September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    da's nou een goed idee! wat leuks voor Gulay opsturen met zn allen als leuk cadeautje! Je mag geen nee zeggen Gulay, alleen het in ontvangst nemen en van alle lekkere dingetjes gaan genieten :D

Lynn nog plak? Vooral voor mannen? hihi.. dat is een charmeoffensief, ze traint al voor later ;)
    En nog steeds een kraantje? Dat duurt ook lang joh. Maar niet benauwd?

Gulay, Tijn is van het weekend met zn oog tegen de rand van een kastje aan gebutst.. auwww... nu blauw, maar geen last ervan hoor.

chacha, duocollega heeft adv, dat moet ik dan opvangen, ze zetten geen extra leerkracht in dan. Bleh..

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zou het een verleidtruc zijn ;) De onschuldige en verlegen dame uithangen ;)

Ja nog steeds kraan maar niet benauwd, De hoest is heel los, echt een rochel :( Dus we kijken het maar weer aan, een dokter doet toch niks.

Dat ze geen vervanger inzetten zeg. Aan 30 kinderen lesgeven? Lijkt mij onmogelijk...
    Maar oké dit zijn niet echt opbeurende woorden. Mir het gaat jou vast lukken en als het niet lukt dan is het ook goed. Moet de school maar niet zo stom denken.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ah dat vind ik echt super lief meiden..maar dat kan ik echt niet aannemen joh!

Maar jullie kunnen natuurlijk wel jezelf in het pakketje stoppen hehe..dat zou een 'goedkope' vakantie zijn haha..
    Alhoewel ik niet denk dat jullie Diyarbakir een echt fantastisch vakantie oord zullen vinden hahaha..

Maar wanneer ik in yalova woon en iemand gaat eens een keertje een stadsbezoek doen in istanbul twijfel niet om de veerboot te nemen naar de overkant :D

Ik denk dat ik er voortaan bij blijf..tot ze daar aan gewend is..het is gister goed gegaan en natuurlijk zullen er dagen zijn dat het wat langer duurt..maar het is beter dan laten huilen..laten huilen heeft echt geen zin hier..

Eslem eet zo slecht :( normaal gesproken eet ze 2 boterhammen sochtends..nu eet ze zelfs geen twee happen. Ik had voor mezelf wentelteefjes gemaakt en daar heeft ze nog niet eens een half broodje van op..denk niet eens een kwart..
    Ik wil haar ook niet dwingen want daar bereik ik alleen maar het tegenovergestelde mee..
    Volgens mij is ze echt aan het afvallen..ik zal zo eens kijken we gaan zo even samen douchen en dan meteen even op de weegschaal..

mevrouwtje is trouwens 73 cm hehe..
    het broekje maatje 68 wat ze aan had kan ze nu niet meer aan..althans..ze kan het wel aan maar het is nu een driekwarts hehe :)

Chacha: mijn telefoon is helemaal naar de filistijnen door eslem haha..hij was al niet meer jofel..maar ze smijt er mee enzo haha...ze is gek op telefoons..ze praat er dan ook de hele tijd tegen..ziet ze van ons denk ik..dan zit ze te brabbelen in de telefoon..haha..
    ze pakt trouwens alles wta als telefoon te gebruiken is en doet net alsof ze in de telefoon praat.
    ze vindt het ook heel leuk om deuren dicht te doen..en mij dan niet meer binnen te laten

Mijn eslem hier is trouwens een mannen GEK (ohhh ohhh ohhh) meisjes vindt ze maar zo zo..die zijn wat plakkeriger naar haar toe en willen haar steeds knuffelen enzo vindt ze super irritant..

Ze is ook gek op wandelen en op visite gaan..ze staat steeds bij de deur waar ze mee wilt zeggen dat ze naar buiten wilt hehe..

aahh arme tijn!
    Eslem had de laatste paar weken dat ze steeds viel..sloeg echt nergens op...ze viel echt 20x per dag..
    Men dacht volgens mij echt dat ik haar mishandelde ofzo haha..ze had overal blauwe plekken..blauwe wangen :p
    dat is nu wel over...gelukkig.

Ik ga snel! Eslem heeft gepoept snel even luier uit en dan onder de douche!

4. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoihoi,

we zijn bij de huisarts geweest. Dimphy heeft ind, een schimmel infectie.
    en flink de griep te pakken.
    :pale: spuugt ze daar de hele wachtkamer vol......
    was het wel duidelijk dat ze echt ziek is.

maandag moet ze na het cb. zou ik dit beter uit kunnen stellen, wat denken jullie?

Niek, hoe is het gegaan op het cb?

Hoe is het met de andere ziek kindjes?
    het heerst nu echt hiet, hoor. iedereen heeft het bijna te pakken of heeft het gehad...

Hier zijn ze ook al flink aan het oefenen voor oud en nieuw :( ;)

ik ga maar eens beginnen aan het eten.

fijne avond allemaal

5. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Wij komen net terug van het CB en Seán heeft zijn 2 vaccinaties niet gehad omdat zijn ogen nog ontstoken zijn en nog erg verkouden is. Hij weegt nu 12,4 kilo en is 82cm lang. Ik lees zo ff bij.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Vind ik niet gek Kira dat ze hem niet geent hebben. Denk ook niet dat ze Quinn willen enten, ik wilde het zelf ook al neit dus dat scheelt ;)
    Mooie cijfers trouwens. Wat een lekker beertje is het toch!

Mamsie je kan volgens mij gewoon naar het cb. Als ze ziek is zullen ze haar niet inenten denk ik en zal je een andere keer voor dr prikjes moeten terugkomen.

Gulay ik kan het missen en als ik jou daar een plezier mee kan doen stuur ik het je heel graag op. Soms mag je een cadeautje ook accepteren!

Fijn dat het slapen van Eslem op deze manier goed gaat.
    Quinn heeft regelmatig periodes dat hij opeens geen brood of warm eten wil. HEeft vaak met tandjes te maken bij hem.

Quinn is zo verschrikkelijk hangerig. Denk dat ik hem zo al op bed ga leggen. het is alleen maar brullen en bij mamma zitten vandaag :(
    OOk zit hij weer aan zijn oortjes te trekken.

Ik ben er later weer meiden

het manneke heeft me nodig!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Seán 12.4kg - 82cm
    Deborah 10.05kg-78cm

Deborah ging goed op het cb, ze gaat keurig en de prikjes vond ze niet fijn, maar ze had het drukker met de blokjes die de arts gaf ;)

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gulay Lynn heeft ook mindere eetdagen. Krijgt Eslem nog veel BV?
    Ik hoop dat het slapen nu beter gaat.

Mamsie, dus toch een schimmeltje? Zalfje gekregen?
    En je meisje zo ziek? :cry: Altijd naar als ze zo moeten spugen
    Maandag is nog ver weg, dus als ik jou was zou ik even afwachten. Afzeggen kan ook nog op de dag zelf.

Dus Seán geen prikjes gehad? Ik had altijd begrepen dat ze bij een verkoudheid gewoon inenten. Tenminste bij Lynn hebben ze dat toen wel een keer gedaan. Kon geen kwaad. Had Seán koorts?

Mooi gewicht voor Seán, Lijkt dat hij minder hard aankomt nu he?

Pinguin is Quinn lekker gaan slapen? Was hij zo moe?

Niek fijn dat de prikjes goed gingen, Deborah is weer goed gegroeid.

Ik word echt een beetje gek van Lynn....zo kleverig als ze is.
    Hangt echt de hele tijd aan mijn broek...til ik haar op of zet ik haar op schoot, maar dat is ook niet de bedoeling.
    Bij René doet ze het niet zo. Volgens René ligt het aan mij....ik moet het gedrag negeren. Eigenlijk heeft hij gelijk...hij doet dat ook en dan gaat ze heel zoet spelen. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik vind dat moeilijk dat gedrag te negeren Chacha. Quinn is ook kleverig en wordt zich bewust van van alles om zich heen.
    Gisteren begon hij opeens te huilen toen de telefoon ging, vandaag was het het geluid van de tv.
    Hij was echt op vandaag.
    Huilen in de buggy. Pfff en ik moest een flink eind met hem lopen.
    Steven had hem opgehaald bij het kdv en daarna bij mij gebracht op het werk. Zou ik teruglopen met hem.
    Ik was nog geen twee minuten onderweg en toen begon hij te huilen.
    Ben uiteindelijk naar de prenatal gelopen heb een doekje gekocht en toen kon ik redelijk met hem naar huis lopen.
    Hazeslaapje in de wagen gedaan, maar de rest van de middag dus niet meer.
    Lekker gegeten maar om 18.15 was het eigenlijk al op en heb ik hem lekker naar zn bedje gebracht.
    Mijn werkweek zit er al weer op, dus kan de rest van de week lekker met hem aanrommelen thuis.

