September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ben ik alweer! Nikki slaapt nog.

Goed idee; een pakket voor Gulay.

Bij het cb geweest; nikki is 79 cm en 12,3 kilo.

Chacha; nikki deed net zo! Ook zo plakkerig en niks was goed. Maar nu ze weer beter is, is het zp goed als over! Wie weet heeft Lynn ook ergens last van?

Heb alles gelezen, maar nu geen tijd meer om te reageren.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie ze zeggen bij mij dat mijn functie vereist dat ik minimaal 24 uur aanwezig ben, ivm vergaderingen en bereikbaarheid. Ach het is niet anders. Misschien ooit ouderschapsverlof.

Wat leuk dat Marno aan zegt. Lynn staat weer even stil qua taal. Ja brabbeltaal dat wel.

Deborah wordt nu echt groot he? Naar de peutergroep. 9 uur is wel vroeg!

Balen blup, dat je geen internet had. Ik weet niet of Lynn ergens last van heeft. Vandaag op visite was er niks aan de hand.

Vandaag bij een vriendin geweest. Die heeft 2 poezen. Heeft Lynn nog nooit van dichtbij meegemaakt. Eerst vond ze het wel spannend, maar later was het helemaal oké. Ze heeft ze zelfs geaaid (en bijna aan de staart getrokken, maar ik was er op tijd bij)
    Ze heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Nog een verjaardagscadeautje gekregen...een pop. Vond ze ook helemaal geweldig.

Ik ga nog ff snel vlees halen...vergeten uit de vriezer te halen :rolleyes:

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Die gekke man van mij :)

Ik had in de vakantie gezegd dat ik het best wel jammer vond dat we geen kaartjes voor Paul de leeuw hadden omdat ik daar best graag naar toe had gewild.
    Komt hij net vroeg thuis zegt ie, kijk eens voor jou. ..
    We gaan morgen naar Paul de Leeuw! :D
    Ik vind het echt geweldig! oppas heeft hij geregeld en al dat meer.

zucht... mijn dag kan niet meer stuk!

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: ik ben zo jaloers, had heel graag heen gewild, maar niemand wilde mee :cry: heel veel plezier!

Deborah heeft al 5 poepbroeken gehad, zal dat door de prikjes komen?

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ohw.... en ik ben jaloers dat jij zo'n leuke man hebt die dat regelt! hihi.
    Ik geef genoeg hints over dingen die ik leuk vind maar me ermee verrassen? nee hoor! Daar komt ie dan weer niet op.
    Heel veel plezier in elk geval saampie's! geniet ervan morgen! :D

zou best kunnen die poepbroeken door de prikjes, geen idee eigenlijk.

Nikki ook mooie cijfertjes! :)

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Seán 12.4kg - 82cm
    Nikki 12.3kg-79cm
    Deborah 10.05kg-78cm

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat lief Pinguin! Veel plezier alvast voor morgen.

Fijn dta het vandaag wel goed ging chacha!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hoi hoi,

pff eslem heeft me vandaag geen 5 min met rust gelaten hehe..dus ben nauwelijks op internet geweest en geen tijd gehad om wat te schrijven..
    Ze werd vannochend om 4! uur wakker..toen ik haar weer in slaap probeerde te krijgen merkte ik dat ze had gepoept dus snel luier verschoond en tsja..toen was ze te wakker natuurlijk.
    Tussen ons in genomen..maar nee hoor mevrouw wou niet slapen..
    Mijn man raakte geirriteerd dus die was naar de woonkamer gegaan..
    Liggen we EINDELIJK te slapen..komt meneer de kamer binnen (moest wel want hij moest naar zijn werk) om zich aan te kleden en tsja..toen werd ze weer wakker natuurlijk *zucht*

rond half 10 a 10 uur weer in bed gelegd..en toen ben ik ook snel gaan liggen..
    maar het geluk zat ons niet mee..toen ik net begon weg te dromen ging de deurbel! Ik snel rennen omdat ik bang was dat eslem wakker zou worden..weer gaan liggen..toen rond half 12 begonnen alle buurvrouwen en kinderen te praten op de gang omdat ze kinderen naar school gingen...eslem een paar keer een huiltje gelaten en ik kon niet meer slapen omdat ik als de dood was dat ze wakker zou worden..
    Uiteindelijk toen de stilte was teruggekeerd en ik eslem niet meer hoorde en ik weer ver weg was...GING DE DEURBEL! de buurvrouw die op bezoek kwam..
    weg mijn slaaprust en eslem natuurlijk wakker..

wat een geluk had ik vandaag zeg..!

