September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goedemorgen,

mamsie hoe is het met Dimphy vandaag? Hopelijk aan de beterende hand!

nokinee leuk weer van je te horen meis. Alles goed met je gezondheid?
    Naar van die oorontsteking, Quinn had het ook.
    Kan Thymen al met zn voetjes bij de grond en vooruitkomen op de bobbycar?
    Quin heeft ook van die periodes dat hij aan het gillen en schreeuwen gaat. Vooral in de auto :( Ik heb gemerkt dat negeren toch het beste werkt hier.

Pfff Kira bij jou dus ook nog prut de nachten :( Is Sean echt wakker snachts ? Quinn is alleen aan het huilen en op een pijnstiller doet hij het beter. sucses met de prikjes!

Mir als je nog een leuke positiekledingwinkel zoekt. Er zit hier in Zutphen echt een geweldige winkel!
    Tijntje weer lekker thuis bij mams?!

Pukkie ik werk 2 dagen in de week, de rest ben ik lekker bij mn manneke.

Zo blup wat heeft Nikki lekker lang geslapen! Ik hoopd at als Quinn over gaat op 1 slaapje dat hij er dan ook gelijk een uur of 3 pakt!

Leuke vaders op het KDV chacha? ;) hahaha Hoe is het nu met Lynn dr verwonding?
    Quinn hads inderdaad dikspa gehad op het kdv. Nu dus maar even niets tussendoor. Hij krijgt genoeg binnen dat kleine vreetzakje van me.

Hier de 3e onrustige nacht op rij. Hij heeft weer tussen ons in gelegen met een pijnstillertje uiteindelijk.
    Hij was alleen om half 6 al wakker lag hij in zn handjes te klappen en zn handjes op zn bolletje te zetten. :) Ik heb gedaan alsof ik nog sliep en we hebben het tot kwart voor 7 kunnen rekken.
    Zonet is hij lekker gevaarlijk op de salontafel gekropen en op de bank staan en lopen is ook een nieuwe hobby.

Gisteren even contact gehad met Quinn zijn dietiste omdat hij toch best veel flessen drinkt op een dag en ik bang ben dat hij misschien wel teveel eiwitten ofzo binnen krijgt.
    het is allemaal prima wat hij eet en drinkt (3 flessen + een toetje op een dag). Ik ga hem nu smiddags een plakje ontbijtkoek geven. En bij zijn ontbijt nog een boterhammetje.

Gisteren dus bezoek van mijn schoonouders. Heb een paar keer flink in moeten houden. :evil: Het is soms gewoon een beetje eng hoe obsessief ze met hun kleinkind(eren) zijn. Nummer 2 is in aantocht en ik heb nu al medelijden met mn schoonzusje.
    Ik zal er niet te veel over uitwijden, maar als Steven zegt dat ze het hoofdstuk over opdringerige grootouders eens moeten doornemen zegt het misschien genoeg.
    Als Quinnetje Mamma zegt zegt zij bijvoorbeeld Jaaaaaaaaaaa.

Nou ja genoeg daarover want ik zit me al weer op te vreten :cry:

Ik ga wat doen hier en strakjes met Quinn nog even plat.

fijne dag meiden!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh Juud lekker 2 dagen voor jezelf, of komen de muren dan op je af?

Lynn ook een blauwe wang?
    sucses bij het cb meis!

Oh ja ik heb voor Quinn zo'n schetig pyamatje bij de HEMA gekocht en hij is opeens zo'n echt mannetje geworden. :D Niks baby meer. Kleine stoere bink die erg ondeugend is!

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja pinguin, 2 dagen voor mezelf gehad. Ook wel eens lekker. Ik ga nu snel naar het cb, anders staan ze dadelijk te wachten.

Doei doei

@Mir, whahahahahahahah

4. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

even snel, dimphy zit aan me vast geplakt, volgens mij...
    mag alleen bij haar zitten en verder niks doen..

ze lijkt iets op te knappen.
    ze had net 38.1, zonder zetpil en gister heeft ze een paar hapjes fruit gegeten. vandaag nog niet gegeten, maar al wel goed gedronken...
    hoop dat het zo door zet...

fijne dag allemaal.

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    mamsie, gelukkig knapt Dimphy wat op!

Juud, Lynn doet het prima toch? hihi.. kleine dikke Lynn.. tja ze houdt ook veel van eten he? :D

Wij zouden 16.15 gaan, maar ze belden net op dat de arts van kwart voor 2 tot kwart over 4 niets te doen had.. dus we kunnen al om kwart voor 2. Ben benieuwd!
    Hoe reageerde Lynn op de prikken?

We gaan zo eerst even shoppen in het dorp.

tot later!

