hmm, hij heeft maar 2 uur geslapen, dacht dat ie het wel langer vol zou houden, nou ja, hij is nu weer goed te spreken. Jee, arme Lynn even in ene 3 kiezen zeg! Zal ook wel zeer doen in dat mondje van dr. Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord mir, vond ik ook altijd weer een geruststellend idee.
haha gefeliciteerd ezzie! Mir fijn dat het bezoek aan de vk goed ging! Veel plezier bij de Sint! ooh Niek hopelijk wordt het niet blauw. Hier ook zo'n wildebras soms! gets chacha 3 tegelijk. Vind het zo zielig voor die kleintjes want volgens mij is het best heel pijnlijk als dat allemaal doorkomt. Ezzie wel fijn dat je je moeder in ieder geval 1 x per jaar ziet! Doet Marno nog 1 slaapje per dag of meer? Tandarts bezoek zit er weer op. Ik voel me inmiddels iets beter maar echt lekker nee. Quinn is jengelig vandaag, vervelend, niet luisteren en schreeuwen als hij zn zin niet krijgt. Ken mn keretlje zo niet eigenlijk. Vanochtend in bed zag hij de tv keek hij me aan en zei hij kijke! hihi mooi niet vriend. Later samen gedouched en manneke huilde omdat zn vader hem uit de douche haalde. Hij lijkt het dus echt leuk te vinden! Vanochtend heeft hij 2 uur geslapen en nu ligt hij er ook al weer een uur in. Als we morgen geen verbetering zien door de homeopatische middelen gaan we alsnog de antibioticakuur gebruiken. We zijn allebei erg moe van de gebroken nachten en zijn het even zat. net een cadeautje gekocht voor de kleine meid van Steven zijn broer. Kan dat mooi mee in de koffer van zijn ouders. Ik ga ook nog even plat meiden. xxx fijne dag
Zo; even weer een berichtje, want Ezzie heeft me link ingehaald =P~ Niek; auw! Ookal is het niet blauw geworden, het lijkt me wle pijnlijk. Pinguin; wat super dat Quin het doucehn weer leuk lijkt te vinden! Nu nog opknappen! Paddy; balen dat het weer zo rot gaat met slapen. Het ging juist een tijd erg goed. Hopelijk helpt de training straks weer zo goed. Mir; leuk dat je het hartje weer hebt gehoord! Hoe vond tijn de sint? Chacha; 3 kiezen tegelijk is veel voor een klein meisje! Hopen dat ze snel door zijn. Ezzie wat gaaf dat je moeder komt volgend jaar! Ik ga morgenochtend weer ff met Nikki naar de dokter. Het gaat wel beter met haar, aar ze klinkt nog steeds als een zeehondje. Ze is wel lekker vrolijk.
sorry blub, was toch ff sneller! Kan geen kwaad om nog even naar haar te laten kijken lijkt me. marno zijn ogen zijn nog steeds rood, ook erom heen, dacht dat het met een zalfje zo over zou zijn, moet morgen toch wel beter worden lijkt me, anders ga ik ook weer even bellen. pinquin, marno slaapt in principe nog maar 1 keer. Om 12 uur naar bed, vaak 2 uurtjes, soms 3. Als ik sochtends zie dat ie heel moe is gaat ie nog twee keer maar dat gebeurd bijna niet meer. Quinn dus niet helemaal lekker in zn velletje, sneu, wel fijn dat ie het douchen leuk gaat vinden! Hier is avond eten de laatste paar dagen knudde, hij wil niet,.. slaat het weg, misschien omdat ie niet helemaal fit is?, hoop dat het vanzelf weer komt.
