September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

wat een rust hier.

fijn pinguin, dat alles goed was.
    hoop dat zijn oortjes snel over gaan...

nou hier is het geen geheim meer dat we nog een dochtertje krijgen....
    heb me versproken, tegen mijn moeder en tante.
    Mijn vader wist het onderhand al en mijn broer en schoonzus ook...
    en vind het dan niet leuk als de een het wel en de ander niet.
    dus van daar......

wat een weer of niet?

fijne avond allemaal

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    zo, net thuis van m'n vaders veraardag. Nikki viel in de auto al in slaap.

Juudje; sneu vor lynn dat ze een schimmelinfectie heeft. Waar herken je dat eigenlijk aan?

Mamsie; gezellig al die bezoekjes! Nikki heeft een paar keer een kruidnootje op. Ik vind het ook eng, maar het gaat goed.

Pinguin; mooie cijfers van Quin. Nikki moest gewoon zonder luier op de weegschaal.
    Balen dat z'n oortjes nog steeds niet over zijn Duurt wel lang he?

Gulay; leuk dat je weer naar nl komt! Zo te lezen heb je er heel veel zin in! Het is hier wel baggerweer op het moment hoor! Maar als je toch niet kunt gaan shoppen, dan kun je lekker op de bank zitten met thee en pepernoten. ;)

Nikki heeft wat geks. Als ze iets doet wat niet mag en wij zeggen 'nee', dan gaat ze vaak huilen. En niet zomaar huilen, maar helemaal overstuur, tot kokhalzen toe soms.
    En het vreemde is dat we dus op een hele normale manier 'nee' zeggen; helemaal niet hard of boos ofzo. Echt zo gek.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Ook weer mooie cijfers van Quinn. Alleen jammer dat Quinn zn oortjes nog niet goed zijn... Heb je al een afspraak wanneer je de prikjes gaat doen? Enneh.. met luier aan wegen? Da's gek... misschien maakt het niet zoveel uit..

Mamsie.. aahhh.. toch versproken. Tja, nou ja, dan is het nu bekend... jammer best wel of niet? Nu hoef je in ieder geval niet meer bang te zijn dat je je verspreekt. Wij willen het trouwens ook graag weten en zullen het gewoon vertellen, maar hangen het niet aan de grote klok.

Gek, blup, dat Nikki zo hard moet huilen als je nee zegt. Geen idee wat het zou kunnen zijn? Als ik hier nee zeg komt er gewoon totaal geen reactie.... :( Ik moet er meestal echt heen. Dat dat dan zo verschillend kan zijn he? En Nikki huilt voor de rest echt niet snel toch?

he bah.. Lynn ook schimmelinfectie? Blup, ik denk dat je het herkent aan kapotte en rode billetjes wat niet over gaat.
    Je tupperware party was dus geslaagd! Nou mooi!
    Ja, lust Lynn graag pepernoten? Ik durf dat Tijn niet te geven. Toch misschien maar eens voorzichtig proberen. Ik heb ze eigenlijk niet in huis. Heb gehoord dat het niet goed is als je zwanger bent, zit iets in...?

Ik ben superlui geweest gister. 2x geslapen met Tijn. Tijn heeft zn best gedaan, want 2x bijna 2 uur! Dat is uitzonderlijk. Deed ie misschien wel voor mij ;)
    Vandaag wel wat in het huis gedaan, maar niet van harte (euh.. eigenlijk gaat dat nooit van harte haha...) en ik ga zo richting bed.

Tijn wordt de laatste nachten weer vaker wakker. Het begint savonds al. Geen idee wat het zou kunnen zijn...? Hij lijkt niet echt last te hebben van tandjes. Ik heb nu maar zn spenen allemaal vlak bij zn hoofd gelegd, wie weet helpt dat...

Chacha? Waar ben jij?
    Kira? alles goed?

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar NkkiF. Die is hier ook echt wel al een tijd niet meer geweest?