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Seán 12.4kg - 82cm
    Nikki 12.3kg-79cm
    Tijn 11.7kh - 80 cm
    Deborah 10.05kg-78cm
    Quinn 10.03 kg-77cm
    Eslem 9.5 kg-73cm
    Lynn 9.5 kg - 75 cm
    Lynnie 9.0 - 74 cm

Tijn heeft zich voorbééldig gedragen bij het cb. :D 'Wat kan je hem makkelijk onderzoeken, zeg.' zei de arts.... Dus zo kan het ook bij Tijnemans :) . Alles prima, hij is dus flink in de lengte gegroeid. Prikjes waren wel sneu. Alle twee hier in de arm trouwens. Op de eerste prik reageerde hij nauwelijks en op de tweede prik moest ie echt even zielig huilen.

Pinguin... wat weer een zware nachten voor jullie, ik hoop zo dat het een keer over gaat! Oh... en ook zo irritant.. meneertje om half 6 klap eens in je handjes doen... :rolleyes: hihi...
    Hier in de auto is het ook gillen en ook hier helpt negeren het beste én een kindercd-tje opzetten helpt ook altijd.

Hoe is het met de prikjes gegaan Kira?

Vervelend, je schoonouders... Is het met name je schoonmoeder? Kan me voorstellen dat je je op dat moment even inhoudt, maar daarna moet je gewoon even stoom afblazen! vloek maar wat rond hier hoor ;)

Leuke positiekleding in Zutphen? Kom ik binnenkort eens langs zeg!:D Ik vond het drama positiekleding kopen. Niets zat leuk... gelukkig was het toen zomer, maar nu is het winter en wil je toch een aantal goed zittende nette kleren hebben.
    Ik heb trouwens mijn positiekleding van zolder gehaald en heb een erg leuke spijkerbroek teruggevonden die ik nu al aan kan. Denk dat het hetzelfde soort is als die van jouw Blup, die je kunt verstellen. Ik moest nu wel het elastiek een stuk korter maken... jemig wat was ik dik op het laatst met Tijn....

Fijn dat je nu weet dat je het goed doet met zn flessen Pinguin, dat je niet te veel geeft.

Vriendinnetje komt straks eten. Ik heb Buritto's gehaald. Tijn ligt te pitten, heerlijk rustig nu!

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jaahh.. schrik! :pale:

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ben ff terug aan het lezen.

Nokinee, leuk weer van je te horen! Ook zo'n slaapkoppie! heerlijk joh...
    Gelukkg is Thijmen weer beter, vervelend he als ze zo ziek zijn :( 41 graden koorts is ook erg hoog!

Doe lekker rustig aan Kira. vervelend dat jij het nu ook zo te pakken hebt.. en je weerstand wordt er ook niet beter op natuurlijk met die gebroken nachten...

Lynn ook gebutst... arme meid :( Klinkt behoorlijk eng als ik het lees, kast zo boven op haar! geen diepe snee hoop ik? Dat ze er maar geen littekentje aan over houdt...
    Ik denk ook dat ze zich die plek herinnert als ze dan weer moet huilen, agosh...

he gets.. Tijn is al weer wakker.... dat was ook niet lang... een klein uurtje... :(

nou tot later!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir Ik hoop vaak op meer slaapuurtjes, maar als je het wil gebeurt eht niet op de een of andere manier.

Mooie cijfertjes van Tijn. Fijn dat hij zich zo makkelijk liet onderzoeken. Hier niet hoor. Quinn blieft geen nieuwe mensen aan zijn lijfje.

Ik heb al mijn positiekleding bij hun gekocht Mir. Geweldig spul.
    Ook in allerlei prijsklasses.
    Hebben er nu ook een kinderkledingzaak bij dus kom er nog regelmatig.

Mijn zus gaat volgende week verhuizen en is de zolder aan het leegruimen, kwam ze van de week met een driewielertje aan. Quinn is er helemaal blij mee.

Mijn manneke ligt te mopperen in zijn bedje.
    Hoop toch dat hij even gaat slapen. Kan ik wat werk verrichten hier. Het lijkt wel een slagveld!

11. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Wij zijn net terug van het CB en we hebben Thijmen op bed gelegd maar het mannetje heeft geen zin om te slapen!
    Toen hij de deur open zag gaan van het cb begon hij al te huilen en dat was waarschijnlijk omdat de prikken de vorige keer een drama waren en dat hij zich dat nu herinnert.

Hij is nu 87 cm en weegt 12870 kilo en voor de rest was ook alles goed.

Thijmen loopt alleen achteruit op zijn auto en zijn vooruit heeft hij nog niet gevonden ;)

Hoe houden jullie het vol met die gebroken nachten? en dan soms nog werken ook.
    Ik weet niet of ik overdag nog in staat zou zijn om dingen te ondernemen en geduldig te blijven.

Wij hebben het advies gekregen om de flessen met speen af te bouwen en alleen nog met een tuitje drinken te geven.
    Ik vraag me alleen af hoe ik dat met de papfles die hij s'avonds nog krijgt ga doen.

