pfff,,, feestje was iets te gezellig gister met iets teveel drank. Was dus niet top fit vandaag! ale: Leuk die shoesme schoentjes he pinquin! Wel slim om ze al in de uitverkoop te kopen. hihi Lynnie laat duidelijk merken als ze haar zin niet krijgt dat ze het er dus niet mee eens is! paddy, waarom 3 weken wachten voor nieuwe schoentjes? mir,..uhm, het is ook maar even dat marno aan de buggy loopt hoor, zodra hij wat leuks ziet gaat hij daar ook naar toe. Ook altijd de andere kant op als dat jij wil, hihi. Maar ik zet hem er steeds weer aan want wil wel dat ie dat gaat doen.
Nikki heeft dat inderdaad ook chacha! Ik dacht gisteren dat we er vanaf waren, maar vanmorgen zat ze echt weer helemaal tot haar nek toe onder. Het stnkt echt vreselijk. Wanneer had lynn de prikken gekregen? Ik twijfel of het misschine daar van is. Op het kdv zeiden ze wel dat veel kinderen last van de dunne hadden. Pinguin; balen dat je grieperig bent. En dan ook nog een jengelend kindje. 7 heuvelen?! Heb ik een paar keer overheen gelopen met de 4daagse; is een rotstuk! Oeps Ezzie! Nou ja, als je het maar gezellig hebt gehad gisteren. We zijn vandaag even naar Rotterdam geweest. Nikki wilde nog steeds niet zoveel eten, maar toen ze bij de bakker een croissantje van ons kreeg heeft ze zitten smullen!
hallo meiden, wij zijn vandaag in Amersfoort geweest , we hebben met 40 man gewandeld en daarna pannekoeken gegeten. vanavond kwamen vrienden van ons eten met hun kindje. Deborah heeft haar vriendinnetje de hele tijd in het karretje geduwd, leuke foto's van, zal ze later plaatsen. dus laat naar bed, leg haar net neer en ze begon vreselijk te huilen, niet meer gewend van haar uiteindelijk nog meer melk gegeven en nu is ze stil. maar ze hefet vandaag al zoveel op iedereen een fijne dag gehad?
Zo Deborah heeft zich vermaakt De dag is veel te leuk om te moeten slapen. Hopelijk slaapt ze nu wel lekker. Blup dus Nikki ook nog steeds dunne ontlasting? Lynn heeft vandaag ook wat gespuugd (ik had het niet in de gaten, kwam later een boekje tegen...pak het op...plasje spuug... Lynn heeft haar best gedaan om het zelf op te ruimen) Lynn heeft dinsdag de prikken gehad dus het kan wel. Maar wist niet dat dit soort klachten er bij kunnen horen. Lynn wil ook niet veel eten. Nikki dus ook alleen lekkere honger? Lynn wilde bij het avondeten alleen haar gehaktbal. Ezzie vroeg je bed in vanavond! Beste remedie tegen katers. Wat knap dat Quinn dank zegt. Lynn zegt heel veel...ik begrijp het alleen niet. Hoe is het vandaag met Quinn gegaan? Nog wat vrolijker geworden of meneer jengel gebleven?
Marno was vanmorgen bij oma om 5.15 wakker! om 5.40 heeft ze hem er maar uitgehaald.... nou, dat kan ie hier wel vergeten hoor. Ook pas om 12 uur naar bed tot 14.30. Op zich wel lekker 1 slaapje. Eens zien hoe vroeg ie morgen komt. Wat een grote groep om mee te wandelen niek! Familie ofzo? Wel gezellig! hihi, croissantje ging er dus wel in bij Nikki! Ik ga zo ook al naar bed denk,...hoop dat ik me morgen beter voel!
