September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb nog niets gelezen, maar zie jullie reacties en ben er misselijk van. ik heb een hele tijd aan haar gedacht en terug gelezen. het gekke vond ik wel dat ze haar ena laatste bericht vertelde dat zwangerschapsvergiftiging fataal kan zijn, ik word hier niet goed van, heb et wederom weer hier thuis erover gehad en nu moet ik wederom vertellen dat het niet waar is.

meiden, ben zo blij dat ik jullie 100% kan vertrouwen....

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meisjes,

Weer een berichtje vanuit het zonnige Spanje. Alleen iets minder vrolijk dit keer want Quinnetje is nu al bijna een week ziek. Eerst een paar dagen flinke koorts en toen maar naar de dokter gegaan. Blijkt hij een dubbele oorontsteking te hebben.
    We hebben hem nu 2 dagen flink gesedeerd met Brufen en paracetamol en natuurlijk een antibiotica. Vandaag zag het er al beter uit maar zaterdag moeten we nog een keer terug. Hopen dat het dan helemaal over is anders mogen we nl niet vliegen zondag.
    Nou ja zal wel goed komen. Ben al blij dat hij geen koorts meer heeft en de nachten wat rustiger beginnen te worden.
    Voorderest alles goed eigenlijk. Hebben inmiddels het hele eiland overgecrossed en nu nog een paar dagen lekker aan het strand liggen.
    Hoop dat bij jullie ook alles goed is!
    Als ik terug ben ga ik de datumprikker invullen.

kusjes voor jullie!

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier ook nog steeds een box. Lynn vermaakt zich er erg goed in. Kan haar er gerust een uur of anderhalf inzetten. Dan kan ik boven poetsen en dergelijke.

Hè bah, over mijn hand plassen? Ik ken wel het verhaal van paardebloemen, maar die groeien nu niet.

Ik had Mir nog gebeld. Alles gaat goed. Heb even gezegd dat ze zich moest melden.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    arme Quinn, sterkte ermee...

hier ook een ziek meisje (en ook dus weer een zieke mama), moet helaas zo vergaderen, dus heb maar even een paracetamol genomen

Deborah heeft de hele dag niet gegeten en hoest vereselijk, ik mocht van huisarts met een hoestdrank beginnen. drinken doet ze gelukkig wel. had haar vanmorgen op de weegschaal thuis en met kleren aan woog ze 9.3 kg. gek dat ze in augustius 9.7 kg woog :confused: zal het komen omdat ze zoveel beweegt?

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Arme zieke kindjes zeg! Nikki heeft ook weer koorts gekregen vanmiddag.
    Hopelijk knappen ze snel op!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goh is Tijn op zijn garage blijven hangen? ;)
    Mir fijn dat je het hartje hebt gehoord, weer een hele geruststelling.
    En een lage bloeddruk? Dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Mocht ik lekker drop eten. Maar je kan er inderdaad duizelig van worden. Maar fijn dat alles goed is.

Pinguin getsie, Quinnie ziek? Das niet fijn, zeker niet op vakantie. Hopen dat het zondag over is ja, anders zit je gevangen. Geniet nog even van je vakantie!

Ieuw plassen over je wrat? Dat is toch met kwallenbeten zo?

Ezzie veel plezier met borrelen!

Blup, Hier ook een bakje nodig voor al het snot en gekwijl. Wat naar dat Nikki weer koorts heeft gekregen. Hou d'r maar goed in de gaten.

Mamsie wat naar dat je zo last heb van je buik en aambeien. Ik had er last van na de bevalling. Curadol (ofzoiets) helpt goed, weet alleen niet of je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken.
    We zullen zeker laten weten wanneer we de meeting doen. Doetinchem woon je he? Das toch dichtbij Zutphen? Misschien kun je iets met Pinguin afspreken? als pinguin dat wil natuurlijk.

Narcissen jammer dat het vanmorgen weer zo vroeg was.

Niek zal best kunnen hoor dat Deborah wat afgevallen is omdat ze zo beweeglijk is. Ken verhalen van kindjes die maaaaanden niks aankomen omdat ze zoveel bewegen.

Lynn is ook snottie, maar verder vrolijk. Niet veel geslapen vandaag. We zijn vanmiddag op visite geweest bij een kindje dat net zo oud is als Lynn.
    Hebben ze samen de tubbies gekeken en veel gespeeld samen. Zo lief om te zien. Ben er 2,5 uur geweest en geen omkijken naar Lynn gehad. Ze vermaakte zich prima daar.

Lekker gefietst, toen we over de klinkerweg fietsen deed ze de hele uhuhuhuhuhu. leuk effect blijkbaar.

Goed gegeten vanavond. En daarna een heerlijke spuitluier, dus heb weer een inweekwas staan :pale:

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Juud, je bent echt een lieverd :D
    .. heb je het al geprobeerd....? Over je hand plassen? :) :pale:
    Vervelend hoor, wratjes... je komt er niet zo snel vanaf, dus ik dacht wel dat ze besmettelijk waren? i.i.g. het vocht?

Haha, chacha, Tijn is niet op zn garage blijven hangen, wel 2 uur in zn bed! En ik ook.. heeeerlijk! :D
    Leuk he dat ze nu echt wel kunnen spelen met leeftijdsgenootjes.Heerlijk dat je er geen omkijken naar had!

