Zo, ons monstertje ligt op bed, zonder problemen, hebben nog ff van hem genoten net, heeft ie z'n gekke uurtje na z'n eten, rennen, gek doen, lachen, vallen en opstaan. Gewoon uitsloven eigenlijk, heerlijk. Zou eigenlijk ook eens moeten voelen of er al kiezen door komen,.. geloof wel dat ze er wakker van kunnen worden hoor gulay, doorkomende tanden/kiezen. Niek; dacht dat we naar ballorig gingen in Houten.... au, ook niet fijn, een operatie lamp op je hoofd! Ga lekker bank hangen.
Ooh Quinn doet dat ook dat rennen en dollen na het eten! Dan lekker zijn flesje en daar valt hij al bijna bij in slaap. Hij kwam om kwart over 5 zn bedje uit en lag er om kwart over 7 zonder morren in. Het is zo gek, qua vers eten (geen potje) weigert manneke lief aardappeltjes te eten, niet zijn ding, maar pasta en rijst vindt hij heerlijk en dan het liefste zonder sausje en afgekoeld. raar toch
Wat een hoop geprik vandaag! Ze hoeven er niet ziek van te worden he? Nikki is tot nu toe ook niet ziek; ze heeft alleen vandaag al 3 mega dunne poepluiers gehad en wil weinig eten. Maar of dat van de prikken is weet ik niet. Nokinee; is Thymen 87 cm al joh! Wat lang! mamsie; groot gelijk dat je morgen de ha belt! Het duurt nu erg lang hoor! Pinguin; quin heeft al duideljk z'n voorkeur met eten. Grappig. Auw Niek! Heb je er nog last van? Pfff.....jullie hebben veel geschreven zeg! Doen jullie altijd als ik aan het werk ben Ik ga eens lekker een wijntje pakken.
Blubje, ze hoeven niet ziek te worden maar de meeste worden het toch wel, en dan pas een paar dagen later. Lekker wijntje, proef ik nu toch weinig van want ik ben snip verkouden,.. Quinn voorkeur voor eten? hihi. Moet zeggen dat Marno het ook steeds duidelijker laat merken. Andijvie? echt niet! Broccoli gister ook niet terwijl ie het de keren ervoor wel at,... uhuh, prison break!
Ons 'schema' is tegenwoordig als volgt: Ik leg eslem op bed..moet erbij blijven tot ze slaapt..ze slaapt dan (als we geluk hebben) een paar uur..dan wordt ze wakker..als ik naast haar lig in haar kamer en ik sus wat en wieg haar bedje valt ze meestal gewoon weer in slaap..lig ik in mijn eigen bed..dan is het drama en wilt ze niet meer liggen..halen we haar eruit dan is ze de komende 3 uur wakker..en maakt ons helemaal gek door te spelen in bed en op ons te klimmen..(heel leuk midden in de nacht als je wilt slapen ) Als ik bij haar slaap is het vanaf het eerste moment dat ze wakker wordt raak en wordt ze bijna elk uur a 2 uur wakker en moet ik dus sussen en wiegen.. Rond de klok van 5 is het helemaal over dan is ze wakker en wilt ze uit bed...als ik haar dan bij ons neem..slaapt ze meestal wel gewoon nog tot mijn man naar zijn werk gaat.. Ik snap er werkelijk niets van..ik laat haar niet huilen en blijf bij haar omdat ze 'bang' is..maar het lijkt alsof er gebruik van wordt gemaakt en het met de dag erger wordt...ze wordt ook elke dag vroeger wakker voor die eerste keer (eerst was het 1 uur snachts daarna 12 uur..en gister 11 uur) Het is erg vermoeiend..mijn buurvrouw heeft me een preek gegeven dat ik haar al laat huilen vanaf dat ze zo klein is (ze horen alles) en dat het blijkbaar dus nooit heeft geholpen (wat niet waar is..ze heeft maanden lang gewoon geslapen zonder problemen en zonder huilen) en dat ik haar psychisch kapot maak door haar te laten huilen..dat ze altijd een soort woede naar me toe zal hebben en dat ze er agressief door wordt..blablalba... Ik voelde me vreselijk schuldig en had besloten om haar dus niet te laten huilen en dus gewoon toe te geven aan wat zij wilt..dus bij haar blijven etc. Het zou absoluut geen punt zijn als ik twee keer op een dag een half uurtje (meestal is het nog geen 10 min) naast haar hoef te zitten tot ze in slaap valt..maar dat is het punt dus niet..ze blijft wakker worden snachts en dan moet ik dus ook naast haar zitten en dat duurt dus echt lang..als het al