September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hellooooooooooooooo,.....!

hmmm, niemand thuis,....

juudje; lekker dat Lynn nog geen last heeft van dr prikjes, hoop dat het zo blijft.
    hihi, balen van dat pak, geloof dat bruin net de mode kleur niet is he? nog ff goed zoeken!
    Belasting maakt je weer blij met niks dus, beetje jammer.

Zijn hier al wezen fietsen naar buurtsuper ff verder weg. Kwamen langs schapen,.. ff gestopt, marno vind ze wel grappig geloof ik. Als ik zeg behhhh zegt hij bahhhh, en de sch doet ie na, wel geinig om te horen.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahha ik ben er ezzie.

Quinnetje lijkt een betere dag dan gisteren te hebben. Hij ligt nu al weer voor znt weede tukkie in bed.
    Hij eet redelijk dus echt ziek kan ik hem niet nomen. Het is echt dat kiesje dat zn koorts veroorzaakt.
    Ik ga zelf ook ff plat (voor zolang het duurt) Nauwelijks geslapen vanacht!

Leuk al sdie geluidjes he ezzie. Ik vind het geweldig als hij me na zit te praten of klanken uitprobeert.
    Tringeling is ook zon geluidje wat hij nabootst. Zo leuk!

ben er later weer meisjes

xxx

ps ezzie gefietst? is het bij jou WEL droog? Hier alleen maar miezer en regen Bleh!

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    gelukkig, er is iemand thuis! :D

hoe was het bij cesartherapie pinquin? ga je daar nou elke week naar toe?

idd erg leuk die geluidjes, staat er af en toe echht van te kijken wat ze al kunnen!

hier is het droog hoor, hele dag al, nu komt het zonnetje zelfs,...

slaap lekker

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi hoi, ik ben er ook eventjes kort met een vraagje...
    Kira kan me misschien wel helpen? Volgens mij heb jij dit drama ook eens gehad...

Tijn heeft net de auto en zn autostoeltje helemaal ondergekotst :pale: :cry: Ik ben nu wat aan het soppen, maar het autostoeltje stinkt zóó ontzettend zuur :( Heb jij een tip om het goed schoon te maken en dat de lucht er ook uit gaat? Of iemand anders misschien?

Hier is het mooi weer trouwens Pinguin... is het bij jullie nu ook opgeknapt?

Ik ga nu Tijn zn kleren en jas uitspoelen.. :( zielig ventje. Hij ligt nu te slapen en denk dat hij dat wel de rest van de middag doet.

Oh.. die ORS is geen succes hier...vindt ie erg vies ik moet toch ook maar de vruchtensmaak hebben. Gelukkig komt zo mn broertje langs, kan ik even langs de apotheek

nou fijne middag iedereen!
    Heb je leker even kunnen slapen Pinguin?

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    HET IS WEEKEND!

Ach getsie, dat is balen Mir!
    Succes met schoonmaken. Heb helaas geen tips voor je....

Tot later, moet alweer wat nakijken...

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een hoop zieke kindjs! Nikki is ook weer ziek.

Hb ht de laatste dagen druk, dus bn winig hier. Sorry!
    n lttr van m'n totsnbord is ook nog ns stuk; jullie kunnen wl radn welke.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    heb je een koudprogramma op je wasmachine? dan zou ik waarschijnlijk de hele hoes eraf halen (welke stoel heb je?) en in de wasmachine doen

Hij heeft het echt goed te pakken he meis! *knuffel* voor jou en je mannetje!

Niet geslapen want meneertje doet maar korte slaapjes op t moment.
    Heb hem er net weer in gelegd. Op het moment dus 3 slaapjes van een uurtje ipv 2 x 2 uur.

Het weer is hier wel opgeknapt inderdaad. Quinn trouwens ook. Hij is opeens ook weer veel beter aan het lopen en bijna niet aan het kruipen. Met zijn hangerigheid van de afgelopen dagen heeft hij nauwelijks gelopen eigenlijk.

