September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    bij ons komt ie volgende week, wel op tv gekeken, ik vind het inderdaad zelf erg leuk :oops:

en hij komt natuurlijk 5 december bij ons thuis! :D

2. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Ach gossie, arme Quinn. Ik hoop wel heel erg dat hij snel weer de oude wordt! Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Oh....speelt hij in prison break. Zal eens proberen te kijken een keertje. Hij ziet er inderdaad wel lekker uit.....(voor dat beschuitje natuurlijk)_

Wij genieten nog van een Sinterklaasloos huis. Over een poosje kun je niet meer zonder. Ga wel de herhaling kijken.
    Hebben vandaag de eerste wand behangen. Het is mooi geworden. Vanavond nog een muurtje doen. Morgen gordijnen ophangen. Over twee weken de vloer leggen. Het hout moet nog een week of twee drogen....
    Op school vieren we natuurlijk wel Sint, en met een club vrienden gaan we dobbelen. Gegarandeerd succes!

De echo was weer mooi! Wat speciaal toch weer om te zien wat er in je eigen buik zit! Wauwie, alles nog steeds goed. We weten nu inmiddels ook definitief wat het wordt maar houden dat nog geheim. We hebben het dus nog steeds over kleintje...

Ga even de kookchaos opruimen.
    Helena is trouwens de hele dag aan het niesen geweest. Had haar net op mijn nek zitten, niest ze weer... Dikke klodders in mijn haar. Getsie...
    En, volgens mij zag ik witte puntjes in haar onderkaak.. dus kom maar op kiezen! Waarschijnlijk heeft ze daar s nachts ook last van.
    Wat hebben jullie daar ook alweer tegen?

Groeten
    Nu ga ik echt opruimen

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoe vinden jullie mijn nieuwe banner? mijn grote dank gaat uit naar sweetangel :D

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    errug mooi niek!

complimentjes weer voor sweetangel!

Marno weggebracht naar oma,..heb verjaardag van mn broer.
    Moren dus uitslapen! Zal wel vroeg wakker zijn. haha.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!

Jee Pinguin, Quinn wil echt niet slapen he snachts... :( geen diksap meer, geen warm eten savonds.. en nog heeft hij ergens last van :( ? Misschien idd wat Chacha zegt, koud? Of toch ook verlatingsangst? Misschien eens echt een kinderarts er naar laten kijken? Dit duurt te lang he. Ik heb echt met jullie te doen!

Leuk, Narcissen, weer een echo. Fijn dat alles goed is!Weer zekerheid. Heerlijk. Ik zit nu in zo'n onzekere fase.... pff.. word gek van mezelf. Maar ok, volgende week woensdag mag ik weer naar de VK. Ik mag ook eerder komen om even het hartje te luisteren, maar dat vind ik dan net weer té... terwijl ik toch een beetje in de zenuwen zit of alles wel goed is... maar dat zal wel, nog maar een weekje wachten.

Volgende week komt de sint hier. Ik heb al een aantal jaren Piet gespeeld bij de intocht. Erg leuk! Dit jaar doe ik niet, Bart is niet thuis, dus moet ik anders weer oppas regelen. heb het nu wel gehad met oppas regelen eigenlijk... pff..
    Ik ga trouwens wel even met Tijn kijken volgende week. En bij mijn schoonzusje in de kapperszaak speelt mijn vader weer sinterklaas hihi.. eens kijken hoe Tijn daar op reageert.

Morgen ga ik de hele dag naar Veldhoven.. (jee wat een end.. brrr) met een collegaatje van de sportschool. Er is een megakwartaal van Les Mills dus kunnen we daar allemaal workshops volgen. Lijkt me wel erg leuk!

Ik ga zo nog maar even bijlezen, wat een geklep! :D
    Trouwens wat leuk dat je broer gaat trouwen Ezzie en wat een originele manier!

Fijn dat Dimphy weer aan het opknappen is! Geen koorts meer wauwie!

Juud... idd.. laat Jean het niet horen hihi... ach kwijlen mag he ;)

Hoe is het in Nederland Gulay? Lekker koud hier he? ;)

Kira hoe is het bij jullie? Seán besloten weer te gaan slapen? Of was het een vergissing...

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wow Niek, dat is een erg mooie banner :D
    Creatief weer Sweetangel! Dat je er elke keer weer iets super moois van kan maken zeg! mooi hoor!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hellow!