Mooie getalletjes van Deborah Niek. Ben benieuwd hoe het met Quinn is. Deborah en Quinn lopen vaak gelijk qua lengte en gewicht volgens mij.

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Na gister koorts gehad te hebben is er vandaag niks meer aan de hand!
    Gewoon z'n vrolijke zelf. Gelukkig maar, kan ie morgen tenminste op de schoolfoto. :D

Ben echt blij dat ie nog nooit heeft hoeven spugen,... kan ik echt niet tegen, geeg mij dan maar diarree van top tot teen,...maar misschien dat het met je eigen kind anders is. Dan ook nog eens in een wachtkamer.....beterschap met je meissie mamsie.

Lekker alweer vrij pinquin. Hoop dat ie goed slaapt.

Spannend weer alle prikjes en ook de cijfertjes! geloof dat wij volgende week moeten.

Moeilijk hoor dat gedrag negeren,... vooral als je alleen bent. Tis denk ook beter maar niet altijd even makkelijk!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi
    Hier zit de werkweek er voor mij ook op. En ik ga dan ook de rest van de week heeel lui doen! :D

Jeetje, wat is iedereen toch ziekjes :( En Seán zn prikjes niet gehad? Dat is denk ik maar beter ook. Seán gaat nu ook geleidelijker groeien he? Mooie verhoudingen zo!
    Deborah ook mooie cijfers! Is ze veel gegroeid of zie jij ook een beetje stagnatie Niek?
    Ik ben nl. heel benieuwd wat Tijn weegt en hoe lang hij is. Ik heb het idee dat hij slank aan het worden is haha... maar ja kan ook niet anders.. want zelfs zn kleine teentje staat geen minuut stil, bezig bijtje....

Gulay, vervelend dat slapen met Eslem. Pff.. je wordt er zelf ook tureluurs van dan he? En als er bij zitten helpt, zou ik daar niet zo moeilijk over doen hoor en er gewoon lekker bijzitten. Het zijn toch fases, hebben we nu wel gemerkt, dus straks gaat het vast weer goed!
    Als ik eens in Turkije ben, kom ik zeker langs bij jullie!

Dimphy dus toch een schimmelinfectie? Met een smeerseltje is het snel weer over!

Is Quinn een beetje nog uit zn ritme van de vakantie? Dat hij daarom niet zo huilerig en moe is? Lekker he, nu al weekend hebben? :)

Moeilijk he chacha, dat gedrag negeren. t werkt meestal wel.. maar ook op je zenuwen... Ik vind het ook lastig, maar probeer het wel. Het werkt niet altijd, maar bij sommige dingen heeft het wel zn vruchten afgeworpen, daar ben ik dan weer heel blij mee, anders word ik ook soms knettergek. haha.. soms hoor ik niet eens meer het gemekker van Tijn. Hij kan soms de hele tijd door: eehh eeehh EEEHHHH doen (behoorlijk mopperen dus)

Gelukkig was het een eenmalig dagje dat Marno ziek was. Gek he, Tijn heeft ook wel eens een dag hoge koorts gehad, heel zielig, alleen maar bankhangen, geen energie en de volgende dag de vrolijkheid zelve...
    Maar gelukkig maar, kan ie mooi op de foto!

Tijn heeft een leuke dag gehad bij zn opa en oma. Hij heeft laarsjes gekregen, daar stapt hij de hele tuin mee rond en bladeren vindt hij geweldig om mee te spelen.

Ik had een minder leuke dag. Vreselijk drukke kinderen. De helft van de namen kende ik niet, dus ook nog eens heel irritant. Ik heb me echt druk gemaakt joh vandaag met die kids. kan nooit goed zijn. Dit doe ik ook echt niet meer, geen haar op mn hoofd!

