de vlekjes zitten over zijn hele lichaam incl gezicht ezzie. Echt verspreid dus. Denk dat hij zo niet naar het kdv kan, tenminste als het zich uitbreid. Moet ik nog snel wat regelen qua werk. Eerst maar eens kijken hoe hij straks zijn bedje uitkomt.
Ziet er wel naar uit dat het dan de waterpokken zijn,...als de blaasjes komen weet je het zeker. Hier op het kdv mogen ze gewoon komen met waterpokken, op mijn werk weer niet dus overal anders, moet je anders even bellen wat hun beleid is.
Ben je op zoek naar een fotocamera of een filmcamera? Ja, korenslag vond ik ook erg leuk! Daar schaam ik me niet voor hoor! Fijn om te horen dat Helena niet de enige is die nog geen mama zegt. (ging me een beetje zorgen maken....) Oh, oh, Quinn met waterpokken? Wat sneu zeg!
Een foto camera narcissen. Heb jij tips? Volgens mij mogen ze hier niet naar het kdv, maar zeker weten doe ik het niet. Zitten op het moment wel een aantal hele kleine beebjes bij hem op de groep dus weet zelf niet of ik hem dan wel wil brengen! Nou ja eerst maar eens zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Oh over dat mamma... Quinn zegt het dus de hele dag door en dan op zo'n heerlijke dwingende manier. Wel grappig hoor! Ik heb een paar filmpjes in de lounge geplaatst en toen we die gisteren zaten te kijken zei hij miauw miauw!
Heb zelf een canon Ixus 65. Heeft 6.0 megapixels. Maakt hele goede foto's. Je kunt er ook filmpjes mee maken. Is lekker klein en licht. Lekker zonder nadenken fofo's maken. (is echt iets voor mij). Er zit een groot scherm aan de achterkant om de foto's en filmpjes te bekijken. Maar...ik weet niet of het is wat je zoekt..... Ik ben er erg happy mee. Was wel duur...maar hadden net de vorige voor een mooi prijsje via Markplaats verkocht. Succes
WAT EEN RUST HIER! sorry, stond op caps lock Deborah heeft vanmiddag haar eerste tekening gemaakt, de foto staat op haar site ga eerst even bijlezen..
wat is het rustig hier?! ik ben vandaag tante geworden! van een klein meisje. Mijn schoonzusje in Indonesie (megaklein en dun meisje) is bevallen van een meiske van 6 pond en 50 cm. Best lang voor Indonesische begrippen. Quinn had bij het naar bed gaan boven de 39 koorts en de uitslag breidt zich uit. Ik werk morgen en dinsdag beperkt dwz hoef niet om half 7 te beginnen , maar later en kan altijd met hem naar huis als hij heel hangerig wordt. Het is even niet anders. Hoop toch wel dat zijn gebitje snel compleet is en zijn lijfje snel hersteld zodat we een tijdje rust gaan hebben. Hij is vanavond wel goed gaan slapen, kon ook niet anders want hij had maar 2 x een half uurtje geslapen.
pinquin: hopelijk krijgen jullie het een beetje rustig. Hier geen koorts, wel uitslag en slecht eten en drinken. ik denk ok dat het door de kiezen komt. ze is verder wel vrolijk..
