September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ah ja? Van wanneer tot wanneer? :)

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh hmmzz dat is natuurlijk niet maandag en dinsdag....
    en je hebt nog verlof als ik verlof ga nemen denk ik..
    maar een GEZELLIGE klas.. DAT lijkt me wel wat ;)

3. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Na de Kerst tot....tsja zo'n 12 weken na eind januari...
    Het gaat dan om de woensdag en de vrijdag in de andere 6/7 combi. Lekker klasje!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Kan je je inhouden met shoppen als je daar bent Mir?

Quinn zijn haar is ook zo lang. Heb laatst zn pony geknipt en eigenlijk moet er een modelletje in geknipt worden, maar zijn krulletjes aan de achterkant zijn zo leuk! Vooral als hij net gedouched heeft. so cute!

Ne best benieuwd naar alle kindjes nu hoe ze er in levende lijfe uitzien.

Bijna de meeting!

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt me ook erg leuk om iedereen een keertje in levende lijve te zien! Weet ik ook tegen wie ik nu aan het praten ben...

Wat leuk dat Quinn krulletjes heeft. Schattig! Wij blijven Helena pokon geven, maar het wil nog niet echt groeien. Ha, ha.

6. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Poeh, nog maar 692 berichtjes........

7. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ga nu lekker douchen en naar bedje toe. Morgen is altijd een drukke dag. Ook vergadering tot 17.00.
    Tot morgen.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    klinkt leuk! maar pff woensdag en vrijdag heb ik geen oppas... :( en kdv is geen optie want daar heb je zelfs 3 maanden opzegtermijn... dat gaat dan nu niet op. maarehh.. als er ooit een vacature vrij komt (bijv in september ofzo, start nieuwe jaar... ) hoor ik het GRAAG :D dan zou ik graag willen solliciteren. Ik ben er zo, het is denk ik nog minder ver dan naar Lelystad.

Echt lief, krulletjes... :D Ik denk dat ik bij Tijn dan een permanentje moet zetten.. hihi..

Narcissen, Helena aan de pokon? Hier gaat het ook niet hard hoor. De achterkant groeit best wel snel, maar de voorkant niet echt.. tenminste hij heeft nog zo van die inhammen...

ja ik heb ook zin in de meeting. Leuk, kijken hoe ze allemaal weer zijn gegroeid! Zal een hele verandering zijn tov vorige keer. Kijken hoe ze nu op elkaar reageren :D

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ik zat net in je album te kijken Mir en zag Tijn vorig jaar op schoot bij de sint.

Trouwens Quinn heeft ook nog inhammen, maar het valt niet zo op omdat zn haar er over heen valt.
    Hij heeft echt dik haar trouwens.

hahaha Narcissen nog even doorschrijven! en dan op naar de 1500 ;)

Quinn is zo gek op kindjes, dus dat wordt vast leuk.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben ik nou de enige verslaafde die hier nog is?

Quinn is al 4 x wakker geweest en zit nu bij Steven op schoot.
    Ik ga hem zo lekker insmeren en tegen me aan leggen.
    Hopelijk wordt het alsnog een rustige nacht.

trusten meisjes

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi deze verslaafde kwam ook nog even koekeloeren hier ;)

hopelijk een goede nacht voor jullie Pinguin, dat Quinn zo maar heerlijk in slaap valt tot morgen!

welterusten iedereen!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wij waren op kraamvisite bij de buren. Lief zo'n klein pukkie....(die overigens hetzelfde huiltje heeft als Lynn toen ze zo klein was)

Zijn net terug...veel te laat voor een kraamvisite.

Ben er morgen weer....duik snel mijn bedje in.

Fijne nacht voor iedereen en tot morgen

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    De foto's krijgen jullie niet te zien, want die zijn namelijk mislukt. Of mislukt, je ziet er niet heel veel op. In ieder geval is ze haar matje kwijt.

Lynn is net van de bank gevallen. Vol op haar bol. :cry: Ze moest zo huilen, maar nu zit ze lekker bumba te kijken. Is toch wel favoriet.

Leuke foto's mirrie.

Weet ff weinig te zeggen.

14. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

hoe is het met iedereen?

ah lynn, zo naar als ze vallen......gelukkig helpt bumba.

ik moet van de vk heel rustig doen. heb erg veel last van bandenpijn en van mijn rug. soms zo erg, dat gewoon niks kan..
    maar ja dat gaat niet zo makkelijk met Dimphy.....
    en nu wordt ze ook nog eens elke nacht een paar keer heel hard huilend wakker, geen idee waarom...?
    De baby groeit nu heel hard en is flink aan het bewegen.
    mijn buik is elke dag weer groter....