Nu ben ik moe, heb net lesgegeven op de sportschool, gedouched en ik lig te laptoppen in mijn bed. De rest van de week blijf ik mooi heeeeel lui! ;)

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: Deborah woog in augustus 9750 gram, dus niet veel bijgekomen. wel 3 cm gegroeid :D

mamsie: beterschap, je kan altijd heen gaan, als ze twijfelen dan geven ze de prikjes niet.

chacha: hier nog 1 die het bij mij doet en veel minder bij stefan. Als hij thuis komt is ze blij, maar ik moet haar optillen. vlgens mij een periode waar ze wel weer overheen groeien. negeren is hier geen optie, tsja een echte meid ;)

13. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

dan ga ik gewoon naar het cb. vrijdag is ind nog ver weg.
    en ben ook wel erg benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is.

zag al mooie cijfers van sean en deborah...

dimphy heeft een zalfje, hoop dat het snel helpt.

en iedereen weer wat aan de betere hand vandaag?
    Ik wel, dimphy nog niet.....

vanmiddag komt eenvriendinnetje die ik al heel lang niet gesproken heb. op school uit elkaar gegroeid.
    heb er veel zin in! :p

nou ga mijn meisje is uit bed halen, kijken hoe het nu met haar is......

fijne dag ( al is het !@#$ weer, echt zo donker nog)

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goedemorgen dames!

De nachten hier zijn rustiger sinds we terug zijn van vakantie, maar misschien is dat ook omdat we niet meer 10 x heen en weer lopen maar nog maar 3 x en dan leggen we hem tussen ons in.
    Gisteren werd hij om 3 uur huilend wakker en heeft hij de rest van de nacht tussen ons in geslapen. Vanacht was het 4 uur.
    Hij wordt nog steeds om half 7 wakker.
    Hij heeft nu ook ontdekt onze bank hier te beklimmen en laat luidkeels horen hoe leuk hij dat vindt. Grapjas!

mamsie fijn dat jij weer aan de beterende hand bent. Hopelijk Dimphy ook snel!
    Veel plezier met je oude vriendin vandaag.

Mir kan me voorstellen dat het helemaal NIET je beste werkdag was.
    Lekker luieren klinkt goed voor de rest van de week.
    Je contract bij deze school loopt toch t/m December?

Ezzie fijn dat Marno weer beter is. Hoeveel dagen werk jij eigenlijk?

Ik ga mn kindje een banaaantje geven en dan lekker in zijn bedje leggen.

fijne dag meiden!

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ach gossie dimphy, toch een schimmel. Morgen ook maar even met lynn naar de ha. Tis nu niet grappig meer en zo rood als een tomaat. Ik bel nu even. Ik mag vandaag om 12.20u. Eigen huisarts is ziek. :( Nu dus bij een andere.

Mijn tupperware party was erg goed. Waren 7 mensen en is een totaal van 505 euro verkocht. En 1 afspraak. Dus ik heb mijn keuken gerei. Joepie de poepie.

Ik doe mee hoor. Kerstpakket voor gulay.

Lekker hoor Mir, banken. En een relax weekje. Hebben lynn en ik gisteren ook gehad.

Dadelijk papa en mama wegbrengen. Die gaan naar Tenerife.

Lynn dr derde kiesje is door. En ze trekt zichzelf de hele tijd op in de box. Zit er heel grappig uit..

God, wat hadden jullie ook alweer geschreven allemaal?

Sean en Nikki, mooie cijfers hoor.

Euh, euh, euh. Denk denk denk.

Fijn hoor pinguin, dat de nachten beter gaan. Hier nog steeds niks te klagen. Tis net een beertje. Gaat om 19.00u haar winterslaap in en om 8.30 ontwaakt ze een keer.

Chacha, lynn is ook zo hoor. De ene keer is ze heel verlegen, maar meestal weet ze iedereen wel naar haar hand te zetten.

Laatst kwamen we op een verjaardag. Allemaal vreemde gezichten. Bleef ze echt bij me hangen en haal gezichtje verstoppen. Haha. 2 minuten later had ze het hoogste woord.