Ezzie voorlopig blijf ik wel therapie houden. Krijg veel oefeningen en op den duur moeten die oefeningen er voor zorgen dat ik wat minder pijn heb.
    Zou fijn zijn! Merk al wel dat mijn rug veel minder hol is dan voorheen.

Ik ga een beetje ruimen hier nu mn vriendje slaapt. T is een puinhoop.

xxx
    Pinguin

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha blup leuk die raadsels! ;)

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ben ik ook weer even...

hoe gaat het met de zieke kindjes?

hier ook net als Lynn geen last gehad van de prikjes. wel moest ze naar de dokter, omdat ze allemaal plekjes heeft op haar benen. dit was al voor haar prikjes, maar het gaat niet over. nu heeft ze zalf.

vannochtend was Deborah om 5 uur wakker :rolleyes: gelukkig nog even geslapen tot kwart voor 7, maar ik kon niet meer slapen. hopelijk gaat het morgen beter, want ga vanavond uit met vriendinnen en als ik er dan na een uurtje of zo al weer uit moet, hihi ;)

10. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Mir als je de stof van de autostoel niet kan wassen kan je misschien febreze proberen.

Beterschap voor alle zieke kinderkes!

Thijmen heeft nog geen last van zijn prikjes dus ik hoop dat het zo blijft, maar het kan geloof ik tot 12 dagen na de prik dus we hebben er nog een paar te gaan.

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ..dubbel gepost

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!

Dank je voor de tip Pinguin, je kunt de hoes er wel afhalen, maar dat durfde ik niet aan (omdat ik een muts ben en m er dan nooooit meer op krijg :oops: ) als er iemand bij is ga ik het proberen. Je kunt de hoes met de hand wassen, maar misschien dan ook wel op een koud wasprogramma, dat is een soort van t zelfde toch.
    Nokinee, dat heb ik nu gedaan :) Een soort Febreze erop gespoten. Hij staat nu tegen de verwarming. Hopelijk is hij morgen droog, want dat is ook weer een probleem, ik moet wel met Tijn boodschappen enzo kunnen doen.. he wat een gedoe joh... :( Ik kijk wel hoe het ruikt als ie droog is...

nou wat een geklets weer van mij... ik hoop dat Tijn snel weer beter is!

Gelukkig deborah en Thijmen ook geen last van de prikjes. Na 12 dagen komt het ook niet meer hoor.
    Niek wat heeft Deborah voor vlekjes op haar benen? Exceem?

Hihi, Blup, het gaat niet zo lekker he met je toetsenbord, irritant zeg! Nikki ook weer ziek? he bah... :(

Hoe is het nu met Seán Kira? Slaapt hij al weer wat beter?

Lekker dat Quinn weer steeds beter gaat. Nu nog de nachten! Hopelijk komt daar ook snel verbetering in en merk je het effect van de druppels.
    Gelukkig slaat de therapie aan. je moet wel discipline hebben om de oefeningen te doen, maar ja als je pijn hebt wil het natuurlijk wel.

Verder alles goed met iedereen? Het is rustig hier!
    Lekker weekend! Nog leuke dingen in het vooruitzicht? (behalve dan nakijkwerk voor Narcissen ;) )

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    He is Tijn nog zo aan het spugen? Goed in de gaten houden hoor meis. ZIjn de diarree luiers al minder? En heb je nog ORS vruchtensmaak kunnen scoren?
    Ik heb geen andere tips dan de andere meiden hier.

Pinguin ik kan me voorstellen dat je het gejengel soms even helemaal zat bent. En 3 slaapjes voor Quinn? Misschien kun je het rekken, zodat hij weer 2 lange slaapjes doet? Lynn doet hazeslaapjes met 2 slaapjes, dus meestal probeer ik ook te rekken...Ga ik er ff op uit en dan is ze afgeleid. Dat werkt wel.
    Is de kies al bijna door? Quinn heeft er altijd koorts van he? Vervelend dat hij er zo naar van is.

Juud volgens mij hebben Lynn en Lynn dezelfde laarsjes van H&M....Lynn heeft ze binnen 2 schoppen uit.