Lekker die wandeling Niek! Amersfoort is ook zo'n leuke stad! Hij had een beetje verhoging vandaag vandaar de jengel denk ik. BEn lekker buiten met hem wezen wandelen , vond hij hartstikke leuk! Hij wilde echt alleen lopen. Grappig he dat babytaaltje. Hij kletst er flink op los maar het meeste kan ik niets van maken hoor. Maar als ik hem iets geef is het duidelijk da. Oh ja en kikker kan hij ook zeggen. Lekker cadeautje van lynn chacha! Ik heb het soms ook niet door, maar dan zijn het kleine beetjes. Quinn is om kwart over 4 nog een keer naar bed gegaan en toen was hij natuurlijk niet wakker te krijgen Kwart voor 6 eindelijk slaperig beneden en heerlijk zitten eten. eerst een potje en daarna nog nasi van de chinees. Hij vindt rijst echt yummy! Ik ga nog eens bezig met wat fotoalbums aanmaken. Pfffff heb er ooit anderhalf gemaakt maar nooit opgestuurd. Inmiddels zitten we dik over de 2000 foto's. Veel werk dus. fijne avond
hoi hoi! euh.. hier ook een kater, maar dan een ander soort... kan geen boe of bah meer zeggen. Maar het was vandaag wel heel erg leuk en gezellig. Inderdaad Juud, ik zag ook Helmond nog op de borden! Ezzie, lekker vroeg naar bed zeker! Marno helpt ook niet mee he.. jeeetje 5.40 is echt té vroeg... hopelijk morgen weer wat later! Lynnie vermaakt zich dus prima als ze uit logeren is. Heerlijk is dat he, dan ga je met een gerust gevoel op stap. Hier ook, Tijn vindt het allemaal prima.. maar als ik er weer ben dan ben ik ook echt niet interessant hoor. da's wel jammer. Maar als ik hem dan oppak krijg ik wel een dikke knuffel. Lynn van die vieze luiers...? en dat ze dan heerlijk doorpit zeg... ze zal het wel lekker warm vinden... Misschien ligt het inderdaad wel aan de prikjes? Reageert ze er zo op... Nikki heeft dus ook zulke luiers... Tijn had vandaag ook 4 flinke poepluiers.. ik had alleen niet naar details gevraagd hihi.. Leuk Niek, wandelen in Amersfoort. Waar? En met veel mensen zeg! Deborah was ook mee? Pinguin, niet ziek worden hoor... het is er trouwens wel weer voor om ziek te worden.. en de nachten helpen ook niet echt voor je mee. Maar wel lekker dat hij sochtends dan nog even lekker doortukt, is ook wel fijn voor jullie... echt een zondagsgevoel dan wow 7 heuvelenloop! Zware tocht! Hoe is het gegaan? Het was trouwens wel mooi weer! Maar idd te koud om met Quinn te klappertanden aan de kant van de weg... zou er ook niet aan moeten denken... oh.. Quinn mag wel eens aan Tijn leren hoe je moet opruimen... daar snapt deze man nog hélemaal niets van.... Leuk de de kinderboerderij chacha. Daar was het vandaag wel weer voor he? Lynn is dus ook weg van beestjes Lief is dat he! Tijn heeft trouwens maat 21. Hij stapt er flink op los op zn nieuwe schoentjes. Ik ga zo maar eens wat lessen voorbereiden voor morgen. Brood smeren en vroeg naar bed. mijn moeder komt straks ook al, gezellig. slaap lekker iedereen!
ooh manlief heeft "hem" in 1 uur en 15 minuten gelopen. Vind ik zelf best goed eigenlijk. Lekker dat je zo'n lekker dagje hebt gehad Mir. Ik ga vanaf aankomende week weer aan het sporten. Weliswaar beperkte fitness, maar mag weer lekker gaan bewegen. Heb er zin in. Heb mijn programma van de week al aan laten passen. Ik hoop ook niet ziek te worden maar ben al wel flink neusverkouden. Niet hoesten gelukkig!
Goedemorgen meisjes, Poeh, 7 heuvelenloop. Mooie tijd ook. Voor ik zwanger was, zou ik die dit jaar ook gaan lopen. Is dus niet helemaal gelukt.... Wellicht volgend jaar? Maar... zo snel gaat niet lukken... Wat fijn pinguin dat je weer langzaam mag beginnen met sporten. Lijkt me heerlijk. Succes met de foto-albums! Ik wil in mijn verlof beginnen met een album van Helena haar eerste jaar. Is wel handig als die af is voor Kleintje geboren wordt... Gelukkig hebben we onze foto's wel goed bijgehouden. Mir, succes vandaag met werken! Heb je weer die "fijne" klas? Wat stoer dat Quinn als zo stapt zeg! Wauw! En ook al kletsen! Ezzie, ik hoop dat je je vandaag prettig voelt en dat Marno langer geslapen heeft! Lijkt met trouwens heerlijk om weer eens een kater te hebben.... Ha, ha nee, ik kijkt erg uit naar de avond die aan de kater vooraf gaat. Als ik een biertje zou drinken ben ik volgens mij al dronken. Ben al heeeel lang alcoholvrij... Niek, heeft Deborah lekker geslapen? Heb je in de binnenstad gelopen of in de bossen? Amersfoort is wel een leuke stad. Mooie oude huisjes, lekkere restaurantjes. Ik ga er ook vaak winkellen. blub, hoe is het met Nikki? Is de inhoud van de luiers weer wat vaster? Is zo sneu als het tot aan haar nek zit. Jakkie. Helena heeft ook een week niet zoveel brood willen eten. Dan maar niet. Maar wel krentebol. Tsja, dat is ook wel heeel lekker. Nu eet ze weer goed. Dus dat zal bij Nikki ook wel weer komen. Helena mag over een week of wat naar het CB. Die voeg ik later nog wel aan het lijstje toe (als ik het dan nog kan vinden) Juudje, fijn weekend gehad? Nou meiden, vandaag zijn er twee tuinmannen in onze tuin in de weer. Wat is dat raar zeg! Jonge jongens die aan het schoffelen zijn. Normaal zou ik alles zelf bijhouden, maar mijn buik zit nu echt in de weg, dus voor deze ene keer doen we het zo. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als ze klaar zijn. Het is toch wel een beetje mijn kindje Helena staat op de bank voor het raam de boel in de gaten te houden. Oja, er staat een foto in mijn album van de nieuwe kamer! Dames, werkzu voor degene die moeten werken!