Hoi hier ben ik ook! Had vandaag een %$#$-humeur. Leuk die mannen die naar feestjes gaan. René was vroeg thuis, om 1 uur....das een slecht teken hier. Vreselijke walm, dus heb m verbannen naar het logeerbed. Opeens een kabaal boven....ikke kijken...zit meneer in mijn bamboevaas te kotsen Lynn wakker door al het tumult, wilde niet meer slapen, dus is van 1 tot half 4 aan het spoken geweest. Ik had vanmorgen last van moordneigingen....maar hij leeft nog. Maar ben wel wraakzuchtig. Sjonge MANNEN Pinguin wat raar die vlekjes. Kan best dat het waterpokken zijn, maar dan moet er morgenochtend zeker blaasjes op zitten. Hier mogen ze ook gewoon naar het kdv met waterpokken. Omdat het voor die tijd al besmettelijk is. Lynn is er mee in aanraking gekomen toen ze 3 maand was, maar is niet besmet geraakt omdat ze nog teerde op mijn antistoffen. Jammer dat de nacht weer shit was Juudje zo jij bent helemaal arm geshopt. Maar wel leuk zeg! Heeft Lynn al haar 4 kiezen al joh? Die gaat echt supersnel. Hi en Lynn ook al zo aan het manipuleren...grappige donders Ezzie was het kinderfeestje leuk? Ik had eerst ook een hekel aan kinderfeestjes. Narcissen je kunt vast wel schoentjes kopen. Ik denk dat Helena deze winter echt nog wel gaat lopen. Lynn loopt sinds 2 weken los. Had ze binnen een paar dagen door, dus het kan snel gaan. Lynn kletst ook veel en veel onverstaanbaar. Vandaag hoorde we woorden wat leek op baby en alsjeblieft. Maar of ze het echt bedoelde? Hier snapt ze ook een heleboel Pinguin hoe heet je nichtje? Van harte gefeliciteerd met je tante-schap. Niek wat kan Deborah al goed tekenen zeg. Zie ik nou goed dat ze een mijter tekent? Natuurtalentje Leuke foto. Vanmiddag zijn we naar de grote kinderboerderij geweest dichtbij het centrum in Zwolle. Normaal gaan we naar de wijkboerderij. Echt heel veel dieren en helemaal niet bang. Lynn vond het geweldig. Zo mooi aan het rondstappen (op die laarsjes van de H&M die ze zo uitheeft, maar het ging aardig goed). Ze vond het helemaal geweldig. Na een uurtje vond ik het wel mooi....het was zooooo koud. Maar voor Lynn was het niet genoeg, die was nog lang niet klaar. Dus dat was brullen. Mir hoe was je gourmet avond?
Hoi! Is het hier rustig? Ik had best wat bij te lezen hoor! Over trutten bij Idols en een bedelende Lynn enzo hihi! En de E die het weer doet bij Blup Gefeliciteerd Pinguin met je tanteschap! Wonen ze ook in Indonesie dus? Is het jouw broer die daar dus woont? He getsie Pinguin, Quinn valt van het ene in het andere he... Zo sneu. Denk je nu zelf ook aan waterpokken? worden het blaasjes? Ik hoop dat hij vannacht toch een beetje kan slapen. Ahh deborah haar eerste tekening gemaakt? Leuk he! Jeetje Juud 300 euro voor kerstinkopen! Tja, je komt er snel aan he.... dat vind ik ook altijd zo met sint en kerst. Bij mijn ouders vieren we kerst bij mijn schoonouders sint, dus het is altijd net alsof mijn portemonee vanzelf leegloopt.. Hoe eet Lynn nu Chacha? Gaat dat weer een beetje beter? Ze was van de week toch ook wat aan het kwakkelen? Is ze weer een beetje de oude? Dat is nu leuk Ezzie, dat Marno echt iets 'nuttigs' krijgt dan met Sint. Je loopt al snel over van het speelgoed en schoentjes zijn gewoon echt handig.. Ik vind de schoentjes toch ook best duur hoor. Die van Tijn waren 40 euro, pff dat vond ik al wat. Maar als Pinguin al ergens 50% korting heeft gespot, wie weet vinden jullie wel wat goeds en niet zo duur. Hoe was de verjaardag Ezzie? haha.. ik had ook altijd een hekel aan een kinderverjaardag, al die moeders bij elkaar en ik zat daar maar hahaha.. nu zit ik ook tussen de moeders. Hier was het gourmetten erg gezellig. Vriendinnetje van mij had ook erg leuk nieuws. Ze is ook zwanger. 4 weken korter dan ik. Dus we hadden elkaar leuk nieuws te melden. Ik had het niet verwacht. ze zijn net getrouwd en het was dus in 1x raak. Tjonge, leuk hoor om samen met een vriendin zwanger te zijn en dan ook zo dicht bij elkaar Tijn is drama, vannacht bijna niet geslapen. Mijn zwangere vriendin sliep ook bij mij en viel met de neus in de boter... dít ga je dus o.a. straks meemaken zei ik hihi ... Hij was vandaag alleen maar aan het jammeren, ik kreeg er echt een punthoofd van, ik kon niets doen. Maar hij was ook zó sneu.... Dus maar een beetje met hem op de bank gehangen, boekjes gelezen enzo. Hij heeft nu 39.2 koorts. Dus al een week koorts en ziek morgen. Hoe lang kan/ mag het duren? nou joh volgens mij is dit weer een ellenlang verhaal geworden! Ik ga zo even thee maken. Mijn moeder komt zo al weer. Morgen weer werken. tot later!