Nou tot later

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ook voor jou mooie cijfertjes Nokinee.
    Heeft Thymen geen prikjes gehad dit keer? Of ging het gewoon beter ?

hahahah@ achteruit rijden. Dat schijnen ze eerst te gaan doen.
    Vind het nog steeds een superkoop dat autootje. Hij speelt er elke dag wel mee.

oh ja hij slaapt! YeaY! Ga ik even wat werk voor mn werk nog doen. :)

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, geloof het of niet, maar lynn gaf wederom geen kik. Ze zat echt te kijken hoe de arts de spuiten in bracht. Raar kind. Niet eens een zuchtje of een snikje. Daarna kroop ze weer vrolijk over het bureau van de arts heen.

De artz zei dat lynn na 5 tot 10 dagen ziek kon worden. Ik zei: vorige prikken was ze ook niet ziek. Arts: bij deze prik worden ze eigenlijk allemaal ziek.

Toch zielig dat we al weten dat ze over 5 dagen ziek worden. Sneu

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Heb z'n schoolfoto al terug, kan er uit 3 kiezen, doen ze ook wel slim natuurlijk. Ze zijn leuk. maar neem ze echt niet alle drie!

Au, Lynn een kast boven op dr? pfff moeten jullie geschrokken zijn. Zal wel mooi gekleurd plekje worden!

Bikkel lynnie op het Cb zeg, niet gehuild.!
    en heeft je mama je laten vallen? agosh,... ;)

leuk weer wat te horen nokinee, en Thijmen nog steeds zo lang! wauw.

Ben beneiuwd of alle beebs ziek gaan worden, niet echt leuk vooruit zicht nee.

oh nee, hij heeft het knopje van de tv ontdekt,... dacht dat ie te zwaar zou wezen, maar nee hoor, hij heeft hem uit gekregen,...

Vervelend pinquin van je schoonouders,.. schrijf het hier maar lekker van je af hoor.

Ik zie juist overal leuke positie mode! hebben zo'n winkelktje in het dorp en daar kijk ik elke keer ff naar binnen hoor...

Fijn dat Dimphy haar koorts wat gezakt is mamsie,.. nou nog even helemaal beter worden, dat jij ook weer je handen vrij hebt.

16. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    de koorts van dimphy is toch weer gestegen naar 40..
    baal er zo van... vind het ook te lang duren en bel morgen de huisarts op.

zo! bikkel. en zelfs kijken naar de spuitjes...

ezzie, kun je de lol op. aan, uit,aan, uit.....
    :)

bij iedereen zijn de spuitjes zo te horen nog mee gevallen...gelukkig...

oh dimphy is alweer wakker.

fijne avond

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mamsie: wat sneu voor dimphy, het ging zo goed! sterkte, hopelijk maakt ze een goed nacht

mooie cijfertjes allemaal hoor! hebben ze nog geen last van de prikjes?

wat gaan we nu eigenlijk doen 15 december? ogf heb ik daar overheen gelezen?

ezzie: dat had ik toen ook met de foto's van v&d, je wilt ze wel allemaal, maar het is best prijzig!

nokinee: fijn om weer eens wat van je te horen! :D

ik heb ook een blauwe plek, kreeg vanmorgen de operatielamp op mijn hoofd :cry:

Had ik al verteld dat Deborah al twee kiezen heeft :confused: zo heeft ze niets en nu komen ze, wel allemaal aan de rechter kant :rolleyes:

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    eslem is de kleinste van alle september beebs!
    sorry meiden..laatste paar dagen heb ik niets van me laten horen..ben niet echt super in de mood om gezellig te kletsen eslem is een volledig slaap drama en ben best hopeloos en wil niet alleen maar komen zeuren hier..
    Ik had van de week een heeeeel lang stuk geschreven..maar toen viel de stroom uit hehe..en daarna had ik geen zin meeer om het overnieuw te typen..

Ben druk aan het inpakken..morgen ochtend gaan we naar nederland :)

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    trouwens..eslem krijgt ook wat tanden door..of eigenlijk zijn de puntjes al door..achter zeg maar..
    zou dit nog steeds pijn kunnen veroorzaken waardoor ze bijv. snachts steeds wakker wordt?
    ik betwijfel het eigenlijk..maarja..

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gulay dat zijn waarschijnlijk kiesjes en die kunnen heel goed de nachtelijke onrust veroorzaken!
    Je mag hier altijd komen klagen hoor!
    Hoelang blijf je in Nederland?
    Goede vlucht voor jullie tweetjes!

Bleh Niek een operatielamp op je hoofd. Erge hoofdpijn? Quinn kreeg ook uit het niets een boel tanden en kiezen.

Mamsie hoeveel dagen heeft ze nu koorts? Zou voor de zekerheid morgen toch nog even langs de huisarts wippen meis!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina