pukkie: welkom, tuurlijk mag je meekletsen! lekker dat ze zo lang dor slaapt. mamsie en narcissen: beterschap! marline: gefeliciteerd! Juud: wat spannend, een ring! verder weet ik het even niet meer, ga zo weeer even lezen!
Getsie mamsie nu al ziek worden? Meestal is dat pas na een dag of 10 toch?! Quinn ligt er al een tijdje in. Pffff werd gek van hem Hij was hartstikke moe. Hij is vanacht ook veel wakker geweest. Had buikkrampen. Ik had hem een olijfje gegeven. Vindt hij hartstikke lekker, maar is nog te zwaar voor dat buikje van hem. Hij heeft op t moment echt honger als een beer. Niet zo zeer in warm eten maar wel flessen/brood/yoghurt gaat er erg goed in bij hem. Ik moet zeggen dat mijn babykriebels toch wel wat bekoeld zijn na het kraambezoek van afgelopen weekend. Ik zag dat moedertje zitten en dacht pffff ben zo blij dat ik nu niet nog een baby er bij zou hebben. Gek toch? Had verwacht dat het juist erger zou worden. IK ga lekker bankhangen. fijne avond meiden.
hoi hoi! ... gefeliciteerd Marline! wel even schrikken dus... maar hopelijk kunnen jullie er wel van gaan genieten en kan alles toch in de loop van de 9 maanden geregeld worden. Ik zou me idd niet zo druk maken om haar gewicht. Vooral haar geen ongezonde dingen gaan zitten geven hoor, zoals koekjes en snoepjes, dat is helemaal nergens goed voor, allemaal verkeerde vetten krijgt ze zo dan binnen, waar ze later nadeel van kan ondervinden! Iman is ook zo'n klein poppie, maar die ziet er toch ook goed uit verder! Je moet maar denken: klein maar fijn! Narcissen, blehh... van 1 olijf zo ziek worden Ben je de dag nog een beetje doorgekomen? hoe was het bij de VK? Tijn eet nu ook minder goed dan voorheen hoor. Hij is een stuk sneller afgeleid ook. Is Helena ook al aan het stappen geslagen? Mamsie, beterschap meid.. get.. zitten jullie in zo'n cirkel.. dan de een ziek, steekt die de ander weer aan, etc. etc... zo wordt er niemand meer beter. En Dimphy ook ontstoken oogjes? Is zij wel geprikt? Seán was toen niet geprikt toch? Omdat hij niet lekker was? Sneu dat ze er nu al op reageert met koorts... Verder mooie cijfertjes hoor! Juud, wat kan jij elke dag lekker uitslapen joh! Met zo'n meid die pas na half 9 wakker wordt. Ik ben altijd jaloers als ik het lees.... Jullie ook donderdag naar het CB? wij moeten om 16.15. Boerengolf? Hoe kom je daar nou bij hahaha. Lijkt me wel grappig. Niet in zo'n vlaai vallen he? haha.. Ezzie, gelukkig heeft Marno niet zo'n last van de waterpokken! En het lijkt erop of dat ze al weer aan het wegtrekken zijn dus? Beter! haha die blup... even extra je wekker checken... lekker joh! haha Nikki heeft naar me geluisterd gister 8) Hoe is het nu met Quinn Pinguin? Hij was niet zo in zn hummetje vandaag? Hoi Pukkie, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen! Jij ook al een dochtertje dat zo goed slaapt! Is Melle al voor de prikjes geweest? Hier alles ok. Hard gewerkt, maar niet leuk. Helaas pindakaas, maar ik kan er echt niet mijn voldoening uithalen... ongemotiveerde kinderen, niet willen werken en bij alles zuchten en steunen. Ik kan alleen mezelf op mn rug kloppen dat ik de boel in toom kan houden, dat is dan mijn doel voor de dag Zo kan ik nog wel een uur gaan zeuren, maar lijkt me geen goed plan. ik heb er voor gekozen en ik krijg nu wat centjes binnen. En ik zie het maar zo, de volgende baan zal vast niet zo'n lastige klas zijn als dit. Dus weer een ervaring rijker zometeen. Tijn heeft tot half 8 geslapen bij mijn ouders. Hij heeft het erg naar zn zin. Geeft mij ook wel een fijn gevoel. Heb net patat naar binnen gebunkerd.. ik ga nu maar even uitbuiken met een kopje thee. tot later!
