Wat een mannen zeg! Hier ook eentje die af en toe zijn bedje niet uit te branden is.... Maar als dat het enige is... Hij doet wel erg zijn best gelukkig. We proberen alle taken zo'n beetje "eerlijk" te verdelen. Spiegel van de auto functioneert weer. Toch wel handig. Je merkt pas hoe vaak je m gebruikt als ie er niet meer is. Verder moet ik maar niet te hard nadenken over wat er had kunnen gebeuren. Krijg het dan helemaal benauwd. Dus vandaag weer lekker met de auto op pad geweest. Hoe is het nu met Marno? Wat sneu zeg huilen s nachts en ontstoken oogjes. Dat schijnt nogal besmettelijk te zijn. Als er een ontstoken is, is de kans groot dat de andere ook gaat ontsteken. Ik hoop dat het snel beter gaat! Juudje, kan me voorstellen dat het wel erg fijn is om cadeaus voor iedereen te kopen. Zeker als dat andere jaren niet zo uitgebreid kon! Ik vind het ook altijd erg leuk om mensen te verwennen met iets. Mir, hoe is het met Tijn? Nog met de huisarts gebeld? Hoe was je werkdag? Zijn ze een beetje lief voor je geweest? Die Dimphy is er ook vroeg bij met haar scheldwoorden... Is weer eens wat anders dan papa of mama zeggen.... Lastig hoor om het te negeren, maar waarschijnlijk wel de beste oplossing. Mamsie, ik zal als ik iets kwijt ben eerst in de koelkast kijken. Ik ben ook erg vergeetachtig op het moment, kan niet op namen komen, raak dingen kwijt, echt vreselijk. Maar verder gaat het gelukkig goed.. Hoe gaat het met jou? Kun je je schoenen nog zelf aankrijgen? Vanmorgen heeft ook Helena de BMR en Mengingokokken gekregen. Huilen, huilen, huilen. Verder alles prima, wel wat rode oren aan de binnenkant. Ze is al een poosje verkouden. Als ze koorts gaat krijgen even naar de huisarts. Dit zijn haar nieuwe cijfers: 77 cm en 10,8 kg. Ga snel alle rommel opruimen. Tafel afruimen. Helena wordt door mijn vriend in bad gedaan en die is geloof ik al bijna klaar... Tot later
Hoi! hier een zware shitnacht, maar vandaag was Tijn weer de oude. Hij heeft savonds gegeten of zn leven ervan af hing, hap slik weg! Gelukkig maar na een week bijna niet eten. Geen diaree niet meer spugen, wel nog wat mopperen. Maar hij heeft zich goed met zn oma vermaakt. Nu ligt hij heerlijk te slapen. Ik hoop dat het nu echt over is.. pffieuwww... Chacha jeeee René had het heel gezellig gehad dus.. Soms snap ik niet dat ze niet weten wanneer ze op moeten houden, ze weten van te voren dat er rotzooi van komt (thuis dan he ) en dan toch doen... Haha dat is een goeie juud op een stoel zetten en verplicht schelden... ik onthoud 'm! Ohh die Dimphy d'r eerste woordjes... haha. Mijn nichtje zei ook een hele tijd ohh shit oooh shit... dat was een fase en idd.. geen aandacht aan besteden dan is het snel klaar. Jee Narcissen, dat was flink schrikken zeg, zo je hele autospiegel eraf! En weet je of de andere auto schade had? Jullie zijn gewoon verder gereden zeker? Nou ja, in ieder geval heeeel gelukkig dat je niet een fractie naar het midden reed. Soms vind ik die tweebaans wegen met tegenliggers gewoon echt eng, vooral als het donker is! En.. als ze gaan inhalen er zijn mafkezen bij! Maareh.. wel heerlijk hoor even sauna! He gets Ezzie, Marno ook een beetje aan het spoken? Misschien toch ook wat grieperig als hij ontstoken oogjes heeft? Hopelijk zet het verder niet door en zijn het tandjes die snel doorkomen! Ik vind het echt leuk, samen zwanger zijn met een van mn beste vriendinnetjes. Ze had gedacht dat ze mijn zwangerschapskleren wel mocht lenen hahah... dat wordt m dus niet, dus maar samen shoppen! Ik ga even thee maken. Ik moet nog nakijken en een nieuw stepsprogramma maken. Het lesgeven op de sportschool staat me nu steeds meer tegen.. het is denk ik net iets te druk. Dat het een beetje te druk was had ik al een tijdje bedacht, maar nu ga ik het ook echt goed voelen in mn lijf. Ik denk dat ik tot de kerst doorga en dan ga stoppen. tot later!