Vannacht weer een vieze luier. Ik ben vandaag maar begonnen met ors te geven, want ze verliest op deze manier aardig wat vocht. Gelukkig poept ze de rest van de dag meestal nog hooguit 1 keer en drinkt ze redelijk. Ik ga me even met Nikki bezig houden hoor, tot later!
hoi hoi, we zijn in het koude kikkerlandje hoor! de reis is goed verlopen..eslem was wel erg moe natuurlijk toen we aankwamen maar dat is logisch. Het gaat hier eigenlijk hardstikke goed..andere omgeving doet wonderen denk ik..ze lacht de hele dag..is lekker aan het spelen enzo. Snachts gaat ook goed..! Heb haar vanaf gister laten huilen..smiddags heeft ze bijna een uur gehuild en 3 kwartier geslapen..savonds heeft het maar een kwartiertje geduurd..en ze heeft doorgeslapen en werd 'pas' om half 7 wakker..masaAllah. Wow mir..al maatje 21? Eslem heeft nog maar maatje 18 ofzo..haha.. wat wel balen is..want alle echte leuke en goede schoenen beginnen pas vanaf maatje 20..
Volgens mij wel reactie op de prikken chacha, lynn loopt ook aardig leeg. Gisteren om 18.00u om 18.45 weer. Poepoe. Mir, dat is fijn he, dat ze het zo goed doen als ze ergens anders zijn. Ik maak me ook geen zorgen als ze logeren is. Pinguin, hier ook snotter de snotter. Lynn en ik allebei. Gisteren getempt en ze had een graad hoger. Niks aan de hannes dus. Verjaardag gehad gisteren en lynn heeft weer een stuk taart veroberd. Zo grappig. Ze vindt het ook echt lekker. Ach die paar keer per jaar. Lynn kan het hebben met haar 9 kilo. Was trouwens niet veel aangekomen. Net 500 gram. Wel lekker hoor narcissen, 2 tuinmannen. Die zullen "je kindje" ook mooi maken. En wat een mooi behang zeg. Stappen stappen stappen. Wat een knappe beebs allemaal. Leuk is dat he mir, schoentjes met een harde zool, moeten ze helemaal aan wennen. Lopen ze in het begin ook heel rraar. Ik zie Tijn al voor me. Haha. Ja, helmond.... Was maar langs gekomen. Ik wil voor sinterklaas nog even langskomen bij je. Geef maar een paar data door. Heb ik iedereen gehad? Dan ga ik even stofzuigen, dan kan lynnie kruipen. Druiven vindt ze trouwnes ook erg lekker (ja wat niet eigenlijk) Ik heb ook een fotoboek. Doe het per half jaar. Moet hem nu nog bestellen tot en met september. Ik ga even wat doen. Doei doei
hallo, beterschap voor de kindjes met diarree. dimphy knapt goed op. alleen nog hoesten en wat hangerig. maar zag net ook dat er 3/4 tanden op knappen staan. dat zal ook wel flink pijn doen. narcissen. ze zullen het vast heel mooi maken! gulay, fijn dat het allemmaal goed gaat met eslem. wij gaan morgen voor dimphy schoentjes kopen. ze loopt nu een week of 6/7. hoop dat we wat leuks vinden. heb gister met peter, maar eens over gehad. hoe we dat straks doen. wij gaan toch maar voor een duo wagen. we dachten eerst aan een plankje maar daar is ze veel te klein vor. zal wel wennen zijn, zo'n gevaarte... ik ga maar weer eens verder met de was enzo. fijne dag allemaal.
oops..haha dat is helemaal niet mijn account maar die van mijn zusje..die las weleens mee toen ik nog zwanger was hahahaha..
