Nikki heeft geen koorts meer! Gek hoe snel dat bij die kleintjes ook weer kan verdwijnen. Nu maar hopen dat het weg blijft. Ze heeft zaterdag koorts gehad, toen 2 dagen niet en daarna vanaf dinsdag, tot nu dus. Best lang. Chacha; fijn dat het beter gaat op het kdv! Nu nog wat beter slapen, anders duurt de dag zo lang voor haar. Mir; Nikki smult ook van tosti's! En croisantjes. Laatst heeft ze et m'n man samen in de Hema een croque monsiuer op, haha! Je leest het vast niet meer, maar veel plezier!
hoi! Ik ben nu bij mijn ouders en we zijn al een uur bezig Tijn op bed te leggen. Nu is het mn moeders beurt... Ik denk dat hij bang is in het kamertje. Er staat nu veel rommel, misschien dat dat het is. Ik weet niet of het kan, hij is verder eigenlijk nooit bang, maar nu brult hij het al uit als we in het kamertje komen... Mn moeder heeft nu alles opgeruimd en is het weer aan het proberen. Gek he? Lekker dat Lynn het steeds beter doet op het kdv. Gewoon een wenperiode waarschijnlijk. En van dat slapen... Marno slaapt daar ook nauwelijks he? Is het daar wel rustig, stil en donker? Gelukkig dat NIkki nu koortsvrij is ! Gek he dat dat dus zo ineens kan komen en gaan. Misschien toch een virusje geweest. Ja croissants daar smult Tijn ook van! Nou, ik ga nog maar eens naar Tijn, hij wil echt niet. Ik hoop dat het even eenmalig is, tjonge.... of de wereld vergaat.... zo klinkt het geluid...
hij houdt echt niet op... zou het toch ineens angst zijn om ergens anders te slapen? Gek, want dat had hij eerder nooit zo ...
Lynn had dat op vakantie Mir. Ander bed, andere omgeving. Heel vervelend. Ze zijn zich er ook meer bewust van. Is hij echt overstuur? Of zie je een mogelijkheid om de 10 minuten regel toe te passen? Heb je iets vertrouwds voor hem? Knuffel? Muziekje? Hier ook een meisje dat dol is op croissantjes. Fijn dat Nikki weer koortsvrij is. Nu houden zo meissie! Juudje sorrie meid, maar ik bestel niks...het is me net te prijzig...en de bodem is hier bijna in zicht. Op het kdv is het schemerig op het kamertje . Maar ze ligt met 4 anderen...(tenminste als ze allemaal tegelijk er liggen) Dus nee niet rustig en stil. Die bedjes zijn ook net konijnehokken Trouwens Lynn poept nooooooit op het kdv. En thuis toch 2x op een dag, waarvan 1 in de loop van de ochtend. Zou ze het bewust ophouden ofzo? Kan dat al? Vind het zo gek dat ze daar echt nooit poept.
Oei Mir - tja zou best kunnen. Ze hebben nu echt door waar ze zijn en misschien moet ie weer even wennen. Ik hoop dat ie snel lekker gaat slapen. Hier heeft ook Seán ontstoken oogjes. Bah ik was er al bang voor want het is zo besmettelijk. Maar gelukkig hebben ze het beiden niet zo heel erg. Het ziet er alleen een beetje sneu uit. Blup fijn dat de koorts weg is! Ik zal zo ff naar de prijzen van de tupperware kijken. Hier gaat het lopen ook steeds beter. Vandaag heeft ie toch hele stukken gelopen. Leuk hoor om te zien zo'n waggelend mannetje door de kamer . Chacha mmm misschien houdt ze het onbewust op. Volgens mij werken de darmen nauw samen met de hersenen.