Groot gelijk Mir, luister naar je lichaam. Gelukkig is Tijntje weer opgeknapt. Hier is het nu even drama. Ben al 4 keer naar boven geweest, maar lynn is ontroostbaar. Borst ingesmaaerd met luuf, hoestdrankje, ventolin, neusspray en oordruppels gegeven, maar nog blijft ze huilen. Dikke tranen over haar wangen. Waarom komt dit altijd 's avonds? Ik heb al zo vaak bij de ha post gezeten met haar. En zo weinig bij mijn eigen huisarts. Morgen toch maar even doen, denk ik. Maar ik weet zeker dat ze morgenvroeg weer de vrolijkheid zelve is. Morgen wordt ze geknipt. We gaan nu echt afscheid nemen van haar matje. Snik snik. Ik ga weer even naar boven.
bij Deborah zijn haar woordjes nog: mama, papa, dit, bal, jas etc gelukkig nog geen scheldwoorden! ga lekker bankhangen, tot later
agosh... Lynn klinkt ziekjes zeg ! Heeft ze ook koorts erbij? Hoe is het nu, is ze toch in slaap gevallen? Hopelijk is ze morgen idd weer de vrolijkheid zelve. En blijft ze vannacht lekker slapen. Leuk, Lynn wordt ook geknipt voor t eerst! Ben benieuwd hoe ze het vindt!
Het andere oogje is ook ontstoken nu, zat er dik in natuurlijk, wanneer moet je bellen voor een zalfje bij de dokter? Eerst even aankijken en als het niet vanzelf overgaat bellen of zoals nu, pusserig en rood en opgezwollen? idd misschien een zetpil juudje, als je alles al hebt geprobeerd,... apart he dat het altijd sávonds begint! Fijn dat Tijn weer aan de betere hand is! Rustig aan hoor mir, als het niet meer gaat houd het op! Oh oH, die mannen,.... hier ook 1 hoor, als ik sochtends vroeg heb heb ik een half uur de tijd om alles te doen,.. meneer een uur en dan vraagt ie nog gerust of ik marno ook maar even aan wil kleden! (terwijl ik alles al gedaan heb met hem behalve dat)
he bah.. ik moet een verlanglijstje inleveren bij het lootjestrekken.. maaar wat moet ik nu vraaagen....? het gaat gewoon om iets leuks, kleins... maar joh, voor Tijn kan ik tig dingen opnoemen haha... Niek, wat zegt deborah al veel! Tijn zegt echt niets verstaanbaars, behalve mama. En heel soms boe, knor en bêêhh.
Ezzie, ik zou morgen toch gelijk maar even bellen. Er is vast een zalfje voor. beter snel smeren dan dat je op een gegeven moment zn oogje moet openpulken omdat er zoveel pus tussen zit. Wat zielig zeg! Heeft hij er veel last van? oh nu ga ik echt even iets aan school doen hier, doeidoei
Wat vervelend Juud... Ik hoop dat Lynn snel in slaap valt! Ik zou morgen al met de dokter bellen. Ik heb zelf wel eens ontstoken ogen gehad en het duurde toen heeeeel lang voor het vanzelf over ging. Fijn dat het met Tijn vandaag weer beter ging. Nu vannacht nog lekker slapen! Ik vond het al erg knap dat je en overdag aan het werk was en ook nog s avonds. Kan me wel voorstellen dat het nu teveel wordt.. Moet er zelf niet aan denken om na mijn werkdag nog te moeten werken. Tsja, verlanglijstje... Moeilijk hoor. Misschien een dvd van het een of ander. Cd... Lekkere Leonidas chocola, spannend boek, scheurkalender voor 2008? Ga even bankhangen
Zo zeg, veel geschreven door jullie meisjes! Narcissen groot gelijk dat je gelijk weer bent gaan rijden. Maar zal inderdaad best schrikken zijn geweest. Mooie cijfertjes van Helena, zal eens kijken of ik het lijstje kan vinden en we haar toe kunnen voegen. Mir en ezzie ook bleepnachten. Hier ook weer helaas. Ik ben nu alweer kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben. Vanacht was weer onrustig dus, vanochtend vroeg met Quinn naar de huisarts geweest. De uitslag heeft hij geen idee van wat het is. Eerst dacht hij aan roodvonk, maar quinn heeft geen keelontsteking dus... het zou een of ander virusje zijn ofzo. OOk zn oortjes weer nagekeken. Links is nu echt weer ontstoken(verklaart enigzins de koorts en nachten) en rechts is inmiddels een lijmoor. Dus weer aan de antibiotica, maar heb gezegd dat ik eerst de middelen van de homeopaat(waar ik vandaag ook weer heen moest) ging proberen. Word een beetje moe van al dat gedoe, maar het is even niet anders. Vanacht ben ik alleen, Steef is naar een concert en blijft in a'dam slapen. Hij meot er morgen toch weer werken dus een hotelletje is dan makkelijker. Ik ga bankhangen meiden en vroeg mn bedje in. xxx
ga morgen gelijk ff bellen, hoop op een goeie nacht voor je pinquin! [-o< beneiuwd wat die uitslag dan is, dat de dokter het niet weet. Ik weet ook noiit wat ik moet vragen mir, dus kan je niet helpen! duik ook mn bed in, nog lekker even voor de tv daar want we willen allebei wat anders zien, en dan word ik verbannen naar mn bed,.. ach, ook niet heel erg,. fijne avond!
