September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

dimphy had vannacht een temp van 40.2. vanmorgen was het 38, na een zetpil.
    ze is erg ziek en zwakjes.
    Stomme Yunio ind!

we hebben wel wat meer kunnen slapen.....

ga weer , ze wil weer lekker hangen.

fijne dag...........

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Marno vanmorgen op bed gelegd maar nee, slapen zat er niet in. Hopelijk zometeen dan wel. Misschien dat ie naar 1 tuk wil. Kan morgen natuurlijk weer anders zijn.

Moet zo ff het kdv bellen hoe het zit met waterpokken, of ie morgen kan komen of niet. Dacht dat ze zeiden dat ze tegenwoordig gewoon mogen komen. Dan breng ik hem wel, de meeste zijn al ingedroogd, en ze zjn ook niet echt zichtbaar voor de rest.
    Moet volgende week misschien al vrij nemen ivm ziek zijn van z'n prik.
    Heb al geen dagen meer. :(

Wat goed dat Quinn al duidelijk laat merken of ie eten/drinken wil! Grappig hoe ie aan njanja komt. Ach, je weet wel wat ie wil als ie het zegt!
    Denk wel hoe meer ze gaan stappen hoe meer ze verbruiken dus dat ook weer aan willen vullen met eten.

Chacha; Wat apart dat ze foto's maken onder het spelen!? Dus geen portret foto? Wel 1 van alle kids bij elkaar toch?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier geen groepsfoto maar alleen portretfoto's
    Ze waren er volgens mij ook een aantal dagen dus hoefde ik hem niet apart te brengen voor de foto.
    Tja ik weet ook niet hoe hij er aan komt maar hij zegt het al best een tijdje. Nu alleen veel duidelijker dan voorheen.
    Ik heb mijn dietiste maar eens gebelt. Ben bang dat hij aan teveel eiwitten zit straks.

Ezzie Quinn wilde ook neit slapen maar bleef liggen keltsen in zn bed. Uiteindelijk na een half uur ofzo wel in slaap gevallen en nu slaapt hij nog steeds. Opeens wel weer lang slapen.

Misschien reageert Marno wel hartstikke goed op de prikjes en heeft hij nergens last van meis.

Mamsie fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Hopelijk knapt je meisje snel weer helemaal op!

Ik ga zo eens kijken of mn manneke wakker gaat worden.

fijne dag

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Pinquin, jammer geen groepsfoto,.tenminste, zou ik jammer vinden. Misschien niet nu maar wel als ze kunnen praten en aan kunnen wijzen wie wie is.

Quinn ook slaap aan het inhalen? Je weet het soms echt niet met ze he. Heb Marno nu net op bed gelegd, duidelijk doodmoe en hij is nu al stil.

je hebt gelijk, misschien geen last van de prikken,...ik denk altijd iets te ver vooruit,.. als,als... moet ik eens wat minder gaan doen. hihi. loopt toch nooit zoals ik denk.

Zo, ga nu echt wat in huis doen, zou me dood schamen als er nu onverwacht visite komt,... :oops:

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha ezzie. Ik ehb gisteren en vanochtend al geboend.
    Quinn had lekker in zn bed gekotst maar was wel aan de andere kant van zijn bedje gaan liggen. :(
    het was niet ernstig gewoon flink wat fruit terug gegeven.

Nu zit hij lekker zn boterhammetje te smikkelen.

Bleh heb zo'n dag dat no matter what ik aantrek het niet lekker zit. Kennen jullie dat?

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    zo, phew, het meeste blinkt weer. Eigenlijk een ondankbaar iets dat poetsen, zometeen is het toch weer een smeerboel. :(

Quinnetje spugen? gets, wel slim van hem dat ie er niet in is gaan liggen!

ken dat wel ja, iets aantrekken en het zit gewoon niet. Of het staat niet meer,. terwijl je altijd vond van wel.
    met de uitverkoop ga ik ook flink shoppen, van te voren mn kasten leeg spitten en dan hopelijk mn slag slaan.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha ezzie huisje schoon en daarna kasten uitmesten en straks de utiverkoop in.
    Kan ik ook wel doen.

