niet wil slapen. Toch wat van slag? Zijn bij mijn ouders geweest, broer was er ook met zijn dochters. Ook dit zijn ego-trippers hoor...Lynn mocht nergens aankomen en alles werd afgepakt. Maar toen de jongste verdriet had kroop Lynn er heen en ging tegen haar babbelen en aaien. Zo lief. Jeee ezzie wat heeft Marno lang geslapen. Lekker voor oma, Marno mag zeker vaker komen Mir stoere kuif heeft Tijn. Leuk! En weer gespuugd? Iets te druk gemaakt? Bij Lynn blijft dat ook wel gevoelig hoor, zeker wanneer zij druk is. Gelukkig gaat het beter met Nikki! Alleen zielig dat ze zo is gevallen....echt een pechdag voor haar.
fijn dat het goed gaat met nikki stoere Tijn! mooi koppie hoor! Deborah was 7:50 uur nietuwe tijd wakker, we wisten niet wat we meemaakte. gister vierden we onze verjaardag, dus het kan zijn dat ze af en toe wakker is geweest. ze lag ook met haar hoofd bij het voeteneind vannacht
Nikki wilde vanmiddag ook al niet slapen. Ze was wel vrolijk, maar erg eigenwijs. Mir; Nikki spuugt de laatste tijd ook weer af en toe. Misschien ook door doorkomende tandjes? Is Tijn nog vrolijk gebleven? Chacha; wat een liefie is Lynn! Niek; had ik jullie nou al gefeliciteerd? Nou ja, bij deze dan! Wauw; lekker uitgeslapen zeg!
deborah ook een lang slaper! heerlijk he. vanmorgen hoorde ik marno om 6.45. Vind ik ook al 10 keer beter als 6 uur. Hoop dat ie het zo volhoud. vandaag weer gewoon werken, ben pas een week terug maar het voelt alsof ik nooit ben weg geweest! fijne dag allemaal
Raar is dat he ezzie, hier gaat alles gewoon door. Ik zit altijd nog te denken: vorige week... Lag ik nog lekker in de zon. Hahaha. Wat een knappe vent die Tijn. Heb de foto's niet aan Lynn laten zien, anders zit ze meteen in de auto onderweg naar Zeewolde. Gisteren was erg gezellig. lynn heeft alleen in de auto een uurtje geslapen. Van 11.30 tot 12.30. Daarna de hele middag wakker geweest en druk in de weer. Om 20.15 zaten we weer in de auto en na 5 minuten is het licht bij lynn uitgegaan. Ze is ook niet vervelend geweest. Mijn pc doet nu raar. Even kijken.