September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    welkom terug Pinguin!

beterschap mamsie

blup: heeft ze nu 5 tanden of 7?

vanmiddag vierde de broer van Stefan zijn verjaardag, we gingen bowlen. Deborah vond het erg interessant, maar ik mocht nergens heen en niemand mocht tegen haar praten, want dan ging ze vreselijk huilen. ik kan er niets aan doen, het is de hele week al zo. het ergste is dat iedereen haar aan wil raken, terwijl je dan toch ziet dat ze dat niet leuk vindt :( maar ja, ze ligt nu heerlijk te slapen..

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik merk de eenkennigheid ook bij Quinn Niek.
    Zels soms zo erg dat hij alleen door mij getroost wilde worden.

Hier 2 fotootjes van de vakantie.
    Ga er morgen wat meer op de site zetten.

Nu echt naar bed.

trusten!

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuke pics!
    welterusten.
    ik ga ook.

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Welkom terug pinguin en wat heb je toch een lekker mannetje. Dat snoetje van hem, als hij in zijn zwemband zit. Geweldig.

Wat raar van de diksap. Doet de beker het ook als je gewoon roosvicee erin doet? Hopelijk nu minder krampen voor hem.

Mir, gelukkig gaat het beter met tijn zijn oogje. Is ook een bikkel hè.

Mamsie, lynn heeft ook erg rode billen en Jean had gelezen in de Wij, dat als het langer dan 5 dagen duurt, het dan wel een schimmelinfectie kan zijn. Toch handig dat ik die boekjes zo laat slingeren. ;) Steekt hij er ook iets van op. Haha.

Oei Niek, deborah eenkennig. Mama is ook veel liever en gezelliger dan al die rare enge mensen. ;)

Ja blub, 4 en 3 is bij mij 7, maar jij zegt 5 tanden? Wat is het nu. Hoeveel tanden heeft ze? :rolleyes: ;)

Hier ook 15 december in de agenda geschreven. Als er mensen mee willen rijden, vanuit het zuiden.....

Zoveel meisjes hier op de site en niemand die me helpt aan een bedragje van tupperware. Boehoe. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Dan ga ik zelf wel voor 400eurie kopen. ;)

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pinguin ik keek in je album en zag twee echo foto's en wou je bijna feliciteren hehe..maar het zijn de echo foto's van quinn hehe :)

Chacha: hier inderdaad weer problemen bij het slapen..ik dacht dat dat gevecht eindelijk over was..maar niet dus...gatverdakkie..

Hier ook een meisje die het enig vindt om met mijn string om haar nek te lopen en met haar vaders stropdassen hahaha...

Ze is ook sleutel en telefoon verslaafd...:D

Eslem is een paar dagen erg ziek geweest..overgeven, koorts, diarree..
    De diarree is nog steeds niet over maar de rest wel..
    maar wat een ellende joh..er was geen kleding of rompertje meer over..mijn hele huis was kots hehe..en heb gister tig wassen staan draaien en had een berg strijkgoed van hier tot gunter..en het is nog steeds niet klaar..

Ik heb een Nederland crisis momenteel, wat wil zeggen..ik wil graag naar nederland, maar helaas is het ticket zo verschrikkelijk duur dat het gewoon niet haalbaar is en ook al kan ik het geld bij elkaar vinden dan is het zo'n zonde..dus van de zomer pas weer waarschijnlijk..dan gaan we met zijn drietjes..
    Mijn man is van plan om in mei overplaatsing te vragen naar istanbul..insaAllah (als God het wilt / hopelijk) wordt hij overgeplaatst..dan kunnen wij terug naar yalova verhuizen en dan gaat mijn man gewoon elke ochtend met de boot naar istanbul (Yalova ligt tegenover istanbul en is een half uur a 3 kwartier met de boot)
    We zijn het hier echt zat...ik heb het wel leuk met vriendinnen etc.. maar niemand die me komt opzoeken uit nederland en zelf naar nederland gaan is ook erg moeilijk vanaf hier..
    Daarbij is mijn man het ook zat hier..en hoewel we er niets van merken zitten we bovenop alle oorlog shit tussen turkije en de koerden..en je bent er liever ver van weg dan dicht bij :)

Verder hier geen kindjes met rare sprongetjes zoals net als eslem het niet willen slapen enzo?

