September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Dat is het nadeel van vakantie; dat je ht zo snel weer vergeten bent.

Lynn heeft het lang volgehouden zeg, Juudje!

Nikki was vanmorgen om 4 uur wakker! :cry: Om half 6 is ze nog voor een half uurtje in slaap gevallen.
    Nu ligt ze op bed, maar wil niet slapen. Ik snap er niks van.
    Vanmorgen ook weer een mega-peopluier; het liep gewoon door haar pyamabroek op de grond. (sorry als je net aan je ontbijt zit :rolleyes: )
    Ze is wel vrolijk trouwens.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Pc doet nog steeds raar. Weet niet wat het is.

Beterschap voor Nikki blup. Zielig is dat hè. Zon dunne poep.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier was het vanmorgen 6 uur.

En de computers op het werk deden het niet :evil: Ik had wel wat afspraken vandaag, maar veel te weinig...verveelde me rot. Kon ook niet naar een ander kantoor door die afspraken. Dus ik was sjaggie vandaag.
    Heb met collega's een hele grote doos merci opgegeten

Lynn is vanmiddag begonnen aan haar winterslaap. Vanmorgen van 10 tot 13 geslapen en toen van 3 tot half 5. Zulke slaapjes doet ze nooit bij mij

Oei blup 4 uur is echt te vroeg.... :confused:

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    blup: hopelijk gaat het morgenochtend wat beter

Lynn: hoe doe je dat toch? :confused:

Deborah was vannacht erg aan het hoesten, ze is nu wel lekker aan het slapen.

ik ruim elke avond haar "troep" op voordat ze in bad gaat. Dit doe ik zodat ze ziet dat ze gewoon moet opruimen. Toen ik vanavond bezig was ging ze ineens helpen. ze kroop naar bijvoorbeeld een autootje en deed het in haar speelgoedmand. Toen ze een speelgoedmuis van de katten had moest ze even nadenken, maar toen deed ze het toch in het gat van de krabpaal, knap he :D

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Joehoe meiden, waar zijn jullie?

Maar 2 berichten gisterenavond? :confused: :( Ben ik echt niet gewend van jullie?

Hier alles goed en alles rustig. Lynn ontzettend verkouden. Snot loopt uit haar neus. Verder is ze gelukkig wel vrolijk en slaapt en eet goed.

Chacha, dan duurt de tijd lang he, als er niks te doen is.

Ik heb het huis al gepoetst, dus ga dadelijk maar naar mama, ofzo. Kijken wie ik kan gaan vervelen.

Verder heb ik niks meer te melden. Schrijven jullie wat meer?

Mir? waar ben je?

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Niek, wat goed van deborah. Lynn ruimt ook zelf op, als ik begin. Doet alles in haar bak.

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hier ook een erg verkouden meisje!
    Alleen dan niet vrolijk :(
    Ze was ook al om 5.15 wakker, dus het wordt een lange dag.

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hier ook snot pegels,... wel goed te spreken en goed geslapen.

ZEker een vroege start
    blubje! :(

Goed dat opruimen, hier ook af en toen,....maar meer omdat ie het leuk vind denk. Wil het er wel in krijgen, troep maken is ook opruimen.

Zonnetje schijnt hier dus als het zo blijft straks lekker naar buiten.

De datum prikker er weer eens ingooien?.............. kijken of het dit keer wel lukt om af te spreken?

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook een snotbende.

Wat goed van Deborah zeg! Lynn ruimt wel op, maar trekt dan gelijk alles er weer uit. Vindt ze leuk. smijten met dingen.

Blupje zou jij de datumprikker nog een keer willen versturen? Als je er zin in hebt? Zo niet, mag je mij anders ook alle email adressen mailen hoor, dan wil ik het ook wel doen.

Is Nikki al wat vrolijker?

Juudje heb je mams kunnen vervelen?

Lynn zit vandaag weer op 1 slaapje. We hebben tussen de middag eigengemaakte kaasbroodjes gehad (uit het kookboek opperdepop, gewoon gemaakt met bruinbrood). Lynn heeft heerlijk zitten smullen.

Ik ga even opruimen hier

10. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Allemaal snotkindjes dus!
    Nikki ligt nu al ruim een uur te slapen. Zolang heeft ze in dagen al niet geslapen overdag, dus hopelijk vrolijkt ze hier van op.

Ik heb de datumprikker verstuurd naar mir, ezzie, paddy, chacha, pinguin, niek en juudje.
    Verder heb ik geen mail-adressen. Als er nog iemand mee wil moet diegene ff haar adres doorgeven.