Hoi allemaal, Marline wauwie...een 2e. Gefeliciteerd meid. Het is wel schrikken he? Maar inderdaad zoals Mir zegt, je hebt nog 9 maanden (ok iets minder) om te wennen. En wat is Youame mondje mooi geworden. Ik zal me ook niet al te druk maken om dat gewicht hoor. Lynn is een lichtgewichtje. Morgen weet ik hoe zwaar, maar het zal waarschijnlijk zo rond de 9 kilo zijn. Bij mij op het cb hebben ze er nooit moeilijk over gedaan. En inderdaad Iman is ook zo'n fijn poppetje...maar ze ziet er zo goed uit en ontwikkelt zich als een speer... Narcissen gets zooo ziek van 1 olijf. Jak. Hopelijk knap je snel op. He Nikki heeft geluisterd naar Mir....wat goed zeg Juudje wat lief dat Jean even een bakkie kwam halen. Ja Lynn gaat in ene hard....vandaag waren het 10 stappen...heel wankelig, maar zo leuk gezicht. Zo zie je maar...in 1x hebben ze het door. Lynn kon eerst ook niet terug zitten, maar heeft dat ook binnen 2 dagen geleerd....gaat zo hard. Gaan jullie ringen uitwisselen? Ook nog met een jawoord erbij? Welkom Pukkie...leuk een mama erbij! Mamsie mooie cijfers van Dimphy. En nu al ziek van die prikjes? Kan dat al zo snel? Pinguin was Quinn zo moe? Goed idee om hem dan vroeg op bed te leggen. Lynn is ook niet zo eterig....eigenlijk alleen de laatste fles...en tussendoor wat snoepen (stukje kaas, soepstengel) maar de rest blijft bijna onaangeroerd. En van de babykriebels af? Mir balen dat je werk niet leuk is. Hoelang loopt je contract? Het moet wel een beetje leuk zijn toch? Als ik mijn werk niet leuk zou vinden, zou ik het echt niet vol kunnen houden. En lekker patatjes....hier stoofpeertjes Hier ook vandaag gewerkt. Vanmorgen een client...die stonk naar alcohol joh....bleeeeeeh. Volgens mij collega's had ik hem niet te woord moeten staan...maar zo streng ben ik niet. Morgen naar het cb...moet nog zo'n hele lange vragenlijst invullen. En Lynn zet nu 10 stapjes los...gaat echt hard nu
hallo, niek, leuke foto, wat lijkt ze groot! hier gaat het helemaal prut. dimphy is echt erg ziek. ze had om 7 uur 39,5. zetpil gegeven, alles uit gespuugd en nu slaapt ze weer. oop dat ze vannacht lekker door slaapt. alvast weltrusten.
beterschap voor Dimphy ! Hopelijk slaapt ze goed op de zetpil! chacha, dat is ook heavy, dronken clienten op de vroege morgen... Voel je je trouwens wel eens bedreigd? Ik kan me voorstellen dat het niet altijd echt een relaxte baan is, je hebt soms/ vaak echt met rare snuiters te maken. Lynn stapt dus ook gewoon al rond! Snel he ineens! zometeen doet ze niet anders! Leuk ook wel weer he? Maar nu kunnen we dus ook echt niet meer van baby's spreken. Gek he... Ik weet nog goed, vorig jaar Sint Maarten, gingen Bart en ik om de beurten naar de deur voor het snoep enzo. Ik zat Tijn te voeden en daarna Bart Tijn op bed leggen en ik op wacht bij de deur. En dit jaar heb ik samen met Tijn de deur open gedaan en lampionnetjes bewonderd en snoep uitgedeeld. ieuwww... wat een verschil dus he in zo'n jaartje. Hihi.. volgend jaar waggelt hij gewoon mee met de buurkindjes en heeft hij ook een lampionnetje en veel snoep (verdienen we dan weer terug haha). oh niek ik ga je site bekijken doeg
Melle moet volgende week voor haar prikjes arm ding Maar van de overige spuiten nooit last van gehad dus ben benieuwd Verders loopt ze hier ook nog wel wankelig en t liefst dichtbij iets dat ze snel kan vastgrijpen maar ze is 'nog' niet lelijk gevallen dus hopelijk blijft het zo Verders eten gaat hier geweldig alles vliegt erin en lust bijna alles en ook begint ze het zelf te willen eten beetje meer was maar goed wassen moeten we toch En ja Melle is altijd een goede slaper geweest (gelukkig) ze gaat om 19u in en volgende ochtend pas wakker en ok soms wil ze nog wel eens wakker worden maar meestal met tandjes en dan haal ik ze er wel eventjes uit even lekker knuffelen beneden en dan krijgt ze paar slokjes warme melk en madam ligt weer in coma Alleen laatste dagen weer goed hangerig maar dr 2e kies heb ik vandaag ontdekt dus denk weer daarvan en dat er nog meer op komst zijn veel zeveren en flink rode wangetjes
chacha, tot eind november moet ik in principe daar invallen. Degene waarvoor ik inval heeft een heupblessure en hoort woensdag van de bedrijfsarts of ze ook daadwerkelijk 1 dec weer mag beginnen... dus is dat niet het geval, dan vragen ze mij voor langer. Nu weet ik niet of ik dit verplicht moet doen of dat ik ook mag weigeren... soms denk ik wel eens.. ik ga niet langer daar werken,ik heb het totaal niet naar mijn zin. Aan de andere kant.. heb ik nog wel werk een tijdje, dus wat extra centjes. Maar ik kan dan natuurlijk wel weer ergens anders gaan invallen.. ik hoor het wel volgende week.. en dan beslis ik wel.