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    blup: hier nog een die overstuur kan raken als je iets "negatiefs"zegt. we zeggen het ook niet al te boos, maar ze weet het wel!

het waait hier behoorlijk, duik lekker mijn bedje in!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik ben hier...moest overwerken :cry: tja hoort er bij...probeer het wel een beetje te voorkomen. En toen nog naar huis over een b-weg door de keiharde regen. Ben niet snel bang in de auto, maar nu kneep ik m wel een beetje

Haha die Nikki...daar komt pit in :D zo driftig omdat ze iets niet mogen...ze slaat een beetje door in haar drift. Niet teveel aandacht aan geven. Nee is nee

Mir heerlijk superlui! En Tijn lekker lang geslapen zeg. Wat goed van hem

Ik durf hier ook geen pepernoten te geven, ze zijn zo hard. Lynn had laatst al moeite met een velletje van de mandarijn. Is wel een kwartier aan het kauwen geweest. En 10x kokhalsen en weeer herkauwen. Toen ik het uit haar mond wilde plukken, beet ze me heel hard.

Aaaah mamsie je geheimpje verklapt :(

Hopen dat Quinn zijn oortjes snel weer beter zijn. Veel plezier bij Paul.
    Lief cadeautje! Ga je hem dan wakker maken vanavond? Of haal je m morgen pas op?

Juud ergotherapeute? Voor jezelf?

Ik duik zo mijn bedje in. Morgen weer werken, ben amper 11 uurtjes thuis en kan ik alweer....MAAAAAAR ben morgenmiddag vrij.

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Leuk gehad bij paul de leeuw pinguin?

Hier ook nog geen pepernoten gegegeven, heb zo ook nog niet gehad. Denk wel dat ze snel zacht worden in hun mond.

werkse dit ochtendje chacha

heerlijk lui gedaan mir! Da's natuurlijk het voordeel als de eerste nog jong is en meer slaapt, dan kan jij ook even liggen!

00000

3.3000000000000000000000000000000000000000 hmmmm, dat was marno zijn verhaal toen ik even niet keek.

nou, later meer, meneer hangt steeds aan mn arm. :(

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goedemorgen!

het was geweldig meiden, echt geweldig, ik heb zooooo ontzettend genoten (ook voor jou Niek!).
    Het was ook heel fijn er even met zijn tweetjes uit te zijn.

Bij mijn moeder is het goed gegaan. Quinn was erg aan het huilen in bed dus heeft ze hem lekker beneden zn gang laten gaan. Uiteindelijk is hij op haar schoot in slaap gevallen. Kejjer mannetje.
    We hebben hem opgehaald, thuis nog een flesje gegeven en daarna zn bedje in. Heb hem tot 6 uur maar 1 x gehoord en om 6 uur kwam hij bij ons in bed. Om half 8 zijn we er pas uitgegaan. Beetje uitgeslapen dus :)

Wat kan Marno mooie verhalen vertellen ezzie ;) Wanneer moet jij naar het cb?

Werkse vanochtend chacha. Wel lekker dat je vrij bent vanmiddag! Steven werkt ook thuis vandaag. Vind het wel fijn, zeker met dit weer alhoewel het her hier best rustig uit ziet..

Balen mamsie dat je je versproken hebt. Dat is de reden dat Steven het niet wilde weten (en ik dus ook niet) want ik had mn mond vast niet kunnen houden , tenzij ze hem dichtgeplakt hadden :-#

Klinkt als een ontspannen dagje Mir! Lekker van genieten.

Raar Blup die reactie van Nikki. Hier alleen een uitdagende blik als ik boos word.

Ik ga me douchen en aankleden. Moet zo naar cesartherapie.

Fijne dag meiden!

Waar is Kira eigenlijk?

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: fijn dat je het zo leuk vond. misschien komt het op dvd, kan ik toch een beetje meegenieten ;)

hier blijven de poepbroeken elkaar opvolgen... :rolleyes:

ga boodschappen doen met Stefan en Deborah, moet straks werken tot vanavond :cry:

morgen twee verjaardagen, maar zondag st. maarten :D

gaan jullie nog langs de deuren? paddy zal wel moeten natuurlijk. Ik ga alleen even langs mijn ouders voor het idee, vindt het wel grappig ;)

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier leeft het niet zo volgens mij Niek, dus ik gfa niet langs de deuren.
    Ik geloof dat de cd 30/11 uitkomt!

FIjne dag

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mooi, dan ga ik sinterklaas lief aankijken ;)

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinnetje begon vandaag zomaar meer te lopen dan dat hij al deed. Nou ja eigenlijk heeft hij best een tijdje geen pasjes gedaan en vanochtend begon hij opeens weer.
    Er staat een filmpje op zn site!

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    zooo Quinn loopt! Echt wel flink wat passen hoor. Over een week doet ie niet anders. T lijkt wel of jullie dezelfde box hebben als wij, zo donker. Heet ie van jullie ook Bopita?