mir: Deborah loopt nog niet, dus ieder kind ontwikkeld weer andere dingen snel. ze is overigens niet altijd verstaanbaar, maar soms praat ze ons na, wel lief! ga nu echt bankhangen Marno: sterkte met je oogjes..
Sterkte vannacht Pinguin, of... ik hoop eigenlijk dat ik je geen sterkte hoef te wensen, maar gewoon een héérlijke nachtrust! Knuffel vanuit hier voor jou en Quinn!
Dank je wel Mir! Je bent erg lief! Kon het wel gebruiken. Ik heb hem vanavond nog niet gehoord. Hopelijk is het een goed teken en slaapt hij lekker door. Denk vaak aan jou als ik me zielig voel omdat Steven er niet is. Jij bent vaak zo lang alleen. Best pittig lijkt me dat. Daarom ook een knuffel voor jou!
hihi dank je wel, de knuffel is hier goed ontvangen Maar joh, het is maar wat je gewend bent. Het valt serieus allemaal reuze mee behalve vorige week met als klap op de vuurpijl het onderkotsen van het autostoeltje. Als bart er was dan had hij geschrobt haha... zegs... waar is iedereen vanavond? Rustig? Chacha? hmm het is ook wel laat nu he! Nou trusten allemaal!
Hoi! Ben ik ook weer! Gisteren met nikki naar de dokter geweest en ze heeft bronchitis. Kuurtje gekregen en donderdag of vrijdag moeten we even terug komen. Dan gaat hij luisteren of het beter gaat. Pinguin; quin blijft ook maar kwakkelen he? Nu weer oorontsteking dus Ik hoop voor jullie dat de homeopaat kan helpen. Ezzie; zielig dat marno een ontstoken oogje heeft. Narcissen; kan me voorstellen dat je schrikt zeg! Jeetje. Gelukkig viel het mee. Mir; ik was samen met een vriendin zwanger; is zeker erg leuk! Idd hopen dat tijn er nu vanaf is. Het heeft wle lang genoeg geduurd. Mamsie; haha, sinterklaas uitlachen! Juudje; fijn dat je weer 'gewoon' kadootjes kan gaan kopen voor iedereen! Hoe is het nu met Lynn? Goed dat je even naar de ha gaat. Hir gelukkig geen scheldwoorden. Ze zegt nu mama, bah, po (pop) wafwaf, waaaaaaaaaa (kwaak), mmmmaaa (eten) en nog wle wta meer, maar daar kom ik nu ff niet op.
Heb Lynn uiteindelijk even mee naar beneden genomen en wat drinken gegeven. Half uurtje later weer naar boven en ze is heerlijk gaan slapen. Heb haar de hele nacht niet gehoord. Raar kindje. Nu is ze de vrolijkheid zelve. Zoals ik al had voorspeld. Ik heb een knuffel van vroeger. Inmiddels dus dik 27 jaar. Mist het een en ander. Een hond (plat inmiddels) bobby en had hem bij lynn in bed gelegd. Ze was er helemaal gek mee. Totdat Jean allemaal zwart/bruine pluisjes ontdekte. Heeft ze allebei de voeten van de hond open gegeten. Nu moet ie naar oma, die is de bobby dokter. Hoe is het met Quinn? En Tijn? Marno? Ach gossie, wat een zieke kindjes allemaal zeg. Hier is het lekker weer. Zonnetje schijnt. Ik ga me aankleden en dan naar mijn moeder, waar de kapster komt. Heb de camera al in mijn tas zitten. Tot straks.
Hier gelukkig weer de nacht door geslapen,. dokter gebeld voor z'n oogjes, kan zo zalfje halen bij de apotheek, hij staat nu aan mn mouw te trekken dus later meer..