Quinn zit het laatste stukje van zn derde boterham weg te werken :confused:
    Zoals ik al zei, mn manneke heeft trek!

ik ga effe lekker buiten lopen met hem zometeen. Hij kan nu ook vanauit zitstand zelf gaan staan! (zonder zich vast te houden) . Kleine knapperd!

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

de koorts bij dimphy loopt weer op. 12 uur heeft ze een zetpil gehad, maar het blijft oplopen. net was het 40.2.
    bij 41 moest ik bellen.
    ze slaapt nu, straks nog maar eens kijken.
    vind het gewoon eng!

slim van quinn om dan aan de andere kant te gaan liggen, hahaha

9. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mamsie; balen dat de koorts maar niet weggaat. Hoe haar maar goed in de gaten. Arm meissie!

Nikki slaapt al 3 uur!

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    nikki slaapkopje! :D heerlijk zeg.

mamsie, hou haar maar goed in de gaten,...vervelend dat het niet zakt, sterkte.

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Hier ook schoonmaak, een grote :D was ernstig nodig :oops: Mijn moeder brengt Tijn zometeen terug, dus ik heb nog eventjes. Het duurt bij mij trouwens altijd een eeuwigheid.... ik kan nooit snel. dusss... ik moet nog wel even doorgaan voordat Tijn weer lekker binnen komt banjeren... en idd Ezzie.. het wordt dan zo weer een smeerboel ;)

Mamsie heel veel sterkte met Dimphy. Het lijkt erop dat ze dus echt heel verkeerd reageert op de prikjes... :( Als je het niet vertrouwd, gelijk bellen hoor. Ook al zit de koorts nog onder de 41.

Blup, is Nikki al weer wakker? wat een slaapkoppie! lekker joh. Net wat je zei, liever vroeg wakker en dan overdag een lange tuk. maar ja het is elke dag weer anders he?

slimme Quinn.. hihi.. ik zou ook niet graag in mn spuug willen liggen, groot gelijk manneke!
    Ik heb hier ook klerencrisis... mijn broeken enzo passen nog wel, maar het zit allemaal niet meer zo lekker. En lekker shoppen zit er niet in he deze winter.. tja, positiekleding. Ach ook wel leuk, maar nu dus nog net niet.... ik nu in zo'n tussenfase.. blehh vervelend.

ik ga weer poetsen en boenen. Ik lijk Juud wel :D Maar die zit nu tussen de koeienvlaaien te golfen.... die moet straks zich zelf gaan boenen hihi...

12. Oh hier maar een kort slaapje vandaag net n uurtje wilde zelf ook lekker gaan liggen maar t was me niet echt gegund vandaag :(
    Verder ook een beetje aan het rommelen net ff de was enz gedaan en ondertussen lekker stoeien met madam heerlijk is dat toch he :D

En mamsie wat naar die koorts word er zelf ook helemaal kriegel van volgende week krijgt ons meisje die spuiten houd mn hart al vast

En verders dus iedereen aan de poets? :p
    Werken jullie of zijn jullie thuisblijfmamas?

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pukkie; da's vaak zo he, wil je zelf gaan liggen worden ze wakker of slapen ze maar even, ;)

lijkt er idd op alsof iedereen aan de poets is! was ook wel even nodig.

Ikzelf werk 3 om 2 dagen, verder lekker thuis met m;n mannetje. En jij?

Net even boodschappen wezen doen, liet ik marno los lopen buiten, gaat dus alle kanten op behalve de goeie. Alles is interesant behalve waar mama loopt. :( Nou ja, als je geen haast hebt is het wel leuk om te zien.

14. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Hoi Dames hier weer een berichtje van mij.

Gelukkig gaat het goed met iedereen en nog gefeliciteerd voor alle aanstaande mama's

Beterschap voor de zieke kindjes.

Thijmen had vorige week een oorontsteking en 41 graden koorts!
    Gelukkig gaat het nu wel iets beter met hem.
    Ook loopt Thijmen nu zelf en het eten en drinken en slapen gaat nog steeds goed.
    Hij slaapt meestal tot een uur of negen dus dat is wel luxe.
    Volgens mij zit Thijmen wel in een megasprong want hij is al een paar dagen niet te pruimen.
    Gillen jullie kindjes ook zo hard? en zo ja hoe reageren jullie daar op?

