Melle is ons 1e kindje ja nr 2 is al wel op komst hoor inmiddels alweer 18wk Was in t begin wel erg moe maar t was te doen met Melle ze is gelukkig niet zo moeilijk tis echt een knuffelkont dus we gingen gewoon saampjes even op de bank hangen Ja Melle was heel laat met tandjes krijgen en ze krijgt ze ook in zo'n rare volgorde boven heeft ze 5 tandjes voorste 4 en 1 kies en onder heeft ze voor 2 en 1 kies dus beetje raar allemaal Maar hoe krijgen jullie die mooie foto's allemaal in zo'n mooi album?
pukkie; leuk dat je mee komt kletsen en gefeliciteerd met de 2e! Wat een zwangere opeens! marline; toch ook gefeliciteerd,....hoop dat jullie eruit komen. beterschap met Dimphy, zal dat echt al door de prikjes komen of zal het nog een virusje zijn,.. maakt ook niet uit, fijn is het niet! Moeillijk mir dat het werk niet helemaal naar je zin is, maar het brengt wel geld binnen... gewoon even afwachten of diegene weer kan beginnen, en zoniet wanneer dan wel,.. daar je besluit vanaf laten hangen. Hoe langer je er werkt hoe meer je met de kinderen krijgt misschien,.. ? knap hoor zo'n baan chacha,.. gelukkig haal je er nog veel voldoening uit. krijgen ze nu de prikjes in hun arm trouwens? Dat de babykriebels niet kwamen pinquin,...het is wel heel schattig maar je weet ook wat voor werk het allemaal is! Helemaal met al 1 erbij. Op m'n werk kan ik soms ook een baby vast houden met geen gevoelens erbij en soms dan denk ik weer, oh,, is toch wel weer erg leuk,... Weet iemand hoe dat zit met de belasting terug gave voor het kdv,.... ik wil hem volgend jaar een ochtend extra brengen om de week voor mezelf. Maar nu zei een vriendin dat je het alleen vergoed krijgt als je ook echt werkt die dag. Daar zit natuurlijk wat in. Nou werk ik wel meer uur als die ene dag dat ik hem al breng dus zal het dan ook uit maken?
Nou zeg, ik voel me duidelijk in de minderheid hiero. Lynn kan nog niks en ik ben ook niet zwanger. Pukkie kom je ook naar de meeting? Ja Mir, boerengolf. Heb het ook nog nooit gedaan. Hopelijk val ik niet in een vlaai. Zal me maar gebeuren. Helemaal onder de stront. Hahaha. Dimphy, De lynnetjes zijn ook licht. Denk niet dat Lynn de kilo haalt. Misschien vergis ik me, maar ik hoor het donderdag. (is ze dadelijk de 10 al voorbij ) Leuk hoor, youame een broertje of zusje erbij. Toch gefeliciteerd. Lynn staat nu in de box te miemelen, maar ondertussen ook teletubbies te kijken. Ze wil zitten, maar ook weer niet. En ze zit flink in haar oogjes te wrijven. Ik ga even fruit geven en dan gaat ze naar bed. Chacha, een ja woord zal even moeten wachten. Als het aan mij ligt niet, maar ja. Ik ga van de week maar eens naar een juwelier om ringen uit te zoeken. Die leg ik dan onder de kerstboom. Hihi. Ga ff naar mijn meisje. Tot later
Ffies snel hoor! Mamsie; beterschap met je meisje! Zo sneu als ze ziek zijn. Pukkie; welkom! Marline; maar een voorzichtige feicitatie dan? Ik zou het ook niet zo goed weten als ik op dit moment zwanger zou zijn.
Hoi allemaal, De prikjes zijn weer gedaan. Lynn was heel vrolijk en maakte constant de arts aan het lachen...totdat de prikjes gezet werden...toen was ze heel boos, maar niet veel gehuild. de BMR in de arm en de meningokokken in de been. Lynn d'r cijfertjes: 75 cm 9500 gram In de lengte niet echt gegroeid wel in gewicht. Qua gewicht opeens op de middenlijn, de lengte buigt wat af. Mamsie wat naar dat Dimphy zo ziek is...lijkt mij dat het niet van de prikjes komt...ik heb het vandaag gevraagd. Na 5 a 12 dagen kunnen ze bijwerkingen krijgen van de BMR. Van de meningokok krijgen ze bijna geen bijwerkingen. In ieder geval beterschap en een dikke knuffel voor jou...tis niet niks om je kindje zo ziek te zien. Pukkie gefeliciteerd met nr.2. Wat leuk! Over de foto's....je hebt op deze site een eigen album, onder je bericht staan een aantal knoppen waaronder profiel en album...in je album kun je dan zelf foto's toevoegen. De banner onder mijn berichten heeft een medeforummer gemaakt (sweetangel) Ezzie die belastingteruggave....het is wel zo dat je het niet vergoedt krijgt als je niet werkt. Maar de belastingdienst gaat niet controleren of jij wel op die dag werkt, volgens mij....Alleen als je meer opvang hebt dan je contracturen kunnen ze het zien volgens mij. Aaaah juud, niet treuren, Lynn kan genoeg, ze is hard lerende en je bent niet de enige die niet zwanger is. Ik ga me maar eens met die vervelende was bezighouden...daar komt ook geen eind aan he?