hey meisjes we hebben al 750 pagina's volgekletst! Is best een feestje waard toch! Ik hou het kort meisjes, ben te moe en ga mn bedje in. Fijne nacht voor jullie allemaal! dikke zoenen!
Agos Arme Dimphy...beterschap! Mir ik voel me niet snel bedreigd, maar meestal kom ik bij mensen thuis en daar moet ik niet teveel bij nadenken hoor. je hebt er hele vreemde vogels tussen zitten. 1x heb ik me echt bedreigd gevoeld en dat had te maken met een melding bij het AMK. Maar toen ben ik ook echt bedreigd. Heb echt zitten brullen op kantoor....maar dat zijn zeldzame dingen hoor. Meestal willen ouders wel meewerken. Ja dat Sint Maarten...vorig jaar zijn we gevlucht. Nu ook bewonderen....Lynn vond het zo leuk Wat een leuke foto Niek! Pukkie wat lekker dat Melle zo goed eet en slaapt. Heerlijk van genieten. Hier een wispelturig dametje qua eten en slapen. Is Melle je 1e kindje?
ha Pukkie! Lekker joh dat Melle zo goed eet en slaapt! enneh.. hihi die blauwe plekken komen heus nog wel... hopelijk niet te veel natuurlijk!~ Melle al 2 kiezen? Gaat ook snel! Hier nog geen kiezen te zien. Gewoon nog 8 tandjes. Wel ook veel kwijlen, dus wie weet.
Feestje bij jou thuis pinguin? ik neem de drank mee! Trusten meis! Oh eind november is nog te doen he mir? En dan ook lekker beslissen wat voor jou goed voelt meid. Zou alleen niet weten hoe dat juridisch zit.
wowww.. op naar de 1000 pagina's! Pinguin, slaap lekker meid, hopelijk voor jullie en goede nacht! ieuw chacha, dat is echt een nare ervaring geweest! Lijkt me echt vreselijk zoiets, vooral als het eenmaal tot je doordringt, want ik neem aan dat je op dat moment het beleeft in een roes. Dus idd, je moet nergens aan denken als je bij rare snuiters op bezoek bent.
We hebben trucjes geleerd op de opleiding, dus ik let altijd op waar ik ga zitten (zodat ze je niet in kunnen sluiten). Ach het meeste van mijn werk is dankbaar en leuk...maar soms maak je dingen mee waar je de ogen niet voor kunt sluiten. Ben altijd nog erg blij met mijn werk Ja wat veel zwangeren hier al weer....4 al weer he? Worden de kwaaltjes al minder Mir?
Dat is t belangrijkste! En ik moet zeggen dat het werk dat je doet, ook serieus erg interessant klinkt, ook al is het soms best zwaar en met risico. Mijn kwaaltjes zijn zo goed als over! Soms nog wel wat moe. En hormonen.... pff.. kan om het minste of geringste wel janken. Ik moet nu ook geen bevallingen lezen of nare dingen over de zwangerschap lezen, want dan ben ik een waterval... een emotioneel wrak hahah.. maar ik moet zeggen dat ik na de zwangerschap van Tijn een stuk emotioneler ben geworden hoor... veel sneller janken enzo.... dus nu is het helemaal drama hihi.. nee hoor valt ook wel weer mee.
... ik zorg wel even voor een extra pagina erbij met mijn geouwehoer.... slaap lekker voor straks! ik ga nu maar mn oogjes dicht doen! Kira? waar ben je? Hoe gaat het bij jullie? We missen je hier!
Ojeee worden de emoties bij een 2e nog erger....sjonge...het is hier al erg. Fijn dat de kwaaltjes bijna over zijn Mir. De goede periode is aangebroken. Ja waar is Kira...lang niet gezien. Slaap lekker Mir
hoi, dimphy heeft niet geslapen. steeds maar een half uur of een uurtje. ze had om half 5 weer 39,5. zetpil gegeven. en net had ze 38,5. ze kan helemaal niet staan of lopen...ze is zo ziek. normaal kletst ze de hele dag en nu komt er geen geluidje uit... ze wil gelukkig wel drinken. fijne dag