September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nee, er is niks mis met Nikki hoor! Ik vind het alleen grappig om het vershil te zien.
    Ik zie haar ook steeds slanker worden. Alleen zo jammer dat ze op het cb nog steeds een dik meisje blijven zien. Ik luister er tegenwoordig maar met een half oor naar.

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Gelukkig is Quinn zijn boze bui wat afgezakt, hopelijk was het alleen vandaag.

Mamsie; beterschap met je meissie, ik zou denk ook even de HA bellen ivm die stuipjes.

Leuk filpmje van Lynn aan het stappen! :D
    ben zo benieuwd naar de hele bubs bij elkaar straks. Wat zal het een verschil zijn met vorige keer!

mir; jee, dus zo'n 3 van de 30 ziet die vent terug. Dat vind ik nogal wat zeg. Best eng idee,...vooral als dat getal nog eens op zou lopen.
    Lange tuk heeft Tijn gedaan! Marno vond een half uur wel weer genoeg vandaag. :( Ach. zolang ie vrolijk is vind ik het ook niet zo erg.

De kleine van een vriendin van me sliep met anderhalf al niet meer overdag! :confused: Maar nou gaat ze wel om 7 uur naar bed en is in het weekend pas om 9 uur wakker... doordeweeks moet ze dr wakker maken.

Naast aan zegt marno nu ook uit. hihi. gaat maar door.

Ik heb het idee dat ie nog steeds een paar pokken erbij krijgt elke dag, dat moet toch in 1 keer gaan? op 1 dag bv?
    Verder nog steeds goed te spreken.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    blup: het gaat erom dat alles goed gaat, bij het cb hebben ze altijd wel wat!

mamsie: wat naar voor dimphy, als je twijfelt inderdaad even naar de huisartsenpost gaan, sterkte!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Seán 12.4kg - 82cm
    Nikki 12.3kg-79cm
    Deborah 10.05kg-78cm
    Quinn 10.03 kg-77cm
    Eslem 9.5 kg-73cm
    Lynn 9.5 kg - 75 cm

Ik vind het mutsje ook leuk hoor, maar vond het een beetje raar dat ze binnen een muts op had, vandaar. Sinds vandaag gaat het zo goed met het lopen, terwijl ze pas een paar dagen een aantal stapjes zet. Gaat echt snel

De was is klaar hehe

Pukkie wat een snoepie. Wat lijkt ze al groot!
    En wat een leuke afleiding...ga de poes maar zoeken. haha

Sjonge Quinn in een temperamentvolle bui...En vannacht bijna niet geslapen Bah getsie Pinguin. Hebben jullie hem nog bij je genomen= )oh mijn vraagtekens doen het weer niet)
    Goed om hem uit te laten razen, als niks meer helpt dan is het gewoon even lekker om zijn ei kwijt te kunnen.
    En haha...ik zou ook in paniek raken van Daphne Deckers (dekme daphners...wat een doos)

Mir Lynn mocht zeker wel even in gewicht groeien, dit had ik niet verwacht. Ruim 1 kilo in 3 maand. Zeker nu ze zo beweeglijk is en haar mindere eetperioden. Maar blijkbaar krijgt ze ruim voldoende binnen.

Klinkt als een leuke dag vandaag op school! Altijd leuk met die gastlessen enzo. Tijn zo lang geslapen ...altijd als ze bij een ander zijn he=

En foei pizza ;)

Mamsie wat naar dat ze zo ziek is. Wat de rest hier zegt kan ik ook alleen maar zeggen...zou toch even contact opnemen met HA/post. Zeker met die stuipjes.
    Sterkte meid

Nikki geen zin in eten vandaag= Kan best van de prikjes zijn. Mijn ervaring is dat Lynn eigenlijk niet om eten vraagt s nachts, ook niet als ze bijna niks heeft gegeten. Hopelijk blijft Nikki ook doorslapen.
    En Lynn en Nikki zijn idd niet te vergelijken. Die moeten we 15 december even samen op de foto zetten...En Nikki is zwaarder, maar ook een stuk langer....dus het is wel weer in verhouding toch

Ezzie het schijnt dat de waterpokken in golfbewegingen opkomen. Terwijl er op een aantal pokkies al korstjes zitten, kunnen er weer nieuwe bijkomen.
    En jeeee 1,5 en dan al niet meer slapen :confused: Ik ben altijd blij als Lynn even op bed ligt...vandaag samen met Lynn schoongemaakt....de schat wil helpen met opruimen (helaas ruimt ze nog niet op zoals mama dat wil)

Morgen gaat Lynn op de schoolfoto. Ze is net lekker gaan slapen, geen last van prikjes.