Het was dus geslaagd Paul de Leeuw. Mijn buren gingen of gaan er heen. Is het vandaag ook? Was het in Gelredome?

Oh Niek, dan kan jij op sinterklaasavond Paul de Leeuw kijken!

Werkse Niek! Veel poepbroeken van Deborah? Geen diaree hoop ik!

Ik ga niet langs de deuren, maar zal wel de hele avond voor de deur moeten blijven staan. Het is hier altijd stormloop! Ik moet morgen dus mega veel snoep inslaan! Het eerste jaar dat wij hier woonde wisten we nergens van... dus moest ik nog snel naar de appie om wat in te slaan. Het lijkt wel of het elk jaar steeds meer wordt. Maar wel gezellig hoor (en lekker, want ik snoep natuurlijk mee...) over een aantal jaren met Tijn op stap ;) Ah ja Kira, jij moet met Tim natuurlijk! En je man thuis bij de deur staan voor de andere kinderen...

Getsie overwerken chacha.. :( ja wat een weer was het gisteravond he. Ik snap best dat je m even kneep in de auto!
    Nu lekker weekend!

Hoe was het bij cesartherapie Pinguin? Blijft het helpen?

Ezzie, heeft marno vannacht wel weer goed geslapen?

Ik ga zo nog even boodschappen doen, daarna naar mn schoonouders. Ik ga vanavond met mn schoonmoeder en schoonzussen naar de musical Fame. Gezellig, heb ik zin in. Opa past op ;)

Tijn heeft weer een niet-slaapdag. Vanmorgen wel eventjes maar vanmiddag niet. En moe dat ie is...

Nou ik ga maar eens opschieten! Fijne avond iedereen!

xxxxxxxxxxxx

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Weekend! Hard gewerkt vandaag; ben op vrijdag altijd met een collega samen in de klas en op de één of andere manier steken we elkaar aan met ons enthousiasme en zijn we niet te stoppen, haha! Ben er helemaal moe van.

Chacha; het is niet echt driftigheid bij Nikki als ze zo gaat huilen. Ze is eigenlijk heel erg verdrietig :cry: Ze reageert alsof ik haar heel wat aandoe. Maar je hebt gelijk hoor, dat ze moet leren dat nee nee is.
    Lekker dat je vanmiddag vrij was.

Niek; jouw meisje heeft het dus ook. Gekke meiden.
    Hier wordt geen sint maarten gevierd. Ik weet eigenlijk niet eens wat het precies is.

Pinguin; leuk dat het leuk was! (hmmm.......vreemde zin, haha)
    Gelukkig is het bij je moeder ook goed gegaan. Mag ik vragen waarom jullie hem niet de hele nacht daar hebben laten slapen? Wil je dat (nog) niet? Ben gewoon benieuwd hoor!
    Leuk filmpje! Knapp vent!

Nikki loopt nu ook goed; had ik dat eigenlijk al verteld? Vorige week had ze het ineens door en ze loopt nu bijna altijd; heel soms kruipt ze nog.

Mir; leuk naar Fame! Hoe was het?

Ehhmmmmm....heb verder niet zoveel te vertellen eigenlijk. Straks de lama's kijken.

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Fijn Pinguin dat jullie avondje zo lekker was.
    En QUinn flink aan het stappen? Ik ga zo ff filmpje kijken.

Mir veel plezier vanavond. EN opa succes met Tijn

Niek ik ga niet langs de deuren. Volgend jaar.

Lynn heeft een goede dag gehad op het KDV. Helemaal niet gehuild toen ik wegging. En zelfs bijna 2 uur geslapen. Ze heeft veel gespeeld en gekleurd. En samengespeeld met een meisje van 2,5 jaar. Gingen elkaar de hele tijd knuffelen. Lief he? En de leidster kreeg 3 kussen toen we haar ophaalden. Leuk om te zien dat Lynn daar al goed gewend is.

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden!
    Joepie, het is weer weekend!
    Wat zijn de kinders allemaal gegroeid zeg! Moet geloof ik zelf over twee weken ofzo.
    Helena is helaas een beetje ziekjes. Woensdagnacht overgegeven.....Arme ziel, ik hoorde haar wat mopperen, lag ze er lekker in..... Bleh.
    Gisteren en vandaag had ze alleen zin om fruit te eten, verder niet. Gelukkig drinkt ze wel veel!