Trouwens:

Eslem 9500 - 73 cm

pinguin..: heerlijk half 7..wat mis ik de dagen dat ik tot half 7 a 7 uur kon slapen..op zijn laatst is het hier 6 uur..
    en hoe vroeg ik ook naar bed ga..en ook al slaap ik al een jaar eigenlijk onregelmatig en met snachts opstaan of sochtends heel vroeg op staan..het went dus echt niet..
    Ik kan er echt niet tegen. De gebroken nachten waren natuurlijk nog erger..maar vroeger dan 7 uur opstaan breekt me toch ook wel op hoor..

juudje: wow goed verkocht toch! wat voor keuken gerei krijg je?

Eslem heeft trouwens 8 voortanden (4 onder, 4 boven) en krijgt nu ook 3 tanden achter ergens door..2 boven geloof ik en een onder.

ze heeft ook nog steeds diarree..wat kan ik haar geven om wat hardere poep te krijgen?

Hier heb ik dat plakkerige ook heel lang gehad trouwens..nu nog steeds wel maar niet meer zo vreselijk.
    Ze deed alleen bij mij irritant en bij haar vader niet.
    Het is ook wonderbaarlijk dat als ze bij mijn buurvrouw boven is dat ze hardstikke lief is maar dat ik in huis mijn reet niet kan keren..dan vraagt ze de hele tijd aandacht.

ohjjaaa vergeet bijna het nieuws te vertellen..

na heel veel zeuren...heeft mijn man een ticket voor me geboekt. We hebben er eigenlijk helemaal geen geld voor..maar ik heb beloofd om het geld wat ik krijg in nl (krijg vaak wel wat van me oma enzo) aan hem te geven en niets te kopen in nederland. Ik ga voor 12 daagjes..dus het wordt wel 12 daagjes thuis zitten of iniedergeval niets kopen maarja beter dat dan niets. Ik kan tenminste weer heerlijk nederlands ontbijten en lekker thuis zijn.. ! :D
    Ik had er echt zo'n behoefte aan.
    Ik ga volgende week vrijdag trouwens..16 november..heb er zin in!

Jullie hoeven dus niet de moeite te doen voor een pakketje hoor! het was wel een heel lief idee! Vind het lief dat jullie zo aan me dachten.

verder kan ik me niet meer herinneren wat jullie hebben geschreven ik zie hier onder alleen de berichten van de laatste blz geloof ik..
    hoop dat ik niets gemist heb..

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Seán 12.4kg - 82cm
    Nikki 12.3kg-79cm
    Deborah 10.05kg-78cm
    Eslem 9.5 kg-73cm

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat fijn voor je dat je naar Nederland komt! wat jammer dat je 15 december alweer weg bent, kunnen we niets verzinnen?

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja leuk he! maar ik heb echt geen enkele cent om waar dan ook naar toe te gaan..klinkt echt triest..maar het ticket is echt duur (voor ons is het een heel maandsalaris) dus heb geen euro aan zakcentjes hehe :) Ik ga puur om gewoon daar te kunnen zijn zeg maar..

En ik denk niet dat jullie in de buurt van hoofddorp ergens afspreken...aangezien velen van de andere kant van nederland komen. Dus ik denk helaas dat ik, ook al zouden jullie in de periode dat ik er ben, afspreken ik niet zou kunnen komen..

maar..hehe..het is erruggg ver weg maar van de zomer ben ik er als het goed is weer 6 weken :p

dan zijn onze kindjes al weer bijna 2 jaar haha

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lekker voor je Gulay dat je even weer naar huis kan. Ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent.

Hey blup lekker dat je internet het weer doet. BEst frustrerend als het het niet doet he!

Quinn was vreemd vandaag. Weer erg hangerig, maar ook opeens zn rijstwafeltje in zijn geheel zo ver zn strotje induwen tot hij ging kokhalzen :(
    Nog zoiets raars. Op Lanzarote wilde hij iedere dag wel in bad. Hier was het weer gillen. Echt gillen :(

Moet wel zeggen dat het in Lanzarote een klein badje was. Misschien is het hier wel te groot voor hem ofzo.

Mir ben je een beetje bijgekomen vandaag?

chacha leuk he je kindje met dieren.
    Quinn kruipt er hard kakelend achteraan bij mijn moeder. KA KA KA KA.
    :)
    Morgenmiddag naar het cb en de huisarts. Ben er neit gerust op dat zn oortjes helemaal beter zijn. Hij zit er nog zo aan te trekken.

Ik ga een spelletje spelen.

fijne avond

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    eslem: hoofddorp is voor mij te doen hoor!

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Heerlijk, weer de hele nacht doorgeslapen, gisternacht was ie namelijk een paar keer wakker en heb ik hem er zelfs uit gehaald. :oops:

Zit Quinn hier ik het grote bad van jullie of in een klein plastic badje? Dan zou het misschien heel goed kunnen dat ie het te groot vind en daardoor eng. Anders zou het wel raar zijn dat ie het daar leuk vind en hier niet! :-k
    Nou moet ik zeggen dat Marno de laatste tijd hier ook niet uit zichzelf gaat zitten in bad. Met moeite krijg ik z''n benen gebogen zodat ie gaat zitten. Dan is het wel goed.