De tuinlui zijn heeeeel hard aan het werk! Ben wel heeel blij dat zij dat aan het doen zijn en niet ikke. Gulay, ik had je even niet herkend. Ha, ha, wij noemen de baby in mijn buik Kleintje! Wat heerlijk dat Eslem hier lekker slaapt! Hoop voor je dat het zo blijft! Weet niet meer wie het vroeg maar ik werk tot aan de kerstvakantie en dan begint mijn verlof. Is dan vijf weken voor de uitgerekende datum maar telt als vier. Leve de Kerstvakantie. Wij gaan geen duo-wagen kopen want we hebben een grote kar achter de fiets die je door er twee extra wieltjes aan te doen kan omtoveren tot wandelwagen. (je kan bepaalde winkels dan niet meer in, maar dat kan je met een duo-wagen ook niet). En Helena zou ook nog in de rugdrager kunnen, kleintje in de wandelwagen. Of Kleintje in de buikdrager en Helena in de wandelwagen of buggie. Zal wel even wennen zijn! We zijn nog wel hard aan het bedenken wat we nog nodig hebben voor Kleintje en wat voor Helena. Bijvoorbeeld: nog een commode, of beiden op dezelfde verschonen en aankleden. Denk het wel. En... wanneer zouden ze samen op een kamer kunnen? Verder blijft Helena in haar eigen bedje slapen totdat kleintje niet meer in de wandelwagenbak past. We zien wel hoe we het daarna oplossen. Geen idee of ze dan al in een peuterbedje kan.... Ik heb honger! Helena blijft maar slapen.... Dus ga ik nog maar even lezen op de bank...
hihi, gulay, ik wilde al een reactie plaatsen dat dit verkeerd stond, maar toen zag ik de naam Eslem fijn dat het goed gaat! Deborah heeft heerlijk geslapen, maar vandaag overdag weer totaal niet. toen ik haar bij de oppas ophaalde, had ze ineens andere kleren aan. ze had zichzelf van binnen en buiten helemaal onder gepoept!
lekker 5 weken verlof narcissen! helemaal dat het als 4 telt! benieuwd naar de tuin, ze zullen er vast wel wat moois van maken. succes met schoentjes kopen mamsie! hoop dat je slaagt. Marno was vanmorgen "pas" om 6.15 wakker dus gaat weer de goede kant op!
Vraagje: hebben we al een tijd afgesproken voor onze "date". Zag nl. dat ik ook de kapper dan heb afgesproken..... Kom ik wel vers geknipt aan, maar misschien is het dan handig om die te verplaatsen. Ach gossie, arme Deborah! Tuin is klaar! Ze gingen echt als een tornado te keer. Alles is wel heeel netjes. Ze zouden er twee dagen mee bezig zijn maar zijn dus al in 1 klaar! Kan ik morgen lekker mijn eigen gang gaan. Ik ga lekker douchen en in bed wat zappen. Tot morgen!
hey meiden, Voor degene die schoentjes willen kopen, ik zou nog een paar weekjes wachten, dan begint de uitverkoop al weer. Scheelt best veel op die kinderschoentjes. Narcissen wat een geweldig mooie kamer is het geworden. Is toch Helena dr nieuwe kamer? Leuk om ook een keer een foto van je meisje te zien :0 Hoe is de tuin trouwens geworden? Ik heb geen idee wanneer kindjes bij elkaar op de kamer kunnen. Ik zou zeggen vanaf dat ze allebei doorslapen? Of wanneer jij je er goed bij voelt? Lekker 6.15 ezzie. Nu nog een uurtje erbij en dan is het helemaal joepie! Leuke banner trouwens! Fijn dat je goed bent aangekomen Gulay en nog beter dat het best goed gaat met het laten huilen van Eslem. Volgens mij heb je al eerder onder deze naam gepost! Ik hoop dat je lekker geniet van je reisje naar Nederland! Deborah weer niet geslapen? Quinn redt dat echt niet. Klein slaapmonstertje is het overdag! Heb vanacht slecht geslapen. Kon de slaap niet vatten, toen Quinnw eer tussen ons in die als de wijzer van een klok heeft liggen draaien tussen ons in. Vanochtend de homeopaat gebeld en ik kon vandaag al komen. Om 5 uur dus een afsraak van anderhalf uur lang. Quinn heeft zich uitstekend gedragen, lekker gespeeld, boterhammetje bij mij op schoot gegeten, weer lekker gespeeld. Ik heb nu 2 soorten druppels voor hem gekregen. Hij denkt dat ik vrij snel resultaat zou moeten zien. Lets hope so! Heb flinke pijn in mijn hoofd dus ga zo mn bedje in. Fijne avond meiden.