Wat sneu zeg die zieke kindjes. Je voelt je zo machteloos. Hier ook een zeehondje. Lekker aan het smeren met Luuf, hoestdrankje gekocht en maar hopen dat haar neus weer snel over gaat. T lijkt wel alsof we elkaar aansteken. Ik hoop dat iedereen weer snel beter is! Sterkte met de nachten! Poeh...1000 berichtjes. Wat een geklets zeg! Mir, gaaf hoor dat je het hartje weer gehoord hebt! Leuk dat je samen met een vriendin zwanger bent trouwens. Dat had ik met Helena ook. Erg prettig om ervaringen te delen. Hier weer erg druk met werken. Maar wel leuk gelukkig! Auto is inmiddels weer o.k. Was alleen de spiegel, geen verdere lakschade (ook niet bij daglicht). En, gelukkig de auto van mijn vriend zijn werk..... en niet een eigen. Ik ga nog even een Sint-cd zoeken met een house-beat. Wij hebben als thema dit jaar Pimp de Sint. Met mijn groep moeten we een jumpdans bedenken.... Die moeten we dan op 5 december aan de Sint en pieten laten zien!
hoi! Congratulations Ezzie met je 1000 berichtjes Blup.. nu tikken of je leven ervan afhangt, anders haal je dr noooit meer in Chacha, ook kiesjes? Dus daar is ze onrustig van... Over dat in paniek raken, is dat omdat het te donker is? Heeft ze nog lang geslapen? MOest je dr wakker maken? Hier trouwens ook zeker 2 doorkomende kiesjes. Ik zag ze vanmiddag toen hij het even op een gillen zette omdat hij niet in de autostoel wou.. 2 witte punten. Dus misschien verklaart dat dus ook dat hij minder goed slaapt. Marno dus niet zo lang geslapen.. heeft hij het volgehouden tot vanavond? Tijn vandaag ook maar 1 slaapje van 2 uur, maar dan is hij om 19 uur wel helemaal op hoor... Dus douchen vindt Quinn wel een feest. Nou gelukkig maar, dat je dat hebt ontdekt. Quinn heeft dus nog behoorlijk last.. he bah. Voor hem en jullie is het dan misschien toch het beste om met het antibioticakuurtje te starten... Nikki nog steeds dat blafhoestje? Heeft ze er een kuurtje voor gehad, ja toch? Ben benieuwd wat de dokter morgen zegt, lijkt me ook niet echt goed zo'n naar hoestje. Is ze niet benauwd meer? Sint was leuk. Tijn was niet bang voor sint en piet en ging gewoon bij opa.. euhh.. sint op schoot en met Piet kiekeboe spelen. Ik zal zo even foto's spammen doegie
Thanks Chacha. Ik ga het snel uitproberen. Mir leuk dat je het hartje weer hebt gehoord. Ik blijf het toch altijd een speciaal moment vinden. Leuke foto's. Tijn is echt goed gekortwiekt he? Ik moet ook weer met Seán... Hier zijn ook 2 bovenkiezen en een hoektand door. Ik hoop dat dat wat rust geeft maar ik vrees het niet want hij was net alweer wakker. Pinguin hier hadden zowel de HA als KA de 6e ziekte niet opgemerkt. Ik vond het wel een beetje raar. Hihi Niek ik heb ook menig keer een klap op mijn oog gehad en heel vaak in bed. In het schemerlicht zie je zo'n handje niet zo snel aan komen. 1 keer kwam er een vingertje echt recht in mijn oog. Kon 3 dagen mijn contactlens niet in. En van bam bam Seán krijg ik ook regelmatig een klap op mijn oog. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik behoorlijk kippig zonder bril of lenzen ben..