Ezzie lekker vrij dagje gehad? En geen dunne poepluiers meer gehad? En leuk met die schapies.

Hihi Blupje....geen idee welke letter... ;) Maar je bent nog steeds te begrijpen hoor. Wat heeft Nikki? Griep? Beterschap

Fijn dat Deborah, Lynn en Thijmen geen last hebben van de prikjes!

Pukkie Melle geen vervelende luiers meer gehad? En kan me voorstellen hoor...die echo's zijn altijd zo spannend. En die nare verhalen maken het er niet beter op. Veel plezier en succes maandag

Ik heb weer weekend. Joepie. Heb vandaag weer overgewerkt. Het is zooooo druk... :( de blaadjes vallen weer he? We hebben een wachtlijst van 60 personen....zucht. En ook allemaal nare verhalen gehoord die ik maar moeilijk uit mijn hoofd krijg. Maar dat ga ik nu wel proberen. Had op de terugweg naar huis ook knallende koppijn dat ik er misselijk bij werd. Dus de patatjes smaakten helemaal niet :cry: Nu ik rustig zit gaat het wel weer goed eigenlijk.

Lynn heeft zich prima vermaakt op het kdv. De foto's waren klaar. Lynn was een beetje bang voor de fotograaf. Jammer want dan zie je haar mooie lach niet, maar heb de foto's wel genomen.

Verder weinig news hier

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Wat snel dat de foto's van het kdv al klaar zijn zeg! Jammer dat ze niet lacht. maar ja, ineens zo'n enge vent naar je aan het flitsten...logisch...

He bah, ik kan begrijpen dat je down wordt van al die nare verhalen en dat je dat dan als je werk afgelopen is uit je hoofd moet kunnen zetten. Probeer lekker te genieten van je vrije weekend en leuke dingen doen! Doe maar rustig aan, laat je verwennen door René!

Ik heb je lijstje van gister voor het gourmet maar even overgeschreven. Klonk erg lekker en ik heb geloof ik nu wel voor 8 personen genoeg. Wie komt? hihi...
    Ik heb er zin in en het voordeel is dat je niet zo lang hoeft voor te bereiden, dus niet zo lang in de keuken hoeft te staan. En helemaal nu met Tijn als die morgen nog niet fit is.
    Als Tijn morgen weer een beetje beter is ga ik naar de intocht van Sinterklaas hier. Ben benieuwd hoe hij de pieten vindt.

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hihi ja ik had een inspirerende bui qua gourmetten gister :D ben blij dat je er wat aan hebt en hoop dat je lekker gaat smullen. Heb wel zin om te komen, maar René heeft een feestje morgen.

Lynn staat wel mooi op de foto;s hoor alleen een beetje serieus en de groepsfoto is zooooo leuk. Al die lieve koppies

Volgens mij komt de sint morgen ook hier in Zwollywood aan. Hopen dat Tijn snel weer opknapt.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja, ik hoorde dat de pakjesboot van jullie Zwollywood snel doorvaart naar Zeewolde ;)

wat leuk ook zo'n groepsfoto! Hoe kreeg de fotograaf ze er allemaal netje op.. dat lijkt me ook nog een heel werk haha

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja de sint is morgen druk ;)

Haha het foto maken is ook gigantisch uitgelopen...de groepsfoto zal de oorzaak wel zijn geweest...Maar de meesten zijn ouder dan Lynn en die zitten keurig recht. En de kleintjes zitten bij de leidsters op schoot.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Oja Mir jij had ook gereageerd in dat Topic over dat de Quinny gordels zo klein zijn he? Je moet even een bericht sturen aan Quinny via hun site en dan krijg je een gordelverlengsetje....

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Oh dat is mooi! Ik ga gelijk even mailen. Zeer irritant hoor, vooral nu met een winterjas aan, ik krijg hem nauwelijks meer vast. Dus gelukkig is er een oplossing voor! :D

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Succes! Ik vond het ook al irritant

Trouwens wat is NikkiF al lang niet meer geweest he? Hoop wel dat alles goed is

Deel Deze Pagina