Morgen soort reunie van de Yoga-babies. Daar heb ik zin in!
    Ik duik alweer onder de douche.
    Probeer in het weekend de achterstand bij te lezen....

Narcissen

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    blup: de lama's zijn er niet meer, er is nu schaatsen.. :(

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja, ik zag het net ook! GRRRRRR!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo!

Blup Ik heb Quinn weer opgehaald omdat wij vinden dat hij s'nachts nog te onrustig is om ergens te gaan logeren. Buiten dat werkt mijn moeder 6 dagen per week en vind ik dat ze dr nachtrust goed kan gebruiken ;)
    Wat leuk trouwens dat Nikki ook al loopt! Gaat hard opeens met onze kindjes he !

Mir veel plezier bij fame. Klinkt als een boel gezellighied met de dames onder elkaar. Denk dat Tijn de mannenavond ook wel kan waarderen ;)
    Wij hebben inderdaad dezelfde box.
    HEt concert van Paul de Leeuw was in Gelredome en gisteren was de laatste. Wel lekker dichtbij voor mij!

YeaY voor Lynn! Fijn dat ze zo'n goede dag had op het KDV. Maakt het ook makkelijker om dr weg te brengen denk ik of niet?
    Ik heb Quinn van de week voor t eerst weggebracht(steef is meestal de pineut) Ik vond het vreselijk!

Bleh Narcissen, niet leuk dat je meisje ziek is. Hoop dat ze gauw weer opknapt! Veel plezier morgen.

Pffff quinn heeft toch opeens verlatingsangst en hij vindt het ook heel leuk heeeeeel hard te gaan schreeuwen, vooral als je boodschappen aan het doen bent :(
    Naar bed brengen was een drama. Zo over de rooie ging hij. Uiteindelijk laat ik hem dan maar even huilen en dan na een paar minuten is het muisstil.... en is hij in slaap gevallen. Van flink geschreeuw naar muisstil.. gek toch.
    Denk dat het de enige manier is. Als ik steeds naar hem toe ga blijft hij huilen als ik hem in zn bedje leg.

Ik ga bankhangen. Ben doodop. Intensieve maar vruchtbare behandeling bij cesartherapie gehad en te weinig uren slaap vanacht.

fijne avond meisjes!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dus Nikki is intens verdrietig? Agossie :( Misschien dat je haar kunt afleiden? Zodat ze niet zo verdrietig wordt tot kokhalsen toe?
    Lekker dat je moe bent van zo hard werken. Geeft ook wel een kick he?

Ach Helena overgegeven? Hopelijk knapt ze snel op. Lynn had vanmorgen ook wat gespuugd. Het gekke is dat het de avondmaal was en niet de melk die ze eigenlijk als laatste heeft gekregen. Misschien niet zo lekker gevallen...

Veel plezier bij de reunie Narcis. Wij gaan volgende maand uiteten met het cluppie die ik maandelijks zie...maar dan zonder beebs...om eens goed bij te kletsen. Heb er al helemaal zin in

Ach pinguin verlatingsangst? Ja dan is het vreselijk om m weg te brengen he? Ik heb helaas altijd de schone taak om Lynn weg te brengen. Maar wat iedereen hier al zei, is echt waar...het wordt echt beter.
    Het erge was altijd dat Lynn zich helemaal aan mij vastklampte. Pfff dan zit je niet lekker in de auto. Maar vandaag helemaal geen last van.

Ze had ook helemaal niet gehuild de hele dag niet. Alleen maar kletsen en lachen.

En bedbrengen was drama? Is niet iets voor Quinn he? Je gaat er goed mee om hoor!

Oooh ik ben trouwens 24 januari in Zutphen. Op een donderdag deze keer. Het is ook de laatste keer, is het eindgesprek.

Trouwens Lynn houdt het bij 2 losse stapjes...hier nog geen gedrentel.

20. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja, dat is wle een idee om haar af te leiden. Ik ga haar nu steeds troosten, maar eigenlijk helpt dat ook niet zo goed.
    Nikki deed eerst ook steeds maar een paar stapjes. Maar ineens, van de één op de andere dag liep ze hele stukken.

Narcissen; sneu dat helena ziek is. Hopelijk knapt ze snel op.

Pinguin; goed dat je quin hebt laten huilen. Blijkbaar had hij dat even nodig ofzo?
    Helemaal duidelijk waarom je hem niet laat logeren. Zu ik dan ook niet doen.

Deel Deze Pagina