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hier ook een fikse verkoudheid. Het is echt een stromend watertje.. Desondanks is ie wel vrolijk maar wel heel erg hangerig. Ik mag echt niet naar de andere kant van de kamer lopen. Ik bemerk de laatste weken dat ie ook jaloers is. Als Tim even bij me zit dan probeert ie 'm weg te duwen zodat hij op schoot kan :rolleyes: . Hij kijkt dan ook heel boos en begint te jammeren zo van, weg jij. Met het slapen is het nog steeds bagger met uitzondering van 1 nacht. Zijn benauwdheid helpt natuurlijk nu ook niet. Er is trouwens wel een hoektandje door en de rest volgt denk ik deze week nog. Dus wie weet brengt dat wat verlichting.

Ook de ouders zijn hier aan het kwakkelen. Er heerst hier buikgriep dus de boys zijn bij opa en oma. Later weer meer.

Oh ja Chacha wat voor recept is dat? Het klinkt een beetje als bruin brood met kaas :) ?

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Hier alles prima... Vanmorgen was Helena om 7 uur pas wakker...! (even afkloppen).
    Wij zijn vrijdag al begonnen met het verschuiven van haar tijden. Ik geloof dat het geholpen heeft.
    Wel is ze regelmatig midden in de nacht wakker. Ontroostbaar huilen... Geen idee wat er dan is. Misschien last van lucht in haar darmen..?

Zal mijn mailadres even naar blubje sturen. Wil jullie ook graag eens live zien..

Raar he, dat kinderen op de een of andere manier bij een ander langer slapen.. Soms...
    Maar...een winterslaap, daar is het nog te vroeg voor hoor!

Paddy, wat vervelend dat het bij jullie ziekenboeg is. Ik hoop dat jullie snel weer beter zijn allemaal!

Bij ons op school doen de computers het al inmiddels twee weken niet! Wat wordt je daar sjaggie van zeg! Wij hadden een virus!
    Als je werk vooral achter de computer moet gebeuren verveel je je dood. Dan is 1 doos Merci nog heel netjes...
    Doen ze het nu weer?

Vanmorgen ben ik met Helena naar school geweest. We deden mee aan het nationaal schoolontbijt. Ze heeft niet eens gehuild! 28 kinderen in de klas en ze zat heerlijk van een stuk krentenbol te genieten. Wauw...
    Bij mijn schoonouders wat het wel brullen...:) Ze moest er weinig van hebben. Wel jammer voor hen. Gelukkig kon er aan het eind van de zondagmiddag wel een kusje af.

Zometeen nog even naar Amersfoort. Heb vandaag de auto. Cadeautje voor mijn vriend kopen. We zijn zaterdag alweer drie jaar getrouwd! Gaan lekker uit eten met een vriendenstel. Lena gaat naar mijn moeder.

Nu alvast voorbereidingen voor het eten gaan maken. Vanavond komt de zus van mijn vriend eten. Aangezien de terugweg vanuit A'foort meestal file is kan ik maar beter zoveel mogelijk klaar hebben staan!

Hoe slapen jullie kinders op het moment? Ik bedoel met wat aan? Helena heeft een combi-sleeper maar ze is eruit aan het groeien. Zal ik een grotere kopen, of niet? Is zo duur...
    Wanneer kunnen ze onder een dekbedje?
    Of hebben jullie een tip voor een andere winterslaapzak met mouwen die ook lekker warm is..

Ga even wat kokkerellen!
    Juudje, nu kun je weer even wat lezen!
    Narcissen

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Blupje thnx. Ik heb m ingevuld.

Heeft Nikki nog lang geslapen?

Kira bij jullie dus ook al verkoudheid? En zelf de buikgriep? Jakkes, das echt niet fijn. Gelukkig zijn de jongens in goede handen.
    Haha@ Seán die jaloers is.
    Hopen dat hij wel weer beter gaat slapen als de verkoudheid weer over is.

Narcissen, he gets 2 weken geen computer. Dan meld ik me ziek. :)
    Ik doe wel veel achter de computer, maar heb ook wel veel afspraken. Het probleem is dat we alles moeten registreren op de computer en ook verslagen moeten maken.
    Ik heb ook een combisleeper voor Lynn, maar die is momenteel te warm.
    Die opvolger kunnen ze tot 4 jaar aan, dus hij is duur maar je doet er ook lang mee. Een dekbedje mogen ze onder vanaf 2 jaar.
    Lynn slaapt nu in een warme pyama en winterslaapzak zonder mouwen.
    Geen dekentjes.

Wat leuk dat Helena zo lekker van de krentenbol heeft genoten!

Kira het is een broodje kaas met iets extra's :D
    Gewoon een dubbele boterham met kaas, een beetje kerriepoeder over de kaas. Dan de boterham wentelen in een losgeklopt papje van 1 ei en 150 cc melk en dan bakken in de koekenpan.
    Lynn heeft het helemaal opgegeten.

Oooh mijn meisje is wakker. Heeft vanaf half 1 geslapen...wat goed he?

14. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki werd om kwart over 1 wakker met koorts. Ze moest ook erg huilen en kreeg het benauwd. Ik heb ventolin gegeven en toen is ze op m'n schoot in slaap gevallen voor ruim een uur! Nu ligt ze weer op bd te sapen. Ze is echt ziekies nu.
    Ze heeft 38,3 Is op zich niet zo hoog, maar haar normale temp is altijd 36 á 36,5 dus voor Nikki is dit toch al aardig wat.
    Ik heb haar net wat paracetamol gegeven. Ik twijfel altijd zo of ik dat nou wel of niet moet doen. Ze zeggen toch dat de koorts ook 'z'n werk moet doen' ofzo?
    Nu dus toch maar gedaan.

Paddy; bij jullie dus allemaal niet lekker? Beterschap hoor!

Narcissen; ik ga je zo de prikker sturen.
    Nikki ligt in een winterslaapzak; nu nog zonder mouwen. Ik heb er eentje met mouwen gekocht bij prenatal.

Chacha; wat heeft ze goed geslapen zeg!

15. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    OH ik vergeet helemaal te vertellen dat Seán afgelopen vrijdag zijn eerste stapjes alleen heeft gedaan. Nu gaat ie als een dronkeman door de kamer :D :D :D . Hij heeft nog wel voorkeur om te kruipen (gaat nu eenmaal sneller) maar hij gaat steeds meer lopen met een trotse grijns op zijn gezicht.

Volgens mij heeft Seán ook wat verhoging. Ik heb het nog niet gemeten maar aan zijn voorhoofd en handjes te voelen heeft ie verhoging.

Hier ook een winterslaapzak zonder mouwen.

16. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Toch maar een slaapzak van de Prenatal gekocht.... Kan altijd nog een van Little company kopen... (als ik geld over heb...ha, ha)

Wat gaaf dat Sean aan het lopen is! Spannend!

Arme Nikki! Wat sneu zeg koorts en ziekjes.
    Tsja, en paracetamol...Lastig om te bepalen wanneer je er wel wat van geeft en wanneer niet..

Dacht ook al dat een dekbedje pas vanaf 2 jaar was.
    Nu nog een warmere slaapzak vinden en dan kan ze in de nieuwe slaapzak.

Groeten Narcissen

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    narcissen: laatst had prenatal winterslaapzakken met mouwen die je er af kan halen. die gebruik ik nu met mouwen (ze slaapt dan beter) en ze heeft een pyamajasje aan en een romper met korte mouwen. een dekenteje hoef ik hier echt niet te proberen, want ze ligt overal en nergens ;)

Deborah is al twee nachten aan het hoesten (net als haar mama), maar gelukkig wordt ze niet wakker. ze doet nu 1 slaapje nog overdag.

Seán lopen: goed hoor :D hier heel af en toe los staan, maar nog geen pasjes gezet.

volgende week moet Deborah voor haar prikjes, wie moet er nog meer heen?

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    moeilijk he wat je aan moet met slapen, Marno ligt ook in zn pyjama en een dikke slaapzak nu nog zonder mouwen.
    Moet zeggen dat ie de laatste tijd op 1 plek blijft liggen dus dan kan ik misschien als het echt koud is nog een deken erbij doen.

Hoera voor Sean, ook aan het stappen! leuk he!

Arme nikki toch ziek, dat ze maar weer snel beter word!

Ik ben ook niet zo van de paracetamol, ook voor mezelf niet, tenzij echt nodig. Koorts is er voor een reden denk ik dan.

Hier een kind die toch wat meer aan mij gaat hangen,...(als papa er niet is) als ie z'n zin niet krijgt is het huilen en dan wil ie opgetild en getroost worden. Maar ja, dan heb ik zoiets van, ik heb net gezegd dat je iets niet mag, je gaat huilen en dan troost ik je,.. is dat niet dubbel?
    Hoe doen jullie dat?

klinkt lekker dat broodje chacha! hier ook maar eens proberen.

datum prikker heb ik ook ingevuld.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ook, lijkt toch tot nu toe 15 december te worden. nu maar hopen dat we allemaal kunnen ;)

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Blupje ze zeggen dat het lichaam met koorts beter tegen de bacterien kan vechten (door de hoge temperatuur). Maar als Nikki duidelijk last heeft, lekker zo'n molletje geven hoor. Kan geen kwaad.

Wat goed dat Seán zijn 1e stapjes heeft gezet. Lynn zet er 2 los en zakt dan door de knieen.

Niek wij moeten de 13e naar het cb.

Ezzie, ja lastig is dat he? Ik laat Lynn eventjes huilen, dan troost ik haar toch. Weet niet of het echt duidelijk is....
    Maar met oudere kinderen werkt het toch ook zo. Ze krijgen op hun donder en dan maak je het weer goed. Ik ben wel erg voor het weer goedmaken.

Deel Deze Pagina