Ik heb geen idee wat het is waarom Quinnetje snachts wakker wordt. Ik weet het niet meer. Ik weet dat het de soya niet is in ieder geval.
    Tijdens de vakantie heeft hij op een gegeven moment alleen nog flessen (met of zonder pap) en soya yoghurt gehad en toen sliep hij door.
    Koud kan haast niet. Hij heeft een romper lange mouw, een badstof pyama van de HEMA aan in de buitenzak zonder mouwen van de combisleeper. Daarbij slaapt hij ook nog onder een dekentje en is het gemiddeld zo'n 15-17 graden op zijn kamer.

We denken zelf dat het misschien zijn oortjes weer zijn, maar gelukkig geen koorts.
    Mijn buurvrouwtje vertelde dat haar zoon ( net zo allergisch als Quinn) totdat hij anderhalf was hetzelfde gedrag vertoonde. Somehow een kleine geruststelling.

Het gekke is dat hij overdag echt heel vrolijk is en heel makkelijk gaat slapen s'avonds.
    Ik bel maandag de homeopaat of we wat eerder mogen komen. En als ik daar ook niets mee bereik maar eens naar een kinderarts of misschien allebei proberen.

Narcissen fijn dat je van de echo hebt genoten! Ga je met 34 weken met verlof of met 36?

Mamsie Dimphy ook vandaag goed gehouden?

Blup hier gaan ze met anderhalf naar een dreumesgroep OF ze blijven tot 2 op de baby en gaan dan naar de peutergroep.
    Hoop dat ze Quinn lekker bij de babygroep houden.

Mijn moeder heeft ook jaren zwarte piet gespeelt. Leuk dat jij dat ook doet Mir. Kan me voorstellen dat je niet nog een keer oppas wil regelen.
    Trouwens zit in Amersfoort een megastoere kinderkledingzaak. Leuk om in de uitverkoop te gaan shoppen!

Meiden ik ga Idols kijken.

Fijne avond

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja Pinguin, misschien ligt het dus toch echt aan de allergie van Quinn. Dat is natuurlijk ook niet nikst voor zo'n klein manneke. Hij reageert al op het minste of geringste.. Ik vind het echt zo sneu. Goed idee om de osteopaat ook eens weer te benaderen en dan maar een kinderarts. Ik hoop zo dat het snel beter gaat!

Amersfoort een mega kinder store? Waar? Leuk! Daar wil ik heen.

Ik zit trouwens nu te denken over een kinderwagen voor als het andere baby'tje er is. Mamsie en Narcissen hoe gaan jullie dat doen? Een duokinderwagen aanschaffen? En dan eetje in de breedte of de lengte? De breedte lijkt me niet een optie, dan kan je nergens meer naar binnen? Wat is handig?

Ik ga lekker heel warm douchen, het is hier koud! En de verwarming hoger... brrr....

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi.. nu heb ik 2000 berichtjes getikt :D

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    heyhey,

dimphy heeft vandaag weer geen koorts gehad. wel is ze nogaan het hoesten, maar langzaam maar zeker knapt ze op. zo blij!

mir, dat weten wij dus ook nog niet. zo'n duo wagen, is altijd zo'n gevaarte.

pinguin, he wat naar als je er maar niet achter komt.

narcissen, wat fijn he om even naar binnen te gluren...
    ik denk een meisje... 8)

niek, mooi banner!

ik heb ook jaren zwarte piet gespeeld. zo leuk om te doen. maar vond het altijd zo KOUD! :p
    ik zat bij een groep die van alles deed. intochten, scholen, huisbezoek, clubgebouwen, bedrijven, winkels enz enz.

heb ook de intocht gekeken. dimphy vond het niet zo veel aan. ze vindt wel de zingende piet op zappelin erg leuk.
    volgende week is hier de intocht. ben benieuwd wat ze er van vindt....

ga nog even tv kijken

fijne avond en alvast weltrusten.

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Niek mooie banner! Heeft Linda weer goed gedaan zeg!

Vanmiddag lekker naar de markt geweest. Weer een visje gegeten. Zwarte pieten gezien...Lynn zat er echt naar te wijzen.

Lynn is weer erg op mij gericht, ze wil niet naar René.