lukt.. het punt is dat niets helpt..ook niet bij ons in bed nemen want dan gaat ze spelen.. ik raak vreselijk gefrustreerd en snachts gewoon boos door het steeds wakker worden..ben het echt niet meer gewend en ben echt slaapdronken en moe en dan ben ik echt niet in staat een uur op een stoel te zitten.. jullie snappen mijn frustraties hehe.. Weet gewoon de oplossing niet meer..pfff..denk dat als ik in Nederland ben toch maar weer ga laten huilen..wel elke 5 min naar haar toe..maar denk dat het de eerste paar keer echt uren gaat duren..ze houdt het op zijn minst een uur vol met gemak..dat maakt het zo moeilijk.. mooeeeeiiiiilijkkkk... pff okey het is er uit..mijn hart is gelucht haha..lees er maar overheen hoor we blijven (maar) 12 dagen in nederland.. Eslem loopt nog steeds op van die goedkope zeeman schoentjes zonder enige steun..terwijl ze al 3 maanden loopt en wil eigenlijk wel schoentjes voor haar kopen..hier hebben ze haar maat nergens..dus ga even kijken in nederland..moet wel iemand lief aankijken..want ik ben totaal blut hehe..misschien tweedehands ofzo op marktplaats..ze heeft ook nog een heel klein maatje..nog maar maatje 18.. ze trekt overigens wel overal de aandacht.. vandaag waren we naar de stad met mijn vriendin en overal waar we waren liepen de meiden achter eslem aan hehe..vasthouden en kusjes geven..en ze vonden haar er zo leuk uit zien haha.. ze zijn in turkije sowieso gek op kinderen..maar eslem steelt helemaal de show met haar (voor hun) erg mooie en aparte kleertjes.. Wel leuk hihi.. Ik ga eslem vandaag expres erg laat op bed leggen..in de hoop dat ze me vannacht laat slapen..want we moeten morgen vroeg naar het vliegveld..
pinguin Thijmen heeft vandaag ook prikjes gekregen en dat was met dikke tranen. Hij was zo zielig..... Toen ik zei dat we naar huis toe gingen en dat hij dan een koekje zou krijgen waren de tranen bijna verdwenen En dan zegt hij ook steeds "koek koek koek"hahaha Met mijn gezondheid gaat het redelijk maar ik heb ook nog steeds wel wat klachten van na de bevalling en ik moet eigenlijk verschillende medicijnen slikken maar dat doe ik op dit moment niet omdat ik er een beetje genoeg van heb. Blubje Thijmen is zeker lang en volgens berekeningen gaat dat door tot 2 meter 4 dus hij kan nog ff groeien De arts van het cb zei wel tegen ons dat we tegen mensen moeten zeggen hoe oud hij is omdat ze anders dingen van Thijmen gaan verwachten die hij helemaal nog niet kan..
Nokinee zat al in je album te gluren maar geen foto's meer helaas Hij is 10 cm groter dan mijn Quinnemans! En toch allebei zo'n stoere auto! Hier ook een klein koekiemonstertje! Hij si trouwens helemaal weg van creamcrackers! Gulay kan me voorstellen dat je op bent meis. Hopelijk kunnen je moeder en zusje(s) je een beetje ontlasten de komende weken. Ik zou niet weten wat je kan doen. Helemaal omdat het zo moeilijk is haar echt ff in dr sop gaar te laten koken in jullie appartement vanwege de buren. Denk dat het ook wel met de bekende verlatingsangst te maken heeft. Laat je niet op de kop zitten door je buuv hoor. Jij weet best wat het beste is voor Eslem! Hoop dat je vanacht een beetje slaap krijgt! Ik ga ook zo mn bedje in. Hebben jullie naar babyboom gekeken. Vond het wat vreemd met die oefenbaby hahah trusten!
pinguin Babyboom, ik kwam niet meer bij met die pop Wat een afgang.... Sta je dan met je pop in de supermarkt als volwassen vent een nep flesje melk te geven en luiers te verschonen Nou dat is niets voor mij hoor! Ik zou er zo bij lopen, hahaha Ik heb trouwens speciaal voor jou een paar foto's in mijn album gezet zodat je even kunt spieken Kan Quinn al in zijn vooruit met zijn auto of blijft hij ook steken met achteruit? Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft met de kindjes en zelf ook een beetje aan de rust toe komen want er zijn veel mama's die dat volgens mij wel kunnen gebruiken!