Ik bedoel de foto's op je site...Maar je was met nu net voor met de Sint foto's. Wat ziet Tijn er stoer uit zeg! Fijn dat hij niet bang was van Sint en pieten
hahaha Narcissen begint verslaafd te raken Lekker manneke is Tijn hoor Mir! Leuke winkel ook! Van je schoonzusje? Kira was dat bij Sean of bij Tim? De uitslag zit er nog steeds. het is niet meer zo fel maar zit nog steeds over zn lijfje. Ik dacht eerst zelf ook aan de 5e of 6e ziekte. Mijn zus zei ook al dat een dermatoloog ooit bij mijn nichtje waterpokken niet als zodanig had herkend. Zij had nl altijd alles in het extreme. Hier lijkt een puntje door te zijn van zijn 4e kies. Hij is gisteren op het kdv gevallen en had flink bloed in zn mondje. Nu lijkt dat spiertje dingetje boven midden aan de binnenkant van je lip wat kapot ofzo. Ziet er heel los uit nu. Hebben de tandarts er naar laten kijken en die zei dat het goed was. he blup Nikki ook nog zo aan het hoesten joh. Sterkte meis, hopelijk knapt ze snel weer op. Beginnen jullie kindjes ook zo te puberen? pfffff zeg . Vanavond aan tafel was hij zo verdrietig en zo moe. Ik legde mijn hand over zijn wangetje en hij legde zn hoofdje in mijn hand en viel bijna in slaap. Als ik mn hand weghaalde begon hij weer te huilen. Oh ja fotoalbum kwam vandaag binnen. Erg leuk geworden en een megavertederende trip down memory lane. Zucht het gaat wel hard met onze beebjes he?!
Seán gaat behoorlijk hard met zn kiezen en ook al een hoektand (heeft hij al meerdere hoektanden?) Hopelijk is dat de oorzaak van het niet willen slapen... maar ok... als ie nu al weer wakker is... Ja Tijn zn haar is lekker kort he. Ik had er wat gel in, dus dan lijkt het nog wel wat. Zit er niets in dan is het bolletje piek... Seán zn haar groeit snel he?
Hihi Seán's haar is nu echt lang. Een goede mat en bovenop ook lekker lang. Echt een wildemans kapsel. Past wel bij 'm maar ik wil het toch laten kortwieken.. Hij heeft nu 3 kiezen en al zijn hoektandjes dus het gaat nu echt snel. Hij zat vandaag ook continu met zijn vingertje in zijn mond om te voelen wat daar nu weer zit. Ja een beetje raar dat ie net al wakker was.. Nou ja we zien wel wat de nacht brengt. Pinguin dat was bij Seán. Toen had ie zo lang koorts dat ie werd doorverwezen. Hier valt meneer ook regelmatig in slaap aan tafel... Het gaat idd snel. Tim gaat over 2 maanden al naar school. Slik.. Vandaag zijn we naar Dirk Scheele geweest die liedjes over Dikkie Dik zong. Dat was erg leuk en dan merk je ook dat ie een echte kleuter is geworden. Wow.. laat Seán dan nog maar even klein zijn..
Leuk pinguin, je fotoalbum klaar. Hier heb ik nog steeds niets afgedrukt.. schandalig gewoon Kan me voorstellen dat het heel wat herinneringen ophaalt terwijl het maar zo kort geleden is.. gaat idd errug snel. Dat had Tijn ook een stukje vel, wat stuk was, zag er wat lossig uit. is helemaal weggetrokken. HIer ook een puber hoor... Maar misschien komt het wel omdat hij last heeft van zn doorkomende kiesjes. Hij kauwt zich een ongeluk op zn doekje en slaat veel met zn handjes naar zn mond en oortjes... Wat lief dat hij dan van moeheid bijna met zn hoofdje op je hand in slaap valt aahhhh.... Als Tijn zo moe is dan is hij juist het tegenovergestelde, druk, mopperen, niets willen en ongecontroleerd (lopen en hard vallen enzo) Ja leuke winkel he? Het is een kapperszaakje, maar ze heeft er ook leuke babyspulletjes hangen, haardingetjes en nog leuke andere accessoires. Ze doet ook oorbelletjes schieten. Dus echt een winkeltje en kapperszaak in een. Ze doet ook kinderfeestjes enzo. Ze heeft nu al 2 winkeltjes geopend.
ahh narcissen, ik snap je cd'tje Ik had je berichtje niet gelezen.. Leuk, jumpen op sintmuziek! Heb je een gezellige klas?
Ja, gezellige klas. We zijn wel met veel.....28. En, cd inmiddels gevonden met Sinthousebeat-liedjes. Nu morgen met een aantal kinderen ff jumpen. Hoe is tie bij jou op je werk? We zoeken hier nog vervanging voor mijn zwangerschapsverlof......