En ze loopt nu meer dan ze kruipt, kan uit zitstand tot staan komen, zonder zich op te trekken ergens aan. Ze probeert nu zelf te eten, wat redelijk gaat. Gaat echt hard.
    Binnenkort maar eens schoentjes uitzoeken.

Bij ons op het KDV is er geen babygroep, ze hebben verticale groepen van 0 tot 4 jaar. Lynn kan dus gewoon op deze groep blijven tot haar 4e Het contact tussen de jongsten en oudsten gaat ook erg leuk.

12. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik geloof dat ze bij ons vanaf 1 jar a bij de dreumes-groep komen. Er zitten in die groep gelukkig we veel kindjes van rond Nikki's leeftijd, zodat ze niet als enige jonkie is.

Chacha; nikki eet inderdaad een stuk minder. De hele week eigenlijk al. Ik denk ook de prikken, maar eigenwijsheid kan idd ook. Ze heeft ontdekt dat ze nee kan schudden als ze iets niet wil en volgens mij is ze dat ook erg aan het uitprobren.

Narcissen; leuk dat jullie kleintje weer hebben gezien!
    Chamodent heet dat spul voor de tandjes, van vsm.

Mirl groot gelijk dat je het even een jaartje overslaat!

Mooie banner Niek!

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    o ja hier vandaag Tijn zn eerste schoentjes gekocht :D Hij stapt er goed op. In het begin bleef hij op een plaats staan en maar stampen.. haha... dat hoorde denk ik zo leuk. Nu stapt hij best goed buiten. Alleen hij gaat continu de andere kant op dan dat ik wil. Dus Ezzie, hoe doet Marno dat? Aan de buggy lopen? Ik heb het ook geprobeerd, maar hij draait zich om en gaat zn eigen weg...

Lynn is niet bang voor Pieten? Leuk! Ben benieuwd hoe Tijn er op reageert.
    Wat gaat het snel met Lynn, nu ook al van zit tot staan! Dat duurde bij Tijn echt lang voordat hij dat door had. En zelf eten, goed zo lynn! Ik probeer het alleen nog met brood, warm eten durf ik nog niet aan....

Ja koud altijd he, piet spelen mamsie. Die pakken zijn niet echt warm. Ik zit dan ook altijd nog in de mast als we aankomen. Mooi uitzicht, maar mijn tanden klapperen er dan altijd bijna uit. En dan is het moeilijk om warm te worden daarna.
    lekker dat Dimphy echt aan het opknappen is! wat een schrik was het even he...

Leuk Chacha, schoentjes uitzoeken. Ik ben al een hele tijd aan het rondneuzen geweest, nu echt gekocht. Maar voor meisjes zijn er zulke leuke schoentjes! :D veel keus!

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir en zo'n meerijplankje dan? Of zou Tijn daar nog te jong voor zijn?

Wat leuk dat je schoentjes voor Tijn hebt gekocht. Dan worden ze echt groot he? Welke maat heeft Tijn?

Tja en ik heb geen keus qua eten...Lynn weigert gewoon gevoerd te worden (een paar happen en dan wil ze het zelf doen).

Haha Nikki dus ook het nee aan het uitproberen? Grappig zo'n eigen willetje

15. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ff snel een berichtje voordat ik mijn bedje induik. Het was inderdaad een foutje, gisternacht melde meneer zich om half drie.. Dat was even afzien na een paar biertjes :( . Vandaag naar de intocht geweest bij de sluizen en dat was erg leuk.

Mmm volgens mij is Tijn nog een beetje jong voor zo'n plankje. Tim heeft er nooit opgestaan want die vond het niks maar die kon gelukkig al goed lopen.

Gisteren wilde ik ook schoentjes gaan kopen maar de verkoopster raadde me aan om nog 3 weken te wachten. Hij heeft maatje 22. Toen een nieuwe winterjas voor 'm gekocht want ik denk dat ie een groeispurtje heeft gehad. Zijn andere jasje leek opeens wel een soort dwangbuis.

Hier ook een mannetje dat alleen bij zijn mama wil zijn. Het is brullen als manlief hem overneemt :( .

Pff ik heb ontzettende keelpijn dus ik ga ins bed. Ik reageer een andere keer weer op iedereen. Fijne avond.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, Veldhoven ligt vlakbij mij. Kom maar koffie drinken.

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen,

Gisteren een hoop gedaan. En om 15.00u Lynnie opgehaald. Ze is dan zo blij. Zo leuk.