Wij moeten morgen naar het cb dus ik ben benieuwd hoeveel Thijmen nu weegt en hoe lang hij is.
    Ik zie ook op tegen de prikken aangezien het de vorige keer echt niet goed ging.

groetjes aan iedreen

15. ik ben thuisblijfmama heerlijk ;)
    dus kan ook heel de week over de poets doen haha
    Ja hier ook gewoon spontaan gillen ach ik laat ze maar anders blijft ze t dadelijk eeuwig doen :confused:

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki heeft dus 3 uur geslapen. Om half 2 werd ze wakker. Ik was zelf alleen pas om 1 uur thuis, dus heb er niet veel van kunnen genieten. Nou ja, was voor papa ook wel eens lekker.
    Haha, ja Mir, net wat je zegt....elke dag is weer anders.

Grote schoonmaak? Wat is dat? :oops: Ik kom er echt vaak niet aan toe. Als Nikki slaapt doe ik wel wat, maar de grote dingen blijven steeds liggen.

Pinguin; gelukkig is Quin niet in z'n spuug blijven liggen. Hij eet lekker zeg! Knap dat hij al zelf kan gaan staan, dat lukt Nikki nog steeds niet.

Mir; ik heb nog 2 mooie positie-spijkerbroeken...kopen? ;) Met verstelbaar elastiek aan de binnenkant, dus je kunt ze nu ook al aan.

Pukkie; ik werk 2,5 dag. Ik was dus niet aan de poets vandaag, moet het nodig doen.

Nokinee; succes met de prikken morgen. Gaat vast goed!
    Nikki gilt niet echt eigenlijk.

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

de koorts blijft nu steken op 39,5. wordt niet hoger, maar ook niet lager.
    ze heeft net wel een paar hapjes fruit gegeten..
    ook is haar ontstoken oogje bijna over..

ik ben ook een thuis blijf moeder.

hier moet ook nodig eens een grote schoonmaak worden gehouden.
    maar dat komt wel als dimphy weer beter is.

dimphy slaapt nu, dus ik ga eens even de was opvouwen en weer nieuwe ophangen.....gaat maar door...

fijne avond

18. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi allemaal hier ben ik ook weer :oops: . Het is de laatste tijd een beetje druk geweest en ik ben nog steeds niet helemaal lekker. Ik heb nu de oogontsteking van de boys overgenomen... Seán slaapt nog steeds niet goed dus manlief en ik doen om de beurt de nightshifts, zo komen we toch nog een beetje aan onze slaap toe. Overdag slaapt ie ook maar 1 uurtje en daar heeft ie genoeg aan. Morgen gaan we naar het inloopspreekuur van het CB voor de 2 vaccinaties. Brrr ik zie er nu al tegen op. Voor de rest gaat het hier zo'n beetje z'n gangetje. Sorry ik reageer een andere keer op iedereen. Mamsie iig sterkte met je meisje, ik hoop dat ze snel weer opknapt.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi allemaal...ik zit :D

Ooooh wat naar allemaal met Dimphy. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt meis. Als je het niet vertrouwd direct aan de bel trekken hoor. Sterkte!

Joh pinguin alweer buikpijn? :( En geen diksap gehad?
    Wel lekker dat de pijnstiller werkt.

Ezzie volgens mij zijn waterpokken al besmettelijk voordat ze er blaasjes ontstaan en als hij niet ziek is kunnen ze gewoon naar het KDV.

Nee geen portretfoto's, maar actiefoto's. En natuurlijk een groepsfoto! Zo leuk. Wilde ik ook graag hoor.

Pinguin de fotograaf is er op maandag dinsdag en woensdag. Dus ook wel meerdere dagen, maar ja moest er toch speciaal voor komen. Heb lekker gekletst met leuke vaders hihi

Quinn 3 broodjes gegeten....zo heeeee

Wat zijn Nikki, Marno en Quinn slaapkoppen....Lynn vandaag absoluut niet.