Juudje: altijd handig tupperware..kan me alleen herinneren dat het erg duur is.
    Ik heb wat dingen van mijn moeder toen gehad zat in mijn uitzet waar ik nu vaak gebruik van maak. Maar heb het zelf nooit gekocht.

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

dimphy kan morgen naar de dokter.
    15.10 u. ik had ook aan een schimmel infectie gedacht....had het ook ergens gelezen.

oke 15 dec.
    ik ga heel hard mijn best doen om wat te regelen....

gulay, he vervelend dat ze weer zo doet met slapen, had je stukje gelezen bij baby en dreumes. heb helaas geen advies voor je..

hier ook sleutels en telefoon. van de week had ze iemand aan de telefoon. ze had op redail gedrukt, denk ik...
    ze was aan het lachen!

pinguin, mooie foto's

niek, oo jeetje eenkennig.
    hopelijk is het snel weer over. ja snap je dan niet, he, dat iedereen het dan toch evenmoet proberen? zo van.. bij mij huilt ze niet..

mir, he getsie een blauw oog. gelukkig valt het mee.

de griep hangt nog steeds bij me. hoofdpijn enzo, maar mijn eten en drinken blijft weer zitten, gelukkig...

fijne dag allemaal.

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hier is de koorts ook toegeslagen, bij marno, koorts, hangerig, pieperig.
    Heel zielig.
    Had vanmorgen al een voorgevoel en die klopte.
    Papa heeft dus de hele dag bankgehangen met hem.
    Balen dat ik morgen moet werken, wil ik het liefst thuis blijven.

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jee, wat een koorts toch allemaal :cry:

Deborah is aan de betere hand en heeft er nog een tand bij, vreemde volgorde heeft ze :( morgen moeten we naar het cb, zal mij benieuwen!

15 december is prima, heb er echt zin in :D

er wordt op dit moment vreselijk veel vuurwerk afgeschoten, heb net Deborah in bed gelegd, hopelijk wordt ze niet wakker..

gulay: leuk wat van je te horen, heb geen advies voor je. vervelend dat ze zo ziek is geweest. Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt verhuizen, zou zo op bezoek komen ;)

pinquin: leuke foto's!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Hahah Gulay hier nog geen tweede hoor. We hebben er wel uitvoerig over gesproken tijdens de vakantie, maar het is gewoon beter dat mijn lichaam even in shape komt!
    Beetje homesick? Kan me wel voorstellen hoor dat je graag even naar NL wil, vooral met sinterklaas en kerst (ook al vier je dat niet) is het toch een lekker gezellig sfeertje hier.
    Kna me voorstellen dat je graag wil verhuizen.
    Zou je niet helemaal permanent met je man in NL willen wonen?

Getsie ezzie, niet lekker he als je kindje niet lekker is en jij moet werken.
    Beterschap voor je mannetje.

Quinn krijgt zn tandjes ook in rare volgorde Niek. Eerst kiezen en nog geen hoektand boven in. Raar toch.

Juud wanneer is je Tupperware party?

Quinn gaat vanaf half november de dinsdag ook de hele dag naar het kdv. Nu is dat een halve dag. Ik moet me dan alleen rot haasten om hem op tijd op te kunnen halen. Hij gaat dan de hele dag en kan ik een paar uurtjes aan mezelf besteden. Ook best lekker.

Vrienden van ons hebben een dochter die precies op de uitgerekende datum is geboren (vorig jaar juni) en vandaag is ze wederom op de uitgerekende datum bevallen van een zoon. Ze kan goed mikken!
    Ze had me gezegd dat ze zou wachten met bevallen totdat wij terug waren van vakantie. And so be it. Grappig toch!
    Kan niet wachten om op kraamvisite te gaan en dat kleine manneke vast te houden!

Quinn was vanacht helemaal gedesorienteerd. agossie. Steeds maar huilen. Vanmiddag toen ik hem ophaalde leek hij het allemaal weer te kunnen plaatsen.
    Hij doet trouwens leuk dierengeluidjes na. Zo grappig.

ik ga bankhangen meiden.

Laterz!

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Niek: je bent altijd welkom hoor..Yalova is een mooi stadje..het heeft de sfeer van een toeristisch stadje maar is het niet..het ligt aan de zee en is vanaf istanbul met de boot 45 minuutjes.