Beterschap voor Quinn :( dat is ook sneu hoor, op vakantie zo ziek worden... Gelukkig zijn de nachten nu wat beter aan het worden en hebben jullie nog een paar heerlijke dagen daar!

Ik heb eigenlijk niet zo goed teruggelezen... :oops: Moet ik voortaan maar niet een paar dagen niet lezen hier!
    Zag wel dat Seán ook aan het stappen is :D Nou, dat onzekere waggelen duurt maar een paar dagen en dan sjeest ie overal heen! Alleen jammer van die beroerde nachten nog steeds :( Echt tandjes dus... hopelijk zijn alle tanden zometeen door en wordt het weer wat rustiger.

Beterschap voor Deborah en ook voor jou Niek. Vervelend om zo vaak achter elkaar ziek te zijn :(.... en dan heb je ook nog een vergadering bleeh....

oh Marno besluit niet dat het elke dag uitslaapdag is? Jammerrrr...
    hihi.. ik zit ook vaak lang in mn pyjama :oops: maar is wel lekker soms hoor.

Nikki toch weer koorts gekregen? Dat is vervelend zeg. Als het voor het weekend nog niet over is, zou ik vrijdag toch ff naar de huisarts gaan, zo voor het weekend.

En Helena slaapt ook niet echt lang he? Tijn begint nu ook weer om 6 uur. Daarna slaapt (denk ik.?) hij nog wel tot 7 uur, maar dan is het afgelopen... jammer....

mamsie ik hoop dat jij ook bij de meeting kan zijn, lijkt me erg leuk!

Hoe kan ik trouwens zien wat Narcissen voor data heeft opgegeven? Ik heb m ingevuld en daarna kan ik er niet meer op komen? Of krijg ik dan weer een mailtje dat het aangepast is? Niet denk ik want ik heb nog niets gehad...

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

ik ga zeer zeker proberen om er bij te zijn....
    pinguin, hoor graag of je het wat zou vinden om hier langs te komen.....
    als het niet lukt om zelf een auto te regelen.

beterschap aan iedereen..... het heerst echt nu he?
    dimphy houdt het bij snotteren, gelukkig. verder is ze lekker vrolijk...

chacha :p leuk!uhuhuhuhuh....

pinguin, he wat balen dat hij met de vakantie ziek wordt.
    hoop dat het snel weer goed gaat, en hij mag vliegen..

ga even een foto van mijn buik op de site van brusje zetten. begin nu wel echt te groeien... :confused: ....

fijne avond

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir je kunt gewoon weer inloggen en dan krijg je te zien wat je hebt ingevuld, op opslaan klikken en dan krijg je het overzicht.

Mamsie, hoe ver is doetinchem naar zutphen. Misschien kunnen jullie ergens bij Zutphen afspreken? Goh ik bemoei me met dingen...ik weet niet eens of pinguin het wil....ik hou mijn mond verder :-#

Ben benieuwd naar de buikfoto mamsie,

Ook van Mir....kom op meid....FOTO

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    okidoki.. een fotootje in mn album. :D
    Die is wel van savonds, dus mn darmen zijn dan denk ik extra opgezet.
    maar het gaat wel een héél stuk sneller dan bij Tijn zeg!

11. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    chacha :p ik ga gewoon zelf proberen vervoer te regelen..is wel zo makkelijk.....

mir echt al een buik, mooi!

Mijn buik foto staat op de site van brusje....
    ben daar ongeveer 20 weken zwanger...

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    woww mamsie, wat een mooie buik! Echt op en top zwanger :D
    Leuk hoor!
    Vind jij dat het ook een stuk sneller gaat nu?

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wauw wat een mooie buiken.

Jaaaahaaa je gaat het nu wel zien hoor Mir :D
    En mamsie mooi buikje hoor, echt een zwanger buikje.

Mamsie het zou leuk zijn als jij er ook bij aanwezig zal zijn. Dus wie weet :D

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    :confused: het is al weer laat. En mijn wekker gaat morgen om 6 uur. Ga met de trein van 7.18 uur *zucht, gaap*

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Met de trein chacha?
    Nou succes, sterkte en vooral slaap lekker!
    doeg!

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

bij mij gaat het juist minder snel.
    nou moet ik zeggen dat ik met de zwangerschap van dimphy ook gestopt ben met roken en ging eten dus toen vlogen de kilo's erbij...
    Ik ben nu juist 4 kilo lichter nog dan voor de zwangerschap....
    Maar ik heb wel een hele andere buik dan met Dimphy.....

chacha weltrusten

ik ga mijn bedje ook zo maar eens op zoeken...

weltrusten allemaal

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jep met de trein naar Den Bosch....ga echt niet in de file staan bij nijmegen of utrecht. Morgen laat ik me rijden :D

Trusten meiden!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Mamsie, ik ben nu met deze zwangerschap lichter dan bij Tijn. Toen pastte ik mijn broeken echt niet meer, maar dat waren mijn billen en heupen en zag je echt nog geen buik. Nu ben ik nog niet zoveel in de breedte gegroeid, maar mijn buik is wel een heel stuk sneller aan het groeien. Gek he. Zo is het dus bij iedere zwangerschap anders.

Ahh Den Bosch.. pffieuww da's ook een end! Nou succes, lekker hobbelen in de trein morgen!

trusten iedereen!

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mooie buiken hoor :D

trusten iedereen...

Deel Deze Pagina