Ik ga mijn jas aandoen en naar mijn ouders.

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Zo, Marno is op de foto geweest, geloof wel dat het goed ging. Leidsters hebben weinig tijd om te praten, veel's te druk.

pinquin; ik werk 3 om 2 dagen. Goed te doen vind ik zelf.
    Soms zit ik er zelfs aan te denken elke week 3 dagen te werken, is toch wel erg krap allemaal zo met geld,...zou nu ook echt niet weten dat als we zouden willen hoe we dan een tweede kunnen bekostigen! maar misschien gaat dat ook vanzelf net zoals met een eerste.

Fijn dat de nachten wat beter gaan.

yeach juudje, toch je keukengerei! wat is er voor veel verkocht zeg!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie dat zou ik ook wel willen, 3 om 2 dagen werken. Maar mag niet van de baas. En ik heb ook geen idee waar mijn geld blijft. Heb niet het idee dat ik allemaal veel uitgeef. Maar met een eventue;e 2e heb je natuurlijk al veel spullen in huis, dus misschien dat het dan wel meevalt

Leuk dat Marno op de foto is geweest...Lynn mag volgende week.

Joepie Juud! Gelukkig toch nog gelukt met de verkoop
    Lynn is ook zo'n snoepie he... meekletsen op de verjaardag.
    En wat goed dat ze gaat staan
    Wens je ouders veel plezier op tenerife

Pinguin, lekker dat jullie manier hebben gevonden die voor iedereen werkt 's nachts. Als hij 16 is, zal hij vast wel in zijn eigen bed slapen ;) Dus het gaat vanzelf over
    Wat leuk dat klimmen. Lynn klimt in de koelkast en op tafel.

Mamsie gezellig met een vriendinnetje! Hopelijk gaat het vandaag stukken beter met Dimphy

Niek haha, Deborah laat zich niet negeren? hihi

Mir ik kan me zooooo voorstellen dat je geen goede dag hebt gehad. Sjonge 30 kids...ik heb het al moeilijk met 1 hier in huis
    En lekker lui doen is je helemaal gegund.
    En jij oostindisch doof voor het gemopper....ik wou dat ik het kon. Zal een stuk makkelijker zijn. Maar ze gaat ook echt helemaal aan mij hangen.
    Wat leuk dat Tijn laarsjes heeft gekregen. Kan niet wachten tot Lynn echt gaat lopen.
    Heb hele leuke regenlaarsjes als kraamcadeau gekregen vorig jaar, met bloemetjes. Maar is maat 22 ofzo...dus past toch nog niet

Lynn heeft uitgeslapen. Vanmorgen eerst om 06.15 uur wakker (de 1e keer dat ze wakker werd, de hele nacht geslapen joepie). En toen was het 08.45 :oops: Ik schrok er van.
    Nu ligt ze nog even te slapen en dan gaan we zo naar een dinnetje

fijne dag allemaal

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Marno heeft er een nieuw woordje bij. AAN.
    de tv, de lampen, alles wat aan kan moet dus ook aan.
    hihi, wel grappig.

Jammer chacha dat het niet mag van je baas. Ik heb gelukkig een flexibele.
    Nou vroeg een vriendin laatst aan me of ze je kunnen ontslaan als je dus minder wil werken ivm een kind. Ik dacht van niet maar dacht dat ze je wel een ander soort baan kunnen geven als je die je hebt niet in 2 dagen kan uit oefenen.

Doe vandaag weinig, lekker thuis rommelen met mn kind. Toch k*t weer.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat een rot weer :(

komen net terug van zwemmen, Deborah mag over een maand over naar de peutergroep. het is wel leuk, maar er zijn nog maar drie oudere kindjes en de rest echt baby's vanaf 4.5 maand. ze moet alleen helemaal zelf kunnen lopen, omdat het water heel laag gaat en je dan meer hje handen vrij hebt. dan begint het overigens om 9 uur! :rolleyes:

hier nog geen last van de prikjes, maar het schijnt pas een week later te gebeuren.

iedereen vandaag op visite?

20. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    We hebben vanaf maandagochtend geen internet gehad. Nu eindelijk weer!
    IK ga vanavond ff bijlezen en reageren.

Deel Deze Pagina