Wat leuk Mir dat je vriendin ook zwanger is, kunnen jullie veel delen met elkaar. Fijn dat het gourmetten zo geslaagd was Tijn nog niet fit? Een week koorts vind ik persoonlijk te lang. Misschien de HA even contacten morgen? Om even te overleggen? Lynn eet wisselend. Broodjes kaas uit de oven is nu de truc om haar brood te laten eten, anders wil ze geen brood. En groente en fruit al helemaal niet....alleen maar vlees,vlees, vlees. Wat ik hier nou weer mee moet
Lynn weet gewoon wat ze wel en niet lekker vindt! Leuk Mir je vriendin ook zwanger. Ik was zwanger samen met een collega. Ze was 9 weken verder dan dat ik was. Nu zit er uiteindelijk maar 3 weken tussen. Wel leuk hoor dat samen zwangeren! Jij dus ook een onrustige nacht en chacha ook al. Pfff zou het door de volle maan komen? Steven zijn broer woont nu 4 jaar in Jakarta. Hij is directeur van een Nederlands bedrijf. Zijn vriendin is Indonesisch. HEt plan is dat ze in Maart definitief naar Nederland komen. Wij zijn er 2 jaar geleden op vakantie geweest! Ik zal je de naam wel pb-en chacha want hij is te apart om hier neer te zetten. 1 x google-en en ze hebben me gevonden Pff chacha denk dat ik ook niet vrolijk was geweest. Sterker nog ik had hem waarschijnlijk zijn bed uit geschopt en was er zelf de hele dag in gaan liggen . Denk dat ik zo mn bed in ga, ben zelf ook nog niet helemaal lekker en morgen zal wel een vermoeiende dag worden. fijne nacht! ik ga nog even naar de tekening kijken Niek!
Hmm die tip had ik vanmorgen moeten hebben.... Ben vanmiddag nog wel even plat gegaan. En vanmorgen hebben Lynn en ik gedanst op mooie hele HARDE muziek....toen kwam hij wel zijn bed uit
hier ook iemand die vannacht om 5 uur thuis kwam en tot half 2 in bed gelegen heeft! terwijl ik vrijdag om kwart over drie thuis was en om 8 uur naast mijn bedje stond! kon ik tenminste weer even langs oma (mijn oma) wat een zwangere weer zeg, wel leuk dat je met iemand kan shoppen. ga mijn bedje in, wel trusten
Hoi meiden, Even snel een berichtje. Ben net terug van een avondje sauna.. Op weg ernaartoe heeft een andere auto mijn buitenspiegel geraakt! Ik reed 80 km p/u en heb het niet zien aankomen. Weet dus niet eens of ik teveel naar het midden reed of die ander! Raar hoor. Ben er flink van geschrokken. Een stukje verder naar elkaar toe en we hadden een echte botsing gehad.... Ben er gelukkig met alleen een kapotte spiegel vanaf gekomen. Wat rijdt dat onhandig zeg! Morgen meteen even langs de garage. Zag net in mijn agenda dat ik ook naar het CB moet voor Helena haar prikken. Poeh, ben benieuwd hoe die erop gaat reageren. Na al die verhalen van zieke kindjes maak ik me nu al een beetje zorgen. Ga snel mijn bedje in. Tot morgen.
Zo, hier voor het eerst since lange tijd een gebroken nachtje, (valt nog mee vergeleken met sommige hoor) rond 23 uur huilen,... zielig huilen, uiteindelijk bij me genomen maar ook toen ging ie door, even geslapen, weer wakker, toen maar zetpil gegeven en vanaf 1 uur tot bijna 7 geslapen. Denk tandjes, moeten toch een keer door gaan komen! Verder wel vrolijk nu, alleen ontstoken oogjes, gistermiddag haalde ik hem uit bed, zat er 1 helemaal dicht! erg zielig maar ook wel grappig gezicht. Dat moet schrikken geweest zijn narcissen, "gelukkig" alleen de spiegel, niet handig zonder he! Lynn die niks wil eten? moeilijk hoor, moet zeggen dat Marno ook wat moelijker doet sávonds, niet teveel aandacht aan besteden, maar da's makkelijker gezegd als gedaan. Verjaardag was gezellig, hoop kinderen, Marno vermaakte zich wel, tot ie in de bak met borrelnootjes graaide dat niet mocht van mij, begon te huilen en mij vervolgens wilde slaan in mn gezicht! Heb wel even duidelijk gemaakt dat dat niet mag maar had het idee dat iedereen keek! Heb door dat ie dat wel vaker wil doen als het niet gaat zoals ie wil,.. maar ff strenger optreden. Dat wil ik echt niet hebben. Lekkere man heb jij chacha! de wc redde hij niet? Zou hem nog een avond verbannen naar het logger bed! Gefeliciteerd met je nichtje pinquin!