Ik heb een filmpje van Lynn's stapjes. Let niet op haar muts...we stonden op het punt om weg te gaan en let vooral niet op mijn stem.... http://www.novalynn.dreumessite.nl/fina ... -12273.wmv Zo ik ben weg....de was roept me nu echt
geweldig Lynn loopt ook! Ik vind het ook een leuk mutsje! Mooie cijfertjes trouwens. Pukkie lekker mopje is je dochtertje! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffff Quinn is in een bui Heb hem nu in de box gezet. Hij gilt het uit. Hij is zo ontzettend dwars. Vanacht nauwelijks geslapen. Hij heeft op het kdv maar n uurtje geslapen en net een half uurtje. Wil alleen maar op /in en tussen mamma zitten. Anders is het overstrekken en huillen. Hij staat echt te stampvoeten in de box. *zucht* Kleine driftkikker. Ik heb al geprobeerd met hem te spelen, boekje lezen maar hij wil niets. Ik ga kijken of ik hem weer kalm kan krijgen. fijne avond!
geweldig Lynn loopt ook! Ik vind het ook een leuk mutsje! Mooie cijfertjes trouwens. Pukkie lekker mopje is je dochtertje! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffff Quinn is in een bui Heb hem nu in de box gezet. Hij gilt het uit. Hij is zo ontzettend dwars. Vanacht nauwelijks geslapen. Hij heeft op het kdv maar n uurtje geslapen en net een half uurtje. Wil alleen maar op /in en tussen mamma zitten. Anders is het overstrekken en huillen. Hij staat echt te stampvoeten in de box. *zucht* Kleine driftkikker. Ik heb al geprobeerd met hem te spelen, boekje lezen maar hij wil niets. Ik ga kijken of ik hem weer kalm kan krijgen. fijne avond!
Ow die fase daar heeft Melle ook veel last van kan mn kont niet keren of ze grijpt me al vast en wil niks alleen doen Als ik naar toilet ga madam loopt achter me aan en als ik de deur dichtdoe is ze booooos Hopelijk krijg je m snel stil ik geef meestal n paar speeltjes of vraag waar Pukkie(de kat) is en dan heeft ze weer een doel om wat te doen dan gaat ze m zoeken ook terwijl ie buiten is harstikke makkelijk
Ik heb hem uit laten razen. Totdat zn huiltje echt verdriet werd en toen heb ik hem getroost. Daarna wilde hij wel spelen en nu zit hij nog lekker in zijn eentje te spelen. ZOu eht met dat 15 maanden sprongetje te maken hebben? Steven zei me net dat hij vanochtend ook al zo was. Het is ook echt een drama afscheid te nemen van hem op het KDV. Pukkie ik laat hem dan de kat van de buren zoeken, maar zelfs dat kon hem niet bekoren vandaag.
Kijk ons Lynn dan stappen goed zeg! En inderdaad wat een mooie grote blauwe kijkers! Juud, nog geen trouwerij in het vooruitzicht? misschien dat hij na het krijgen van een ring er anders tegenaan kijkt? hihi.. wel vertellen als je toch in zo'n vlaai geplumpt bent he! veel plezier morgen. Goede cijfers ook van Lynn. Dus nu in gewicht gegroeid. Tja dat mocht dan ook weer wel. Ik denk dat het bij Tijn nu anders om is. Nu is hij niet meer zo in gewicht gegroeid maar in lengte denk ik. dat mocht dus ook wel. Ik ben heel benieuwd donderdag. he bleh.. pinguin, Quinn in een dwarse bui. Pff en vooral als hij dan ook nog zo weinig slaapt, is jouw geduld natuurlijk ook niet overvloedig meer... Tijn heeft ook van die periodes, dan is dus écht niets goed, zelfs niet bij mama zitten.. dan snap ik er helemaal niets meer van.... Pukkie, leuke foto's. Mooie meid heb je. En ook al een flink buikje! Gaat het bij nu jou ook sneller dan bij Melle? Was Nikki vandaag weer later wakker? Of was het een vergissing gister.... Ezzie, wat jij zegt doe ik ook denk ik, ik wacht gewoon af en beslis als ik precies weet hoe lang ik nog evt. moet doorwerken. Ik weet niet precies hoe het met het kdv zit. Maar ik denk dat, net als wat chacha zegt, het gecontroleerd wordt aan het aantal uren dat je werkt en het verblijf op het kdv. Als dat niet matched dan gaan ze aan de bel trekken. Dus als jij zoveel uur eigenlijk nog open hebt staan, dan zou je Marno best nog een ochtend naar het kdv kunnen bregen. Moet je even uitrekenen. Dimphy is dus echt behoorlijk ziek.... Hoe is het nu met