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hey, weer wat geleerd over waterpokken, dat wist ik nog niet chacha. thanks! :D

Leuk ook op de school foto morgen!
    Hoop dat die van mij ook snel klaar zijn.

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Wat vervelend, Dimphy zo ziek. Ik sluit me ook aan bij de anderen. Toch maar even advies vragen bij de ha-post. Sterkte meid! Geef Dimphy een dikke knuffel van mij!

Quinn uitgeraast en nu lekker in zn bed aan het tukken? Pff.. wat is dat dan een dag he. Zat m kennelijk toch iets niet lekker... even driftkikkeren en het gaat wel weer. Hopelijk voert hij de frequentie van die buien niet op. Hihi.. bang voor Daphne?

Irritant he Chacha met het verwisselen van de toetsen ineens. Ik weet bijna zeker dat het door deze site komt. ik heb het namelijk ook vaak. En dan alleen als ik hier ben (geweest).. maar ja.. zo zeker ben ik dan ook niet want ik kom altijd hier... Pinguin, jij had dat toch ook wel eens, dat je toetsenbord in de war raakte? En dat je het er over had dat het door deze site komt? Of eh.. zeg ik nu rare dingen?

Blup, jullie school ook veel allochtone kinderen en veel nare gezinssituaties? Ja kleuters zijn altijd nog erg leuk, maar dan al kan je voorspellen hoet ze over 10 jaar zijn.. jammer he. Tja ik denk wel dat je gelijk hebt hoor wat betreft invallers. En ook, vooral deze kinderen hebben veel structuur en vastigheid nodig. Er zijn al een behoorlijk aantal invalsters geweest dit jaar. Ik voor de maandag en dinsdag en nog wat anderen voor de rest van de week.

Nikki toch maar weer vroeg wakker? hmm.. nou ja, dan geniet je extra van de dagen dat ze wel eens uitslaapt, moet je maar denken dan he.

Ik heb ook veel zin om iedereen weer live te zien! Ben zo benieuwd hoe ze nu op elkaar reageren en wat ze doen. Ik denk dat de meesten dan wel echt aan het stappen zijn. nog een maandje! :D

Wat zegt Marno al gerichte dingen! Goed zeg! Tijn praat de hele dag door, zn mond staat niet stil... maar er komt echt niets zinnigs uit... volgens mij is mama het enige wat ik uit zn gebrabbel kan opmaken. Mijn schoonvader zegt dat hij al aardig Zeewoldens-dialect praat ;)

Leuk chacha Lynn op de schoolfoto. Ik wil ook. Mag ik stiekum morgen niet ook even komen ;) ? Doen we gewoon alsof broer en zus.. the twins.... :D

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha je bent welkom hoor Mir. Alleen gaan ze foto´s maken op de groep terwijl Lynn aan het spelen is. Ik ben bang dat de leidsters er niet intrappen ;) Misschien kunnen we Tijn naar binnen smokkelen

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    misschien trappen ze erin :D
    Maar gaat ze niet op de 'schoolfoto' zoals Quinn en Marno?
    Ohh.. ik moet trouwens ook ineens denken aan een foto van mij van vroeger. sta ik op de psz op de foto tijdens het strijken van 'mijn was' hihi...
    neem aan dat ze zo'n soort foto dus ook nemen van Lynn?

9. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

heb verder niet bij gelezen.

Maar wil even vertellen, dat ik toch maar de HA post gebeld had en we konden gelijk komen.
    Volgens de arts komt het wel door de spuitjes.
    En omdat ze eigenlijk al te ziek was en geen weerstand had, is ze er zo ziek van.
    de stuipjes kwamen door de koorts. was verder niet erg...
    Ze moet het goed uitzieken en ook het ontstoken oogje moet van zelf weer over gaan.
    Ben nu toch wel geruster.
    Dat er toch niet iets anders achter zit......

ik duik snel mijn bedje in ben helemaal kapot.

weltrusten

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    tjonge..! Goed dat je naar de HA post bent geweest!
    Kan me voorstellen dat je nu kapot bent! Lekker slapen! Jij kan ook wel wat rust gebruiken. Doe maar rustig aan!
    Hopelijk gaat het morgen al een stuk beter met Dimphy!
    welterusten!

