Pinguin; fijn dat je er weer bent! Gelukkig is de oorontsteking bijna weg. Het eten komt vast weer goed hier, het eerste potje was in ieder geval al een succes. Wat goed dat jullie er achter zijn waardoor hij krampjes had. Iedereen heeft de datumprikker ingevuld, maar er is dus geen enkele dag waarop we allemaal kunnen
Joepie een kiesje voor Deborah. Gelukkig gaat het met Nikki weer goed. Narcissen wat fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad. En 1 uur zijn we niet meer gewend he? Pinguin fijn dat jullie er weer zijn. FOTO'S Gelukkig ging het allemaal goed met de vlucht. En diksap de boosdoener? Gegiste diksap? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Hopen dat dat het is en dat het nu beter gaat. Hopelijk gaat hij ook lekker weer goed eten. Vandaag een druk dagje. Vanmorgen bij opa en oma geweest en vanmiddag bij mijn tante. Lynn gedraagt zich op visite voorbeeldig, maar is thuis een ramp. Vanmiddag had ze leuk gespeeld met haar achternichtjes van bijna 4. Zo leuk en lief. Ga even bakkie maken (moet van René....ik word echt onderdrukt hier )
zou wat zijn als het die diksap is zeg, en gisten? yuch! of zou dat aan die beker liggen? lekker even eruit he narcissen, aan zo'n latertje kan ik ook niet zo goed meer tegen! hihi. Hier alles z'n gangetje,..marno is helemaal into de licht knopjes, ze moeten allemaal aan en uit. Hij snapt ook al dat je bij het oversteken op het knopje moet drukken want dan zit ie ook al te wijzen. Gaat zo snel met wat ze nu allemaal ontdekken en weten/onthouden.
Hmmmm....even nog een berichtje dan hoor, want ik wil wel winnen Ezzie! Ik verbaas me ook steeds wat die kindjes al kunnen! Nikki snapt ook al zoveel. Ze wordt ook een echt tuttebelletje; is gek op tasjes, sjaaltjes, hoedjes.... Van de week liep ze ineens met mijn onderbroek om haar nek! (wel een schone hoor, ik was de was aan het opvouwen) Ze moet dus nog wel ff leren wat je wel en niet om je nek moet doen, haha! Chacha; Nikki heeftdat ook vaak dat ze thuis aan het jengelen is en ergens op visite juist niet.
Bij het gisten spuit de diksap zo het rietje uit. Buiten dat borrelt en schuimt het aardig. Niet helemaal lekker dus. Ik denk dat het misschien wel aan de beker kan liggen, maar zeker weten doe ik het ook niet. Wat de datumprikker betreft.15 december zou ik eventueel wel kunnen, maar het weekend ligt voor mij wat moeilijker omdat Steven een erg drukke tijd tegemoet gaat en ik hem ook nog wel eens wil zien het weekend is daar dan handig voor, maar als iedereen de 15e kan vind ik dat prima. Mamsie als jij naar Zutphen wil komen mag je best met me meerijden hoor! Ik heb een beetje teruggelezen. Quinn heeft nu 8 snijtanden, 1 hoektandje(bijna, puntje is door) en al 3 kiezen! Is opeens erg erg hard gegaan. Ik had het een en ander aan tupperware meegenomen op vakantie en het is erg van pas gekomen! HEb geen nieuw spul nodig Juud, sorry. Ik moet donderdag met Quinn naar het cb, maar ik laat hem niet inenten. Hij krijgt woensdag zijn laatste keer antibiotica en ik vind dat dat lijfje eerst een week of 4-6 rust moet krijgen en even moet herstellen van alles. Ben dus wel benieuwd wat hij weegt, want soya is erg rijk aan calorieen. Ik zal kijken of ik wat leuke vakantie kiekjes op de site kan krijgen, maar misschien doe ik dat van de week pas hoor. Chacha ben je binnenkort weer eens in Zutphen?
Welkom thuis Pinguin! Net even op de datumprikker gekeken. De meeste kunnen op zaterdag 15 december. De woensdag is de dag dat de meeste kunnen (behalve ikzelf en...... weet ik even niet meer). Ik zou op de woensdag wel 's middags kunnen eventueel. Normaal werk ik tot 15.00 maar ik kan voor een keertje wel eerder weg als dat beter uitkomt voor iedereen. Poeh 1000 berichtjes.. Moet ik nog even doortypen! Wat leuk dat marno de lichtknopjes doorheeft. Zal niet altijd handig zijn. Ha, ha. Chacha, wat flauw van Lynn dat ze zich bij anderen voorbeeldig gedraagt. Ik hoop dat het thuis ook weer snel gezellig is met haar. Juudje, helaas, de tupperware-aankoop gaat niet lukken. Toch wel erg duur allemaal....
waar is NikkiF trouwens? Chacah in Portugal was er toch ook een tijdsverschil? In Lanzarote was het een uur eerder. Toen de wintertijd nog niet was ingegaan werd Quinn klokslag half 8 wakker, de afgelopen week klokslag half 7, ongeacht hoe laat hij naar bed ging. 1 x hebben we hem tussen ons ingenomen en hebben we met zn drietjes tot 10.00! uur geslapen. Wat een luxe! Zou hij nu het zelfde ritme aanhouden en lekker om half 8 wakker worden?
Die andere ben ik Narcissen! Ik kan dus eventueel op woensdagmiddag ook wel. Moet ook alleen 's morgens werken.