Neem aan dat ze z'n oortjes even kunnen na kijken bij het BC?

Heerlijk gulay voor je dat je even naar huis kan! :D

vandaag weer werken, ga zo m'n mannetje naar het kdv brengen.

fijne dag allemaal.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lekker ezzie dat hij heeft doorgeslapen.
    Ik ben er wel een paar keer uit geweest helaas en uiteindelijk om half 5 bij ons genomen.
    Toen wilde hij eigenlijk al niet meer slapen maar heb het tot half 7 kunnen rekken.

Ik ga na de afspraak bij het cb nog even bij mn huisarts langs. Laat ik hem daar nakijken.
    Vind t ook wel fijn dat mijn huisarts noteert welke medicijnen mijn manneke heeft gehad.

Ik heb gisteren Quinn zn pony geknipt. Hing echt voor zn ogen.
    Ga binnenkort maar weer naar de kapper , kijken of ze er een modelletje in kunnen knippen met behoud van zijn krulletjes.

Mijn kereltje wil mijn aandacht.

fijne dag meisjes

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Pinguin, lynn gaat 27 mnovember naar de kapper. Dr matje moet er echt aan geloven. Ik vind het wel stoer, maar oma en tante kim vinden dat ie eraf moet. :(

Gulay, ik krijg nu zon bus, met keukenlepels, aardappelstamper, soeplepel en meer. En dan allemaal geschikt voor anti aanbak lagen. Dus krasloos. Had ik eerder moeten hebben. Al mijn pannen zijn al beschadigd. Ik zit altijd gewoon met een vork te prikken. Haha.

Gisteren was Jean even thuis om te eten. Om 18.30 moest ie naar zijn broer. Ik ben naar bed gegaan en jean moest om 17.00u weer op. Dus dat was een gezellig avondje. Nu komt ie morgen middag pas thuis.

Ik heb echt medelijden met de mama's met de gebroken nachten. Veel sterkte.

Wij moeten volgende week donderdag naar het cb. Ben erg benieuwd.

Gisteren nog naar de huisarts geweest en lynn heeft ook een zalfje gekregen. Daktarin. Dus ook een schimmelinfectie.

Vandaag relax dagje. Alweer! :oops:
    Ook wel eens lekker.

Net maar even de ergotherapeute gebeld. Ze zou me terug bellen, maar tot op heden niks gehoord, dus zelf maar weer erachter aan. Wat is dat toch tegen woordig! :x

Ik ga mijn dochter even een paar pepernoten geven, die vindt ze zoooo lekker. Is het eerste wat ze aanwijst als ze beneden komt. Haha. Snoepkont.

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

was gister gezellig, met het vriendinnetje. wel raar als je elkaar zo lang niet gezien hebt.

juudje, hopelijk helpt het zalfje snel. bij dimphy is volgens mij de jeuk nu weg...
    kan ze dat goed eten, pepernoten? dimphy wil ze ook steeds maar vind het eng.....

pinguin, succes vandaag bij de ha en het cb.

gulay, fijn dat je even naar huis kan...

mooie cijfers van alle kindjes.
    ben erg benieuwd na dimphy.

vanmiddag komt aimy haar nichtje, spelen...
    is altijd leuk en gezellig.
    zij wordt nu ok echt groot, is een hele snelle. ze staat nu al en loopt langs de tafel enzo. ze is nu 9 mnd...
    erg leuk om te zien!

fijne dag allemaal, doeg!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Seán 12.4kg - 82cm
    Nikki 12.3kg-79cm
    Deborah 10.05kg-78cm
    Quinn 10.03 kg-77cm
    Eslem 9.5 kg-73cm

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo meiden,

Zojuist naar het cb geweest en de huisarts.
    Quinn zn oren zijn nog niet beter. Ze zijn niet meer actief ontstoken maar genezen dus ook niet :(
    Volgende week weer even laten kijken maar zodra hij een temp van boven de 38.2 krijgt moet ik bellen.

Bij het cb was alles goed. Had voor de verandering weer eens een andere arts. Moesten jullie je kindjes ook met luier aan wegen?
    Hij deed alles wat hij moest doen en meer.
    Alleen zitten zn balletjes nog steeds erg hoog en niet in zn balzak.
    Ze houden het in de gaten.
    Hijg aat vanavond bij mn moeder lgoeren. Halen we hem daar op als we weer thuis komen van Paul de leeuw.

Goed ik ga wat thee maken... lekker

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: Deborah en quinn zitten inderdaad niet veel van elkaar af :D

Deel Deze Pagina