haar? Wel fijn dat ze in ieder geval goed drinkt, dat is belangrijk. Verder nog andere symptomen als oorpijn of keelpijn ofzo? hihi ja chacha, de emotionele uitspattingen worden alleeeen maar erger . Nee hoor, is niet waar! Ik merkte gewoon dat ik emotioneler ben geworden na dat ik Tijn kreeg en nu ben ik nog wat labieler omdat ik zwanger ben. Vandaag had ik een relaxte dag. Vanmorgen kwam Buro Halt bij ons een presentatie geven aan de kinderen. Een hele leuke vent die het op de juiste manier bracht. De kinderen waren onder de indruk. Ook een film erbij gekeken over criminaliteit en diefstal. Wie weet helpt het. Maar die man zei dat hij er minstens drie per klas wel eens terug zou zien, dat was uit ervaring. Als ik nu al zie wat voor crimineeltjes in spé er rond lopen hier op deze school... Smiddags zijn we naar het stadhuis in Lelystad geweest voor een verkeersveiligheidsdebat tussen kinderen van verschillende scholen. Dat was erg leuk. Dus ik ben de dag wel goed doorgekomen vandaag Tijn heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen. Dat is een record! ik ga even pizza smullen (ik ben heel slecht...) en daarna nog lesgeven, beetje blij lopen springen en hupsen.... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tot later!
juud: hier ook nog niet zwanger en Deborah loopt nog niet, kan alleen heel af en toe los staan, maar ook dat doet ze weinig pinquin: hoe is het gegaan met quinn? chacha: mooie cijfers, vervelend he die prik in hun arm. leuk filmpje trouwens!
hoi, dimphy is nog erg ziek. ze heeft nu steeds een temp van 40. Ook had ze vanmiddag wat stuipjes, omdat de koorts zo snel steeg. ze slaapt veel. maar wil nu niet meer drinken. hoop dat ze straks nog wat wil. ze heeft eigenlijk van alles. ze is verkouden, een ontstoken oogje, schimmeltje wat nog niet helemaal weg is en ook nog last van 4 tandjes die door willen komen.... het is echt heel naar om haar zo te zien....... wat een leuk fimpje van Lynn.hihihihi goeie cijfers! pukkie, mooi meisje. en gefeliciteerd met de tweede! wil je weten wat het is? wij krijgen nog een dochtertje. en hoe is het met quinn, is hij nog dwars? ga even kijken hoe het met mijn meisje is. fijne avond....
mamsie even snel, naar aanleiding van de stuipjes in combi met de prikjes kan je misschien toch beter even contact opnemen met de huisartsenpost meis. BEterschap! Quinn is goed gaan slapen. Toen hij uitgeraasd was was hij weer een beetje zichzelf. Lekker en goed gegeten, lekker gespeeld, raakte in paniek toen hij Daphne Deckers op tv zag en hoorde praten hahaha. Denk dat hijg ewoon een bozige dag had ofzo. Ik ga nu lekker eten.!
Het was een vergissing gisteren hoor! Vandaag gewoon weer om 6 uur wakker. Ze wilde vandaag ergweinig eten. Zou dat van de prikken zijn? Verder wa ze wel gewoon vrolijk. Ik hoop alleen wel dat ze vannacht niet wakker wordt van de honger. Pinguin; zou goed kunnen dat het een sprongetje is. Nikki is een tijdje ook zo geweest; ik kon niks goed doen en ze bleef aan me plakken. Ze is daarna ziek geworden en sinds ze weer beter is is het over. Mir; volgens mij werk jij op een zelfde soort school als ik. Ik heb alleen kleuters en dat is wel leuk! Maar zelfs daar zitten er al een paar bij waarvan ik denk "oei, als die 16 zijn...." Ik zou op m'n school ook geen groep 8 willen doen. Maar ik denk wel dat het uitmaakt dat jij invalster bent. Hoe goed je het ook doet (en dat doe je ongetwijfeld!) ze voelen dat aan en gedragen zich er naar. Juudje; Nikki loopt wel, maar ik ben ook niet zwanger hoor! Zie ik zelf ook niet gebeuren. Mamsie; arm moppie van je! Ben je bij de ha geweest? Hopelijk knapt ze snel op! Chacha; mooie cijfers! Heel wat anders dan Nikki! Ik ben zo benieuwd naar jullie kindjes in het echt! Al klaar met de was?
Ik heb hem even naar boven gehaald kan hij aangevuld worden. Blup er is toch niets mis met Nikki dr geweicht en lengte? Hier zegen ze dat het vooral belangrijk is dat ze een goede lijn blijft volgen. Dus geen zorgen maken meis!