Ik denk niet dat de 15de voor mij gaat lukken. geen auto en ik kan niet zoveel.
    Lopen doet al erg pijn.

Ik ga weer verder met wachten op de woningbouw. we hadden lekkage in de muur. behang bij dimphy naar de @#$#@!
    Ze komen nu de boel weer dicht maken..

fijne dag allemaal...

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Juudje; hoe is het met Lynn? Geen last meer gehad van het vallen?

Mamsie; lekker rustig aan doen hoor!

Vanmorgen met nikki terug gegaan naar de ha. Nog steeds gepiep in haar longen. Nu moeten we 2 á 3 keer per dag ventolin erbij geven en als dat ook niet helpt na het weekend weer terug.

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dikke knuffel voor nikki!

hoe is het met Lynn? is het blauw geworden?

vanmiddag een uurtje eerder weggegaan van mijn werk en de stad is dichtbij, dus binnen een uur met aardig wat zakken weer thuis gekomen :oops: broeken voor Deborah, truitje voor Deborah, luiers voor Deborah, want daar kreeg je little people bij kado :oops: o ja, afgelopen zaterdag zijn wij voor onszelf wezen winkelen hoor, hihi

ga ff lekker douchen, tot zo

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Na 2 dagen druppelen waren z'n ogen vanmorgen nog vreselijk rood en dik, dacht dat het met drupels sneller over moest zijn, toch maar weer even bellen naar de dokter.
    Het merendeel zijn virussen wat betreft ontstoken ogen, daar valt niks aan te doen, het zalfje is ook alleen om te verlichten, moet vanzelf genezen door schoonhouden met gekookt water.
    Dus nou ja, nog maar even geduld, vind het alleen zo zielig!

Voor die naar het kdv ging bij paps wel een waterdunne luier uit het niets, daar nog 1 en ook 2 keer gespuugd! Dus werd om 11.30 gebeld dat ie echt niet fit was.
    Opgehaald door pap;s want die was verder ook niet echt lekker dus twee mannen thuis.
    Toen ik thuis kwam viel het me mee hoe die was, goed te spreken, lekker aan het spelen,...misschien zat het hem dwars ofzo,..
    Kijken hoe het morgen gaat.

heb wel z'n prik weer verzet, zou die morgen hebben maar wil hem toch eerst even beter hebben. Nu dus de 7e,...hoop dan wel dat ie de 15e niet ziek is! :( wil onze meeting echt niet missen hoor!

hihi niek ,goed geslaagd voor deborah dus! :D lekker toch.

nikki ook nog niet beter,..hoop dat de ventolin helpt.

jammer dat je het misschien niet red mamsie, maar je moet wel aan jezelf denken,. rust nemen als het even kan hoor!

dikke kus op Lynn dr hoofdje!

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: twee zielige mannenetjes ! dikke knuffel ook voor hun ;)

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nou Lynn heeft weer een hoektand door....en ze huilt zo veel en maar grijpen in dat mondje....zo zielig.

Wat zielig dat Lynn zo is gevallen. Hopelijk geen dikke bult.
    Jammer dat de foto's zijn mislukt.

Mir leuke foto's van Tijn.
    Leuk dat Sint geslaagd was voor Tijn.

Pinguin hoe voel je je vandaag? En hoe is het met Quinn?
    Hoe was de nacht? ZIjn jullie begonnen met de antibiotica of is de homeopathie toch aan geslagen?

Ezzie wat sneu dat Marno zo beroerd was. Goed om dan de prikken uit te stellen.

Mamsie balen dat het lichamelijk niet zo best gaat. Maar goed aan jezelf denken meis.

Lynn heeft dus pijn in haar mond. Afgelopen nacht ging redelijk. Maar overdag is het echt een ramp. Ze slaapt maar 20 minuutjes.
    En ze is jaloers....Rene mag mij niet knuffelen, dan komt ze er snel aan om René weg te duwen en dat houdt ze ook vol.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    heb een beetje een baaldag. Ben aan het eind van mijn latijn.
    De gebroken nachten breken me lichamelijk op, terwijl ik de laatste 2 dagen lekker tot 10 uur heb mogen slapen omdat steef met hem opstond.
    Hij zit in een gezellig sprongetje want smiddags en dan vooral na zijn slaapje is hij niet te genieten.
    En ik heb de energie even niet :(

Vanmiddag even naar intratuin geweest en heb al een kerstkrans voor op de deur gemaakt. Oud wijf dat ik ben ;)

Ga zo mn bed in. Morgen sta ik er weer alleen voor.

fijne nacht meiden!

Deel Deze Pagina