Trouwens..vuurwerk? deze tijd van het jaar? aan het oefenen voor oud en nieuw ofzo hehe..

Allemaal zieke kindjes dus hier? koortsig enzo?

Pinguin: hehe..ja ik dacht het door die echo's..! dahct hey weer een zwangere hihi..
    Nou hier ook niet hoor...als je mij nu vraagt zeg ik zelfs nooit meer..maar denk niet dat mijn man het daar mee eens is..ach misschien dat ik over een paar jaar weer kriebels krijg..

heb je erg last gehad van lichamelijke klachen tijdens de zwangerschap?

Ja ik wil echt graag weer eventjes naar nederland..en ik mis het om een broodje pindakaas met hagelslag te eten en een lekkere tosti en komijnen kaas en knoflookboter en een patatje met en een lekkere italiaanse pizza en zo kan ik nog wel even doorgaan :p

Ik zou absoluut niet in nederland willen wonen. Dat is ook gewoon onmogelijk.
    Dan zou ik eerst naar nederland moeten verhuizen met eslem..werk zien te vinden en dan zo rond de 1300 euro moeten verdienen in mijn uppie..en een jaarcontracht zien te krijgen..
    daarbij wordt ik dan zo ongeveer de vent in huis..degene die alle papieren moet gaan regelen..die achter haar vent aan moeten lopen omdat hij de taal niet kent..daarbij denk ik niet dat hij hier verder kan gaan als leraar dus moet hij een rot baantje aannemen..thanks but no thanks :)
    Wij blijven lekker hier :)
    Waar ik lekker huisvrouw kan zijn en bij mijn kind kan zijn en mijn man naar zijn werk gaat.. :D

Ik zou het ook wel lekker ivnden als eslem eens een dagje per week naar een creche kon gaan hehe..helaas is het hier niet in de buurt en zouden we dat niet kunnen betalen denk ik.

Er is hier een vriend van mijn man dus ik zit verplicht achter de computer...hehe...verveel me dood..

Het is vandaag goed gegaan met eslem..ik ben bij haar middag slaapje en net met haar nacht slaap even bij haar gebleven zo'n 5 min en als ze dan slaapt ga ik uit haar kamer..
    beter dat dan een uur janken..

Ik ga even een beetje surfen op het net..hehe

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb na mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit gekregen Gulay.
    Daarvoor heb ik nu therapie. Buiten dat ben ik nu 10 kilo kwijt maar het zou gezond voor me zijn er nog 10 tot 15 kwijt te raken.

aww Gulay zal ik je een "kerstpakketje"met wat nederlandse goodies sturen?

Fijn dat het slapen beter gaat.
    HEt in slaap komen is voor Quinn bijna nooit een probleem en als het wel zo is dan werkt de 5 minuten regel heel goed. Gelukkig.

Ik zou er denk ik dan ook voor kiezen in Turkije te blijven.
    Hopelijk krijgt je man snel een overplaatsing meis want het zou ook fijn zijn als je moeder en zusjes eens konden zien hoe en waar jij nu leeft toch!

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    allemaal zieke kindjes? :( Beterschap voor Deborah, Marno, Dimphy, Eslem (of is ze ookweer aan de beterende hand?) en Seán? Is Seán verder nog ziek geworden?

Hier een vrolijk ventje met een blauw oog hihi.. ziet er wel grappig uit. Het is verder gelukkig niet meer dikker geworden en het ziet er nu echt ui alsof hij opgemaakt is aan een oog haha..

Hier een minder vrolijke mir... me een rotje gewerkt en morgen heb ik 2 klassen in één... dus 30 kinderen. Normaal hebben we er zo´n 16 in een klas, meer kan niet omdat er zoveel zijn met aangepast leerprogramma en gedragsproblemen etc.. hup.. heb ik er nu 30 in een blik morgen :rolleyes: maar we maken er het beste van!

Gulay, ik wil ook wel een kerstpakketje sturen hoor :D Geen probleem, vind ik juist leuk!

Juud, Jean is een echte papa he? Wat geweldig dat hij ook die tijdschriften gaat lezen :)

Ik ga spullen voor Tijn voor morgen klaar zetten die gaat naar opa en oma, douchen en vroeg slapen!

oh trouwens, Pinguin, weer mooie foto´s van Quinnie! Vrolijk ventje, altijd lachen he? :D
    doegie!

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .. Niek veel succes morgen op het cb! Ben benieuwd wat ze zeggen. Krijgt ze ook prikken? Ja toch?

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohja pinguin ik herinner het me weer!
    Ik zou dan ook wachten tot ik lichamelijk weer fitter was..

wat heerlijk dat je nooit slaapproblemen hebt met je kind...
    hier is het altijd wel wat lijkt wel..is het ene probleem over begint het volgende :p
    maar het ligt ook aan mij hoor..ik moet echt leren geduldiger te zijn..soms ligt de oplossing meer voor de hand dan je denkt..

mir hoe komt hij aan het blauwe oog?

Eslem is trouwens al weer beter..nog wel aan de diarree..en ze eet nauwelijks maarja..

heel lief meiden dat jullie aan me denken..maar helaas ben ik momenteel geldloos dus ik kan het niet veroorloven om iemand mij een pakketje te laten sturen..anders had ik het aan mijn moeder ook wel gevraagd :D
    Hopelijk van de winter..dan wil ik mijn moeder een groot pakket laten sturen met alles er in haha want ik kan echt niet zonder pindakaas en kaas..hehe,

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Maar Gulay als ik zeg dat ik je een pakketje wil sturen wil dat niet zeggen dat je dat moet betalen!
    Ik stuur het je graag als cadeautje en ik denk dat Mir dat net zo bedoelde!

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik wil ook wel een kerstpakketje sturen! Leuk allemaal hollandse dingen uitzoeken. Help Gulay de winter door :D
    Zullen we allemaal wat kopen, dat 15 december in een doos doen en naar Turkije sturen?

Leuke foto's van Quinn. Snoepie.
    En vannacht wat in de war? Dat zijn wij ook altijd een beetje als we terug zijn vakantie. Dus Quinn straks een hele dinsdag? Zal vast een stuk rustiger voor je zijn.

Wat een zieke kindjes allemaal :cry: Hopelijk knappen ze snel op.
    Lynn heeft ook haar eigen watervalletje uit haar neus...nog steeds...ben er nu wel zat van...en zij waarschijnlijk nog meer

Mir jeetje 2 klassen in 1. das echt niet grappig. Waarom? Omdat het niet anders kan? Nou veel sterkte morgen, ik zal aan je denken.

Gulay ik heb helaas geen tips. Ik bleef er ook bij en dat hielp goed. Later niet meer en toen heb ik doorgepakt...met laten huilen. Ik kon niks anders meer. Nu geen problemen, ze kletst wat en valt in slaap (tenminste 's avonds, overdag geeft nog wel eens problemen)

Pinguin gefeliciteerd met je vriendin. Leuke naam gekregen?

Niek hier ook al vuurwerk. Lynn slaapt er gewoon doorheen.

Mamsie gelukkig gaat het al beter. En kan best van dat schimmeltje.

Aaaah Juud....je praat me een schuldgevoel aan :cry:
    Ik wil 15 dec. wel met je meerijden, kom je me halen ;)

Gulay, Lynn is ook sleutel en telefoonverslaafd. Vooral mijn telefoon. Drukt ze op een knopje, gaat het scherm branden (toetsblokkering) Dan gaat ze heel hard babbelen richting telefoon en wanneer het scherm weer uit gaat, houdt ze op.

Over die tanden....kiezen komen eerder dan hoektanden. Das de gewone volgorde volgens mij...eerst de 1e kiezen, dan hoektanden en dan de 2e kiezen, maar ik weet niet zeker hoor.

Lynn blijft een plakkindje, doet ook erg verlegen tegenover mannen...duikt ze in me weg. Vrouwen mogen wel aandacht geven, mannen niet. Ik hoop dat het geplak snel over is.

Niek succes morgen op het cb

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dat dacht ik nou ook!
    Leuk toch!

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik wil ook meedoen aan het kerstpakket :D we kunnen ook onszelf inpakken, hihi ;)

ja, ze krijgt inderdaad de prikjes. de speelgoedwinkel is gelukkig aan de overkant van het cb, dus heb al gezegd dat ze iets "kleins" mag uitzoeken. ;)

Deel Deze Pagina