September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    goedemorgen allemaal.

ja heel gek dat alle zwangerschappen toch anders zijn.
    had niet verwacht dat het echt zo'n verschil zou zijn.
    mijn buik gaat nu wel heel hard :confused: lijkt wel met de dag te groeien.
    dit kindje is ook kleiner dan dat dimphy was, met zoveel weken...

hoe is het met alle zieke kindjes?
    zijn ze de nacht een beetje goed door gekomen?

fijne dag allemaal...
    wij gaan zo boodschappen doen en vanmiddag komt mijn moeder en tante.

doeg

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Arme arme Lynn. Zo'n buikpijn. :confused: :cry: Gisteren met de pot meegegeten. We aten nasi speciaal. Is misschien nog iets te sterk gekruid voor haar. Om half 7 had ze dikke tranen en en poepbroek. Nog meer dikke tranen, maar nu ligt ze weer lekker te slapen.

Wat een buiken allemaal zeg. Erg mooi.

Ik ga vandaag niksen, denk ik.

Jean is nu nog thuis en zit me de hele tijd te vervelen. Help me, wat doe ik eraan?

Ik zal hem eens ff gaan verzuipen. Tot later.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    lekker rustig weer hier, iedereen hard gewerkt vandaag?

Deborah was helemaal niet lekker bij mijn schoonmoeder, maar toen ik kwam at ze haar hele bord leeg en haar toetje ook. thuis hebben we nog even heerlijk gespeeld en nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik hoest overigens harder dan zij :rolleyes:

verder niet veel te melden...

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    JOEHOE WAAR IS IEDEREEN?

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat rustig vandaag!

Ik was vanmorgen om 7 uur al op pad. Ben net thuis, ga zo shoarma eten.
    Jummie, lang geleden.

Vandaag dus een cursus in Den Bosch. En geen commentaar op de NS, prima gegaan allemaal. Was een cursus reintegratie-wetten. Taaie stof, maar erg zinvol. Gezellig met een collega.

Lynn bijna niet gezien vandaag. Sliep nog toen ik vertrok en was bedklaar toen ik thuis kwam. Heel weinig geslapen, erg moe, dus vroeg naar bed. Dan mis ik haar wel hoor.

Aaah arme Lynn, toch een beetje last? Ja tis ook wennen hoor, en misschien kan ze de volgende keer er wel tegen. Lynn had geen last van de bami laatst, maar dat had zo gekund.
    En nog wat leuks gedaan Juud? Of heb je Jean echt verzopen? :)

Deborah ook nog niet fit? Hopelijk knapt ze snel op.

Lynn ook nog snot verkouden. Maar het wordt geel...dus het einde is in zicht.

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    :whistle: en hier ben ik!
    Ook gewerkt,...Marno naar kdv. Meneer is daar pas om 13.30 gaan slapen tot wel 14.10!
    sóchtends geen zin en smiddags eigenlijk ook niet maar met wat geaai van de leidster toch 40 min geslapen! :(
    Portret, hier echt geen probleem z'n ochtend tuk,...gelukkig blijft ie wel vrolijk.

leuk die buiken! wil ook weer! geintje.... ;)
    heb er nog 1 van mezelf, maar daar zit niks in.. ;) :(

Zijn ff druk met een nieuwe keuken uitzoeken, willen er volgend jaar een nieuwe inzetten maar weten nog niet precies hoe of wat.

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nee ik ben weggegaan chacha. Naar mijn tante en oom. Hij wordt nu 13x achter elkaar bestraald. Ben dus ff met mijn tante het dorp in geweest en heb ff een riem voor lynn gescoord. Al haar broeken zakken van haar billen.

In nasi speciaal zat koriander en een ander pittig smaakje. Verder heeft ze er geen last meer van. Alleen heeft ze ontzettend rode en kapotte billen.

Fijn dat het goed is gegaan met de NS. Is ook niet altijd slecht hoor.