Ah wat een lieverdje zeg Hier is eigenlijk alles nog hetzelfde haha lopen vastplakken aan mama en rode wangetjes alsof er lipstick op is gesmeerd zow rood geen verhoging oid dus ik denk echt weer tandjes lang leve speelgoed
ooh wat een snoepje is Thymen! Leuk krulletjes en van die mooie donkere kijkers! Quinn kan nog maar net met zijn voetjes bij de grond maar achteruit of vooruit is nog niet bij hem opgekomen. Hij legt meestal zijn voetjes voorop de wagen zodat wij kunnen duwen! Ik zou me doodschamen zo op tv te komen met zo'n rare pop en dan die tshirts die ze aanhadden! De nachten zijn hier weer bleep. Het ligt echt aan de warme maaltijd. Dat is wat zijn nachtelijke krampen veroorzaakt. We gaan nu een aantal dagen smiddags zijn warme eten geven. Kijken hoe dat gaat. Vanochtend ( hij lag al tussen ons in) werd hij om 6 uur wakker. pffff gauw een flesje gemaakt. en daarna heeft hij nog tot kwart over 8 doorgeslapen! Dat was dan wel weer fijn. Ik ga mezelf fatsoeneren. Moet zo naar cesartherapie
Goedemorgen, @blup, reken maar dat ze er allemaal ziek van worden. Heb het nog extra gevraagd aan de arts. Omdat Lynn bij de vorige prikken ook nergens last van had, dacht ik, ze gaat er deze keer ook makkelijk vanaf komen. De arts zei: Alle kindjes worden ziek van deze spuitjes. Is nieuw afweersysteem. Nokinee, wat een schatje zeg. Die krulletjes! CUTE! 8) Lynn d'r 4de kies is door. Als ik mijn mond open doe, stopt Lynn haar hele hand erin. Dus ik probeerde hetzelfde bij haar en voelde links onder 4 puntjes van haar kiesje. @ezzie, succes. Hopelijk is marno net zo'n bikkel als Lynn. Ik heb geen babyboom gezien. Op donderdag moet ik altijd michael scofield kijken. Wat een lekkertje is dat zeg. Jummie jummie. Daar wil ik wel een paar rollen beschuit mee eten. Niks tegen Jean zeggen hoor! Op het cb zeiden ze dat ik lynn 's morgens brood moet geven met halfvolle melk, maar ik vind het nog zo fijn om haar dat flesje te geven. Lekker knuffen 's morgens en bumba en piet piraat kijken. Heerlijk. Ik wacht er nog ff mee hoor. Pinguin, lynn is verslaafd aan pepernoten en lange vingers. Altijd als we naar mijn ouders gaan krijgt ze van opa een lange vinger. Ze weet het precies. Als opa binnenkomt, wijst Lynn al naar de snoepkast. Haha. Beppie. Gulay, zal niet veel schelen tussen eslem en lynn. Op een paar streepjes was ze 74 cm. Hebben ze bij jullie kindjes wel het hoofdje gemeten? Volgens mij doen ze dat niet meer. Staat ook niet in het groene boekje. Chacha, waar ben je? Hoe is het met lynneke? Nog last van de klap gehad? Oma komt lynn dadelijk ophalen en dan mag ze bij opa en oma slapen. Jean en ik moeten vanavond uiteten met vrienden. Die hadden we geholpen met de verhuizing. Hun nemen hun dochtertje mee. Lynnie gaat lekker om 19.00u naar bed. Ga ik zo meteen even met de stofdoek en de stofzuiger door het huis. Daarna even dweilen en we kunnen het weekend weer in. We gaan 15 dec naar ballorig. Pukkie ga je mee? Misschien zijn er meisjes die kunnen carpoolen?! Ikzelf moet vanuit helmond komen. Moet/kan ik iemand oppikken?
Zo, we zijn geweest,... weet niet hoe ik zijn cijfertjes moet toevoegen in het lijstje dus als iemand zich geroepen voelt? thanks,.. 10.910 kg 80 cm. hoofd 51. Alles was goed verder, met actieve waterpokken had ik niet mogen komen,...wist ik niet. (ook beetje logisch eigenlijk,..) Prikken niet gehad omdat ie herstellende is van de pokken. Daar is het lichaam al mee bezig dus ze wilde het niet doen. Over 2 weken pas. Hij ligt nu op bed maar geloof dat ie weer niet gaat slapen.
Juud: Deborah heeft ook nog geen last van haar spuitjes, zitten vandaag op dag 9 en hij vertelde vanaf 10 dagen kunnen ze last krijgen.. eziie: ook moiie cijfers!
Seán 12.4kg - 82cm Nikki 12.3kg-79cm Tijn 11.7kh - 80 cm Marno 10.910-80cm Deborah 10.05kg-78cm Quinn 10.03 kg-77cm Eslem 9.5 kg-73cm Lynn 9.5 kg - 75 cm Lynnie 9.0 - 74 cm
Tijmen 12.87kg - 87cm Seán 12.4kg - 82cm Nikki 12.3kg- 79cm Tijn 11.7kg - 80cm Marno 10.91kg- 80cm Deborah 10.05kg- 78cm Quinn 10.03kg- 77cm Eslem 9.5kg - 73cm Lynn 9.5kg - 75 cm Lynnie 9.0kg - 74 cm
thanks niek en juudje! hier zeiden ze tussen de 5 en 12 dagen dat ze last kunnen krijgen. overal anders geloof ik!
heb de zenuwen meiden,.. m'n broer gaat vandaag m'n schoonzus ten huwelijk vragen in de luchtballen. Ze komen zo hier naar toe,...zij denkt dat het een kado is van Bart en mij. Voor hun nieuwe huis en alvast voor mijn broer's verjaardag. Ze is super nieuwsgierig natuurlijk. hihi. hoop niet dat ze vermoedens krijgt als ze daar aan komen ofzo. nog even spannend dus!