Wij doen gelukkig niet aan sinterklaas. Anders was ik het dubbele kwijt. Haha. De broer van Jean heeft 2 kids en die krijgen natuurlijk wel cadeaus. Lynn krijgt een kleinigheidje. Verder doen we daar voor 15 euro surprise en 7 dec bij mijn broer ook voor 15 euro. Volgend jaar zullen we wel aan sint moeten doen, denk ik. Ze zal dan groot genoeg zijn. Kerst loopt bij ons de spuigaten uit hoor. Eerst was het een kleinigheidje, maar het wordt elk jaar meer en duurder. Heb jaren geha dat ik geen cadeaus kon kopen, dus nu maar even flink uitgepakt. Oei narcissen, ik zou me ook rot geschrokken zijn. En GELUKKIG is het maar de spiegel. Voor hetzelfde geld..... Bah. Lynn ook hele verhalen. Hai kan ik echt goed verstaan. Leek wel of ze straks bumba zei. En mama en papa is ook duidelijk. Chacha, grrrr mannen. Echt waar. Ik had hem voor straf nog meer alcohol laten drinken. Dan had ie nog meer om te kotsen. Mijn petekindje wilde vroeger wel eens scheldwoorden zeggen. Dat mocht ze natuurlijk niet. Dus we hebben haar op de stoel gezet en ze moest 10 minuten lang scheldwoorden zeggen. Toen durfde ze natuurlijk niet, maar daarna was het wel over. Hahaha. Leuk Mir, samen zwanger. Lekker samen shoppen en buurten nover beebies. Ik zou in ieder geval even bellen met de dokter. Mijn huisarts zegt dat koorts 3 dagen mag duren. Ja niek, voor ons gaat het altijd gewoon door. Als het vrijdag is en Jean komt thuis van zijn werk, gaat ie op de bank zitten. Als ik dan vraag of ie Kai wil uitlaten begint ie te zuchten dat ie weekend heeft. Wanneer heb ik weekend, zeg ik dan?! Nooit! 24/7 sta ik in touw. Hondje, kindje, koken, poetsen enz. Kan dan best pissig worden. En dat heb ik hem even goed duidelijk gemaakt. Ik ga de was uit de droger halen en de nieuwe erin doen.
hallo, hoe is het met alle zieke kindjes, zijn ze weer wat opgeknapt? dimphy hier kan wel scheldwoorden zeggen. ut....en shit zegt ze erg duidelijk.... schenk er nu geen aandacht meer aan, doe ik dat wel dan zegt ze het steeds. want dan is het grappig, als mama boos wordt verder zegt ze nu bumba en weg tegen de hond hahahaha. sinterklaas vond ze belachelijk, ze lacht hem heel hard uit. De pieten vond ze wel erg leuk! op haar site staan wat foto's... ze was helemaal niet bang. fijne mannen. heel herkenbaar! narcissen, al weer wat bij gekomen van de schrik... pinguin, gefeliciteerd met je nichtje.. ik ben vast een heleboel vergeten, kom er even niet uit... zwangerschap dementie. had ook al de suikerpot in de koelkast staan vanmorgen, kon hem niet vinden toen er visite was, hahaha wij gaan even wat eten Fijne dag
juud: hier ook weer zoiets. hij had dus zondag al heel lang geslapen. vanmorgen moest ik pas om 8 uur werken en ze werd om 7 uur wakker. zegt ie ook nog: kan jij haar broodje geven, ik kom over een half uur. heb hem letterlijk het bed uit gegooid wel zachtjes hoor! denk bekijk het maar en ik vervolgens te laat komen, hihi narcissen> zeker schrikken, geen lakschade verder?