Heb vandaag gesolliciteerd in een schoenen/sieraden winkeltje. Dus echt wel iets voor mij. Hihi. Korting op alle schoenen voor judith. Gnagna.
    Hoop snel iets te horen, dan horen jullie het ook meteen.
    Heb me ook aangemeld voor gastouder. Misschien kan ik het combineren. 16 uur winkel en 8/16 u gast ouder. Dan heb ik ook een gewoon loon

Hebben jullie trouwens so you wanna be a popstar gezien afgelopen zaterdag. Maaike had gewonnen en heeft echt een mooi liedje.

Ik ga bankhangen en dadelijk prison break kijken. Zo spannend.

9. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb as maandag een tupperware party. Heeft iemand van jullie toevallig nog iets nodig? Kijk even op tupperware.nl en dan op et foldertje. Daar staat alles in wat ze hebben. Dan haal ik misschien mijn bonus.

Please please.

(wel zelf betalen hè)

10. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Hier ook de hele dag gewerkt..Pfff...
    Net even bij tupperware gekeken. Kan nergens vinden wat het kost.. Dus lastig te bedenken of ik iets wil kopen..

Juudje, hopelijk wordt het wat bij de schoenenwinkel! Ik zoek nog leuke winterschoenen :)
    Wat sneu voor Lynn, nasi... Heeft ze geen schimmelinfectie aan haar billen? Het rode duurde bij Helena heel erg lang, het kriebelde ook. Na een poosje smeren met anti-schimmel zalf heeft ze weer babyzachte billetjes.
    We smeren nu alleen maar met Zwitsal zinkzalf. Tot nu toe gaat het goed!

Ezzie, moeilijk hoor een nieuwe keuken. Er is zoooo veel om uit te kiezen.
    Zal mijn buik ook eens op de foto zetten. Kan m nu niet meer verbergen. Groeit ook elke dag een beetje.

Chacha, fijn dat de NS goed z'n best heeft gedaan voor jou! Kan heel anders gaan.
    Fijn dat Lynn al minder verkouden aan het worden is. Dat is toch niks zo'n snotneus!

Mir, mijn zwangerschap nu lijkt wel heel veel op de vorige eigenlijk. Ben er alleen veel minder mee bezig. Wel wat rustiger voor mijzelf. Bij Helena las ik echt alles wat los en vast zat. Nu niet.
    Zijn wel druk met Helena haar nieuwe kamer.
    Hoe gaan jullie dat doen? Bij ons gaat "kleintje" op Helena haar kamer en Helena gaat naar een nieuwe kamer. Als ze het goed kunnen vinden komen ze later samen op een kamer te liggen. Dan hebben wij weer een kamer voor een bureua.

Goed, ik ga journaal kijken en lekker op mijn bed liggen. Mijn benen en rug zijn moe!
    Morgenmiddag lekker zwangerschapsyoga!

Groeten

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo Marno heeft weer goed zijn best gedaan met slapen.

Juudje eigenlijk heb ik niks nodig en genoeg van die zooi...maar heb ook wel een beetje medelijden met je en wil dat je de bonus haalt dus ik ga wel even kijken. Maar ik beloof nog niks.... ;)

He wat leuk van dat winkeltje en wat leuk als gastouder. Hopelijk gaat het allemaal lukken. Ben je er al aan toe om weer te werken?

Geen popstar gezien. Wel prison break. Zeer spannend en zeeeeeer yummie

Narcissen lekker uitrusten! En leuk druk bezig met het kamertje. Het komt steeds dichterbij he? Spannend. Wanneer gaat helena verhuizen?

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja hier zijn we weer!

Ik heb ook ff op de tupperware site gekeken en zie best wat handige dingen maar idd wat mag dat kosten?

Ik zal zo ff naar de buiken kijken. Ik had verwacht dat het nu ook wel weer zou gaan kriebelen maar gek genoeg is dat (nog) niet zo. Gelukkig maar want manlief wil absoluut geen 3e. Hij claimt dat ie dan zijn kist in wordt gejaagd :rolleyes: vooral omdat onze jongste nog steeds niet goed slaapt. Wat kunnen mannen toch lekker dramatisch zijn he?