Tanta Kim was er ook en ze trekt heel erg naar haar toe. Mama is dan niet goed genoeg. Maar als Lynn op de grond zit en ze begint te miemen, loopt tante Kim ernaar toe en pakt haar op. Dat begint ze nu ook bij mij te doen, maar ik pak haar niet op! Dan gaat ze heel dramatisch doen. Schuift ze haar benen naar achteren en gaat ze dus liggen. Haha.
    Vind het ook niet erg dat ze zo naar tante Kim trekt. Heb ik ff mijn handen vrij.

Ze had goed geslapen bij oma. Eerst om half 7 een huiltje en daarna is oma haar om 8.45 wakker gaan maken. Lekker flesje gedronken en daarna naar de winkeltjes. Natuurlijk weer tegen iedereen hoi zeggen.

Mijn oom en tante waren ook bij mama en die hebben een huisje in polen. Dus ik heb even geregeld dat ze luiers meenemen. Scheelt echt veel daaro en zijn dezelfde pampers als hier.

Vandaag een verjaardag van ome johan en Roan. Dus we gaan lekker taart eten.

Heb een paar weken geleden ook schoentjes/slofjes voor lynn gekocht. Bij Dolcis. Als je lid bent van wij krijg je korting. Bon uitprinten en winkelen maar.

Heb hier laarsjes staan voor lynn maat 19, maar die schopt ze gewoon uit. Hier dus nog slofjes.

Ze ligt nu nog lekker te slapen. Ga haar maar eens wakker maken.

Wij trouwens ook ggeen sint gezien. Alleen even op tv. Doen er ook niks aan dit jaar. Moeten naar de broer van Jean en die heeft 2 kindjes van 8 en 11. Dus daar wel. Krijgt Lynn ook een kleinigheidje.

Ga ze nu echt uit bed halen.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje?

Dus Lynnie heeft een favo tante? Haha schattig toch? Lynn wil ook niks van mij weten als oma er is.

Lekker dat Lynn het weer goed heeft gehad bij oma.

Mir doe je rustig aan vandaag? Niet teveel van je lichaam vergen he?

Pinguin hoe was jullie nacht?

Lynn heeft hele dunne ontlastig en het stinkt! Jak.
    Ik kijk 's avonds altijd even bij haar. Ik kwam vannacht de kamer in...brrr wat een lucht. Madame lag lekker in haar kakluier te slapen.
    Toch maar wakker gemaakt. Schone luier en ze ging direct weer slapen.
    Lekker doorgeslapen vannacht en vanmorgen om 8.15 uur wakker (met helaas weer zo'n luier) Vanochtend nog weer 2.
    Ze is er verder niet heel ziek van.

Nikki had dat toch ook deze week? Misschien toch een virusje?

Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Lynn heeft de beestjes uit zichzelf geaaid en het was drama toen we naar huis gingen. Ze vond het zoooo leuk. Nu ligt ze heerlijk al 1,5 uur te pitten.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hai meisjes,

Hier was de nacht een beetje beter, maar niet goed ofzo.
    Het begon gisterenavond al dus heeft hij lekker tegen pappa aan voetbal zitten kijken. Daarna weer naar bed maar al snel weer tussen ons in. Dat ging best redelijk maar toch nog een keer of 4 wakker denk ik.
    Om half 7 lekker flesje in bed en daarna lekker met zn drieen doorgeslapen tot kwart over 9.

Hij is wel meneertje jengel vandaag.
    Steven is de 7 heuvelenloop in Nijmegen aan het lopen met zn broer. Ben lekker thuis gebleven. Niet zo'n zin met Quinn te staan blauwbekken. Voel me sowieso een beetje grieperg dus lekker thuis dan maar!

Quinn heeft trouwens shoesme schoenjtes. Vorig jaar al in de uitverkoop gekocht.
    Loopt hij beter op dan op zijn slofjes.

hihi mijn kleine mannetje zit zijn eigen gemaakte rommel nu op te ruimen :thumup: Hij zegt tegenwoordig ook dan (dank) als je hem iets aanreikt. Knapperd!

Ik ga zo nog even lekker schommelen met hem in de speeltuin op de hoek.

fijne zondag meiden.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh chacha zouden die luiers niet als reactie op de inentingen kunnen zijn?

Deel Deze Pagina