marno ligt ook met meerdere op een kamer dus ook geen rust. Daar gaat ie keten of huilen, iets wat ie thuis nooit doet. Denk dat kinderen zich soieso heel anders kunnen gedragen op het kdv vergeleken met thuis. Balen dat Tijn niet wil slapen,... hoop dat het ondertussen wel gelukt is. leuk dat het lopen zo goed gaat! Zoalng Lynn thuis wel lekker poept zou ik me geen zorgen maken hoor. Misschien neemt ze daar dr rust niet om het te doen. Sorry juudje, hier ook geen tupperware,.. als ik rijk was was het een ander verhaal hoor! Vanmiddag het dorp in geweest en marno liep naast de buggy,..totdat ie zo'n treintje zag waar je geld in moet stoppen,.. hup er naar toe, erin willen klimmen,... zucht.. begint nu al,. en wat doe ik, jahoor, een muntje erin. Hij heeft me nu al waar die me hebben wil! hahaha. terwijl hij net zo blij zou zijn als ie er gewoon even in kan zitten..
Slaapt Tijn al? Haha Marno heeft je beet ezzie. Ach is toch ook leuk. René zei vandaag nog dat Lynn ons allebei inpalmt. Ik maak me ook geen zorgen over het niet-poepen (voor de leidsters is het zelfs erg prettig). Vond het alleen zo raar. Maar kan best zijn dat ze gewoon te druk is. Ze eet daar ook minder. Doet een half uur over een boterham ofzo. Kira leuk van dat waggelen. Hopelijk zijn zijn oogjes snel over. Zo'n zielig gezicht.
Tijn heeft het hier toch opgegeven. Sneu was het wel, echt overstuur. Ik heb hem een paar keer beneden gehad, hij had zo'n verdriet. Dus de 5min regel was eigenlijk niet van toepassing, hij gilde al als ik het kamertje met hem inliep. Maar Lynn had dat ook op vakantie dus? Het was weer even wennen denk ik. Seán ontstoken oogjes? Is dat besmettelijk, dat wist ik niet? Tim dus ook... hopelijk wordt het niet erger, het kan heel vervelend zijn als ie zn oogjes niet meer open kan doen sochtends. Hoe was de nacht? Gaat het weer ietsie beter? Ja dat poepen is denk ik iets dat ze in alle rust moeten doen. Mijn nichtje ging laatst achter de bank staan, heel stil, werd helemaal rood en toen ik kwam kijken werd ze boos... en niet lang daarna rook ik precies wat ze had gedaan. Dus misschien dat Lynn idd de rust niet kan nemen om te poepen hihi Marno loopt al naast de buggy? HOe gaat dat? Wat voor schoentjes heb je voor Marno nu? haha.. ja, nu is de fase aangekomen dat ze je bewust gaan inpalmen, geef je een vinger dan... hihi..
Gelukkig dat Tijn is gaan slapen. Sneu als ze zo overstuur zijn. Groot gelijk dat je hem troost hoor. Op vakantie was het ook zo. Maar daar moesten we echt doorheen anders hadden we 2 weken drama gehad. Voor 2 nachten zou ik ook geen drama aangaan. Hopelijk gaat het morgen beter. Tja we mogen ook niet naar Lynn kijken als ze poept....dan doet ze ook boos. Nou ja dan weet ik wat voor een luier me weer te wachten staat mogren
fijn dat ie slaapt. hopelijk de hele nacht. Voor marno heb ik kangaROOS,. geloof vorig jaar een keer gekocht met mega korting. Kon het niet laten, zo cute, van die gympjes. mt20. Gaat ook zeker niet snel hoor dat lopen, hij stopt continue om dingen na te kijken enzo. Ik laat hem dan de buggy vast houden aan de zijkant, zo heeft ie nog een beetje steun.
Helemaal niemand die me voor 15 wil helpen? Ach gossie Mir, Tijn zo verdrietig? Hopelijk heeft hij de nacht verder wel lekker en rustig geslapen. Leul zijn die he ezzie, kangaroos. Bij prenatal hebben ze nu ook hele leuke nikes. Gisteren was het laat voor Lynn. Waren op de beurs en mevrouw was hartstikke vrolijk. Om 21.00u zijn we gegaan en toen begon ze in haar ogen te wrijven. Leg ik haar thuis in bed, gaat ze nog hele verhalen vertellen tegen haar spoken. Ik moet even stofzuigen. Jean gaat zo weg. Zit ik WEER alleen. GVD.
Hallo meiden, Wat vervelend dat Tijn niet wilde slapen. Wij gaan vanavond uit eten en dan slaapt Helena bij mijn moeder. Hopelijk wordt dat geen drama! Vanmorgen heeft ze tot 8.00 geslapen! Dat is een absoluut record! Nu ligt ze in haar bed maar slapen ho maar. Gisteren bij de oppas over de hele dag ook maar een uurtje geslapen.... Juudje, wat vervelend dat je weer alleen bent! Hoop dat je het wel gezellig hebt met je meisje! Dames, fijn weekend!
hoi! Heerlijk joh Juud, dat Lynnie weer zo vrolijk is! En dat ze het tot zo laat trekt zonder vervelend te worden, superkind! Tijn heeft vannacht goed geslapen tot kwart voor 7. Vanmorgen toen ik de fles ging maken knalde hij met zn oog op een punt van een kastje. De punt kwam net boven zn oog terecht. Het zwelde gelijk helemaal op. Nu lijkt het of hij continu fronst met een oog en of hij oogschaduw op heeft. Wel erg sneu, zo ongelukkig is hij nog niet gevallen. Maar ok, gelukkig geen snee, alleen een oog die straks alle kleuren van de regenboog krijgt. Vanmorgen wilde hij ook niet slapen, nu ligt hij knock out..kan ook niet anders... Maar zien hoe het bij mijn vriendin gaat vanavond, hij gaat mee en we blijven er slapen.. ahumm... we zien wel Kangaroos, leuk! Wij hebben vorig jaar Puma's gehad, die ga ik eens opzoeken, misschien kan hij die al wel aan. Die Kangaroos, is dat harde zool of nog een beetje zacht? Wowie, Helena tot 8 uur geslapen! Heerlijk joh! Genieten dan maar van die uitslaapmomenten! Fijn weekend verder!
Meisjes, waar zijn jullie allemaal? Ik heb de hele dag op de beurs gezeten en dacht: er zal wel veel getypt zijn, maar het vakt vies tegen. Willen jullie ook niet allemaal het bestekje van 9,95 kopen? (Of ben ik nu heel erg aan het slijmen?) Hihi. Ach gossie tijnemans toch. Ben je zo hard met je bolletje gebutst? Veel beterschap en veel plezier vanavond.
Juudje ik heb wel hele mooie dingen gezien, maar die kosten gelijk ook weer zoveel.... En aan dat bestek heb ik niet zoveel. Wat een kletskousje is Lynn, lief En weer alleen? Arm ding...kom dan maar vaak hier kletsen. Ach arme tijn, Wat kan je dan schrikken he? Brrr. Gelukkig kunnen die kleintjes aardig wat hebben. Veel plezier vanavond en ik hoop dat Tijn zich gedraagd. Narcissen wat heerlijk uitgeslapen zeg. Ben benieuwd of pinguin morgen naar huis kan vliegen. Ik hoop het voor ze. Lynn is nog verkouden. Zoveel hoesten. En toen ze in de auto sliep was er overduidelijk gesnurk. Verder is ze best in haar hum, zolang ik stil zit op een stoel. Als ik iets ga doen, wil ze bij me zijn en opgetild worden. En ze wil continu traplopen...en daarmee stoppen levert een heuse driftbui op. Vandaag heeft ze lief geholpen met de boodschappen uitpakken (en weer inpakken en weer uitpakken en weer inpakken, en zo maar door) Vanmiddag weer naar de markt geweest. Hebben heel veel gesnoept. Stroopwafel, kibbeling, kaas....we lustten ook geen warm eten meer. Dus patatje gehaald. Lynn heeft een sterke maag....echt een wonder dat ze niet over de nek is gegaan
goedemorgen, wat een rust! iedereen aan het uitslapen? Hier nog steeds een hoestende mama en Deborah, maar het gaat goed. Deborah heeft haar vijfde tand, nou ja kies! verder niet veel te melden.... hoe gaat het met de zieke kindjes? Hoe is het verder met Tijn gegaan?