Voor de rest niet veel nieuws hier uit de ziekenboeg. Het lijkt erop dat Seán nu ook oogonsteking krijgt.. Het is ook zo besmettelijk :x .. Vandaag ook maar 2 slaapzakjes maatje 110 met mouwtjes bij Prenatal gehaald en een voetenzak voor de koelstra buggy. Dus ze waren weer blij met ons.

Chacha wat hoor ik nou? Goeie service van de NS? Mooi want ik ga volgend weekend een dagje shoppen in Antwerpen en Belgische biertjes drinken ;) .

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Oh ja Pinguin wat zielig voor Quinn zeg! Jullie vakantie lijkt wel een beetje op onze eerste vliegvakantie naar de zon met Tim. Ook ooronsteking en daardoor moesten we een paar dagen langer blijven. Sterkte meid. Probeer een beetje te genieten maar ik weet dat is niet makkelijk..

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoihoi!

Ik heb de hele avond bezoek gehad van mn buuv, gezellig. Daarna moest ik nog een voorstel maken voor de sportverkiezingen bij ons in het dorp. We doen elk jaar mee met een demodansje. Niet dat we iets winnen, maar voor de opvulling. Daar gaat dus weer een boel tijd in zitten.. instuderen etc... bleh... maar ok, het is wel gezellig.

Juud, ik heb niets nodig van de tupperware, sorry....! Mijn kasten puilen al uit, dus ik heb de komende 100 jaar eigenlijk niets meer nodig...
    Balen van die Bami. Maar ja, alles moet de eerste keer zijn he, ze moest gewoon nog erg wennen. De volgende keer is er niets meer aan de hand.
    Goed idee om je ook op te geven als gastouder! Dat is dan mooi in combinatie met ander werk. En als gastouder ben je gewoon ook bij Lynn. Ben benieuwd.

Marno slaapt wel errug weinig op het kdv zeg! Hij is gewoon veel te druk met spelen en ontdekken. Fijn dat hij wel vrolijk is, dat scheelt de helft!

Dus geen vertragingen Chacha! Heerlijk! Pff ik weet nog wel toen ik studeerde.. ik haatte die trein... Ik moest elke dag naar Rotterdam op en neer en er was nogal eens wat aan de hand...

Allemaal ziek in huize Seán? :( Ik hoop dat het snel beter wordt en dat de oorontsteking niet door gaat zetten! Pff.. anders duurt het allemaal nog langer. Sterkte in ieder geval. Maar wel top dat je man en jij elkaar afwisselen zodat je nog enigszins wat energie overhoudt overdag.

Narcissen, lekker dat deze zwangerschap wat onbezorgder voelt. Ik merk trouwens ook wel dat ik er minder mee bezig ben. Ik had laatst snachts zo'n zeurende pijn in mijn buik, maar wist dat dat het groeien van de baarmoeder was. Bij Tijn had ik het ook, maar toen hing ik de volgende dag bij de VK aan de lijn. Toch best veel geleerd van de eerste zwangerschap. Toen was ik ook alleen maar bezig met info op te zoeken etc. Ik ben heel benieuwd naar jouw buik(je)!

Gezellig Kira, lekker naar Antwerpen! Een dagje heen en weer? Of blijf je overnachten?

Narcissen, Tijn gaat trouwens ook verhuizen naar een ander kamertje. Hij krijgt een ander bedje en het bedje waarin hij nu slaapt en commode en kast krijgt de nieuwe baby.

Ik ben moe! geen wonder.. ik kijk net naar de klok... bedjestijd!
    Doeg tot morgen!
    welterusten!

T

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .... waar die T op slaat weet ik niet...
    :rolleyes:
    trusten!