Pinguin herkenbaar van die kleding....René vindt me raar als ik me 3x per dag omkleed, maar gelukkig snappen jullie dat wel

Mir kan je ook even hier komen voor de grote schoonmaak...ik kom er echt nooit aan toe. Ik vind het ook onwijs zonde van mijn tijd...Lynn maakt er zo'n zooi van

Heeft Tijn het goed gehad bij opa en oma?

Pukkie ik werk 3 dagen in de week. In principe heb ik geen keuze om te stoppen, dus dat is een makkelijke beslissing. Maar daarnaast vind ik mijn werk ook leuk en ik vind het lekker om ook andere dingen te doen naast het moederschap. Maar ik vind het ook fijn om lekker weer thuis te komen.

Joh Thijmen ook al zo lekker uitslapen. Hier geen gegil meer, wel een periode gehad. Ik reageerde er gewoon niet op.
    Succes morgen bij het CB

Blup lekker voor papa dat Nikki zo lang heeft geslapen..Dan doet ze vast 1 slaapje over de dag toch?

Kira nog steeds niet fit? Beterschap meis.
    En de nachten ook nog niet goed? Is het weer zo'n periode voor Seán? Ik hoop dat het snel over is.

Vanmorgen zijn we dus naar het kdv geweest. Liep gigantisch uit, dus daarna snel boodschapjes, Lynn een croissantje in de wandelwagen en thuis nog een boterham en dan lekker slapen (voor een uurtje...zucht)
    Vanmiddag nog wat aangeklooid en allerlei regelzaken gedaan.

Lynn heeft nog geen last van de prikken. Dus hopen dat dat zo blijft.

En Lynn is gewond...We hebben zo'n sierkast om de verwarming die nog niet vast staat....Lynn trok zich er aan op....kleng...omgevallen...potje op d'r hoofd en die kast helemaal bovenop haar.
    Ze heeft nu een snee tussen haar wenkbrauwen, met pimpelpaars er om heen. En een hele blauwe dikke wang.

Heeeel hard gehuild en adem inhouden en toen ging het wel weer. Weer babbels en spelen.
    Kwam ze weer bij die kast en toen moest ze weer huilen...volgens mij herinnerde ze het weer.

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Haha, die Lynn. Goed geheugen. Jij ook een blauwe wang? Lynnie ook. Ik had Lynnie op de grond laten vallen. Ging met haar naar boven en boven aangekomen wilde ik Lynn op de grond zetten. Ze vergat haar handen neer te zetten, dus viel op haar wang. Zon verdrietje. Hihi.

Wij vandaag naar het cb. Ben erg benieuwd.

Opa en oma zijn vannacht thuis gekomen van vakantie. Daar moeten we natuurlijk vandaag naar toe.

Nokinee, Lynn heeft ook zon periode gehad. Ik werd er gek van. Heb ze een dag naar mijn ouders gebracht. Nu is het over. Oma zegt dat ze zich nu ontdekken en dat ze dan denken: eej dat is leuk, ik hoor mezelf. Harder, harder, harder.

Mamsie, beterschap voor je meisje. Hoop dat ze snel opknapt.

Lynn heeft 2 nachtjes bij mijn zus geslapen. Is wel raar hoor. 's Morgens geen flesje maken enzo. Niet ravotten. Voor lynn moet alles wild gaan. En ze kan zo lachen.

Als we in een winkel lopen zoekt ze met iedereen contact. Ze zegt tegen iedereen hai. Hai hai hai hai hai. Mensen kunnen er gewoon niet omheen en Lynn zit met een big smile in de buggy.

Pukkie, ik wil wel weer gaan werken, maar door mijn nogal traumatische bevalling en de hele reutemeteut zit ik nog thuis. Ik ben alleenstaande moeder. Oh nee, was. De orginele papa heeft ons laten zitten en ook geen contact meer met ons. Hij heeft Lynn nog nooit gezien. Sinds 8 maanden heb ik een hele lieve vriend en sinds oktober wonen we officieel samen.

Boerengolf was erg leuk. Hebben flink gelachen. Lagen geen vlaaien op de wei.

Ik ga ook even wat doen en dan dadelijk naar het cb, waar mijn zus met lynn naar toe komt.

Deel Deze Pagina