Dan kunnen we allemaal op 15 december! Joepie de poepie. Gaan we weer een poging wagen voor Ballorig of heeft er iemand een ander idee? Goed ik ga lekker douchen en plat. Beetje tv kijken. Morgen staat op 8.00 de stucadoor op de stoep. Als hij doorwerkt heb ik s middags studiemiddag op school. Zo niet ben ik lekker thuis. Tot morgen
Pinguin fijn dat je er weer bent meis. Lekker dat de terugreis goed is gegaan. Mmm raar van die diksap - gist het bij jou altijd in die beker? Ik moet zeggen dat Seán het nog nauwelijks drinkt . Ik meng meestal gewoon appelsap of roosvicee aan met wat water. In ieder geval HEERLIJK dat Quinn beter slaapt. Houden zo mannetje . Wat goed een kies Deborah. Nu die door is zal het d'r vast verlichting geven. Hier zijn beneden 2 hoektanden door. Boven mag ik niet voelen dus ik weet niet wat er daar gaande is. Hij slaapt nu wel ietsje beter. Vrijdagnacht sliep ie voor het eerst sinds tijden weer klokje rond en gisternacht werd ie 1 keer wakker. Dus er zit verbetering in. Leuk Helena wel 5 stapjes! Goedzo meid. Chacha hier is meneertje ook een en al chagrijn thuis. Tja buitenshuis is ie toch meer afgeleid en vermaakt ie zich wat beter maar thuis wil ie opgepakt worden en constant bij me zijn. Ook wil ie alles afpakken wat zijn grote broer heeft en dat leidt ook tot veel ruzietjes. Erg vermoeiend maar ik troost me met de gedachte dat het maar een fase is. Zou het er dan toch van komen 15 December? Ballorig vind ik nog steeds best hoor.
Ja natuurlijk Blub. Zijn wij dan de enige twee die niet op woensdagmorgen kunnen? Het wordt op de woensdag wel heel erg rennen en vliegen..... Nu ga ik echt douchen. Tot morgen. Dat iedereen maar lekker mag slapen!
Sjonge wat een drukte ineens Pinguin ik heb nog niet gehoord wanneer ik weer in Zutphen moet zijn. Ik denk dat het dit jaar er nog wel van komt. In Portugal was het ook een uur vroeger. Maar Lynn zat hier heel snel weer in het NL ritme. Hihi@ Nikki met een onderbroek om d'r nek, toch wel een sexy onderbroek he? NikkiF heb ik ook al lang niet gezien. Gulay heeft een topic geopend in het baby en dreumesgedeelte....problemen met Eslem en slapen Ik ga voor Ballorig 15 december Kira fijn dat Seán weer beter slaapt...dus toch last van tandjes. Oh en Seán ook al zo in huiselijke sfeer? Vermoeiend hoor. Tja het is een fase....daar hou ik me ook maar aan vast Narcissen slaap lekker!
hallo hallo, daar ben ik weer even. heb zo de griep te pakken. ale: gister de hele dag bijna in bed gelegen. als de datum (15dec ?) defintief is, kan ik kijken of ik wat kan regelen. Ik zal het onthouden pinguin.... pinguin, hopelijk heb je de oorzaak gevonden dan. morgen even de dokter bellen, voor dimphy. ze heeft nu al een aantal weken hele rode billetjes. dacht door tanden, maar er komt niks en haar billen worden maar erger. ze heeft ook nog eens diarree gehad, dus dat werkt ook niet mee..... heb al van alles geprobeerd, maar niks helpt. Hoop dat de dokter wat kan geven, wnat ze heeft er veel last van, zo zielig. Ik ga weer plat, mijn maag begint alweer ale: weltrusten
Nou inderdaad zeg.. Wat een drukte ineens! Pinguin, welkom weer terug in het koude kikkerlandje.... Gelukkig is Quinn weer een stuk opgeknapt! He brr.. dat diksapverhaal.. maar gelukkig weet je nu waardoor hij zulke krampjes had! En vooral heerlijk dat hij een stuk beter slaapt! Misschien dat het slechte eten ook aan de warmte lag? Omdat hij nu weer goed at thuis... Chacha, hier hetzelfde. Buitenshuis een voorbééldig kind.... gek he. Ik vind Tijn de laatste tijd wel wat beter gemutst en kan beter met zn eigen speelgoed spelen. Oefff.. het einde is in zicht Kira, met het dramaslapen van Seán? Ik hoop het echt! Nou 15 december is prima voor mij Ballorig Houten gewoon? Lijkt me leuk! Tijn zn oog is behoorlijk blauw, maar gelukkig niet dikker geworden. Hij fronst nog wel met één oog, maar het valt mee. Hij heeft het super gedaan gisteren en vandaag. Lekker vrolijk, erg uitbundig. Ik ga nu slapen, morgen vroeg op. Tijn is nog bij mijn ouders. Mijn moeder komt morgen met Tijn hier heen. Nou slaap lekker iedereen!
joepie! de 15e naar ballorig! en iedereen kan! pinquin is terug en het is gelijk weer druk! beterschap mamsie. misschien een schimmel bij dimphy? hihi, die Nikki,.. moet zeggen dat marno ook van alles om z'n nek hangt maar een onderbroek is nog niet gelukt.
betrschap mamsie! Ik noteer het in mn agenda, 15/12 ballorig. Leuk heb er zin in! Naar van dat oogje Mir. Ik las dat Tijn ook flink aan het klimmen is. Quinn ook, op stoelen en dan graag ook nog de tafels erbij. Hij is 1 keer flink gestuiterd met een flinke buil op zn bolletje en toen wist hij opeens weer hoe hij ergens vanaf moest klimmen. Gekkerd! Zelfs op het strand ging hij het laatste steile stukje naar de zee achterstevoren. Mijn manneke was zo blij weer thuis te zijn. Hij heeft aan een stuk door zitten spelen. En na zn flesje zonder mokken zn bedje in. Ik ga nog een was wisselen en dan ook mn bedje in. Morgen weer aan het werk. Trusten meiden!