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hihi ;)

ik ga ook naar bed, morgenochtend lekker vrij...

trusten iedereen

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nog steeds een ziek kindje hier. Gisteren liep de koorts ineens heel snel op naar 40 graden, dus zijn we naar de ha-post geweest. Haar oortjes waren een beetje rood, maar niet ontstoken en verder kon hij ook niks vinden. Uitzieken maar dus.
    Nu heeft ze ook koorts , dus ik ben thuis met haar. Geen kdv.

Juudje; ik heb niks nodig.

Dikke knuffel voor alle zieke kindjes en mama's!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Kom op chacha en paddy, doe jullie best. 8) :)
    Als het goed is staan de prijzen erbij. Ik weet het, het is duur, maar wel duurzaam.

Ik ga die bakken voor in de koelkast bestellen. Dan kun je groente en fruit zeker 2 weken bewaren. Dat is hier wel makkelijk, aangezien ik altijd groente in huis haal en nooit weet wanneer Jean thuis is. Is al meer dan eens voorgekomen dat ik het weg heb moeten gooien na een paar dagen.

Ik wil jullie niet pushen hoor( maar jullie moeten gewoon iets kopen :) ) Dan zorgen Lynn en ik dat het op de goede plaatst komt.

Hier weer een goede nacht. Lynnie snottert nog wel, maar is goed te spreken. Net samen op de bank naar lazy town gekeken. Vond ze ook leuk. Zat ze aan mijn haar te friemelen. Zo lief

Blup, dikke knuffel.

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi die Juud :D
    aaah.. wat lief dat ze aan je haar ging friemelen :D smeltmomentjes!

Nikki nog steeds flink ziek? De dokter geeft niets? Ze heeft toch al zeker een week koorts toch? Hopelijk is ze snel uitgeziekt! Moest je eigenlijk vandaag werken dan?

Hoe is het nu met jou Niek? En met Deborah?

Hier een goede nacht. Tijn heeft net mn tosti gejat en wil geen ander brood meer, dus ach, hij heeft van de tosti gesmuld! (die al afgekoeld was)

Mag je eigenlijk gewoon honing als je zwanger bent? Omdat het voor kleine kindjes gevaarlijk kan zijn? Misschien dan ook voor een kindje in je buik? Of zeg ik nu gekke dingen?

Ik denk dat ik vanmiddag al naar mijn ouders ga. Morgen ga ik naar een vriendin lekker eten en daar blijven slapen.
    Dan moet ik nu even hard aan de slag om alles bij elkaar te zoeken!
    Nou fijne dag iedereen!
    Doeg!

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir fijn zo'n gezellige avond!
    En fijn dat je je niet zo druk meer maakt in deze zwangerschap. Ik was ook een miepje tijdens de zwangerschap.
    Ben benieuwd hoe het straks zal gaan als de kleine er is. Volgens mij voel je je dan ook veel zekerder!

Tijn dol op tosti? haha
    En je mag gewoon honing hoor. Voor kindjes onder 1 is het niet geschikt vanwege een bacterie. Jouw weerstand zorgt dat je ongeboren kindje het niet krijgt.

Blup wat naar dat Nikki nog steeds ziek is. Duurt lang zeg. Dus echt uitzieken? Goed om met haar thuis te zijn.
    Knuffel voor jou en Nikki

Juudje ik ga zo kijken naar die tupperware.
    Wat lief dat Lynnie zo friemelt. Doet Lynn alleen als mijn haar nat is.

Lynn doet het steeds beter op het kdv. Geen dikke drama vanmorgen. Wel huilen, maar niet heel erg woest. Is beter voor mijn schuldgevoel :D
    Ze heeft ook weer haar best gedaan met slapen.....van 15.10 tot 16 uur
    Vanmorgen weigerde ze om te slapen :rolleyes:

Vannacht ook verdriet....heb haar wat drinken gegeven, ze is zooooo verkouden, dus kan wel dorst zijn geweest. Daarna weer lekker in slaap gevallen.

Nu lekker weekend!

Deel Deze Pagina