Met Nikki gaat het goed; al vanaf vrijdagmiddag geen koorts meer! Paddy; leuk dat sean ook zo aan het lopen is! Chacha; drinkt Lynn op het kdv misschien minder? Wie weet poept ze daarom niet? Hoe ie het met Lynn? Juudje; ben je de dag nog doorgekomen in je eentje? Narcissen; ben benieuwd hoe helena geslapen heeft! Ai Mir! Hoe is het nu met Tij z'n oogje? Zielig zeg!
Hallo meiden, Het is gisteravond helemaal goed gegaan. We hebben Helena zelf op bed gelegd en zijn toen weg gegaan. Ze is direct in slaap gevallen! Joepie! Heerlijk bij een Thais restaurantje gegeten.. Mmmmmm Waren pas om 01.00 thuis. Pfff, dan moet ik echt even uitslapen hoor. Het voelt dan alsof ik een kater heb, terwijl ik nu echt geen druppel alcohol drink. Mir, hoe is het bij jou gegaan? Hebben jullie lekker geslapen? Hoe is het met Tijn zijn oog? Alle kleuren van de regenboog zeker. Fijn dat het met Nikki nu weer goed gaat! Niek, wat vervelend dat jullie zo aan het hoesten zijn. Dat duurt wel lang zeg voor het over is. En joepie, Deborah een kies! Helena blijft al heel lang steken bij vijf tanden. Vier boven en drie onder. Ben benieuwd wanneer de rest komt. Oja, Helena liep gisterren wel vijf passen los! Joepie! Pinguin, al thuis? Of verplichtte verlengde vakantie? Wat leuk Chacha dat Lynn zo lief is geweest.. En..lekker snoepen op de markt. Mmmm Moet even naar boven, flesje brengen. Helena is klaar met badderen.
Hellow ladies! Weer veilig thuis! Gsiteren nog even een bezoekje aan de dokter van Quinn gebracht en zijn oortjes waren voor 90% beter. Nog niet helemaal dus, maar wel genoeg om te vliegen. Ik moest hem voor en tijdens het vliegen nog wel wat Neurofen toedienen. Hij heeft nergens last van gehad gelukkig. Op de heenweg heeft hij tijdens het dalen erg gehuild maar nu was hij de vrolijkheid zelve Eerste anderhalf uur van de vlucht heerlijk geslapen dus hij was helemaal het mannetje. Hij slaapt nu trouwens sowieso erg goed. We zijn er ook achtergekomen, denken we ,wat zijn nachtelijke buikkrampen veroorzaakt. Diksap! Of het moet aan de beker van Nuby liggen. Ik heb al vaker gegiste diksap aangetroffen in de Nubybeker en op vakantie dus weer. Toen gestopt met diksap geven en ons mannetje heeft geen buikkrampen meer. Ook niet zo veel windjes meer trouwens. Hij heeft een boel geleerd deze vakantie. Echt grappig hoe snel zo'n manneke vooruit gaat. Nu nog even ECHT gaan lopen en dan is hij helemaal het heertje Hij heeft trouwens barslecht gegeten tijdens de vakantie, wegens ziek of gewoon dat hij het niet lekker vond. De laatste week heeft hij vooral op zn flesjes en soyayoghurt(3x per dag met antibiotica) geleefd. Nu net thuis heb ik hem een potje bruine bonen gegeven. Smullen was dat voor hem! Gelukkig maar, hij is het nog neit afgeleerd. Ik ga eens even bijlezen wat jullie allemaal geschreven hebben meiden. xxx