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jep zo´n foto wordt het waarschijnlijk.
    Ik mag Lynn 3 kwartier droppen...en dan zelf een kopje koffie op de gang drinken (anders zit ze toch aan mij vastgeplakt)

Mamsie, goed dat je gebeld hebt hoor!
    Gets dus toch van de prikjes...Eigenlijk mocht ze dus toch niet ingeent worden= Jammer dat het cb er niet beter naar gekeken heeft.
    Slaap lekker meid...hopelijk doet Dimphy dat ook

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Nog steeds last van je toetstenbord?===

Ben benieuwd hoe Lynn op de foto komt!

welterusten iedereen!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goed dat je bij de hapost geweest bent mamsie. Stomme Yunio ook.
    Pffff ben echt op. Ga zo naar bed.
    Op het KDV krijgt hij nu ook geen diksap meer. Was een goede test dat zn buikkrampen dus duidelijk daarvan komen.
    Vanacht lag hij tussen ons in en was het iedere 30 minuten raak met gehuil. Ik slaap daarna heel moeizaam weer in dus weinig nachtrust.
    Ach hij lag zelfs in zn slaap om eten te vragen. Hij noemt eten en drinken Njanja. Hoe hij er aan komt geen idee, maar hij kan al lange tijd duidelijk maken dat hij trek of dorst heeft.
    Als ik sóchtends tegen hem zeg van zullen we een flesje gaan maken is het gelijk njanja.
    Hij eet en drinkt zo ontzettend veel. Krijgt nog veel te veel flessen binnen.
    Komt het door het lopen dat ze zon trek krijgen?
    Ik ga mn bed in meiden.
    Morgen hopelijk een betere dag. Schoonouders komen langs en had ze bijna afgebelt omdat ik Quinnetje hoe hij nu is niet TE geprikkeld wil laten worden en zij hebben het patent op Quinn overprikkelen.
    Zal wel goed komen.
    Ik hoor boven iemand huilen dus ga er maar eens naar toe.

trusten meiden.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh wat t toetsenbord betreft. Het helpt nog wel eens je browser weer te restarten.

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    sterkte vannacht pinguin!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ... wie is Yunio?... :oops:

doegie!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    sterkte mamsie, hopelijk slapen jullie al lekker..

ga ook lekker slapen, Deborah is net begonnen met hoesten, hopelijk blijft ze slapen, trusten...

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Niek, je hebt mail ;)

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mamie; goed dat je even naar de ha bent geweest. Nu weet je in ieder geval dat er niks ernstigs is. Hoeplijk hebben jullie goed geslapen.

Niek; jullie ook een goede nacht zonder gehoest?

Ezzie; tot 9 uur slapen? Wauw! Dat gaat Nikki nooit doen. Maar als ik mag kiezen dan liever vroeg wakker, maar dan overdag nog wel lekker slapen.
    Hoe is het met Marno?

Chacha; ja, lijkt me grappig die 2 van ons samn naast elkaar. Het typische vind ik dat Lynn er op foto's helemaal niet zo klein en licht uitziet.

Mir; idd veel allochtonen en achterstandsgezinnen. Soms zwaar, maar ik haal er ook zoveel voldoening uit! De ouders zijn vaak ook erg dankbaar als je iets voor z kan betekenen. Ook niet altijd, want 2 weken geleden is een collega nog bedreigd door een ouder :cry:

Pinguin; njanja, wat grappig! Ja, waar zou die het vandaan hebben. Wel makkelijk dat hij het zelf aangeeft.
    Wat ik deed toen Nikki nog veel melk wilde, maar het eigenlijk niet nodig had........verdunnen met water. Ik deed dat i.p.v 6 schepjes met 180 ml water, maar 3 schepjes met 180 ml water. Nikki heeft er nooit wat van gemerkt.

Ik geef mezelf nu even een schop onder 'n kont, want ik moet gaan werken.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    goedemorgen,

Mir Yunio is het cb. Mamsie en ik zitten wat dat betreft in het zelfde district.

KIndje had weer flink buikpijn vanacht, maar hij zit ook weer op zn doekje te kauwen, dus misschien komt er weer een tandje aan?
    Geen idee. Ik heb hem een pijnstiller gegeven en we konden het goed merken toen dat was uitgewerkt, toen begon hijw eer te huilen .

Ach hij werd om 7 uur wakker (gisteren half 6) dus daar was ik al blij mee.
    Hij lijkt beter gemutst dan gisteren dus dat is dan ook weer fijn.

Mamsie hoe is het nu met Dimphy?

Ik ga koffie drinken

fijne dag!

Deel Deze Pagina